quote:
Ja, dat weet ikquote:Op maandag 3 juni 2013 09:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
Maar lieverd Boe heeft er niets aan als jij niet slaapt en je daardoor slechter gaat voelen
Troost je op de basisschool vele ook niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:22 schreef Adnap het volgende:
Sterkte allemaal met alle kwaaltjes en ander verdrietige, minder leuke zaken![]()
Hier druk bezig met handschriften ontcijferen, lijkt erop dat leerlingen na de basisschool niet meer weten hoe ze moeten schrijven
mag je ook niet zwemmen?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:37 schreef Qwea het volgende:
Ontsteking in mijn knie volgens de fysiodus sporten kan ik vergeten voorlopig
Ik haat zwemmen. Kan amper normaal lopen ook dus maar ff bankrust.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 11:37 schreef Qwea het volgende:
Succes ermee. Is de pijn een beetje weggetrokken?quote:Op maandag 3 juni 2013 09:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat dusik heb last van de tijd van de maand en heb vannacht zon kramen gehad dat ik er gewoon niet van kon slapen. Om half 5 nog 2 paracetamol gepakt maar geen effect. Ben echt super brak nu maar heb nog steeds kramp. Dus slapen lukt wederom niet. Even zien wat ik dus met werk doe straks.
Ahhhquote:Op maandag 3 juni 2013 11:37 schreef Qwea het volgende:
Nou, de ene keer zit het in de knie, dan in mijn hand, dan in mijn pols.. dus ze dachten aan reuma. Maar volgens de fysio zit het in de weke delenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ahhh![]()
Ook enig idee hoe het komt?? Overbelasting of zo?
Maar er is toch ook zoiets als wekedelenreuma?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, de ene keer zit het in de knie, dan in mijn hand, dan in mijn pols.. dus ze dachten aan reuma. Maar volgens de fysio zit het in de weke delen(pezen). Dus ik heb gewoon gelijk, hoop ik
klopt, Fibromyalgie: wekedelenreumaquote:Op maandag 3 juni 2013 12:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar er is toch ook zoiets als wekedelenreuma?
Klopt. Maar dat is niet de klassieke die de arts zeiquote:Op maandag 3 juni 2013 12:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar er is toch ook zoiets als wekedelenreuma?
Nee, maar moet misschien wel onderzocht worden dan toch?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is niet de klassieke die de arts zei
Thanks, Het is nu echt met vlagen maar als het is dan is het wel hevigquote:Op maandag 3 juni 2013 12:13 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Succes ermee. Is de pijn een beetje weggetrokken?
ben blij dat er een plek op FOK! is waar ik niet aangevallen wordt als ik keertje ziek ben ofzo. Al gaat het de laatste weken qua hart erg goed.quote:
Jaquote:Op maandag 3 juni 2013 12:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar moet misschien wel onderzocht worden dan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |