De Loosdrechtse plassen, zo mooiquote:Op zondag 2 juni 2013 10:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Loosdrecht, daar ligt mijn moeders sloepje
Is datquote:Op zondag 2 juni 2013 11:01 schreef teirnon het volgende:
Izzy heeft net een visje uit de vijver van de buren gehaald.
oh oh... duur visje ?quote:Op zondag 2 juni 2013 11:01 schreef teirnon het volgende:
Izzy heeft net een visje uit de vijver van de buren gehaald.
gewat?quote:Op zondag 2 juni 2013 12:21 schreef Adnap het volgende:
Heerlijk gesalamamma-ed in de tuin, door het afvallen ben ik erg kouwelijk geworden en alleen in de zon warm ik op dus zoonlief heeft mij tot salamamma omgedoopt.
Dezelfde zoon wil nu shoppen : kleedgeld he
oja ik ben geen 21 meer je hebt gelijkquote:Op zondag 2 juni 2013 10:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
zn muziek doet bij mij iig niets
k vond m maar als een pubertje overkomen, niet eens een gewone gast
denk echt te vaak dat ik nog in 20-25 val maar is al jaren 25-30quote:
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 2 juni 2013 13:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
denk echt te vaak dat ik nog in 20-25 val maar is al jaren 25-30
quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 13:41 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik ken het gevoelvooral de volgende ochtend.
Thermoskan, koffiefilterhouder, koffiefiler, koffie, heet water en opschenken maarquote:Op zondag 2 juni 2013 14:12 schreef Rewimo het volgende:
Afzien hoor, een lang weekend bijna zonder internetHeb ik eindelijk een tablet, kon ik hem vrijwel alleen maar gebruiken als e-reader
En mijn koffiezetapparaat is ook al stuk. Nog meer afzien
Moet je wel losse koffie hebbenquote:Op zondag 2 juni 2013 14:46 schreef Candaasje het volgende:
Thermoskan, koffiefilterhouder, koffiefiler, koffie, heet water en opschenken maar
(Zo hebben mijn ouders het jarenlang gedaan op de camping. Een senseo op de camping was tegen hun principes.... tegenwoordig hebben ze minder principes...)
En het wordt de hele week mooi weer![]()
(De volgende keer hou ik me echt aan m'n planning en zorg dat ik het werk in de winter af maak)
Detail......quote:Op zondag 2 juni 2013 14:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Moet je wel losse koffie hebbenMet nespressocupjes wordt het een stuk lastiger
Okee, ik peuter wel zo'n capsule uit elkaarquote:
Graag een fotoverslag of een filmpje!quote:Op zondag 2 juni 2013 14:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Okee, ik peuter wel zo'n capsule uit elkaar
Uhuhquote:Op zondag 2 juni 2013 14:49 schreef Candaasje het volgende:
Graag een fotoverslag of een filmpje!![]()
(Ik vraag me namelijk ten zeerste af of je er lekkere koffie door krijgt....dus ik wil dan even je gezicht zien)
Maar ik ben dan ook 40+, ik ben er nog steeds trots op dat ik voor 12:00 uitgecheckt ben vrijdagochtendquote:
aaaah, arm dingquote:Op zondag 2 juni 2013 15:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb een zielig meisje. Ean heeft een tand uit d'r mond gevallen. Dat deed pijn in mijn hart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |