Tevens is slaan toegestaan.quote:
Leuke site dat adorabellepuntenellequote:Op maandag 3 juni 2013 02:15 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik zou haar vragen of ze wel goed bij haar hoofd is.
Een beetje offtopic hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juni 2013 02:18 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Leuke site dat adorabellepuntenelle
Haha dat is altijd iets wat ik meteen zeg, als ze een pitje word of meer dan 10kg aankomt is het end of story. Of we nou getrouwd zijn of kinderen hebben. Kan ze dat grapje ook niet meer uithalen onder het mum van 'oh! Ja wist niet dat je dat erg vond!?!)quote:
Bij 10kg aankomen al? Jeetje... Ik denk niet dat het wat tussen ons zou worden dan. Ik hou wel van lekker eten en kom soms aan en val daarna dan weer af.quote:Op maandag 3 juni 2013 05:18 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Haha dat is altijd iets wat ik meteen zeg, als ze een pitje word of meer dan 10kg aankomt is het end of story. Of we nou getrouwd zijn of kinderen hebben. Kan ze dat grapje ook niet meer uithalen onder het mum van 'oh! Ja wist niet dat je dat erg vond!?!)(Uitzondering zwanger met dik zijn/50+ ofc).
Zorg dat je bij 9,9 gaat afvallenquote:Op maandag 3 juni 2013 05:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bij 10kg aankomen al? Jeetje... Ik denk niet dat het wat tussen ons zou worden dan. Ik hou wel van lekker eten en kom soms aan en val daarna dan weer af.
Jij bent een uitzondering uiteraard :pquote:Op maandag 3 juni 2013 05:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bij 10kg aankomen al? Jeetje... Ik denk niet dat het wat tussen ons zou worden dan. Ik hou wel van lekker eten en kom soms aan en val daarna dan weer af.
quote:Op maandag 3 juni 2013 05:41 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Jij bent een uitzondering uiteraard :p
quote:
Yayquote:Op maandag 3 juni 2013 05:57 schreef Redbullkid het volgende:
[..]![]()
Mijn post is alleen van kracht als ze het niet goed maakt met andere eigenschappen. Ligt natuurlijk ook aan of ze die 10kg kan hebben ja of nee. Als ze al 90 weegt, dan is die 10kg natuurlijk foute boel xD. Klein buikje is awesome en vind ik zelfs meer aantrekkelijk dan volslank
.
quote:Op maandag 3 juni 2013 05:18 schreef Redbullkid het volgende:
(Uitzondering zwanger met dik zijn/50+ ofc).
Huh? Ik snap de link niet echt haha, Ken je dit me uitleggen?quote:Op maandag 3 juni 2013 06:09 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zeevissen in Thailand: dé oplossing voor bovenstaande problemen
Ga eens zeevissen in Thailand zou ik zeggen. De jonge mosselen daar schijnen nogal te smaken.quote:Op maandag 3 juni 2013 06:13 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Huh? Ik snap de link niet echt haha, Ken je dit me uitleggen?![]()
Ben overigens zelf een te grote dierenvriend (zolang het dier leeft en niet op mijn bord ligt) dus vissen is sowieso niks voor mij
Even 10kg aankomen / afvallen is echt wel gigantisch veel he. Dat zijn 2-3 kledingmaten.quote:Op maandag 3 juni 2013 05:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
QFTquote:Op maandag 3 juni 2013 06:05 schreef star_gazer het volgende:
En toen kwam uiteraard de hamvraag:
"Wat vind je ervan?"
"Leuk schat"
Het begin van het einde
krijgt ze wel de tijd om af te vallen als ze aangekomen is na de zwangerschappen?quote:Op maandag 3 juni 2013 05:18 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Haha dat is altijd iets wat ik meteen zeg, als ze een pitje word of meer dan 10kg aankomt is het end of story. Of we nou getrouwd zijn of kinderen hebben. Kan ze dat grapje ook niet meer uithalen onder het mum van 'oh! Ja wist niet dat je dat erg vond!?!)(Uitzondering zwanger met dik zijn/50+ ofc).
elke ja? Ik ken er meerdere die dat nooit hebben gedaanquote:Op maandag 3 juni 2013 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Echt he? Elke vrouw gaat door zo'n fase, dat ze stekelteef wordt, waarom toch?
Echt als je een enquete zou houden zou 99.9% van de mannen zeggen, nee geen kort haar aub.
Nou ja, ok, niet elke, maar echt heel erg veel vrouwen denken minstens 1 keer in hun leven dat het wel een goed idee is.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
elke ja? Ik ken er meerdere die dat nooit hebben gedaan [ afbeelding ]
of niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
had je d'r al gedumpt? je kunt haar namelijk ook eerst laten merken hoe teleurgesteld je bent, en hoe onaantrekkelijk ze nu voor je is, en er naar hinten dat je haar misschien wel gaat dumpen. Dan kun je nog een weekje of twee van haar goedmaakpogingen genieten, en daarna dump je haar natuurlijk alsnog.
ik ken ook wel mannen met witte sokken hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ok, niet elke, maar echt heel erg veel vrouwen denken minstens 1 keer in hun leven dat het wel een goed idee is.
Wij mannen dragen toch ook geen witte sokken meer, omdat dat echt bij iedereen bekend is dat vrouwen daar op afknappen. Waarom doen vrouwen dan wel een kort kapsel?.
No offense, je bent ook wel een gigantische bitch als je ineens transformeert in zo'n pitje.quote:Op maandag 3 juni 2013 07:55 schreef Karina het volgende:
Uitmaken, als je je vriendin alleen maar leuk vindt vanwege haar haar, dan kun je beter een ander zoeken met haar wat jou wel bevalt.
owja, dit is ook wel een goeie ts, hou haar, maar maak haar wel duidelijk dat het kantje boord was, en zie haar vervolgens maandenlang haar stinkende best doen je tevreden te houden!quote:Op maandag 3 juni 2013 10:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
of niet.
Het groeit nl wel weer aan.
Als ze dan zo geschrokken is van jouw teleurstelling en net-niet gedump, zal ze het zeker en vast noooooooit meer doen
het is toch niet zo dat het alleen maar daar om gaat? Ik vind dat je als partner best rekening mag houden met wat je vriend/vriendin mooi vindt. Het moet niet te ver gaan en je moet natuurlijk wel je eigen persoonlijkheid blijven, maar als je weet dat je partner kort haar echt verschrikkelijk vindt, waarom zou je je haar dan afknippen.quote:Op maandag 3 juni 2013 07:55 schreef Karina het volgende:
Uitmaken, als je je vriendin alleen maar leuk vindt vanwege haar haar, dan kun je beter een ander zoeken met haar wat jou wel bevalt.
Ik maak zelf wel uit of ik mijn haar afknip of niet, als ik een vriend had die mij ging verbieden mijn haar af te knippenquote:Op maandag 3 juni 2013 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is toch niet zo dat het alleen maar daar om gaat? Ik vind dat je als partner best rekening mag houden met wat je vriend/vriendin mooi vindt. Het moet niet te ver gaan en je moet natuurlijk wel je eigen persoonlijkheid blijven, maar als je weet dat je partner kort haar echt verschrikkelijk vindt, waarom zou je je haar dan afknippen.
Vriendin van me heeft dat laatst ook gedaan en die kreeg ruzie met haar man, óók omdat ze vooraf niks had gezegd. Ik begrijp dat wel eerlijk gezegd. Overigens was uit elkaar gaan nooit een optie, maar hij baalde wel flink.
verbieden ja?quote:Op maandag 3 juni 2013 10:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit of ik mijn haar afknip of niet, als ik een vriend had die mij ging verbieden mijn haar af te knippenja doei.
Nee ik zou daar geen rekening mee houden, als ik zelf vind dat ik voor paal loop met het lange haar dan ga ik het niet zo laten omdat een ander het mooi vindt.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
verbieden ja?
Niemand heeft het over verbieden, alleen als je weet dat iemand het echt totaal niet leuk zou vinden, kun je daar toch gewoon rekening mee houden en het niet doen? Zo'n ramp is het nou ook weer niet om je haar níet te knippen.
nee, als je het zelf idd verschrikkelijk vindt, moet je dat niet doen, maar hoe vaak zou het voorkomen dat een vrouw haar lange haar echt verschrikkelijk vindt en het dáárom kort knippen? Ik denk niet zo heel vaak...quote:Op maandag 3 juni 2013 10:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik zou daar geen rekening mee houden, als ik zelf vind dat ik voor paal loop met het lange haar dan ga ik het niet zo laten omdat een ander het mooi vindt.
Vind ik inderdaad een goed idee. Want goedmaakseks is de bestequote:Op maandag 3 juni 2013 10:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
owja, dit is ook wel een goeie ts, hou haar, maar maak haar wel duidelijk dat het kantje boord was, en zie haar vervolgens maandenlang haar stinkende best doen je tevreden te houden!
Ja wat denk je zelfquote:Op maandag 3 juni 2013 10:23 schreef Awesome_ het volgende:
"EN?? HOE VIND JE HET??![]()
!!"
Ik was echt met deze gezichtsuitdrukking () naar boven gelopen, paar kleren in een koffertje en weggegaan.
Of als ik kort haar zelf leuker vind, dan zou ik het ook doen.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, als je het zelf idd verschrikkelijk vindt, moet je dat niet doen, maar hoe vaak zou het voorkomen dat een vrouw haar lange haar echt verschrikkelijk vindt en het dáárom kort knippen? Ik denk niet zo heel vaak...
quote:
Eh dat hoop ik toch nietquote:Op maandag 3 juni 2013 10:37 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Gefeliciteerd TS. Jullie krijgen een baby.![]()
![]()
nee, niet elke man maakt het zoveel uit, daarom ook, als het hem wél veel uitmaakt, kun je daar wel rekening mee houden vind ik.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Of als ik kort haar zelf leuker vind, dan zou ik het ook doen.
Overigens heb ik nog nooit van een partner gehoord dat hij mij leuker vond met lang of kort haar, blijkbaar let niet elke man daar op.
Wat ik al zei, dat zou ik dus niet doen. Dat is net zoiets als een man zegt: nou ik vind je leuker in een kort rokje, zou ik ook niet doen.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, niet elke man maakt het zoveel uit, daarom ook, als het hem wél veel uitmaakt, kun je daar wel rekening mee houden vind ik.
Dit geeft ook wel een beetje aan waarom vrouwen met een kort pittig kapsel zo eng zijnquote:Op maandag 3 juni 2013 10:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik al zei, dat zou ik dus niet doen. Dat is net zoiets als een man zegt: nou ik vind je leuker in een kort rokje, zou ik ook niet doen.
dat is niet hetzelfde...quote:Op maandag 3 juni 2013 10:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik al zei, dat zou ik dus niet doen. Dat is net zoiets als een man zegt: nou ik vind je leuker in een kort rokje, zou ik ook niet doen.
Niet te vergelijken. Witte sokken is een verschijnsel voor achterlijke elkaar napratende vrouwen die niets beters weten te bedenken, en wat bovendien elk moment zou kunnen worden verwisseld.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ok, niet elke, maar echt heel erg veel vrouwen denken minstens 1 keer in hun leven dat het wel een goed idee is.
Wij mannen dragen toch ook geen witte sokken meer, omdat dat echt bij iedereen bekend is dat vrouwen daar op afknappen. Waarom doen vrouwen dan wel een kort kapsel?.
Heeft echt compleet niets met verbieden te maken, leer lezen, pitje.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit of ik mijn haar afknip of niet, als ik een vriend had die mij ging verbieden mijn haar af te knippenja doei.
quote:Op maandag 3 juni 2013 10:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, als je het zelf idd verschrikkelijk vindt, moet je dat niet doen, maar hoe vaak zou het voorkomen dat een vrouw haar lange haar echt verschrikkelijk vindt en het dáárom kort knippen? Ik denk niet zo heel vaak...
Goedmaakseks met een jongetje met tietjes. *brrrrr...*quote:Op maandag 3 juni 2013 10:32 schreef AF_ het volgende:
Ook de reden is slecht. ' ja nu voel ik me vrijer '_________
Ze is verdomme 17
[..]
Vind ik inderdaad een goed idee. Want goedmaakseks is de beste
Blijkbaar zijn er genoeg mannen die niet de ballen hebben om te zeggen dat ze dat pittige vlotte kapsel walgelijk vinden.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Of als ik kort haar zelf leuker vind, dan zou ik het ook doen.
Overigens heb ik nog nooit van een partner gehoord dat hij mij leuker vond met lang of kort haar, blijkbaar let niet elke man daar op.
Jij hebt zeker al een pittig kapsel dat jij die keuze zo verdedigt.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Idd, 1/100 mannen maakt het niet uit, zo'n beetje 1/1000 vindt kort haar mooier, de rest heeft niet genoeg ballenquote:Op maandag 3 juni 2013 10:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er genoeg mannen die niet de ballen hebben om te zeggen dat ze dat pittige vlotte kapsel walgelijk vinden.
Het lijkt er anders verdacht veel op. Ik maak zelf wel uit hoe ik eruit zie, als het hem niet bevalt, dikke pech.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heeft echt compleet niets met verbieden te maken, leer lezen, pitje.
Gaat je niks aan.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:50 schreef davako het volgende:
[..]
Jij hebt zeker al een pittig kapsel dat jij die keuze zo verdedigt.
Ik moest lachenquote:Op maandag 3 juni 2013 10:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Goedmaakseks met een jongetje met tietjes. *brrrrr...*![]()
Je moet natuurlijk doen waar je zin in hebt, maar als hij het uitmaakt moet je het eerst weer helemaal laten aangroeien voordat je weer een andere vent aan de haak kan slaan. Lijkt me toch niet zo praktisch.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt er anders verdacht veel op. Ik maak zelf wel uit hoe ik eruit zie, als het hem niet bevalt, dikke pech.
Pffff als een vent mij alleen maar wil met lang haar dan kan hij de pot op.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:54 schreef Saysem het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk doen waar je zin in hebt, maar als hij het uitmaakt moet je het eerst weer helemaal laten aangroeien voordat je weer een andere vent aan de haak kan slaan. Lijkt me toch niet zo praktisch.
Zo kan je natuurlijk overal wel voor zeggen 'ik doe wat ik zelf wil'.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt er anders verdacht veel op. Ik maak zelf wel uit hoe ik eruit zie, als het hem niet bevalt, dikke pech.
Wat is dat nou voor vergelijking.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:56 schreef De_Pel het volgende:
Nog even en je gaat je borsten amputeren. Niet omdat er kanker in de familie zit ofzo, nee gewoon, omdat je ze toch niet nodig hebt en ze maar in de weg hangen.
nu ga je te verquote:Op maandag 3 juni 2013 10:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nog even en je gaat je borsten amputeren. Niet omdat er kanker in de familie zit ofzo, nee gewoon, omdat je ze toch niet nodig hebt en ze maar in de weg hangen.
Ik heb ook liever seks in het donker, mannen met borsthaarquote:Op maandag 3 juni 2013 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dan krijg je dus zoiets. s
Als mijn vriendin dat er af zou willen, dan gaat dat er af. Net als die andere punten. Als zij dat graag zou willen, waarom niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook liever seks in het donker, mannen met borsthaarafscheren die handel.
jij komt steeds aan met 'leuker' , maar er zijn dus ook gewoon mannen die lang haar niet 'leuker' vinden, maar kort haar gewoon echt k*t.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor vergelijking.
Jij zou dus ook je baard laten staan als je vrouw dat leuker vindt? Of je haar laten groeien omdat je vrouw mannen met lang haar aantrekkelijker vindt?
En als je je vrouw alleen maar aantrekkelijk vindt vanwege haar uiterlijk, dan is er ook wat mis.
Zelfs als je het zelf niet mooi vindt? Tja moet jij weten. Ik zou dat dus niet doen.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:02 schreef davako het volgende:
[..]
Als mijn vriendin dat er af zou willen, dan gaat dat er af. Net als die andere punten. Als zij dat graag zou willen, waarom niet.
Voor mannen maakt lang haar beduidend veel meer verschil dan een baard voor vrouwen.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor vergelijking.
Jij zou dus ook je baard laten staan als je vrouw dat leuker vindt? Of je haar laten groeien omdat je vrouw mannen met lang haar aantrekkelijker vindt?
En als je je vrouw alleen maar aantrekkelijk vindt vanwege haar uiterlijk, dan is er ook wat mis.
ik begrijp niet wat er kut is aan kort haar. Wat een aanstellerij.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij komt steeds aan met 'leuker' , maar er zijn dus ook gewoon mannen die lang haar niet 'leuker' vinden, maar kort haar gewoon echt k*t.
Dat kun je oppervlakkig vinden, je kan denken dat het dan dús alleen om uiterlijk gaat, maar feit blijft dat die mannen het méér dan 'niet zo leuk' vinden.
quote:Op maandag 3 juni 2013 11:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook liever seks in het donker, mannen met borsthaarafscheren die handel.
Dit ja. Zal mij m'n borsthaar nou rottenquote:Op maandag 3 juni 2013 11:02 schreef davako het volgende:
[..]
Als mijn vriendin dat er af zou willen, dan gaat dat er af. Net als die andere punten. Als zij dat graag zou willen, waarom niet.
Ik begrijp ook niet wat er zo kut is aan mannen van 1meter60 van 148 kilo.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:04 schreef Karina het volgende:
[..]
ik begrijp niet wat er kut is aan kort haar. Wat een aanstellerij.
Jij niet misschien, maar is het zo moeilijk om aan te nemen dat de meeste mannen het gewoon niet mooi vinden?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:04 schreef Karina het volgende:
[..]
ik begrijp niet wat er kut is aan kort haar. Wat een aanstellerij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |