Aha okequote:Op zondag 2 juni 2013 14:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bier drinken en muziekvragen beantwoorden.
Paar keer 's avonds door Roos, maar mag echt veel vakerquote:Op zondag 2 juni 2013 14:57 schreef alors het volgende:
Jammer dat deze plaat vrijwel alleen door Timur wordt gedraaid.
Echt? Oh dat wist ik niet.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet alleen muziek toch? Kunnen ook 'gewone' vragen zijn toch?
Ik dacht ook altijd alleen muziek, maar dat is dus niet zoquote:
Heb je Facebook?quote:Op zondag 2 juni 2013 15:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd alleen muziek, maar dat is dus niet zo
Al heb ik nog nooit meegedaanMoet eigenlijk eens.
yup, hangt van het thema af. er zijn muziekpubquizzen, amar ook sport of decennia of algemene trivia. van allesquote:
Geen loeder meer?quote:Op zondag 2 juni 2013 19:24 schreef minthy het volgende:
Goedenavond![]()
Ik kan m'n ondertitel weer aanpassen![]()
Dat staat niet in je ondertitel.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik ga nogmaals tante worden![]()
Nou ja, hoe dat ding dan maar mag hetenquote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 2 juni 2013 19:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Signaturequote:Op zondag 2 juni 2013 19:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou ja, hoe dat ding dan maar mag heten![]()
Ik vergeet alles of kan niet op woorden komen
Er is raak geschoten?quote:
Dank je! Echt heel tof, nog meer kleintjes om tot op het bot te verwennenquote:
Is dat van je nichtje die gister bij je was?quote:Op zondag 2 juni 2013 19:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je! Echt heel tof, nog meer kleintjes om tot op het bot te verwennen
Ja! Ze zitten straks vlak achter elkaar aan qua leeftijdquote:Op zondag 2 juni 2013 19:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is dat van je nichtje die gister bij je was?
ik dacht eigenlijk dat je nu wel in achtbaan1 durfde......geintje natuurlijk! gefelicitteerd! hoeveel maanden nog? zal wel een winterkindje wordenquote:Op zondag 2 juni 2013 19:24 schreef minthy het volgende:
Goedenavond![]()
Ik kan m'n ondertitel weer aanpassen![]()
Denk het wel. Zo werkt dat hequote:
Nee, dat is me nog steeds te gekquote:Op zondag 2 juni 2013 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk dat je nu wel in achtbaan1 durfde......geintje natuurlijk! gefelicitteerd! hoeveel maanden nog? zal wel een winterkindje worden
Leuk! Gefeliciteerdquote:Op zondag 2 juni 2013 19:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, tof initiatief van Noes!quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ah, tof initiatief van Noes!![]()
Ik moet nog even zien of ik erbij zal zijn. Eerst maar een concreter plan.
Ik ben niet zo van de meets
Jawat?quote:
SPOILER: lange picaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben er altijd duidelijk in geweest.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'Opeens' is hier iedereen 'niet zo van meets'
Watjes.
Die credits mag je naar Rock werpenquote:Op zondag 2 juni 2013 20:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ah, tof initiatief van Noes!![]()
Ik moet nog even zien of ik erbij zal zijn. Eerst maar een concreter plan.
Ik ben niet zo van de meets
Pubquizen daarentegen![]()
Vooral 1-op-1 meets zijn engquote:Op zondag 2 juni 2013 20:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ben er altijd duidelijk in geweest.
Ik snap het niet. We doen met bier een quiz met zijn allen, maar het is geen meet?quote:
Van wolfje en Henk wist ik wel dat ze er niet (zo) voor te porren zijn, dat heeft z'n redenen. Prima toch?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'Opeens' is hier iedereen 'niet zo van meets'
Watjes.
Nog verwarrender; ik drink geen bierquote:Op zondag 2 juni 2013 20:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik snap het niet. We doen met bier een quiz met zijn allen, maar het is geen meet?
Dan weet je met wie je te maken hebt. En dat er geen foto's enz op het internet geslingerd wordenquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Van wolfje en Henk wist ik wel dat ze er niet (zo) voor te porren zijn, dat heeft z'n redenen. Prima toch?
Ik ben een quizbaasquote:
We kunnen ons gewoon aan de ESF-regel houden hoor.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan weet je met wie je te maken hebt. En dat er geen foto's enz op het internet geslingerd worden
Haha, rellenquote:Op zondag 2 juni 2013 20:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We kunnen ons gewoon aan de ESF-regel houden hoor.
Dat gebeurt sowieso niet, anders kom ik nietquote:Op zondag 2 juni 2013 20:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan weet je met wie je te maken hebt. En dat er geen foto's enz op het internet geslingerd worden
Dat dusquote:Op zondag 2 juni 2013 20:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stefan komt niet bij onze pubquiz, ik zie het probleem niet.
Dus ik mag geen foto maken van m'n biertje en dat op Twitter zetten?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat gebeurt sowieso niet, anders kom ik niet![]()
Als ik ergens de schurft aan heb is het aan foto's.
Stefan wordt niet uitgenodigd
alleen met een zwart balkje over het biertjequote:Op zondag 2 juni 2013 20:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus ik mag geen foto maken van m'n biertje en dat op Twitter zetten?
Is aan je FB te zienquote:Op zondag 2 juni 2013 20:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Er wordt ergens een pubquiz georganiseerd, daar gaan we ons bij aansluiten, wie er maar meewil uit dit topic. Niets meer, niets minder. Geen zoenen, geen seks.quote:
Dat lijkt me niet zo privacygevoeligquote:Op zondag 2 juni 2013 20:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus ik mag geen foto maken van m'n biertje en dat op Twitter zetten?
Zelfhaat is a bitchquote:Op zondag 2 juni 2013 20:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is aan je FB te zien![]()
Ik kan wel de Meet fotograaf zijn
Zie het als mensen die elkaar toevallig tegenkomen on een café en samen gaan quizzen.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik snap het niet. We doen met bier een quiz met zijn allen, maar het is geen meet?
quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:10 schreef minthy het volgende:
[..]
hij is toch afgevallen?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:15 schreef wolfrolf het volgende:
Sunchaser zou sowieso de volledige foto in beslag nemen
hihaho
Het is geen FOK!-meet.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik verwacht tijdens een Fok meeting teminste kaas en worst met vlaggetjes
Jij alles letterlijk nemerdquote:
Nee ik wist niet eens dat die er was en vertel me meer waar, wanneer, hoe laat enz.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heloef
Jij bent ook nog niet bij onze ubergeheime FB-groep he? Ga je ook pubquizen?
Mijn verwachtingen liggen wat lagerquote:Op zondag 2 juni 2013 20:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik verwacht tijdens een Fok meeting teminste kaas en worst met vlaggetjes
Dat ja. Daar zit ik niet op te wachten. Reputatieschade etcquote:Op zondag 2 juni 2013 20:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij alles letterlijk nemerd![]()
Ik wil zelf niet op de foto, dat haat ik. Helemaal omdat je tegenwoordig maar zo met je kop op Fok! staat
Geen gezoen of geknuffel?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Er wordt ergens een pubquiz georganiseerd, daar gaan we ons bij aansluiten, wie er maar meewil uit dit topic. Niets meer, niets minder. Geen zoenen, geen seks.
Dat is allemaal nog niet bekendquote:Op zondag 2 juni 2013 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik wist niet eens dat die er was en vertel me meer waar, wanneer, hoe laat enz.
Tuurlijk vindt ze dat goed, als toekomstig 3FM dj is dat niet meer dan logisch.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is allemaal nog niet bekendMeer een inventarisatie. Zal je even toevoegen als de grote leidster dat goedvindt.
Ik was al vriendjes met Loeffiequote:Op zondag 2 juni 2013 20:19 schreef minthy het volgende:
Mobiel bijna leeg, ik drink m'n koffie nog even op en dan ben ik thuis en reageer dan wel weer![]()
Voor de Facebookgroep; dm mij je Facebook even, dan voeg ik je toe aan m'n eigen. Dan sleep ik je naar de groep. Die overigens verborgen is, niemand krijgt er verder iets van mee.
Tot zo
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk vindt ze dat goed, als toekomstig 3FM dj is dat niet meer dan logisch.
Ik zit er al in.quote:
Jaquote:Op zondag 2 juni 2013 20:46 schreef henkde_j het volgende:
Zijn er trouwens nog 3FMers naar de EO jongerendag geweest?
quote:
De doorsnee poster hier vind ik nou niet echt EO materiaal. En daarmee bedoel ik dat hier niet echt brave mensen zitten. Hey gat altijd over bier, boomstammen, naaien en tetten. Owja een klein beetje muziek.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:46 schreef henkde_j het volgende:
Zijn er trouwens nog 3FMers naar de EO jongerendag geweest?
Oh, dan heb ik mij flink vergistquote:Op zondag 2 juni 2013 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De doorsnee poster hier vind ik nou niet echt EO materiaal. En daarmee bedoel ik dat hier niet echt brave mensen zitten. Hey gat altijd over bier, boomstammen, naaien en tetten. Owja een klein beetje muziek.
Wel shandy toch?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:57 schreef 3rdRock het volgende:
over die pubquiz: als ik kan, ga ik mee. ik ben van de triva dus ik denk dat ik van nut kan zijn. ik drink geen bier en hoef ook niet op de foto. zoenen en ketsen hoeft niet, maar mag wel
hebben ze in de meeste kroegen niet. ik hou me bij sinas of chocomelquote:
Chocomelquote:Op zondag 2 juni 2013 20:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hebben ze in de meeste kroegen niet. ik hou me bij sinas of chocomel
dronk ik tijdens werkpooltournooitjes. weet je zeker dat je je eigen glas hebtquote:
Idem hier, ik wil nog wel weer terug kunnen keren op m'n werk. Met veel Fok!-gebruikende cliëntenquote:Op zondag 2 juni 2013 20:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat ja. Daar zit ik niet op te wachten. Reputatieschade etc
Neen, daar doe ik in ieder geval niet aan meequote:
Een zure bom, bedoel jequote:
Wat een toestandquote:
IK HOU VAN JE!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Begroette het je net?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:14 schreef Evertjan het volgende:
zo maar even de afwas gedaan had nog wat onder het aanrecht gevonden
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
IK HOU VAN JE!Kappe nouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ik moest hier gewoon om lachen.twitter:ramon3fm twitterde op zondag 02-06-2013 om 21:13:42Een prostituee die nooit hoofdpijn heeft?Paracetasnol reageer retweet
het is mij...Robert!quote:
Ik weet zo niet meer quotes helaas... Wél een bazenserie destijds!quote:
Ja hallo! Zo komt SC niet meerquote:Op zondag 2 juni 2013 21:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Idem hier, ik wil nog wel weer terug kunnen keren op m'n werk. Met veel Fok!-gebruikende cliënten
[..]
Neen, daar doe ik in ieder geval niet aan mee![]()
[..]
Een zure bom, bedoel je
Die heeft toegezegd zich in te gaan houden, anders draai ik z'n zaakje eraf.quote:
Auquote:Op zondag 2 juni 2013 21:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Die heeft toegezegd zich in te gaan houden, anders draai ik z'n zaakje eraf.
Gevoelsmensquote:
het kan ergerquote:Op zondag 2 juni 2013 21:42 schreef wolfrolf het volgende:
Dus ik moet binnenkort dit certificaat halen http://www.toegangtothetspoor.nl/nl/
Er zitten echt hilarische grapjes in de uitleggende filmpjes![]()
Gaan jullie met de communicatie bij de NS aan de slag?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:42 schreef wolfrolf het volgende:
Dus ik moet binnenkort dit certificaat halen http://www.toegangtothetspoor.nl/nl/
Je werkt toch niet voor ProRail, he?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:42 schreef wolfrolf het volgende:
Die zat in m'n VCA cursusquote:
Neuh.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je werkt toch niet voor ProRail, he?
Ik hou niet van gespierde bikkels, daar ga je al...quote:Op zondag 2 juni 2013 21:48 schreef wolfrolf het volgende:
Het werken met ontbloot bovenlijf kan aanstoot geven bij reizigers. Het geeft ook blijk van een onprofessionele houding; deze man draagt geen signalerende kleding. Als je dit bij iemand ziet, spreek je hem erop aan.
Nou Noes, wat zou je zeggen tegen een gespierde bikkel.
Ik zou de knapperd beschilderen met neon kleurige verf. Valt hij en op en je hebt nog steeds een mooi uitzicht.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:48 schreef wolfrolf het volgende:
Het werken met ontbloot bovenlijf kan aanstoot geven bij reizigers. Het geeft ook blijk van een onprofessionele houding; deze man draagt geen signalerende kleding. Als je dit bij iemand ziet, spreek je hem erop aan.
Nou Noes, wat zou je zeggen tegen een gespierde bikkel.
C. op het spoor gaan staanquote:
Whehe ik had ook zo'n cursus over bedrijfsethiek. Vooral het deel over ongewenste intimiteiten was geniaalquote:
Plaatje 2. Bij 1 loop je teveel risico met die muur naast je.quote:
haha, die werd vanmiddag verteld door Ramon. collega en ik moesten ook lachenquote:Op zondag 2 juni 2013 21:16 schreef heloef het volgende:
Ik moest hier gewoon om lachen.twitter:ramon3fm twitterde op zondag 02-06-2013 om 21:13:42Een prostituee die nooit hoofdpijn heeft?Paracetasnol reageer retweet
ik mis antwoord D denk aan je eigen veiligheid en zoek een veilige schuilplaatsquote:Op zondag 2 juni 2013 21:59 schreef wolfrolf het volgende:
De laatste breinbreker die ik spam hier hoor
[ afbeelding ]
Kleine hint heb ik ingebouwd.
Ik mis de optie "ik ga achter de bak staan en kijk of ik het record "lange afstand-vliegen zonder hulpmiddelen" kan halen". Niet echt volledig dit...quote:Op zondag 2 juni 2013 21:59 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
iedere ezel kan slagen voor deze testquote:Op zondag 2 juni 2013 21:59 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar ik ben een varkenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
iedere ezel kan slagen voor deze test
Die shirtloze fokker in dat filmpjequote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:59 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine hint heb ik ingebouwd.
Snel drink er een pilsner op!quote:Op zondag 2 juni 2013 22:17 schreef henkde_j het volgende:
MAN MAN MAN, WAT EEN WEEKEND
[ afbeelding ]
Ik had zelf een flesje limonade met prik meegenomenquote:
Champagne Pils mag ookquote:Op zondag 2 juni 2013 22:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik had zelf een flesje limonade met prik meegenomen
Doe es? Ik wil weer ronddartelen als een lammetjequote:
lamsvleesquote:Op zondag 2 juni 2013 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe es? Ik wil weer ronddartelen als een lammetje
Ik ben onderweg!quote:Op zondag 2 juni 2013 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe es? Ik wil weer ronddartelen als een lammetje
Heeft het Whatsapp gesprek al plaatsgevonden?quote:
Aan het spitquote:Op maandag 3 juni 2013 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zie lammetjes het liefst in z'n geheel
gesprekken jaquote:Op maandag 3 juni 2013 00:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heeft het Whatsapp gesprek al plaatsgevonden?
Vanmiddag nog een foto gestuurd waar m'n tetten op stondenquote:Op maandag 3 juni 2013 00:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gesprekken ja
foto ja
de foto.... nee
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Vanmiddag nog een foto gestuurd waar m'n tetten op stonden
dat zei ik toch.quote:
Dank voor dát compliment!quote:Op maandag 3 juni 2013 00:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
dat zei ik toch.
Verpakte tetten, voor de volledigheid! Maar niets dan lof over wat ik zag.
jurk stond je goedquote:
Wij gaan zóóó ontzettend een worstenbroodje etenquote:
quote:
jij in die jurkquote:Op maandag 3 juni 2013 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Wij gaan zóóó ontzettend een worstenbroodje eten
Deal!quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Deal!![]()
Dan zorg ik dat ik voor die tijd een schavia heb
Dus daarom heten die beestjes niet zo...quote:Op maandag 3 juni 2013 00:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)h8erUdv1PM67PdqBgbgL
quote:
Oké... Maar dan mag je verder niet weer zeuren!!quote:
Hier ook!quote:Op maandag 3 juni 2013 08:53 schreef Lamabal het volgende:
Dag mensen, ik heb zo'n gevoel dat dit echt een kut dag gaat worden
Ik heb dat totaal niet!!!quote:Op maandag 3 juni 2013 08:53 schreef Lamabal het volgende:
Dag mensen, ik heb zo'n gevoel dat dit echt een kut dag gaat worden
quote:Op maandag 3 juni 2013 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen
Aardbeien uit eigen tuin voor ontbijt
Aye, ik zag hem al op tv. Kut reclamequote:
Ik dacht dat het een brillenkoker wasquote:
Ik zag hem en dacht alleen maar wtf.quote:
bewijs het maarquote:Op maandag 3 juni 2013 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn weekenden zijn altijd beter dan die van Domien.
quote:
Nicequote:Op maandag 3 juni 2013 11:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
eetse
Bij de plus hebben ze puike magnetron broodjes kebab
Hoi drollebolquote:Op maandag 3 juni 2013 12:01 schreef minthy het volgende:
De sirene doet het weer hier, na magistraal te falen vorige maand
Hier ookquote:Op maandag 3 juni 2013 12:01 schreef minthy het volgende:
De sirene doet het weer hier, na magistraal te falen vorige maand
Fijn idee!! Mochten ze ooit weer eens van rechts het land binnenduiken zijn wij als één van de eersten aan de beurtquote:
geluid vanaf grote afstand komt vertraagd bij je binnen he krullebolletjequote:Op maandag 3 juni 2013 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
De sirenes lopen niet eens gelijk hiero.
er staat een lama in de gangquote:Op maandag 3 juni 2013 12:08 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Wat, ik wil ook bij de gang horen. Ik ben gewoon speciaal en loop soms wat achter. Oke
Hilarisch.quote:Op maandag 3 juni 2013 07:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zit jij te trollen?
Ff een pm naar admin sturen :-)
hoi bakkertjenquote:
Allebei topquote:
Neen, ik vind MJ waardeloos, toen hij nog leefde ook al.quote:
Idem hier, maar nu heb ik ook een zwaar concentratieprobleem op het momentquote:Op maandag 3 juni 2013 12:18 schreef Bronson het volgende:
Dit is echt zo'n nummer waar ik echt niet kan horen wat die zanger nou allemaal zingt.
Ja.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, ik vind MJ waardeloos, toen hij nog leefde ook al.
Hebben we nu ruzies enzulks?
Weet ik, maar nu begint Wolfje te schelden...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |