niet slecht van waar je stond, zou m wel iets anders croppenquote:Op zondag 2 juni 2013 19:06 schreef Barbaaf het volgende:
Een van mijn foto's van die avond:
[ afbeelding ]
trek even door PS, kun je de gezichten nog wat meer licht gevenquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:18 schreef Barbaaf het volgende:
Praat vooral verder over cavia's, kinderen en honden enzo, ik kwam alleen maar even langs
daarom dat ik graag als fotograaf gaquote:Op zondag 2 juni 2013 19:20 schreef Barbaaf het volgende:
Ik moet de volgende keer ook de camera geven aan iemand die groter is dan 1.60
De foto's komen wel direct van de kaart, de eerste is wel gecropt, als je wil geef ik je het origineel wel, eens zien wat jij ervan maakt.
Hier eentje die me meteen verdrietig maakt, ik zie dat ze afziet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:25 schreef Barbaaf het volgende:
Ik zal eens kijken, ik heb er 270 van die avond. Had ik al verteld dat ik erg dronken was?![]()
En ik ben 1.96, zolang mensen hun handen laag houden heb ik perfect zicht
Je twijfels deel ik Ynske.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:59 schreef Ynske het volgende:
ben ik nu zo raar dat ik hier vraagtegens bij zet? FHF / Gratis zwangerschapstesten en ovulatietesten
geen geld meer op de rekening om postzegels te betalen, wel contant.
en dan een kindje willen?
dan gaan er twee bellen rinkelen, kindjes zijn niet gratis en wel contant, is dat dan wel wit?
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:39 schreef Takaiki het volgende:
Terug van oma's en oom's verjaardag![]()
Was weer reuze gezellig en er is een ontzettend lieve foto van mij met mn oma gemaakt
Arme visjesquote:Op zondag 2 juni 2013 22:40 schreef Cat22 het volgende:
Er hebben vandaag visjes aan mijn voeten geknabbeld!![]()
Verder alles nogquote:Op zondag 2 juni 2013 22:40 schreef Cat22 het volgende:
In Weird welquote:
Vind ik niet heel raar. Mijn rek is ook zo goed als leeg en heb wel contant.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:59 schreef Ynske het volgende:
ben ik nu zo raar dat ik hier vraagtegens bij zet? FHF / Gratis zwangerschapstesten en ovulatietesten
geen geld meer op de rekening om postzegels te betalen, wel contant.
en dan een kindje willen?
dan gaan er twee bellen rinkelen, kindjes zijn niet gratis en wel contant, is dat dan wel wit?
Boe is wel oke. Minder smakken heb ik het idee, minder onrustig. Net ff geknuffeld. Ik hoop nu echt dat het blijft.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
In Weird wel
Hoe is Boe? (en indirect dus ook hoe is Q)
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:40 schreef Cat22 het volgende:
quote:
Gewoon rot....maar de afleiding van vandaag was wel fijn...even stom poetsen en schrobben en verstand op nulquote:
Meh.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gewoon rot....maar de afleiding van vandaag was wel fijn...even stom poetsen en schrobben en verstand op nul
Dat komt omdat ik niet alle keren meldt dat ik huilend en verdwaast door mn huis loop....maar had sleChte nacht en ga proberen te slapen. Kus voor julliequote:
Mooie foto's Yns!quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 07:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben al uren wakker. Wat een rot nacht zeg.
Dat dusquote:Op maandag 3 juni 2013 07:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben al uren wakker. Wat een rot nacht zeg.
waarover?quote:Op maandag 3 juni 2013 09:41 schreef Qwea het volgende:
Ik lag te piekeren de hele nacht. En ik heb echt achterlijk veel last van mijn knie dus dat werkte ook niet mee. En die hoerige kutburen waren weer aan het bekvechten om 00:00. Ik was echt in staat aan de bel te gaan en ze een puist voor hun smoel te geven.
quote:
Ja, dat weet ikquote:Op maandag 3 juni 2013 09:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
Maar lieverd Boe heeft er niets aan als jij niet slaapt en je daardoor slechter gaat voelen
Troost je op de basisschool vele ook niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:22 schreef Adnap het volgende:
Sterkte allemaal met alle kwaaltjes en ander verdrietige, minder leuke zaken![]()
Hier druk bezig met handschriften ontcijferen, lijkt erop dat leerlingen na de basisschool niet meer weten hoe ze moeten schrijven
mag je ook niet zwemmen?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:37 schreef Qwea het volgende:
Ontsteking in mijn knie volgens de fysiodus sporten kan ik vergeten voorlopig
Ik haat zwemmen. Kan amper normaal lopen ook dus maar ff bankrust.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 11:37 schreef Qwea het volgende:
Succes ermee. Is de pijn een beetje weggetrokken?quote:Op maandag 3 juni 2013 09:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat dusik heb last van de tijd van de maand en heb vannacht zon kramen gehad dat ik er gewoon niet van kon slapen. Om half 5 nog 2 paracetamol gepakt maar geen effect. Ben echt super brak nu maar heb nog steeds kramp. Dus slapen lukt wederom niet. Even zien wat ik dus met werk doe straks.
Ahhhquote:Op maandag 3 juni 2013 11:37 schreef Qwea het volgende:
Nou, de ene keer zit het in de knie, dan in mijn hand, dan in mijn pols.. dus ze dachten aan reuma. Maar volgens de fysio zit het in de weke delenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ahhh![]()
Ook enig idee hoe het komt?? Overbelasting of zo?
Maar er is toch ook zoiets als wekedelenreuma?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, de ene keer zit het in de knie, dan in mijn hand, dan in mijn pols.. dus ze dachten aan reuma. Maar volgens de fysio zit het in de weke delen(pezen). Dus ik heb gewoon gelijk, hoop ik
klopt, Fibromyalgie: wekedelenreumaquote:Op maandag 3 juni 2013 12:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar er is toch ook zoiets als wekedelenreuma?
Klopt. Maar dat is niet de klassieke die de arts zeiquote:Op maandag 3 juni 2013 12:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar moet misschien wel onderzocht worden dan toch?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is niet de klassieke die de arts zei
Thanks, Het is nu echt met vlagen maar als het is dan is het wel hevigquote:Op maandag 3 juni 2013 12:13 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Succes ermee. Is de pijn een beetje weggetrokken?
ben blij dat er een plek op FOK! is waar ik niet aangevallen wordt als ik keertje ziek ben ofzo. Al gaat het de laatste weken qua hart erg goed.quote:
Jaquote:Op maandag 3 juni 2013 12:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar moet misschien wel onderzocht worden dan toch?
lieve schat k vind t niet erg als je aangeeft dat je ziek bent zo bedoel ik t ook nietquote:Op maandag 3 juni 2013 12:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
ben blij dat er een plek op FOK! is waar ik niet aangevallen wordt als ik keertje ziek ben ofzo. Al gaat het de laatste weken qua hart erg goed.
Waarom zou je aangevallen worden als je ziek bent?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
ben blij dat er een plek op FOK! is waar ik niet aangevallen wordt als ik keertje ziek ben ofzo. Al gaat het de laatste weken qua hart erg goed.
Je weet dat fybromialgie niet in je bloed te zien is?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaDaarom heb ik de internist ook gebeld dat hij me moet prikken op reuma. En niet klakkeloos medicatie moet voorschrijven.
in sommige andere topics gebeurd het wel eensquote:Op maandag 3 juni 2013 12:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waarom zou je aangevallen worden als je ziek bent?
Maar in dit topic zit je dan wel goed ja![]()
Het is gelukkig niet besmettelijk want ik ben niet ziek/heb geen pijn
Fibro?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, de ene keer zit het in de knie, dan in mijn hand, dan in mijn pols.. dus ze dachten aan reuma. Maar volgens de fysio zit het in de weke delen(pezen). Dus ik heb gewoon gelijk, hoop ik
Ik ben tot oktober ziek en dan ben ik weer helemaal beter. (oke op mijn schouder na dan maar dat telt niet)quote:Op maandag 3 juni 2013 12:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waarom zou je aangevallen worden als je ziek bent?
Maar in dit topic zit je dan wel goed ja![]()
Het is gelukkig niet besmettelijk want ik ben niet ziek/heb geen pijn
Wat flauw, alsof je er iets aan kan doen.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
in sommige andere topics gebeurd het wel eensdaarom zwijg ik daar soms.
Ach ja Ynske het is nu toevallig zo dat er hier meerdere mensen pijn/kwalen e.d. tegelijkertijd hebben.
Dat het maar snel oktober mag zijnquote:Op maandag 3 juni 2013 12:47 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik ben tot oktober ziek en dan ben ik weer helemaal beter. (oke op mijn schouder na dan maar dat telt niet)
Geeft aan dat er genoeg rare lui zijn her en der.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat flauw, alsof je er iets aan kan doen.
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:49 schreef Oognip het volgende:
Ik ben ook niet ziek en heb geen pijnHeb net op de A4 gereden en keurig aan de snelheid gehouden
Oh ja, daar stikt FOK! natuurlijk van, das waarquote:Op maandag 3 juni 2013 12:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
Geeft aan dat er genoeg rare lui zijn her en der.
Neen.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Je weet dat fybromialgie niet in je bloed te zien is?
Je blijft altijd van die zeikers houden. Maar een nare smaak geeft het wel.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:57 schreef Toekito het volgende:
Sterkte dan fr zal wel een rare dag zijn!
Familie en vrienden zeuren nooit maar soms collega's en van die pipo's op FOK!
Dat laatste ben ik wel gewoon inmiddels. En op het werk leg ik met liefde mijn urenlijst naast die van 85% van mijn collega's, heb sinds 2008 (gisteren 5 jaar) alleen na de dood van mijn pa en na operatie aan mn hart tijdje niet gewerkt.
Je kunt altijd mama_mia een berichtje sturen als je vragen hebtquote:Op maandag 3 juni 2013 12:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neen.Maar het klassieke reuma eiwit wel. En als dat er niet in, dan moet hij me IMHO doorsturen naar de reumatoloog, ofzo. Of orthopeed. Ofzo. Weet ik veel
die hebt ook?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je kunt altijd mama_mia een berichtje sturen als je vragen hebt
Jep. Ik geloof dat ze nu zo'n 4 jaar de diagnose heeft, maar dat heeft echt jaren geduurd voor ze die kreeg.quote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 3 juni 2013 12:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
van nog jong
[ link | afbeelding ]
naar een paar maanden geleden
Rossi is vandaag 4 geworden
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En spierreuma wat nog lastiger te duiden is en alleen aangetoond kan worden door al het andere uit te sluitenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |