Sushi meet 8 juni @ Nijmegen om 13:00 uur. Iedereen is welkomquote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Dit jaquote:
Oh wat tofquote:Op zondag 2 juni 2013 09:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dit ja
Vanmiddag verrassingsfeestje van m'n broer. Die is vandaag jarig en viert z'n verjaardag nooit, maar vandaag welheeft z'n vriend georganiseerd
Thanksquote:
Dat vind ik zo gaaf hequote:Op zondag 2 juni 2013 09:52 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
Spierpijn
Veel plezier Nip!
eens even kijken hoe t gaat allemaal vandaag, misschien nog even naar een 3D straat tekeningen festival
zn muziek doet bij mij iig nietsquote:Op zondag 2 juni 2013 10:43 schreef Toekito het volgende:
Heb het over zijn muziek. Verder is het een gewone gast volgens mij.
Loosdrecht, daar ligt mijn moeders sloepjequote:Op zondag 2 juni 2013 10:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar ga je heen Laysa?
Hier zo richting DH voor de verjaardag van m'n nichtje
En de ketel is kapot, dus geen warm water
De nieuwe staat al klaar, maar die moet nog aangesloten worden
naar t werk?quote:Op zondag 2 juni 2013 10:54 schreef sararaats het volgende:
Vanmiddag werken en morgen richting Blankenberge![]()
Ik kijk er echt naar uit
De Loosdrechtse plassen, zo mooiquote:Op zondag 2 juni 2013 10:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Loosdrecht, daar ligt mijn moeders sloepje
Is datquote:Op zondag 2 juni 2013 11:01 schreef teirnon het volgende:
Izzy heeft net een visje uit de vijver van de buren gehaald.
oh oh... duur visje ?quote:Op zondag 2 juni 2013 11:01 schreef teirnon het volgende:
Izzy heeft net een visje uit de vijver van de buren gehaald.
gewat?quote:Op zondag 2 juni 2013 12:21 schreef Adnap het volgende:
Heerlijk gesalamamma-ed in de tuin, door het afvallen ben ik erg kouwelijk geworden en alleen in de zon warm ik op dus zoonlief heeft mij tot salamamma omgedoopt.
Dezelfde zoon wil nu shoppen : kleedgeld he
oja ik ben geen 21 meer je hebt gelijkquote:Op zondag 2 juni 2013 10:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
zn muziek doet bij mij iig niets
k vond m maar als een pubertje overkomen, niet eens een gewone gast
denk echt te vaak dat ik nog in 20-25 val maar is al jaren 25-30quote:
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 2 juni 2013 13:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
denk echt te vaak dat ik nog in 20-25 val maar is al jaren 25-30
quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 13:41 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik ken het gevoelvooral de volgende ochtend.
Thermoskan, koffiefilterhouder, koffiefiler, koffie, heet water en opschenken maarquote:Op zondag 2 juni 2013 14:12 schreef Rewimo het volgende:
Afzien hoor, een lang weekend bijna zonder internetHeb ik eindelijk een tablet, kon ik hem vrijwel alleen maar gebruiken als e-reader
En mijn koffiezetapparaat is ook al stuk. Nog meer afzien
Moet je wel losse koffie hebbenquote:Op zondag 2 juni 2013 14:46 schreef Candaasje het volgende:
Thermoskan, koffiefilterhouder, koffiefiler, koffie, heet water en opschenken maar
(Zo hebben mijn ouders het jarenlang gedaan op de camping. Een senseo op de camping was tegen hun principes.... tegenwoordig hebben ze minder principes...)
En het wordt de hele week mooi weer![]()
(De volgende keer hou ik me echt aan m'n planning en zorg dat ik het werk in de winter af maak)
Detail......quote:Op zondag 2 juni 2013 14:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Moet je wel losse koffie hebbenMet nespressocupjes wordt het een stuk lastiger
Okee, ik peuter wel zo'n capsule uit elkaarquote:
Graag een fotoverslag of een filmpje!quote:Op zondag 2 juni 2013 14:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Okee, ik peuter wel zo'n capsule uit elkaar
Uhuhquote:Op zondag 2 juni 2013 14:49 schreef Candaasje het volgende:
Graag een fotoverslag of een filmpje!![]()
(Ik vraag me namelijk ten zeerste af of je er lekkere koffie door krijgt....dus ik wil dan even je gezicht zien)
Maar ik ben dan ook 40+, ik ben er nog steeds trots op dat ik voor 12:00 uitgecheckt ben vrijdagochtendquote:
aaaah, arm dingquote:Op zondag 2 juni 2013 15:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb een zielig meisje. Ean heeft een tand uit d'r mond gevallen. Dat deed pijn in mijn hart.
Ahwquote:Op zondag 2 juni 2013 15:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb een zielig meisje. Ean heeft een tand uit d'r mond gevallen. Dat deed pijn in mijn hart.
Twee jaar is nog wel een beetje te vroeg om te wisselenquote:Op zondag 2 juni 2013 15:53 schreef Barbaaf het volgende:
Nu ben ik een volledige n00b op het gebied van peuters (kleuters? babies?) maar moeten die tanden er niet op gegeven moment uit vallen? En is dat dan niet goed te maken met een doekje gedrenkt in suikerwater? /opa vertelt
ahquote:Op zondag 2 juni 2013 16:08 schreef Adnap het volgende:
gesalamama-ed of te wel warm zitten worden in de zon, dat heb ik gedaan maar nu dikke wind dus te koud buiten
merk dat ik ook bekaf ben, van 20 km fietsen, rondje slenteren door Alkmaar en verder nietsquote:Op zondag 2 juni 2013 16:13 schreef Ynske het volgende:
straatfestival gehad
boodschappen gedaan
en nu niks meer, ben op
Worden ze hard vanquote:Op zondag 2 juni 2013 15:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Twee jaar is nog wel een beetje te vroeg om te wisselen
Yep, 't schijnt endorfinen vrij te geven. Chocola helpt ook.quote:En wat moet je met een doekje gedrenkt in suikerwater? Is dat tegen de pijn of wat?/opa-noob
is vast ook heel goed voor de overige tandenquote:Op zondag 2 juni 2013 16:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Yep, 't schijnt endorfinen vrij te geven. Chocola helpt ook.
Als je goed poetst is er niks aan de hand en daarbij, 't is toch melkgebit.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
is vast ook heel goed voor de overige tanden
ehhh maar het gebit er onder wordt net zo hard aangetast hoorquote:Op zondag 2 juni 2013 16:20 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als je goed poetst is er niks aan de hand en daarbij, 't is toch melkgebit.
kan me voorstellen dat als je net je tanden uit de mond gevallen bent dat je niet zo snel wilt poetsen daarnaquote:Op zondag 2 juni 2013 16:20 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als je goed poetst is er niks aan de hand en daarbij, 't is toch melkgebit.
what!!! damn!quote:Op zondag 2 juni 2013 16:33 schreef Memento-Mori het volgende:
TrouwensYnske vanaf 1 juli is ons project open van 6 tot 00
150% krijgt iedereen van 6-8 en 22-00 maar goed tis nu nog op basis van wie t wil... ik wil t niet, tenzij ik n deal kan maken dat ik dan mn uren op 4 dagen werk ofzo 4x9 uur.. en anders mn vaste contract is alleen vooe 8-22 en weekenden 9-22 dus dan hebben ze pechquote:Op zondag 2 juni 2013 16:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
what!!! damn!
maar jij hebt dan nog t oude contract, dus denk dat je in de uren buiten 8-10 extra betaald krijgt
tov de nieuwe
k zie ze ervoor aan om die wat nu weer aangenomen worden niet die 150% te gevenquote:Op zondag 2 juni 2013 16:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
150% krijgt iedereen van 6-8 en 22-00 maar goed tis nu nog op basis van wie t wil... ik wil t niet, tenzij ik n deal kan maken dat ik dan mn uren op 4 dagen werk ofzo 4x9 uur.. en anders mn vaste contract is alleen vooe 8-22 en weekenden 9-22 dus dan hebben ze pech
ja ik ook en de uren verplicht te stellen bij verlengingen...quote:Op zondag 2 juni 2013 16:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zie ze ervoor aan om die wat nu weer aangenomen worden niet die 150% te geven
hoop voor je dat t niet te lastig gaat worden
Agossiequote:Op zondag 2 juni 2013 15:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Daar gaat inderdaad een fotograaf heenquote:Op zondag 2 juni 2013 18:15 schreef Barbaaf het volgende:
@f_r Ik zei ook maar wat maar toch, kinderen vallen, verliezen tanden, breken botten... hoort erbij.
@Yns: is er toevallig een Fok-fotograaf/interviewer vacature voor het Indian Summer festival bij Heerhugowaard?. Met je meelvraag kan ik je helaas niet helpen.
Ik kijk toevalligquote:Op zondag 2 juni 2013 18:14 schreef Ynske het volgende:
Even een stomme vraag, hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb zelfrijzend bakmeel nodig, maar tuurlijk als je dat nodig hebt dan is het op
Nu heb ik Patentmeel ???? meegenomen en van die kleine zakjes bakpoeder. Dat kan toch ook he?
Muffins, hartige met spekjes en champignonsquote:Op zondag 2 juni 2013 18:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kijk toevalligEn ik doe dat ook weleens, ligt er wel aan wat je gaat maken tho. Wat ga je maken?
http://www.goeievraag.nl/(...)st-zelfrijzend.28402
quote:Op zondag 2 juni 2013 18:25 schreef Barbaaf het volgende:
Volgens mij heb ik me ooit aangemeld, maar dat had ook voor een enkel evenement geweest kunnen zijn. Ik heb ook nog wat issues met Fok/Danny voordat ik me serieus aanmeld als crew, maar de zaterdag naar Indian Summer zou een hoop goed kunnen maken
Klinkt niet verkeerdquote:Op zondag 2 juni 2013 18:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
Muffins, hartige met spekjes en champignons
Nah, eigenlijk wil ik gewoon revanche nemen voor vorige week. Vanaf halverwege de zaal (AB Brussel) heb ik nog best fraaie foto's gemaakt, alleen: hoe scherper de plaat, hoe beter je ziet dat ze echt ziek is.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:30 schreef Ynske het volgende:
[..]Issues
joh gewoon een pmmetje sturen met de gevraagde info en opperen wat leuke dingen zijn, en reageren op de topics.tis echt leuk om te doen, althans vind ik.
euhm wie?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nah, eigenlijk wil ik gewoon revanche nemen voor vorige week. Vanaf halverwege de zaal (AB Brussel) heb ik nog best fraaie foto's gemaakt, alleen: hoe scherper de plaat, hoe beter je ziet dat ze echt ziek is.
zijn erg lekker en gemakkelijk, neem ze dinsdag mee op mn laatste dagquote:
quote:
zonde!quote:Op zondag 2 juni 2013 18:53 schreef Barbaaf het volgende:
[..]Lindsey Stirling
Ik had een Meet en Greet ticket maar dat werd geannuleerd omdat ze ziek was. Concert ging wel door.
niet eruit gegooid? netjes!quote:Op zondag 2 juni 2013 18:54 schreef Barbaaf het volgende:
En halverwege heb ik m'n 7D uit de locker gehaald
Ik zag meer DSLR's dus ik gokte dat de soep niet zo heet gegeten zou worden. Daarbij had ik wel zin in een relletje inmiddelsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |