Tevens is slaan toegestaan.quote:
Leuke site dat adorabellepuntenellequote:Op maandag 3 juni 2013 02:15 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik zou haar vragen of ze wel goed bij haar hoofd is.
Een beetje offtopic hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juni 2013 02:18 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Leuke site dat adorabellepuntenelle
Haha dat is altijd iets wat ik meteen zeg, als ze een pitje word of meer dan 10kg aankomt is het end of story. Of we nou getrouwd zijn of kinderen hebben. Kan ze dat grapje ook niet meer uithalen onder het mum van 'oh! Ja wist niet dat je dat erg vond!?!)quote:
Bij 10kg aankomen al? Jeetje... Ik denk niet dat het wat tussen ons zou worden dan. Ik hou wel van lekker eten en kom soms aan en val daarna dan weer af.quote:Op maandag 3 juni 2013 05:18 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Haha dat is altijd iets wat ik meteen zeg, als ze een pitje word of meer dan 10kg aankomt is het end of story. Of we nou getrouwd zijn of kinderen hebben. Kan ze dat grapje ook niet meer uithalen onder het mum van 'oh! Ja wist niet dat je dat erg vond!?!)(Uitzondering zwanger met dik zijn/50+ ofc).
Zorg dat je bij 9,9 gaat afvallenquote:Op maandag 3 juni 2013 05:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bij 10kg aankomen al? Jeetje... Ik denk niet dat het wat tussen ons zou worden dan. Ik hou wel van lekker eten en kom soms aan en val daarna dan weer af.
Jij bent een uitzondering uiteraard :pquote:Op maandag 3 juni 2013 05:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bij 10kg aankomen al? Jeetje... Ik denk niet dat het wat tussen ons zou worden dan. Ik hou wel van lekker eten en kom soms aan en val daarna dan weer af.
quote:Op maandag 3 juni 2013 05:41 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Jij bent een uitzondering uiteraard :p
quote:
Yayquote:Op maandag 3 juni 2013 05:57 schreef Redbullkid het volgende:
[..]![]()
Mijn post is alleen van kracht als ze het niet goed maakt met andere eigenschappen. Ligt natuurlijk ook aan of ze die 10kg kan hebben ja of nee. Als ze al 90 weegt, dan is die 10kg natuurlijk foute boel xD. Klein buikje is awesome en vind ik zelfs meer aantrekkelijk dan volslank
.
quote:Op maandag 3 juni 2013 05:18 schreef Redbullkid het volgende:
(Uitzondering zwanger met dik zijn/50+ ofc).
Huh? Ik snap de link niet echt haha, Ken je dit me uitleggen?quote:Op maandag 3 juni 2013 06:09 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zeevissen in Thailand: dé oplossing voor bovenstaande problemen
Ga eens zeevissen in Thailand zou ik zeggen. De jonge mosselen daar schijnen nogal te smaken.quote:Op maandag 3 juni 2013 06:13 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Huh? Ik snap de link niet echt haha, Ken je dit me uitleggen?![]()
Ben overigens zelf een te grote dierenvriend (zolang het dier leeft en niet op mijn bord ligt) dus vissen is sowieso niks voor mij
Even 10kg aankomen / afvallen is echt wel gigantisch veel he. Dat zijn 2-3 kledingmaten.quote:Op maandag 3 juni 2013 05:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
QFTquote:Op maandag 3 juni 2013 06:05 schreef star_gazer het volgende:
En toen kwam uiteraard de hamvraag:
"Wat vind je ervan?"
"Leuk schat"
Het begin van het einde
krijgt ze wel de tijd om af te vallen als ze aangekomen is na de zwangerschappen?quote:Op maandag 3 juni 2013 05:18 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Haha dat is altijd iets wat ik meteen zeg, als ze een pitje word of meer dan 10kg aankomt is het end of story. Of we nou getrouwd zijn of kinderen hebben. Kan ze dat grapje ook niet meer uithalen onder het mum van 'oh! Ja wist niet dat je dat erg vond!?!)(Uitzondering zwanger met dik zijn/50+ ofc).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |