Het helpt niet zoveel omdat je op twee dagen reist, maar dit scheelt misschien een beetje: http://www.spoordeelwinkel.nl/product/december/rotterdamquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:21 schreef fraubitch het volgende:
Zijn er momenteel nog acties gaande? Ik moet vrijdag naar Rotterdam en Zondag weer terug en ben naruurlijk te laat voor de Kruitvat-actie [ afbeelding ]
Oh ja een enkeltje kost me nu ¤21 nogwat
Volgens mij zijn er nog mensen die e-tickets van de vorige keren hebben want die lopen nog van 11 november 2013 t/m 2 februari 2014 (HEMA voucher dagkaart = 1 volwassene + kind = 17,50 euro) en die dagkaart (zaterdag-zondag) die tot 19 januari geldt. en 13,99 euro was.quote:
Wat een dramasite om te boeken. Ik wilde alleen naar wat opties kijken, maar nadat hij zelfs Amsterdam CS niet vond als vertrekstation heb ik het opgegeven.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:40 schreef Aether het volgende:
City Night Line 2e ticket gratis
City Night Line brengt u verrassend voordelig naar Europa’s leukste steden, zoals Praag, Kopenhagen, München, Basel, Zürich en Berlijn. Reis terwijl u slaapt en word wakker in hartje centrum. U krijgt nu tijdelijk het 2e ticket gratis!
• Boeken: 16 t/m 26 januari 2014
• Reizen: 19 januari t/m 31 maart 2014
• Uitsluitend per 2 personen te boeken
• De medereiziger reist gratis
• Tot 3 dagen van tevoren te boeken
• Niet om te boeken of te annuleren
• Alleen online te boeken
op bahn.de kun je de actie ook gewoon boekenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat een dramasite om te boeken. Ik wilde alleen naar wat opties kijken, maar nadat hij zelfs Amsterdam CS niet vond als vertrekstation heb ik het opgegeven.
Vreemd 'Amsterdam Centraal' wordt direct als suggestie gegeven na een paar letters?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat een dramasite om te boeken. Ik wilde alleen naar wat opties kijken, maar nadat hij zelfs Amsterdam CS niet vond als vertrekstation heb ik het opgegeven.
Lang niet altijd, ik ben laatst ook 20 minuten bezig geweest om een reisje Rotterdam-Parijs te boeken, vond hij Rotterdam ook niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:20 schreef Aether het volgende:
[..]
Vreemd 'Amsterdam Centraal' wordt direct als suggestie gegeven na een paar letters?
quote:Eurostar in samenwerking met DB treinkaartjes verkopen
Eurostar, de hogesnelheidstrein die het Europese vasteland met het Verenigd Koninkrijk verbindt, lanceert samen met Deutsche Bahn een gezamenlijk aanbod voor treinkaartjes tussen Duitsland en Londen. Het nieuwe gezamenlijke aanbod is opmerkelijk, omdat DB plannen heeft om ook zelf naar Londen te gaan sporen.
Vanaf nu wordt het mogelijk om vanuit Aken, Keulen, Bonn, Düsseldorf, Frankfurt en München met één ticket naar Londen te reizen. De reis gaat dan per ICE naar Brussel (ICE Frankfurt - Brussel), waar er overgestapt kan worden op de Eurostar Brussel - Londen.
Tickets zijn beschikbaar vanaf ¤ 54,50 enkele reis vanaf Aken, Keulen, Bonn en Düsseldorf, vanaf ¤ 89,50 enkele reis vanaf Frankfurt en vanaf ¤ 114,50 euro vanaf München. Daarnaast worden tickets aangeboden vanaf Hamburg, Berlijn, Hannover, Essen, Bremen en Duisburg, die telefonisch kunnen worden besteld. De route Duitsland – Londen is één van de grootste internationale luchtvaartmarkten in Europa met meer dan 6,6 miljoen reizigers in 2012.
Eurostar toont nogmaals z’n ambitie om te investeren in nieuwe bestemmingen en zo steeds meer mensen aan te zetten om te kiezen voor de hogesnelheidstrein voor korteafstandsreizen binnen Europa.
Deutsche Bahn wil vanaf eind 2016 vanaf Frankfurt rechtstreeks naar Londen gaan rijden. De Britten gaan echter een belang van veertig procent in Eurostar verkopen. Het is niet uit te sluiten dat DB vervolgens een aandeel neemt in het bedrijf.
Hoe kom je dan weer terug?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:59 schreef Aether het volgende:
• Actie geldt tegen inlevering van het uitgeprinte e-ticket bij een vestiging van Bakker Bart naar keuze
Je krijgt een dagkaart voor de trein en een losse maaltijdvoucher.quote:
Je print het e ticket toch zelf uit inclusief maaltijdvoucher ?quote:Op maandag 3 februari 2014 18:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je krijgt een dagkaart voor de trein en een losse maaltijdvoucher.
Dagkaart, e-tocket... Poteeto, potaato.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
Je print het e ticket toch zelf uit inclusief maaltijdvoucher ?
Thnx. Daar kan ik er wel een paar van gebruiken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:18 schreef TweakersOnly het volgende:
Vanaf aanstaande maandag zijn er weer treinkaartjes bij de Albert Heijn te koop:
- prijs ¤17
- geldig vanaf 10 maart tot 8 juni
- door de week geldig vanaf 9 uur
http://www.ah.nl/nsquote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:18 schreef TweakersOnly het volgende:
Vanaf aanstaande maandag zijn er weer treinkaartjes bij de Albert Heijn te koop:
- prijs ¤17
- geldig vanaf 10 maart tot 8 juni
- door de week geldig vanaf 9 uur
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Owik ben niet zo handig op mobiel, was me niet opgevallen.
Naast de TT, licht grijs als je hem niet volgt, donker grijs als je hem wel volgt. Is een rondje met een vinkje erinquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]Ik ga morgen wel effe kijken, telefoon staat uit nu.
OK dankje voor de tipquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Naast de TT, licht grijs als je hem niet volgt, donker grijs als je hem wel volgt. Is een rondje met een vinkje erin
Ja, die rijdt nog gewoon onder de naam Intercity Directquote:
Ben benieuwd naar de exacte voorwaarden. Bij de kaartjes van Blokker kon je als je ingecheckt was ook tijdens de spitsuren in de namiddag reizen. Iemand die weet hoe dat bij deze kaartjes zit?quote:
Zometeen maar eens de Blokker 'overvallen'.quote:Inchecken bij NS is alleen mogelijk op ma. t/m vr. tijdens de daluren (vóór 6.30 uur, tussen 9.00 – 16.00 uur en ná 18.30 uur) en op za. en zo. de hele dag. Eenmaal ingecheckt in de daluren kunt u wel reizen in de spitsuren. Uitchecken kan altijd.
En hoe zit het als je moet overstappen? Want dan check je opnieuw in toch?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:13 schreef Kowloon het volgende:
Oh, ik heb het al gevonden.Het kan dus gewoon, dan zijn het wel lekker goedkope kaartjes.
[..]
Zometeen maar eens de Blokker 'overvallen'.![]()
Hoeft niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:37 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
En hoe zit het als je moet overstappen? Want dan check je opnieuw in toch?
Ow, dus als je moet overstappen hoef je niet telkens uit en in te checken? Ik reis nooit met de trein, dus vandaar deze vraag...quote:
als je bij de NS in de trein blijft reizen hoef je niet uit te checken bij overstap. Alleen als je naar andere vervoerder gaat moet je uitchecken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:48 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Ow, dus als je moet overstappen hoef je niet telkens uit en in te checken? Ik reis nooit met de trein, dus vandaar deze vraag...
Enkel als je op bestemming bent aangekomen en dus het station verlaat. Maar het is belangrijker om in te checken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:48 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Ow, dus als je moet overstappen hoef je niet telkens uit en in te checken? Ik reis nooit met de trein, dus vandaar deze vraag...
Dit.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je bij de NS in de trein blijft reizen hoef je niet uit te checken bij overstap. Alleen als je naar andere vervoerder gaat moet je uitchecken.
Thx, heb er ook maar even snel 3 gehaald.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:23 schreef Aether het volgende:
Tienertoer 2014
• ¤ 33 voor 3 dagen
• Deze aanbieding is te koop t/m 31 augustus of zolang de voorraad strekt
• De Tienertoer is voor tieners van 12 t/m 18 jaar oud
• De Tienertoer is te gebruiken in periode 1: 30 juni t/m 13 juli 2014 periode 2: 7 juli t/m 20 juli 2014 periode 3: 14 juli t/m 27 juli 2014 periode 4: 21 juli t/m 4 augustus 2014 periode 5: 28 juli t/m 10 augustus 2014 periode 6: 4 augustus t/m 17 augustus 2014 periode 7:• augustus t/m 24 augustus 2014 periode 8: 18 augustus t/m 31 augustus 2014 periode 9: 25 augustus t/m 7 september 2014
• De Tienertoer is te gebruiken op maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur en zaterdag en zondag de hele dag
• De Tienertoer is 3 dagen geldig voor 1 persoon in de 2e klas
• Ook geldig in treinen van Arriva, Breng, Connexxion, Syntus en Veolia
• Niet geldig in Thalys Amsterdam - Parijs, met toeslag geldig in Intercity Direct tussen Schiphol en Rotterdam & ICE international
• Niet geldig in combinatie met andere acties/aanbiedingen
• Omruilen of geld terug is niet mogelijk
• Zolang de voorraad strekt. Op = op
Semi-alternatief: http://www.spoordeelwinkel.nl/product/juni/laplacequote:Op woensdag 18 juni 2014 10:50 schreef Miniem het volgende:
Jammer dat het niet doordeweeks is.
Die zoek ik nog hard
Hoop moeite voor maximaal 60 Euro.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:49 schreef affa het volgende:
ik weet niet precies hoe populair die kaartjes zijn
maar stel je koopt er 10 bij kruidvat
en zet ze op marktplaats voor 20 euro
hoeveel verkoop je er dan ongeveer?
weinig denk ik, zijn alleen in weekend geldig. En op MP zie je ze wel goedkoper.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:49 schreef affa het volgende:
ik weet niet precies hoe populair die kaartjes zijn
maar stel je koopt er 10 bij kruidvat
en zet ze op marktplaats voor 20 euro
hoeveel verkoop je er dan ongeveer?
Dat is ook een leukertje!quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:06 schreef Aether het volgende:
[..]
Semi-alternatief: http://www.spoordeelwinkel.nl/product/juni/laplace
quote:Nieuw! IC Bus tussen Antwerpen, Eindhoven en Düsseldorf
Met de IC Bus reist u snel en zeer voordelig van Antwerpen via Eindhoven naar Düsseldorf. Indien Eindhoven het vertrek- of eindstation is, reist u per IC Bus al vanaf 9 euro. Tickets voor de route tussen Antwerpen en Düsseldorf luchthaven zijn met het Europa-Spezial tarief al verkrijgbaar vanaf 14 euro! Houders van een BahnCard profiteren daarnaast van de BahnCard-korting.
De IC Bus rijdt minimaal drie keer per dag tussen Antwerpen Centraal en Düsseldorf Flughafen (luchthaven), met bijkomende stops in Eindhoven station en Düsseldorf Hbf (station).
De IC Bussen zijn dubbeldekkers, voorzien van moderne faciliteiten.Tijdens uw reis per IC Bus geniet u van uitstekend comfort: gratis Wifi, airconditioning, stopcontacten, ruime zitplaatsen, ruimte voor bagage, moderne faciliteiten, wc en veiligheidsvoorzieningen. Daarnaast zijn in de bus ook snacks en dranken verkrijgbaar. Wij wensen u een aangename reis met onze IC Bus!
Weet iemand of je, eenmaal ingecheckt, ook tijdens de piekuren kunt reizen? Bij andere acties was dat wel zo, maar nu staat het er niet meer expliciet. Impliciet wel overigens.quote:Hoe en wanneer kunt u op reis:
• Deze Dagkaart is één dag geldig voor één persoon, geldig in de treinen van NS, Arriva, Breng, Connexxion, Syntus en Veolia.
• Deze Dagkaart is een chip- en stempelkaart ineen. Hiermee checkt u verplicht in en uit bij een NS-kaartlezer op een poortje of paal. Reist men met een trein van Arriva, Breng, Connexxion, Syntus of Veolia dan stempelt u de Dagkaart éénmalig af bij een stempelautomaat.
• Bij NS alleen geldig na inchecken. Dit kan: ma. t/m vr. vóór 6.30 uur, tussen 9.00 – 16.00 uur en ná 18.30 uur) en za. en zo. de hele dag geldig. Uitchecken kan altijd. • Afstempelen bij Arriva, Breng, Connexxion, Syntus of Veolia kan de hele dag. Reizen kunt u alleen in de daluren (ma. t/m vr. vóór 6.30 uur, tussen 9.00 – 16.00 uur en ná 18.30 uur en op za. en zo. de hele dag).
• Voor ICE en de Intercity direct tussen Schiphol en Rotterdam is een toeslag verplicht. Niet geldig in Thalys treinen Amsterdam – Parijs v.v.
• Omruilen of geld terug is niet mogelijk.
• Te gebruiken van 25 augustus t/m 5 oktober 2014.
Oke, dus als je maar op tijd incheckt kun je wel tijdens de piekuren reizen. Ik vermoedde het al.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:39 schreef macca728 het volgende:
Het moment van inchecken is bepalend volgens NS
als je de trein van 6 voor 9 pakt heb je geen voordeel met de voordeelurenkaarten, je kan vanaf 8.55 in dat geval inchecken en dus wel sneaky met die van 3 voor 9 reizen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oke, dus als je maar op tijd incheckt kun je wel tijdens de piekuren reizen. Ik vermoedde het al.
Het is vrij simpel, als je ermee incheckt en hij doet het niet, mag het nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je de trein van 6 voor 9 pakt heb je geen voordeel met de voordeelurenkaarten, je kan vanaf 8.55 in dat geval inchecken en dus wel sneaky met die van 3 voor 9 reizen.
Dus dat zal met deze kaarten ook het geval zijn.
Wel in volle galop naar de trein dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:59 schreef Nizno het volgende:
als je de trein van 6 voor 9 pakt heb je geen voordeel met de voordeelurenkaarten, je kan vanaf 8.55 in dat geval inchecken en dus wel sneaky met die van 3 voor 9 reizen.
Dus dat zal met deze kaarten ook het geval zijn.
in Amersfoort vaak gedaan. Trein vertrok om 8.55 volgens dienstregeling. Paal staat er gelukkig naast ivm trein van andere maatschappijquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wel in volle galop naar de trein dan.
Fietsen!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:25 schreef Zwappel het volgende:
Vroeg deze avond trein naar Amsterdam, morgenochtend weer terug. Wat is mijn goedkoopste optie?
Handig dat je erbij zet waar vandaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:25 schreef Zwappel het volgende:
Vroeg deze avond trein naar Amsterdam, morgenochtend weer terug. Wat is mijn goedkoopste optie?
Niet beschikbaarquote:
Blokker nu al. Heb er al 2 gebruikt.quote:
Blokker niet, misschien Kruidvat maar vaak zijn er geen aanbiedingen in oktober.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
Weet iemand of Kruidvat of Blokker binnenkort weer een neiuwe actie heeft? De huidige kaartjes zijn bijna niet meer bruikbaar.
Die van het kruidvat zijn niet geldig op feestdagen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:01 schreef Saninl het volgende:
Kan die ook op feestdagen? Dat geldt als een zondag toch?
Alleen inclusief La Place voor twee personen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:11 schreef Miniem het volgende:
Zijn er momenteel nog acties voor doordeweeks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |