Maar er staan er vier.quote:
Geen idee dat het morgen zondag isquote:
Zeg dat maar tegen prins Friso.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee dat het morgen zondag is![]()
Dat kan je dan ook niet overslaan. Die andere drie wel
En kerkquote:
Ik had hem speciaal voor jou aangevraagd...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:34 schreef Pino112 het volgende:
22:32| Owl City & Carly Rae Jepsen - Good TimeDat is geen zaterdagavondmuziek.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had hem speciaal voor jou aangevraagd...
Hoe diep?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga er eens even diep over nadenken!
Ontzettend diep, want Pinoquote:
WTF zijn pandapunten?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ontzettend diep, want Pino![]()
En niks erotisch, ik wil m'n pandapunten-spaarkaart vol hebben vóór SC de zijne vol heeft
Google maar, te lastig om uit te leggenquote:
http://www.pandapunt.nl/ Kies de laatste dag dat je seks hebt gehad. Nou, volgens mij heb ik zojuist de jackpot gewonnen want ik kan die dag niet aanklikken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Google maar, te lastig om uit te leggen
Zie editquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.pandapunt.nl/ Kies de laatste dag dat je seks hebt gehad. Nou, volgens mij heb ik zojuist de jackpot gewonnen want ik kan die dag niet aanklikken.
Had het al gevonden. Ik heb op die gehele site niets te zoeken.quote:
Ik ook niet, want geen student. Dan wordt het in maanden gerekend en duurt het nog langer voordat de kaart vol isquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had het al gevonden. Ik heb op die gehele site niets te zoeken.
Dit. Volgens mij zijn er genoeg pandapunten in dit topic om een klooster te vullen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.pandapunt.nl/ Kies de laatste dag dat je seks hebt gehad. Nou, volgens mij heb ik zojuist de jackpot gewonnen want ik kan die dag niet aanklikken.
Al rekenen ze het bij mij in eeuwen dan komen ze nog nergens.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook niet, want geen student. Dan wordt het in maanden gerekend en duurt het nog langer voordat de kaart vol is
Nou, ik dacht dat het per dag gerekend werd. In maanden valt het relatief gezien nog wel mee hierquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit. Volgens mij zijn er genoeg pandapunten in dit topic om een klooster te vullen.
Komt wel goed, mop!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Al rekenen ze het bij mij in eeuwen dan komen ze nog nergens.
Idd komt allemaal wel goed. We hadden toch een naaidag als meet gepland toch?;)quote:
Ik zocht verdomme nog iemand die mee wilde naar oost-europa om rond te trekken. Komt iemand eindelijk met hetzelfde idee heb ik mijn zomer al volgepland..quote:
Precies!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd komt allemaal wel goed. We hadden toch een naaidag als meet gepland toch?;)
Mooi balen! Heb je iemand anders gestrikt?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zocht verdomme nog iemand die mee wilde naar oost-europa om rond te trekken. Komt iemand eindelijk met hetzelfde idee heb ik mijn zomer al volgepland..
TRV / Reismaatje juli gezocht
Dan laat je er geen gras over groeien... of is dat al gegroeid?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies!
En om onduidelijkheid te voorkomen; ik ben geen lap stof die avond
Eerst twee weken met m'n ouders en nog een week Palermo met iemand uit Belgiëquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi balen! Heb je iemand anders gestrikt?
Daar doe ik geen uitspraken meer over, anders kom ik weer om in de dm's... Serieusquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan laat je er geen gras over groeien... of is dat al gegroeid?
Oh, tof!!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eerst twee weken met m'n ouders en nog een week Palermo met iemand uit België
ik moet eerlijk zeggen...vermakelijk, erg vermakelijk.quote:
Dat hoef je als vrouw niet te flikken hier, oud wijf of nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
Die twee regels in mijn FoBo hebben ook nog niet geholpen..
Relatie------------------nee. PM me maar.
Seksualiteit------------nee. PM me maar.
Daar klopt dus iets niet..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat hoef je als vrouw niet te flikken hier, oud wijf of niet
Wat een rotleven heb je ookquote:
Nou, dat niet.quote:
Frankrijk, Belgie, Duitsland, Oostenrijk, Denemarken, Zwitserland, Luxemburg (geen overnachting) hier.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een paar keer geweest volgens mijn staatje..
[ afbeelding ]
Wat slechtquote:
Rotzakquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is die nog wel Friso onder de oksels?
Wat niemand weet is dat als de deuren dicht gaan iedereen zich uitkleed en er een orgie wordt gehouden!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:25 schreef rubbereend het volgende:
piemels in de kerk
in het biechthokje zeker
Ergens ben ik mijn ouders dan toch wel dankbaar dat ze ons zelf de keuze tot geloof hebben gegevenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat niemand weet is dat als de deuren dicht gaan iedereen zich uitkleed en er een orgie wordt gehouden!
En dat kost een shitload aan geld zeker?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:27 schreef ChatGirl het volgende:
Soms is Rotterdam ook wel een faalstad. Alle inwoners van 12 jaar en ouder konden stemmen op het stadsinitiatief. En wat wint er? Een schaatsbaan die 4 maanden per jaar open is
2 miljoenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
En dat kost een shitload aan geld zeker?
Ik heb niemand om tegenaan te schelden en jij pikt het toch wel!quote:
wat waren de andere opties?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:27 schreef ChatGirl het volgende:
Soms is Rotterdam ook wel een faalstad. Alle inwoners van 12 jaar en ouder konden stemmen op het stadsinitiatief. En wat wint er? Een schaatsbaan die 4 maanden per jaar open is
Sjemig...quote:
Niet eens zomerijs?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:27 schreef ChatGirl het volgende:
Nee, en het is maar 3 maanden per jaar open zie ik net.quote:
Waarom een Deense site?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://rotterdam.stadsinitiatief.schodtsbrandt.dk/
met alle respect maar ik had dan ook voor die schaatsbaan gekozenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://rotterdam.stadsinitiatief.schodtsbrandt.dk/
Weet ik veel, dat was de eerste werkende link die ik tegenkwamquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, en het is maar 3 maanden per jaar open zie ik net.
Oh ja, ze willen het kanaal tussen onze dorpen weer opengooien, kom je de volgende keerden je kano ipv je Punto?quote:
Verdomme, loeder(tje)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb niemand om tegenaan te schelden en jij pikt het toch wel!
Wtf?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, ze willen het kanaal tussen onze dorpen weer opengooien, kom je de volgende keerden je kano ipv je Punto?
En of je het pikt jong!!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verdomme, loeder(tje)
Ik pik nix, ik betaal altijd netjes. Met gestolen geld.
niet toen ik nog in de kerk kwamquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat niemand weet is dat als de deuren dicht gaan iedereen zich uitkleed en er een orgie wordt gehouden!
wat heb jij gestemd?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:27 schreef ChatGirl het volgende:
die zure sloot zeker hihahoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, ze willen het kanaal tussen onze dorpen weer opengooien, kom je de volgende keerden je kano ipv je Punto?
Popkantoor.quote:
/prullenbak Evertjanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:38 schreef Evertjan het volgende:
willen jullie wel over 3FM posten het is hier geen slowchat he!!!!![]()
![]()
We wachten allemaal op Tiesto!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:38 schreef Evertjan het volgende:
![]()
Okhey.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:38 schreef Evertjan het volgende:
![]()
De weg weer opengooien, water erin en de weg ergens anders omleiden...quote:
is ook bekend hoeveel stemmen elk project gekregen heeft?quote:
Wie?quote:
De ijsbaan 9073 schijnbaar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is ook bekend hoeveel stemmen elk project gekregen heeft?
Ze heeft zich doodgebunkerdquote:
ah, weer massale opkomstquote:
Het is je vergeven, dat stamt volgens mij uit de jaren '60/'70 van de vorige eeuwquote:
Hej, van de 500.000 mensen die mochten stemmen hebben er wel 40.000 gestemd.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hej, van de 500.000 mensen die mochten stemmen hebben er wel 40.000 gestemd.
Welke incapabele mongool bedenkt dat?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
De weg weer opengooien, water erin en de weg ergens anders omleiden...![]()
Die plannen liggen er al jaren, zeker omdat de weg zo druk is geworden in de laatste decennia. Ik zie het echter nog niet gebeuren, ze hebben nu vergevorderde plannen om de N377 verdiept aan te leggen op de kruising hier. Gaat ook niets kosten
Hey, je moet afentoe iets verzinnen als wethouder om je overbodige baantje bestaansrecht te geven hequote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welke incapabele mongool bedenkt dat?__ Je hebt er geen kut aan, want boten komen er niet. Of je moet een verbinding maken met de Vecht ofzo.
Er was ook nog 500.000 over dus ze doen dit er ook nog bij.quote:
Wat dacht je van al die sluizen die erin moeten? We zitten vrij hoog, richting Hasselt ligt het veel lager. Totaal niet rendabel en alleen uit historisch en toeristisch oogpunt heeft het misschien wat voordelenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welke incapabele mongool bedenkt dat?__ Je hebt er geen kut aan, want boten komen er niet. Of je moet een verbinding maken met de Vecht ofzo.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Er was ook nog 500.000 over dus ze doen dit er ook nog bij.
Dat ook nog. En bruggen enzo zodat iedereen eroverheen kan. Man man man, wat een ideequote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die sluizen die erin moeten? We zitten vrij hoog, richting Hasselt ligt het veel lager. Totaal niet rendabel en alleen uit historisch en toeristisch oogpunt heeft het misschien wat voordelen![]()
Volgens mij dat de historische verenigingen en plaatselijk belang erachter zitten. Boefjes...
Owja, die luchtbrug. Ook al zo'n succes!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
project van vorig jaar is nog niet eens af omdat de gemeente nog niet alle vergunningen verleend heeft![]()
Ik heb veel vanuit het dorp gehoord, misschien dat je via de site van de HVA iets kan vinden. Ik ben te luiquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat ook nog. En bruggen enzo zodat iedereen eroverheen kan. Man man man, wat een idee![]()
![]()
Ff kijken of er wat recente info over te vinden is.
Trustenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:53 schreef Evertjan het volgende:
welterusten mensen! en Wolfrolf ook natuurlijk
ja omdat hij nog niet af isquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Owja, die luchtbrug. Ook al zo'n succes!
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:53 schreef Evertjan het volgende:
quote:
zekerquote:
Ja, nou danquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:53 schreef Evertjan het volgende:
je hapt zo leukquote:
Kwam via Google op een artikel van het Reformatorisch Dagblad, maar het is een 1.5 minuut zondag dus die kan ik niet meer openenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb veel vanuit het dorp gehoord, misschien dat je via de site van de HVA iets kan vinden. Ik ben te lui
Gossie toch, er zijn blijkbaar meer pestkoppen...quote:
Nu ga ik opgerold als een balletje op de bank zitten huilenquote:
Ja, zondagsrust hèquote:Op zondag 2 juni 2013 00:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kwam via Google op een artikel van het Reformatorisch Dagblad, maar het is een 1.5 minuut zondag dus die kan ik niet meer openen!!
leg er een handdoek onderquote:Op zondag 2 juni 2013 00:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nu ga ik opgerold als een balletje op de bank zitten huilen
Doe eens liefquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 00:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kwam via Google op een artikel van het Reformatorisch Dagblad, maar het is een 1.5 minuut zondag dus die kan ik niet meer openen!!
tssssss praktisch meedenken wordt niet gewaardeerd?quote:
Noooo wayyyyyy......quote:Op zondag 2 juni 2013 00:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zoveel jank ik nou ook weer niet hoorquote:Op zondag 2 juni 2013 00:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tssssss praktisch meedenken wordt niet gewaardeerd?
Godverdommequote:Op zondag 2 juni 2013 00:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ja de site van de SGP is nu ook "dicht"quote:
klein handdoekje danquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 00:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja de site van de SGP is nu ook "dicht"
Yes way! Ik gok dat je in Staphorst (een paar km verderop) niemand meer op straat treftquote:
Ik ga daar nog een keer met grote toeters een zondag lang door de straten rijden..quote:Op zondag 2 juni 2013 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Yes way! Ik gok dat je in Staphorst (een paar km verderop) niemand meer op straat treft
Trustenquote:Op zondag 2 juni 2013 00:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga maar rusten denk, goede nacht mensen![]()
Kisteman gaat nu om 2u ofzo dicht toch?quote:Op zondag 2 juni 2013 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Yes way! Ik gok dat je in Staphorst (een paar km verderop) niemand meer op straat treft
Welterustenquote:Op zondag 2 juni 2013 00:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga maar rusten denk, goede nacht mensen![]()
Fantastisch topic is dat jaquote:Op zondag 2 juni 2013 00:07 schreef rubbereend het volgende:
ONZ / [Paint] Gefaalde Bassie & Adriaan Castings
Bereik je niks mee, hooguit onnodige irritatiequote:Op zondag 2 juni 2013 00:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga daar nog een keer met grote toeters een zondag lang door de straten rijden..
Oh echt ja? Ik weet niet beter dan 23:30, zodat iedereen op tijd thuis zou zijnquote:Op zondag 2 juni 2013 00:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kisteman gaat nu om 2u ofzo dicht toch?
Vroegah was dat 0u
Ja m'n zus gaat er heel soms nog wel eens heenquote:Op zondag 2 juni 2013 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh echt ja? Ik weet niet beter dan 23:30, zodat iedereen op tijd thuis zou zijn
quote:Op zondag 2 juni 2013 00:07 schreef rubbereend het volgende:
ONZ / [Paint] Gefaalde Bassie & Adriaan Castings
Wielrennenquote:Op zondag 2 juni 2013 00:11 schreef rubbereend het volgende:
oja dit: VBL / Help het eerste amputatie voetbal team van Nederland #3
op één been? Maak je die mensen nu belachelijk?quote:
OMG, tijden veranderenquote:Op zondag 2 juni 2013 00:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja m'n zus gaat er heel soms nog wel eens heen
Openingstijden
Zaterdag: 22:00u - 02:00u
Entree geopend tot 00:15u, na 00:15u geen entree meer. Tenzij anders aangegeven.
Nee, dat deed je zelf al met die smileyquote:Op zondag 2 juni 2013 00:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op één been? Maak je die mensen nu belachelijk?
ik voorzie een prachtig werkverschaffingsproject om de crisis te boven te komen! Graven zullen de werkelozenquote:Op zondag 2 juni 2013 00:15 schreef Pino112 het volgende:
Mint:
„Het kan wel dertig of veertig jaar duren, maar de schepen moeten terug in dit gebied. Daar wil ik de mensen warm voor maken.” aldus eentje van HVA.
Dat duurt nog wel even dus, waar maken we ons druk om
neuh, nu intrepeteer je het verkeerquote:
Ooooh, dat valt nog mee! Maar zonde dat ze dan de N377 eerst nog gaan verdiepenquote:Op zondag 2 juni 2013 00:15 schreef Pino112 het volgende:
Mint:
„Het kan wel dertig of veertig jaar duren, maar de schepen moeten terug in dit gebied. Daar wil ik de mensen warm voor maken.” aldus eentje van HVA.
Dat duurt nog wel even dus, waar maken we ons druk om
Dat filmpje op de site van VTMquote:Op zondag 2 juni 2013 00:11 schreef rubbereend het volgende:
oja dit: VBL / Help het eerste amputatie voetbal team van Nederland #3
Zo hebben ze het kanaal destijds wel gegraven, jaquote:Op zondag 2 juni 2013 00:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik voorzie een prachtig werkverschaffingsproject om de crisis te boven te komen! Graven zullen de werkelozen![]()
Truste!quote:
moet gelijk hier aan denken:quote:Op zondag 2 juni 2013 00:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op één been? Maak je die mensen nu belachelijk?
Ik interpreteer helemaal geen verkeer, nu probeer je me een schuldgevoel aan te praten...quote:
Verdiepen? Willen ze de weg onder de grond doen ofzo?quote:Op zondag 2 juni 2013 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ooooh, dat valt nog mee! Maar zonde dat ze dan de N377 eerst nog gaan verdiepen![]()
Ook nog een verrassing; hoe gaan ze dat doen met op- en afritten? Helemaal geen plaats voor, of je moet straks een pokke-end gaan omrijden
Ja, de weg van Ommen naar Drenthe blijft op dit niveau en de autoweg willen ze verdiepen met een tunnelbakquote:Op zondag 2 juni 2013 00:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verdiepen? Willen ze de weg onder de grond doen ofzo?
quote:Op zondag 2 juni 2013 00:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, de weg van Ommen naar Drenthe blijft op dit niveau en de autoweg willen ze verdiepen met een tunnelbak
Ik gok dat je bij de provincie mag aankloppenquote:Op zondag 2 juni 2013 00:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]. Man man man. Ik zal de gemeente even mijn rekeningnummer mailen, dan kunnen ze wat geld overmaken ipv in die onzin te stoppen.
epic, die nummer 10 op 45 seconden is ineens retesnel op zn krukkenquote:
ja dat is de grapquote:Op zondag 2 juni 2013 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo hebben ze het kanaal destijds wel gegraven, ja
werkt t?quote:Op zondag 2 juni 2013 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik interpreteer helemaal geen verkeer, nu probeer je me een schuldgevoel aan te praten...
Daar verwonderde ik me ook al over jaquote:Op zondag 2 juni 2013 00:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
epic, die nummer 10 op 45 seconden is ineens retesnel op zn krukken
Euw...quote:
Altijd, jij weet me immer feilloos te raken.quote:
Ohja, de provincie dan.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat je bij de provincie mag aankloppen
Ik geef je een redelijke kans als ze die tonnen aan verdwenen subsidies weer boven tafel hebbenquote:
heeft jullie provincie ook miljarden op de plank liggen? Wij zwemmen in het NUON geld maar dat moet op de bank blijven staanquote:
Geef gewoon wat aan PSV, kunnen ze kun grond kopen. Ofzoiets.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heeft jullie provincie ook miljarden op de plank liggen? Wij zwemmen in het NUON geld maar dat moet op de bank blijven staan
waarom zou Gelderland wat aan PSV geven?quote:Op zondag 2 juni 2013 00:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geef gewoon wat aan PSV, kunnen ze kun grond kopen. Ofzoiets.
Ik heb geen idee, blijkbaar is er geld over, anders bedenken ze deze plannen niet lijkt me.
Woon jij niet in Braboland?quote:Op zondag 2 juni 2013 00:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom zou Gelderland wat aan PSV geven?
ehm neequote:
Mocht je willenquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 00:34 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb op stage 250.000 euro gekregen van de provincie. Zo doen wij dat.
Het is alleen jammer dat ik er zelf verder niks mee kan.quote:
Je hebt het niet in op een offshore bankrekening gezet? Zonde!quote:Op zondag 2 juni 2013 00:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat ik er zelf verder niks mee kan.
Nah, mag ideeën bedenken voor het project zelf dus ik geef deels dat geld wel uit natuurlijkquote:Op zondag 2 juni 2013 00:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je hebt het niet in op een offshore bankrekening gezet? Zonde!
Wat voor project gaat het om?quote:Op zondag 2 juni 2013 00:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nah, mag ideeën bedenken voor het project zelf dus ik geef deels dat geld wel uit natuurlijk
Special Olympics. De regionale in 2013 en de nationale in 2014.quote:
Dat lijkt me een toffe klusquote:Op zondag 2 juni 2013 00:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Special Olympics. De regionale in 2013 en de nationale in 2014.
Wauw!quote:Op zondag 2 juni 2013 00:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 juni 2013 00:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Brabantquote:
meerquote:
tofquote:Op zondag 2 juni 2013 00:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen idee, daar kom ik nooit.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Brabantmaar Maas en Waal is nog meer
Want South Park en broertje die tegen me aan begint te lullen via FBquote:
Ik ben bloopers aan het kijken op YTquote:
oude South Parkquote:Op zondag 2 juni 2013 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Want South Park en broertje die tegen me aan begint te lullen via FB
South Park praat tegen je via FB?quote:Op zondag 2 juni 2013 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Want South Park en broertje die tegen me aan begint te lullen via FB
quote:
Kan ik ook niks aan doen hoorquote:
Welterusten!quote:
Ik ga mee, het is al later dan ik dacht...quote:
quote:
Trusten!quote:Op zondag 2 juni 2013 01:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga mee, het is al later dan ik dacht...![]()
Slaap lekker allemaal
quote:Op zondag 2 juni 2013 01:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga mee, het is al later dan ik dacht...![]()
Slaap lekker allemaal
Welterusten allemaalquote:
Wil het net postenquote:
wat wat hoe?quote:Op zondag 2 juni 2013 11:01 schreef ChungLingSoo het volgende:
Trouwens! Claw Boys Claw in Paradiso, afgelopen vrijdag was waan-zin-nig!
Ik ga vanavond naar Lucinda Williams in Paradisoquote:Op zondag 2 juni 2013 11:01 schreef ChungLingSoo het volgende:
Trouwens! Claw Boys Claw in Paradiso, afgelopen vrijdag was waan-zin-nig!
Oke.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar Lucinda Williams in Paradiso
Ja.quote:
Goed bezigquote:Op zondag 2 juni 2013 12:45 schreef 3rdRock het volgende:
zo, 5km gelopen. trots op mezelf. nu ff bijkomen en straks de 10km aanmoedigen
ook goed bezig!quote:Op zondag 2 juni 2013 12:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik hou het ff bij 5km in de zon zitten
Oh de Loop Leeuwarden zeker?quote:Op zondag 2 juni 2013 12:45 schreef 3rdRock het volgende:
zo, 5km gelopen. trots op mezelf. nu ff bijkomen en straks de 10km aanmoedigen
jepperdepep.....ging lekkerquote:
Meedoen is het belangrijkst he, wat was je tijd?quote:Op zondag 2 juni 2013 12:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jepperdepep.....ging lekkerben iig geen laatste geworden
quote:
omgquote:
weet ik niet precies, maar ik denk ergens rond de 37minuten. en dat was ook het streven. niet slecht voor iemand die nu voor de 1e keer in zijn leven 5km aan 1 stuk heeft hardgelopenquote:Op zondag 2 juni 2013 12:50 schreef alors het volgende:
[..]
Meedoen is het belangrijkst he, wat was je tijd?
heel netjesquote:Op zondag 2 juni 2013 12:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weet ik niet precies, maar ik denk ergens rond de 37minuten. en dat was ook het streven. niet slecht voor iemand die nu voor de 1e keer in zijn leven 5km aan 1 stuk heeft hardgelopen
hij is zo op zn 20e al..... tegen z'n 40ste kidnapt hij gewoon een meisjequote:Op zondag 2 juni 2013 12:53 schreef alors het volgende:
Bij zulke moet je echt geen ruimte over laten voor mogelijkheden, zelfs met nee neemt hij al geen genoegen, brr
Oh dat is netjes, ik dacht dat je wel al een tijdje bezig was, maar dus nog nooit aaneengesloten.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weet ik niet precies, maar ik denk ergens rond de 37minuten. en dat was ook het streven. niet slecht voor iemand die nu voor de 1e keer in zijn leven 5km aan 1 stuk heeft hardgelopen
haha, ik ben 2 jaar geleden begonnen en kreeg ik na 3wk last van mn knie. vorig jaar heb ik het 8wk volgehouden en dit jaar 10wk. maar nu had ook echt een doel: loopleeuwarden!quote:Op zondag 2 juni 2013 12:55 schreef alors het volgende:
[..]
Oh dat is netjes, ik dacht dat je wel al een tijdje bezig was, maar dus nog nooit aaneengesloten.
Aah zo, nouja hopelijk geeft dit motivatie om door te blijven gaanquote:Op zondag 2 juni 2013 12:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, ik ben 2 jaar geleden begonnen en kreeg ik na 3wk last van mn knie. vorig jaar heb ik het 8wk volgehouden en dit jaar 10wk. maar nu had ook echt een doel: loopleeuwarden!
ik wil wel door blijven lopen tot het weer echt te slecht wordt en dan misschien volgend jaar 10km....en anders weer 5km maar dan sneller.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:58 schreef alors het volgende:
[..]
Aah zo, nouja hopelijk geeft dit motivatie om door te blijven gaan
Nice! Van de hoeveel?quote:Op zondag 2 juni 2013 13:41 schreef 3rdRock het volgende:
mensen! ik ben 1014e geworden! 36.16min. gewoon 44sec onder mijn streeftijd
geen idee, maar er liepen er nog een flink aantal achter me...quote:
Respect!quote:Op zondag 2 juni 2013 13:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee, maar er liepen er nog een flink aantal achter me...
edit: 1321 deelnemers. ik heb er toch ruim 300 achter me gehouden![]()
![]()
Ja geniaal, ik zat gisteren te janken van het lachen voor de TV.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |