Aha okequote:Op zondag 2 juni 2013 14:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bier drinken en muziekvragen beantwoorden.
Paar keer 's avonds door Roos, maar mag echt veel vakerquote:Op zondag 2 juni 2013 14:57 schreef alors het volgende:
Jammer dat deze plaat vrijwel alleen door Timur wordt gedraaid.
Echt? Oh dat wist ik niet.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet alleen muziek toch? Kunnen ook 'gewone' vragen zijn toch?
Ik dacht ook altijd alleen muziek, maar dat is dus niet zoquote:
Heb je Facebook?quote:Op zondag 2 juni 2013 15:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd alleen muziek, maar dat is dus niet zo
Al heb ik nog nooit meegedaanMoet eigenlijk eens.
yup, hangt van het thema af. er zijn muziekpubquizzen, amar ook sport of decennia of algemene trivia. van allesquote:
Geen loeder meer?quote:Op zondag 2 juni 2013 19:24 schreef minthy het volgende:
Goedenavond![]()
Ik kan m'n ondertitel weer aanpassen![]()
Dat staat niet in je ondertitel.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik ga nogmaals tante worden![]()
Nou ja, hoe dat ding dan maar mag hetenquote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 2 juni 2013 19:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Signaturequote:Op zondag 2 juni 2013 19:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou ja, hoe dat ding dan maar mag heten![]()
Ik vergeet alles of kan niet op woorden komen
Er is raak geschoten?quote:
Dank je! Echt heel tof, nog meer kleintjes om tot op het bot te verwennenquote:
Is dat van je nichtje die gister bij je was?quote:Op zondag 2 juni 2013 19:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je! Echt heel tof, nog meer kleintjes om tot op het bot te verwennen
Ja! Ze zitten straks vlak achter elkaar aan qua leeftijdquote:Op zondag 2 juni 2013 19:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is dat van je nichtje die gister bij je was?
ik dacht eigenlijk dat je nu wel in achtbaan1 durfde......geintje natuurlijk! gefelicitteerd! hoeveel maanden nog? zal wel een winterkindje wordenquote:Op zondag 2 juni 2013 19:24 schreef minthy het volgende:
Goedenavond![]()
Ik kan m'n ondertitel weer aanpassen![]()
Denk het wel. Zo werkt dat hequote:
Nee, dat is me nog steeds te gekquote:Op zondag 2 juni 2013 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk dat je nu wel in achtbaan1 durfde......geintje natuurlijk! gefelicitteerd! hoeveel maanden nog? zal wel een winterkindje worden
Leuk! Gefeliciteerdquote:Op zondag 2 juni 2013 19:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, tof initiatief van Noes!quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ah, tof initiatief van Noes!![]()
Ik moet nog even zien of ik erbij zal zijn. Eerst maar een concreter plan.
Ik ben niet zo van de meets
Jawat?quote:
SPOILER: lange picaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben er altijd duidelijk in geweest.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'Opeens' is hier iedereen 'niet zo van meets'
Watjes.
Die credits mag je naar Rock werpenquote:Op zondag 2 juni 2013 20:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ah, tof initiatief van Noes!![]()
Ik moet nog even zien of ik erbij zal zijn. Eerst maar een concreter plan.
Ik ben niet zo van de meets
Pubquizen daarentegen![]()
Vooral 1-op-1 meets zijn engquote:Op zondag 2 juni 2013 20:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ben er altijd duidelijk in geweest.
Ik snap het niet. We doen met bier een quiz met zijn allen, maar het is geen meet?quote:
Van wolfje en Henk wist ik wel dat ze er niet (zo) voor te porren zijn, dat heeft z'n redenen. Prima toch?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'Opeens' is hier iedereen 'niet zo van meets'
Watjes.
Nog verwarrender; ik drink geen bierquote:Op zondag 2 juni 2013 20:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik snap het niet. We doen met bier een quiz met zijn allen, maar het is geen meet?
Dan weet je met wie je te maken hebt. En dat er geen foto's enz op het internet geslingerd wordenquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Van wolfje en Henk wist ik wel dat ze er niet (zo) voor te porren zijn, dat heeft z'n redenen. Prima toch?
Ik ben een quizbaasquote:
We kunnen ons gewoon aan de ESF-regel houden hoor.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan weet je met wie je te maken hebt. En dat er geen foto's enz op het internet geslingerd worden
Haha, rellenquote:Op zondag 2 juni 2013 20:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We kunnen ons gewoon aan de ESF-regel houden hoor.
Dat gebeurt sowieso niet, anders kom ik nietquote:Op zondag 2 juni 2013 20:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan weet je met wie je te maken hebt. En dat er geen foto's enz op het internet geslingerd worden
Dat dusquote:Op zondag 2 juni 2013 20:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stefan komt niet bij onze pubquiz, ik zie het probleem niet.
Dus ik mag geen foto maken van m'n biertje en dat op Twitter zetten?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat gebeurt sowieso niet, anders kom ik niet![]()
Als ik ergens de schurft aan heb is het aan foto's.
Stefan wordt niet uitgenodigd
alleen met een zwart balkje over het biertjequote:Op zondag 2 juni 2013 20:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus ik mag geen foto maken van m'n biertje en dat op Twitter zetten?
Is aan je FB te zienquote:Op zondag 2 juni 2013 20:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Er wordt ergens een pubquiz georganiseerd, daar gaan we ons bij aansluiten, wie er maar meewil uit dit topic. Niets meer, niets minder. Geen zoenen, geen seks.quote:
Dat lijkt me niet zo privacygevoeligquote:Op zondag 2 juni 2013 20:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus ik mag geen foto maken van m'n biertje en dat op Twitter zetten?
Zelfhaat is a bitchquote:Op zondag 2 juni 2013 20:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is aan je FB te zien![]()
Ik kan wel de Meet fotograaf zijn
Zie het als mensen die elkaar toevallig tegenkomen on een café en samen gaan quizzen.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik snap het niet. We doen met bier een quiz met zijn allen, maar het is geen meet?
quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:10 schreef minthy het volgende:
[..]
hij is toch afgevallen?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:15 schreef wolfrolf het volgende:
Sunchaser zou sowieso de volledige foto in beslag nemen
hihaho
Het is geen FOK!-meet.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik verwacht tijdens een Fok meeting teminste kaas en worst met vlaggetjes
Jij alles letterlijk nemerdquote:
Nee ik wist niet eens dat die er was en vertel me meer waar, wanneer, hoe laat enz.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heloef
Jij bent ook nog niet bij onze ubergeheime FB-groep he? Ga je ook pubquizen?
Mijn verwachtingen liggen wat lagerquote:Op zondag 2 juni 2013 20:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik verwacht tijdens een Fok meeting teminste kaas en worst met vlaggetjes
Dat ja. Daar zit ik niet op te wachten. Reputatieschade etcquote:Op zondag 2 juni 2013 20:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij alles letterlijk nemerd![]()
Ik wil zelf niet op de foto, dat haat ik. Helemaal omdat je tegenwoordig maar zo met je kop op Fok! staat
Geen gezoen of geknuffel?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Er wordt ergens een pubquiz georganiseerd, daar gaan we ons bij aansluiten, wie er maar meewil uit dit topic. Niets meer, niets minder. Geen zoenen, geen seks.
Dat is allemaal nog niet bekendquote:Op zondag 2 juni 2013 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik wist niet eens dat die er was en vertel me meer waar, wanneer, hoe laat enz.
Tuurlijk vindt ze dat goed, als toekomstig 3FM dj is dat niet meer dan logisch.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is allemaal nog niet bekendMeer een inventarisatie. Zal je even toevoegen als de grote leidster dat goedvindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |