Kan je de Momentum aanraden. Weer een pak beter dan de HD25-1'squote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
KEF SP1016-speakers voor mijn platenspeler, pc-speakertjes die niets voorstellen aan mijn laptop. Koptelefoon is een Sennheiser In-ear met Fiio headphone amp. Wil eigenlijk betere Sennheisers of zo maar ze gaan altijd zo snel stuk bij mij
Maar ik wil eigenlijk in-earphones en geen koptelefoon. Veel te groot en log.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Kan je de Momentum aanraden. Weer een pak beter dan de HD25-1's
Ligt eraan waar je luistert. Gewoon thuis op de bank met je laptop is een koptelefoon toch prima?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar ik wil eigenlijk in-earphones en geen koptelefoon. Veel te groot en log.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Op 720p of 1080p is het nog te doen. Maar de flac is idd beter. Goede koptelefoon erbij
Welke apparatuur gebruiken jullie allen?ik heb phillips speakertjes voor mijn laptop,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij goed genoeg. Voor Lo-fi indie muziek is het sowieso minder belangrijk wat de kwaliteit van de boxen is.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Geldgebrek is een beetje het probleemquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je luistert. Gewoon thuis op de bank met je laptop is een koptelefoon toch prima?
Als je vergelijkbare geluidskwaliteit wil uit in-ears, moet je customs kopen met 2 of 3 drivers per oor. Is wel wat duurder
Een gewoon in ear dopje lijkt me toch prima.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geldgebrek is een beetje het probleem![]()
Wil niet een fortuin kwijt zijn eigenlijk.
Logischquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geldgebrek is een beetje het probleem![]()
Wil niet een fortuin kwijt zijn eigenlijk.
Je moet er eerst ook het album van The National er voor luisteren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:53 schreef Kerftminister het volgende:
Damn dat Haxan Cloak is saai zeg, gebeurt geen drol.
Maar is dat wel goed genoeg om echt te kopen voor er bij? Dan kan ik toch net zo goed die in-ears pakken?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Logisch
Sennheiser PX100 is een goed compact koptelefoontje voor een bodemprijs
http://www.redcoon.nl/B22(...)and?refId=kieskeurig
Ideale recept om van insomnia af te komen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je moet er eerst ook het album van The National er voor luisteren.
Dan kun je ook prima alles in 128 kb mp3 downloadenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een gewoon in ear dopje lijkt me toch prima.
Lees maar wat reviews. Prima koptelefoon met een echt "fun" geluid. Ik gebruik 'm als hardloopkoptelefoonquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar is dat wel goed genoeg om echt te kopen voor er bij? Dan kan ik toch net zo goed die in-ears pakken?
Midklasse? Welk budget heppie? Wil je een open of gesloten model? On-ear of over ear? Fun-geluid of "flat" geluid?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:59 schreef Felagund het volgende:
En wat is een goede midklasse koptelefoon? Verschil tussen 25 euro en 250 euro is wel vrij groot.
Zeker, hun vorige album vond ik de eerste dat geen topalbum was (eerste album is op folkgebied een klassieker, tweede album is er eentje in het rijtje Hospice, For Emma Forever Ago) maar diezelfde stijl hebben ze op dit album veel beter gedaan, heel leuk album.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:22 schreef Bol_Wan het volgende:
Overigens heeft Noah and the Whale ook weer heel geruisloos een leuk album uitgebracht. Staat zelfs al een tijdje op Spotify![]()
Tot ongeveer 80 euro. Mijn huidige koptelefoon is een low-budget phillips ding, maar die begint kapot te geraken, ik heb hem geplakt, maar ik weet niet of hij het nog lang doet. Geluid is nog prima overigens.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Midklasse? Welk budget heppie? Wil je een open of gesloten model? On-ear of over ear? Fun-geluid of "flat" geluid?
Tofquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:26 schreef Vatta het volgende:
Ik weet niet meer met wie ik laatst in gesprek ging over het aanbevelen van allerlei koptelefoons maar deze is het uiteindelijk geworden en ben er blij mee.
http://www.amazon.com/dp/B005KJJOEY
Dat dus. Heb de mijne drie jaar lang mishandeld voor hij enige tekenen van slijtage ging vertonenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:52 schreef Bol_Wan het volgende:
HD202 is de mijne, ook een prima ding. Stevig, betrouwbaar, prima geluid, niet duur
Vooruit dan maar. Ik zet 'm ook op mijn iPod. Heb ik wat te luisteren in de trein.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:58 schreef DO2 het volgende:
Maar het is serieus een briljant album, hoor.
Dus voor al die mensen die het niet horen, is het echt hun verlies.
Kijk, deze man heeft het helemaal begrepen: http://kickingthehabit.nl(...)tion-recensie-review
Sinds Limit To Your Love een hit(je) werd geloof ik daar niet meer in. Volgens mij denken hele volksstammen dat het tweede couplet gewoon a capella is.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:15 schreef DO2 het volgende:
Het enige nadeel is misschien dat je eigenlijk een heel dure muziekinstallatie nodig hebt om dit werk goed tot z'n recht te laten komen. Omdat er nogal wat subtiele geluiden in zitten en de bassen ongelooflijk diep zijn.
Maar ik ga het natuurlijk wel gewoon proberen. The Knife hebben ook één geniaal nummer.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:26 schreef DO2 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat jij 'm gaat waarderen, Tchock.
Het houdt ergens het midden tussen The Knife's en Scott Walker's meest duistere werk.
Als je daar weinig tot niets mee kan, kan je deze netzo goed overslaan.
Op pitchfork ook aardig hoog.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:58 schreef DO2 het volgende:
Maar het is serieus een briljant album, hoor.
Dus voor al die mensen die het niet horen, is het echt hun verlies.
Kijk, deze man heeft het helemaal begrepen: http://kickingthehabit.nl(...)tion-recensie-review
Welk nummer?quote:Op zondag 2 juni 2013 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar ik ga het natuurlijk wel gewoon proberen. The Knife hebben ook één geniaal nummer.
Hahaha.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik begin serieus te vermoeden dat jij aandelen Haxan Cloak hebt.
Op Le Guess Who deze nog op driedubbel vinyl gekocht van Phil Elverum zelf. Niet dat ik door had dat hij de verkoper was tot het optreden daadwerkelijk begon...quote:
Ik denk dat hij in zwaar water handeltquote:Op zondag 2 juni 2013 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik begin serieus te vermoeden dat jij aandelen Haxan Cloak hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |