Maak ik zelf wel uit.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vanwaar je PI altijd. Doe eens een x een vrolijke.
Ik leef nog.quote:
Hai.quote:
Voor al uw zure linkse gal.quote:
Ja die wil je niet tegenkomen als je een gezellige avond hebt.quote:
Mijn stem heb je.quote:
Slijmbal.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn stem heb je.
Als wederdienst eis ik garantstelling voor mijn aanblijven.
Doch, sinds ik POL achter me heb gelaten is 't beter vertoeven op FOK.quote:
En zo hoor het ook, je zit hier voor je lol.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doch, sinds ik POL achter me heb gelaten is 't beter vertoeven op FOK.
Daarom, hier zitten minder zure ex-mods.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:00 schreef Karina het volgende:
[..]
En zo hoor het ook, je zit hier voor je lol.
Hoi.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom, hier zitten minder zure ex-mods.
Moet je niet terug?quote:
Je wou zograag POL voor jezelf om te kankeren, dus hou het daar ook vooral bij zou ik zeggen.quote:
Wat de fuck?quote:Op zondag 2 juni 2013 01:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je wou zograag POL voor jezelf om te kankeren, dus hou het daar ook vooral bij zou ik zeggen.
Niks, laat maar.quote:
Gezellig handje vasthouden met Corrie.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:02 schreef Specularium het volgende:
Maar Boze Appel komt dus ook naar die meet?
Dat lijkt mij wat ruim ingeschat.quote:En hij was 1.50?
Gewoon, kan ze niet uitstaan.quote:
Wat ga je doen dan?quote:Op zondag 2 juni 2013 01:08 schreef Karina het volgende:
Heej geen ruzie maken he![]()
Dan krijgen jullie met mij te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
Jij bent wel lief natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 01:09 schreef Kentoet het volgende:
hoiEen razende kutshow was dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pollepel hequote:Op zondag 2 juni 2013 01:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan?
Met je bezem slaan?
Heel erg ja, alleen die Cramer leek me wel grappig.quote:
Waar heb jij het in godsnaam over?quote:Op zondag 2 juni 2013 01:12 schreef Specularium het volgende:
Die Karl heeft nu een dwerg mee, maar dat leidt een beetje af.
Warwick nog iets toch?quote:Op zondag 2 juni 2013 01:12 schreef Specularium het volgende:
Die Karl heeft nu een dwerg mee, maar dat leidt een beetje af.
Dat vragen we ons allemaal af.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:14 schreef Karina het volgende:
[..]
En nu vraag ik me weer af waar poepa het nou weer over heeft.
Eet het dan niet malle.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:17 schreef Kentoet het volgende:
Zit ik hier met een dikke zak popcorn, ik lust die zooi niet eens.
Laat die relletjes de volgende keer doorgaan dan.quote:
Neequote:Op zondag 2 juni 2013 01:19 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Laat die relletjes de volgende keer doorgaan dan.
Het lijkt een canard te zijn. Melding is ingetrokken.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat al te zappen, maar nergens iets met neuken te vinden.
Damnquote:Op zondag 2 juni 2013 01:20 schreef poepa het volgende:
[..]
Het lijkt een canard te zijn. Melding is ingetrokken.
Die vliesjes blijven overal zitten.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:17 schreef Kentoet het volgende:
Zit ik hier met een dikke zak popcorn, ik lust die zooi niet eens.
Je moet ook online kijken.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat al te zappen, maar nergens iets met neuken te vinden.
Jakkiebah. Seks.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen fut meer om nu nog wat te zoeken, doe ik sowieso zelden.
Ach, je hebt mij toch.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen fut meer om nu nog wat te zoeken, doe ik sowieso zelden.
En dan van alles wat voor mannelijk door moet gaan...kies je Justin Bieberquote:Op zondag 2 juni 2013 01:30 schreef Specularium het volgende:
Nou moet ik wel eerlijk zijn, ik vroeg er zelf om.
Nohomme.
Nee, het zat anders, Voorstopper zei dat ie hem had.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:34 schreef Karina het volgende:
Welke niet homo vraagt er nou naar een foto van de lul van een man![]()
Beetje raaaarrr hoor.
maar je wilde het toen wel zelf ook even zien.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, het zat anders, Voorstopper zei dat ie hem had.
Weet niet of hij toen een erectie had.
Hij valt op allochtoontjes.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:36 schreef Karina het volgende:
Nou ja misschien valt hij op jonge jongens. Zou kunnen.
Beetje vergelijken kan geen kwaad.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:37 schreef Karina het volgende:
[..]
maar je wilde het toen wel zelf ook even zien.
Opschepper.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje vergelijken kan geen kwaad.
Vind mezelf wel beter.
Het gaat niet om het formaatquote:Op zondag 2 juni 2013 01:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje vergelijken kan geen kwaad.
Vind mezelf wel beter.
Nee ik houd ook niet van extreme formatenquote:Op zondag 2 juni 2013 01:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nee niet echt. Een heeeele grote is niet bepaald lekker lijkt me.
Dan raad ik je aan uit KLB te blijvenquote:Op zondag 2 juni 2013 01:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik houd ook niet van extreme formaten
En dan nog klagen?quote:Op zondag 2 juni 2013 01:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan uit KLB te blijven
minimaal 30cm
In ONZ net nog een paar kilometerquote:Op zondag 2 juni 2013 01:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan uit KLB te blijven
minimaal 30cm
's Nachts?quote:Op zondag 2 juni 2013 01:45 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog perenijsjes, ik KAN er eentje nemen.
Oh da's helemaal de moeitequote:
Ja, blijkbaarquote:
Da's waar. Gewoon je waterijsje in een glas leggen en je hebt uiteindelijk waterijsjedrinkenquote:Op zondag 2 juni 2013 01:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja drinken of een waterijsje, zit niet zoveel verschil tussen.
Als ik er eentje zou hebben zou ik zo'n ijsje doenquote:Op zondag 2 juni 2013 01:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Perendrankjequote:Op zondag 2 juni 2013 01:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's waar. Gewoon je waterijsje in een glas leggen en je hebt uiteindelijk waterijsjedrinken
Ligt eraan waar je het in stopt.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Sjesus wat bijdehand.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Treinkapers 'De Punt' werden geliquideerd
Punten scorenquote:Op zondag 2 juni 2013 01:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Treinkapers 'De Punt' werden geliquideerd
De suiker, hequote:Op zondag 2 juni 2013 01:53 schreef Karina het volgende:
Dat ijsje maar gepakt, slaap die kwam is inmiddels weer weg.
Dat helpt ook. Hoewel een vriend van mij altijd in slaap valt als 'ie dronken is.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die komt nu pas he. Hiervoor zat ik aan de wijn.
Ik ookquote:Op zondag 2 juni 2013 01:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat helpt ook. Hoewel een vriend van mij altijd in slaap valt als 'ie dronken is.
1 of 2 glazen wel.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:56 schreef Specularium het volgende:
Alcohol helpt geen reet om goed te slapen.
Ijsje is koud he? Dan is de opwinding snel weg als je hem "daar" instoptquote:Op zondag 2 juni 2013 01:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Of de opwinding, afhankelijk van waar 'ie in ging
Pics.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ijsje is koud he? Dan is de opwinding snel weg als je hem "daar" instopt
ligt er natuurlijk aan hoe heet je zelf bentquote:Op zondag 2 juni 2013 01:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar helpt het wel mee ja. Ik zeg toch niet dat je er van doorslaapt?quote:Op zondag 2 juni 2013 01:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ook niet, is een inslaper, geen doorslaper.
Met je pollepel.
Ohja niet aan gedacht. Is niet iets waar mannen over na hoeven te denken.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:58 schreef Karina het volgende:
[..]
want van kou doet ie het bij jou gewoonquote:Op zondag 2 juni 2013 02:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ohja niet aan gedacht. Is niet iets waar mannen over na hoeven te denken.
Hij wordt er niet groter door.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ohja niet aan gedacht. Is niet iets waar mannen over na hoeven te denken.
ik dacht iets met krimpenquote:Op zondag 2 juni 2013 02:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dingen worden hard toch als ze bevriezen
Die verhalen heb ik echt nooit geloofd. Kan me niet voorstellen dat iemand dat echt doet.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
![]()
![]()
Moet opeens denken aan die verhalen uit de Break Out (wie kent die nog) en andere jongerenblaadjes van vroeger.
Van die pubermeisjes die bevroren knakworsten in hun doos douwden die vervolgens afbraken
Brieven naar de Hitkrant.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
![]()
![]()
Moet opeens denken aan die verhalen uit de Break Out (wie kent die nog) en andere jongerenblaadjes van vroeger.
Van die pubermeisjes die bevroren knakworsten in hun doos douwden die vervolgens afbraken
Vermakelijk waren ze in elk geval wel.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Die verhalen heb ik echt nooit geloofd. Kan me niet voorstellen dat iemand dat echt doet.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand denkt...goh laat ik ;m eens in de diepvriezer hangen kijken of ie zo bevriestquote:
Jawel.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:04 schreef Karina het volgende:
Mjah ik ga maar niet in details treden over dat ijs en zo
hahahaha nee dat denk ik ook nietquote:Op zondag 2 juni 2013 02:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand denkt...goh laat ik ;m eens in de diepvriezer hangen kijken of ie zo bevriest
Dus je hebt het wel geprobeerd?quote:Op zondag 2 juni 2013 02:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Iets met ijsblokjes in je mond. De rest kun je zelf wel verzinnen.
Alle mannen hebben genoeg ervaring met krimpende 'ledematen' om zonder zo'n experiment de gevolgen te kunnen voorspellen.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand denkt...goh laat ik ;m eens in de diepvriezer hangen kijken of ie zo bevriest
Vrouwen hebben het toch wel makkelijker danquote:Op zondag 2 juni 2013 02:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alle mannen hebben genoeg ervaring met krimpende 'ledematen' om zonder zo'n experiment de gevolgen te kunnen voorspellen.
True storyquote:Op zondag 2 juni 2013 02:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alle mannen hebben genoeg ervaring met krimpende 'ledematen' om zonder zo'n experiment de gevolgen te kunnen voorspellen.
Ja de groetenquote:Op zondag 2 juni 2013 02:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wie is er bijvoorbeeld al dapper genoeg geweest om dit jaar al het water in te zijn geweest?
Yup....daar zetten bepaalde gevoelige plekjes eerder op bij plotselinge kouquote:Op zondag 2 juni 2013 02:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het toch wel makkelijker dan
Nou ja, als het koud is krijg je wel ergens last van soms en dat is genant als je een strak truitje aan hebt zeg maarquote:Op zondag 2 juni 2013 02:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het toch wel makkelijker dan
Daarom hang ik in de zomer de hele dag bij het diepvriesvak van De Plus.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja, als het koud is krijg je wel ergens last van soms en dat is genant als je een strak truitje aan hebt zeg maar
Ja dat wel, en dan heeft iedereen het al gezien...behalve IKquote:Op zondag 2 juni 2013 02:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja, als het koud is krijg je wel ergens last van soms en dat is genant als je een strak truitje aan hebt zeg maar
Mja ok, maar daar krijg je waarschijnlijk geen negatieve reacties op. Als je als man in een koelcel even je broek uit zou trekken zouquote:Op zondag 2 juni 2013 02:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie je de hele dag dat dikke wijf vd Plus dat diepvriesvak bijvullenquote:Op zondag 2 juni 2013 02:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom hang ik in de zomer de hele dag bij het diepvriesvak van De Plus.
Daar zie ik je wel voor aan ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom hang ik in de zomer de hele dag bij het diepvriesvak van De Plus.
Zo tussen de vissticksquote:Op zondag 2 juni 2013 02:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja ok, maar daar krijg je waarschijnlijk geen negatieve reacties op. Als je als man in een koelcel even je broek uit zou trekken zouwel de verwachte reactie zijn
Had vandaag zo'n klant....maar ik werd er niet echt vrolijk vanquote:Op zondag 2 juni 2013 02:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat wel, en dan heeft iedereen het al gezien...behalve IK
Corrie in het pierenbadje.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar zie ik je wel voor aan ja.
Ik ga liever naar het zwembad met warm weer. Speedo's kijken.
Ja, waardeloze uitvinding.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:11 schreef Karina het volgende:
Maar bij vrouwen hebben ze daarvoor de t-shirt beha's uitgevonden, dan zie je het niet.
Nee dat is een geniale uitvinden, moet wel door een vrouw bedacht zijnquote:
Door een Opzij abonnee.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dat is een geniale uitvinden, moet wel door een vrouw bedacht zijn
Nee want die dragen geen bh...hebben ze verbrandquote:
Om nog onduidelijke redenen. Jullie nadelen in dezen wegen uiteraard niet op tegen onze voordelenquote:Op zondag 2 juni 2013 02:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor jullie wel ja. Wij zijn er blij mee.
Stelletje vieze gluurders zijn jullie gewoon.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Om nog onduidelijke redenen. Jullie nadelen in dezen wegen uiteraard niet op tegen onze voordelen
Gewoon openlijk kijken tochquote:Op zondag 2 juni 2013 02:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Stelletje vieze gluurders zijn jullie gewoon.
is wel zo duidelijk waar ik een dreun moet uitdelenquote:
Waarom? Je loopt er toch zelf zo bij?quote:Op zondag 2 juni 2013 02:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
is wel zo duidelijk waar ik een dreun moet uitdelen
Hoe...neuh over het algemeen zit alles netjes opgeborgen bij mij.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Waarom? Je loopt er toch zelf zo bij?
Doet me een beetje aan deze denkenquote:Op zondag 2 juni 2013 02:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ligt eraan wie er kijkt natuurlijk.
Ik kijk altijd stiekem.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
is wel zo duidelijk waar ik een dreun moet uitdelen
Hehe,quote:Op zondag 2 juni 2013 02:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Doet me een beetje aan deze denken
[ afbeelding ]
En zowel, is het net als met bouwvakkers...is altijd de verkeerdequote:
Die mensen moeten eens een goeie riem kopen.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
En zowel, is het net als met bouwvakkers...is altijd de verkeerde
En alle vrouwen. Het naaktstrand is een van de meest libido-verlagende plaatsen in Nederlandquote:Op zondag 2 juni 2013 02:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
En zowel, is het net als met bouwvakkers...is altijd de verkeerde
Komt omdat alle vrouwen daar zand in hun vagina krijgen.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En alle vrouwen. Het naaktstrand is een van de meest libido-verlagende plaatsen in Nederland
Nog nooit geweest, als dat zand tussen je billen. lijkt me niks.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En alle vrouwen. Het naaktstrand is een van de meest libido-verlagende plaatsen in Nederland
Van die zwabberende vleeshompen die gaan volleyballenquote:Op zondag 2 juni 2013 02:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 juni 2013 02:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt omdat alle vrouwen daar zand in hun vagina krijgen.
Ga je wel naar de sauna?quote:Op zondag 2 juni 2013 02:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van die zwabberende vleeshompen die gaan volleyballen
Doen ze maar lekker thuis.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:21 schreef Karina het volgende:
Tja niet iedereen is mooi he? En ook niet mooie mensen willen naar het strand.
Nee ik kan er niet tegenquote:
Zullen vast veel sadomasochisten op af komenquote:Op zondag 2 juni 2013 02:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van die zwabberende vleeshompen die gaan volleyballen
en biologen die zeekoeien bestuderen in hun natuurlijke habitatquote:Op zondag 2 juni 2013 02:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zullen vast veel sadomasochisten op af komen
Ik ga nooit naar het naaktstrand ik heb er weinig last vanquote:Op zondag 2 juni 2013 02:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dat zijn dus de nadelen vd zomer. Toch nog steeds zin in
Ja, de laatste keer dat ik me in zo'n officieuze NWS SC mengde kreeg ik 4 notesquote:Op zondag 2 juni 2013 02:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Politie maakt einde aan protest in park Istanbul #4
Houd mij vooralsnog wakker
quote:Op zondag 2 juni 2013 02:30 schreef Karina het volgende:
Ja dat houdt de gemoederen wel weer bezig zag ik.
Harde discussies onder Turken daar. Zie je zelden op fok!quote:Op zondag 2 juni 2013 02:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, de laatste keer dat ik me in zo'n officieuze NWS SC mengde kreeg ik 4 notes
Doe ik dus ook voorlopig niet meer
Was om 9 uur thuis. Heb er 1.5 uur over gedaan om alles te lezen.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:32 schreef Karina het volgende:
Ik lees altijd alleen mee in die topics. Meestal geen zin om er te posten.
quote:Op zondag 2 juni 2013 02:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Harde discussies onder Turken daar. Zie je zelden op fok!
Gewoon zonder te lezen beginnen te roepen toch?quote:Op zondag 2 juni 2013 02:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Was om 9 uur thuis. Heb er 1.5 uur over gedaan om alles te lezen.
Is ook veel gebeurd.
Ja en dan loopt het weer uit de hand.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon zonder te lezen beginnen te roepen toch?
Turken onderling he.quote:
Nee, ik nietquote:Op zondag 2 juni 2013 02:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon zonder te lezen beginnen te roepen toch?
In elk Turkentopic lopen de gemoederen hoog op. (bij Turken onderling dus)quote:Op zondag 2 juni 2013 02:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Turken onderling he.
Niet Turken vs rechtse autochtonen hier dus.
Of Turken vs Clapclapyourhands, of CCYH vs wie dan ook.
Mja zo doe ik dat meestal. Dan krijg je vanzelf wel samenvattende updates over waarom wat jij zegt in hun ogen niet klopt. Scheelt een hoop tijdquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 02:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
In elk Turkentopic lopen de gemoederen hoog op.
Niks mis mee verder.
Maar ze hebben het hier over wie er erger is/was: Erdogan, zijn voorgangers of de volgende Turkse leider. Verfrissende veranderingquote:Op zondag 2 juni 2013 02:38 schreef Karina het volgende:
Als ze elkaar niet verrot schelden maar gewoon stevig discussieeren is daar ook niks mis mee.
discussieerenquote:Op zondag 2 juni 2013 02:38 schreef Karina het volgende:
Als ze elkaar niet verrot schelden maar gewoon stevig discussieeren is daar ook niks mis mee.
Is toch prima, zie je ook iets van een generatiekloof.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Maar ze hebben het hier over wie er erger is/was: Erdogan, zijn voorgangers of de volgende Turkse leider. Verfrissende verandering
En dat allemaal vanuit hun luie stoel in Nederlandquote:Op zondag 2 juni 2013 02:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Maar ze hebben het hier over wie er erger is/was: Erdogan, zijn voorgangers of de volgende Turkse leider. Verfrissende verandering
Inderdaadquote:Op zondag 2 juni 2013 02:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is toch prima, zie je ook iets van een generatiekloof.
Nee hoor, een hoop live verslagen van de gebeurtenissen daar. Topstuff eigenlijkquote:Op zondag 2 juni 2013 02:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En dat allemaal vanuit hun luie stoel in Nederland
Ow, sorryquote:Op zondag 2 juni 2013 02:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaja ik ben moe en kan niet zo goed meer denken man. En ik raak geirriteerd merk ik. Om niks
Koste veel meer dan er in het laatje kwam. Wel zonde, je kon daar zo alle vliegtuigen in lopenquote:Op zondag 2 juni 2013 02:42 schreef Specularium het volgende:
Binnenkort even naar het Luchtvaartmuseum in Soesterberg.
Gaat dicht.
Serieus?quote:Op zondag 2 juni 2013 02:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee hoor, een hoop live verslagen van de gebeurtenissen daar. Topstuff eigenlijk
Komt een man bij de dokter, en toen ging ie het zelf opruimen.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaja ik ben moe en kan niet zo goed meer denken man. En ik raak geirriteerd merk ik. Om niks
Toen ik klein was kwam ik daar heel vaak.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Koste veel meer dan er in het laatje kwam. Wel zonde, je kon daar zo alle vliegtuigen in lopen
quote:Op zondag 2 juni 2013 02:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt een man bij de dokter, en toen ging ie het zelf opruimen.
Duw er een perenijsje in.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga jij lekker naar dat luchtvaartmuseum en opvliegen man
Zijn zoveel scoops op fok!quote:
Ja, de meeste daarvan heb ik idd voorbij zien komenquote:Op zondag 2 juni 2013 02:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zijn zoveel scoops op fok!
De examens frans werden ook als 1e op fok! geplaatst. Mauro kwam al op fok! vragen wat hij het beste kon doen om een verblijfsvergunning te krijgen voordat ook maar iemand wist wie het was.
Het boobie filmpje van Eva Jinek was ontdekt door een fokker en eerst geplaatst op fok! voordat het het journaal haalde ....enzovoort
Als ik niet zo moe was stapte ik in de auto en gaf je er van langsquote:
En die fok! fotograaf die ruzie kreeg met van Tellegen toen hij voordrong om een foto van Yolanthe Cabau van Ketsbergen te fotograferenquote:Op zondag 2 juni 2013 02:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, de meeste daarvan heb ik idd voorbij zien komen
Juicyquote:Op zondag 2 juni 2013 02:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En die fok! fotograaf die ruzie kreeg met van Tellegen toen hij voordrong om een foto van Yolanthe Cabau van Ketsbergen te fotograferen
Dat bolletje?quote:Op zondag 2 juni 2013 02:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En die fok! fotograaf die ruzie kreeg met van Tellegen toen hij voordrong om een foto van Yolanthe Cabau van Ketsbergen te fotograferen
Dat hoofd van Juicyhill toen daar weer een foto van verscheenquote:
Toen wel igg. Nu weten we het niet, omdat er sindsdien geen foto van Juicy is verschenen, maar hij claimt nu een 'normaal' gewicht te hebben.quote:
Oh jawel, ik wist alleen niet dat hij dat was. Ik herinnerde me alleen de foto nogquote:Op zondag 2 juni 2013 02:55 schreef Karina het volgende:
Ik mag hem wel. Voorzover je dat kunt als je iemand niet echt kent.
Hoeveel mensen ken je bij een gemiddelde meet? Waarschijnlijk ongeveer iedereen van naam op fok!, en maar een kwart ofzo die je ooit ontmoet hebt.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:55 schreef Karina het volgende:
Ik mag hem wel. Voorzover je dat kunt als je iemand niet echt kent.
Ik ga haast nooit naar meets. Dus ik ken ook amper iemand.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen ken je bij een gemiddelde meet? Waarschijnlijk ongeveer iedereen van naam op fok!, en maar een kwart ofzo die je ooit ontmoet hebt.
Rotterdam is niet naast de deur voor jou, daar tekende je gelijk voor in.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga haast nooit naar meets. Dus ik ken ook amper iemand.
Nou ja bekenden, uit dit topic ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Rotterdam is niet naast de deur voor jou, daar tekende je gelijk voor in.
Maar daar komen denk ik ook wel een hoop bekenden voor jou op af.
Misschien die roeptoeterende Rotterdamse voetbalsupporter ook welquote:Op zondag 2 juni 2013 03:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja bekenden, uit dit topic ja.
Kom je ook trouwens?
Misschien wel ja. Ik zal er alleen niemand kennen.quote:Op zondag 2 juni 2013 03:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja bekenden, uit dit topic ja.
Kom je ook trouwens?
Wie is dat?quote:Op zondag 2 juni 2013 03:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Misschien die roeptoeterende Rotterdamse voetbalsupporter ook wel
Ik ken ook alleen Specularium.quote:Op zondag 2 juni 2013 03:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Ik zal er alleen niemand kennen.
Nou en? Ik heb alleen Corrie eerder gezien.quote:Op zondag 2 juni 2013 03:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Ik zal er alleen niemand kennen.
Duurt nog effe. Ik weet echt nog niet wat ik over die tijd doe. Weet alleen dat er in die periode het jaarlijkse familieweekend is.quote:Op zondag 2 juni 2013 03:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken ook alleen Specularium.
Als jullie willen komen, even in het topic posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |