niet slecht van waar je stond, zou m wel iets anders croppenquote:Op zondag 2 juni 2013 19:06 schreef Barbaaf het volgende:
Een van mijn foto's van die avond:
[ afbeelding ]
trek even door PS, kun je de gezichten nog wat meer licht gevenquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:18 schreef Barbaaf het volgende:
Praat vooral verder over cavia's, kinderen en honden enzo, ik kwam alleen maar even langs
daarom dat ik graag als fotograaf gaquote:Op zondag 2 juni 2013 19:20 schreef Barbaaf het volgende:
Ik moet de volgende keer ook de camera geven aan iemand die groter is dan 1.60
De foto's komen wel direct van de kaart, de eerste is wel gecropt, als je wil geef ik je het origineel wel, eens zien wat jij ervan maakt.
Hier eentje die me meteen verdrietig maakt, ik zie dat ze afziet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:25 schreef Barbaaf het volgende:
Ik zal eens kijken, ik heb er 270 van die avond. Had ik al verteld dat ik erg dronken was?![]()
En ik ben 1.96, zolang mensen hun handen laag houden heb ik perfect zicht
Je twijfels deel ik Ynske.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:59 schreef Ynske het volgende:
ben ik nu zo raar dat ik hier vraagtegens bij zet? FHF / Gratis zwangerschapstesten en ovulatietesten
geen geld meer op de rekening om postzegels te betalen, wel contant.
en dan een kindje willen?
dan gaan er twee bellen rinkelen, kindjes zijn niet gratis en wel contant, is dat dan wel wit?
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:39 schreef Takaiki het volgende:
Terug van oma's en oom's verjaardag![]()
Was weer reuze gezellig en er is een ontzettend lieve foto van mij met mn oma gemaakt
Arme visjesquote:Op zondag 2 juni 2013 22:40 schreef Cat22 het volgende:
Er hebben vandaag visjes aan mijn voeten geknabbeld!![]()
Verder alles nogquote:Op zondag 2 juni 2013 22:40 schreef Cat22 het volgende:
In Weird welquote:
Vind ik niet heel raar. Mijn rek is ook zo goed als leeg en heb wel contant.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:59 schreef Ynske het volgende:
ben ik nu zo raar dat ik hier vraagtegens bij zet? FHF / Gratis zwangerschapstesten en ovulatietesten
geen geld meer op de rekening om postzegels te betalen, wel contant.
en dan een kindje willen?
dan gaan er twee bellen rinkelen, kindjes zijn niet gratis en wel contant, is dat dan wel wit?
Boe is wel oke. Minder smakken heb ik het idee, minder onrustig. Net ff geknuffeld. Ik hoop nu echt dat het blijft.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
In Weird wel
Hoe is Boe? (en indirect dus ook hoe is Q)
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:40 schreef Cat22 het volgende:
quote:
Gewoon rot....maar de afleiding van vandaag was wel fijn...even stom poetsen en schrobben en verstand op nulquote:
Meh.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gewoon rot....maar de afleiding van vandaag was wel fijn...even stom poetsen en schrobben en verstand op nul
Dat komt omdat ik niet alle keren meldt dat ik huilend en verdwaast door mn huis loop....maar had sleChte nacht en ga proberen te slapen. Kus voor julliequote:
Mooie foto's Yns!quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 07:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben al uren wakker. Wat een rot nacht zeg.
Dat dusquote:Op maandag 3 juni 2013 07:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben al uren wakker. Wat een rot nacht zeg.
waarover?quote:Op maandag 3 juni 2013 09:41 schreef Qwea het volgende:
Ik lag te piekeren de hele nacht. En ik heb echt achterlijk veel last van mijn knie dus dat werkte ook niet mee. En die hoerige kutburen waren weer aan het bekvechten om 00:00. Ik was echt in staat aan de bel te gaan en ze een puist voor hun smoel te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |