Sliceling tegen Robredo past er ook wel bij danquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:35 schreef Gorzalka het volgende:
Terugkomen van een break achterstand op 35-jarige leeftijd in de vijfde set tegen Isner na 12 MP te hebben gemist en er zelf een te hebben overleefd, Tommy fucking Haas!
En dan heb je het alleen nog maar over de heren. Wat dacht je van Serena Williams?quote:
Nee. Haas had 12 MP in de vierde set die hij verloor.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:48 schreef Anonymousz het volgende:
ik had de wedstrijd van haas - inser niet gezien
maar die lange slungel had 12 MP's? en toch verliezen ?
Oh thanksquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. Haas had 12 MP in de vierde set die hij verloor.
quote:
Lijken me allebei zaadpartijen eigenlijk. Sowieso is iedere wedstrijd waarin Simon meedoet kut en van Troicki kan ik ook niet warm worden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:15 schreef Federer-fan het volgende:
Hierbij de OOP voor morgen.
Als derde partij op Chatrier Tsonga-Troicki, gevolgd door Simon-Federer. Hoop vooral dat die laatste partij iets voorstelt.
Op dat laatste hoop ik inderdaad ook, alleen dit belooft niet veel goeds.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijken me allebei zaadpartijen eigenlijk. Sowieso is iedere wedstrijd waarin Simon meedoet kut en van Troicki kan ik ook niet warm worden.
Robredo - Almagro lijkt me nog de meest vermakelijke partij..hopelijk heeft Tommy nog wat in de tank.
Nee, hoop eigenlijk dat Simon goed speelt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijken me allebei zaadpartijen eigenlijk. Sowieso is iedere wedstrijd waarin Simon meedoet kut en van Troicki kan ik ook niet warm worden.
Ja, ik vind het alleen zo saai,van dat onafwisselende graveltennis.quote:Robredo - Almagro lijkt me nog de meest vermakelijke partij..hopelijk heeft Tommy nog wat in de tank.
hij gaat morgen trollen mark my wordsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, hoop eigenlijk dat Simon goed speelt.
.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij gaat morgen trollen mark my words
ik vind simon niet goed spelenquote:
Door nóg minder games per set te winnen dan in Rome?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij gaat morgen trollen mark my words
O, nou, ik help het je niet hopen. Anders is het weer zo'n saaie tennisdag.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik vind simon niet goed spelen
het zal mij niet verbazen als hij weer slecht gaat spelen
yupquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Door nóg minder games per set te winnen dan in Rome?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, nou, ik help het je niet hopen. Anders is het weer zo'n saaie tennisdag.
quote:
Wawaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:42 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Sinds wanneer is iedere mentale faler een baas?
Als Fognini en Paire bazen zijn...
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:42 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Gegarandeerde vijfsetter.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:24 schreef Tim86 het volgende:
Robredo - Almagro lijkt me nog de meest vermakelijke partij..hopelijk heeft Tommy nog wat in de tank.
Jako?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een lelijke schoenen heeft Wilander elke keer aan. Die neuzen.En de kleur van zijn poloshirt.
18.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:24 schreef Szura het volgende:
Wat zou het record aantal MPs zijn dat iemand overleefd heeft om toch te winnen?
18, ziek. Welke partij?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
18.
Ain't afraid of ya-Spadea staat ook hoog met 9 (Roland Garros 2004)
Ah een Koellererfanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik vind het juist wel mooi, beetje mentaal gemankeerde idioot op zo'n baan.
Zie ik liever dan die saaie Federer/Nadal/Djoko/Ferrer/Murray potjes
Wilmer Allison (USA) def. Giorgio De Stefani (ITA) 4-6 7-9 6-4 8-6 10-8 (Davis Cup 1930)quote:
Tennissers die geen fuck gevenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:42 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Paire misschien. Als je in Fognini's actje trapt ben je een 15 jarig meisje of niet helemaal goed wijs.quote:
Qua techniek is the Fog gewoon extreem nonchalant.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:30 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Paire misschien. Als je in Fognini's actje trapt ben je een 15 jarig meisje of niet helemaal goed wijs.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:33 schreef luckass het volgende:
[..]
Qua techniek is the Fog gewoon extreem nonchalant.
En ook dat breakt hem af en toe op. Soms is zijn voetenwerk echt niet goed, als niet zo druk bezig was met zijn swag loopje tussen punten en meer op zijn tennis voetenwerk zou richten was hij een betere speler geweest.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:33 schreef luckass het volgende:
[..]
Qua techniek is the Fog gewoon extreem nonchalant.
Bizar gewoon gemiddelde leeftijd tussen de 28 en 29, de nummer 1 van de wereld die 7 jaar geleden hier al de QF haalde is de één na jongste speler die over is. Over 5 jaar is de top nog steeds hetzelfde met als enige verschil dat Murray gravel helemaal overslaat, Nadal in een rolstoel zit, Federer grijs geworden is en Djokovic's zijn poedel incontinent is.quote:Djokovic - 26
Kohlschreiber - 29 (4 months till 30th birthday)
Haas - 35
Youzhny - 30 (20 days till 31st birthday)
Nadal - 27
Nishikori - 23
Wawrinka - 28
Gasquet - 27
Robredo - 31
Almagro - 28 (2 and half month till 29th birthday)
Anderson - 27
Ferrer - 31
Tsonga - 28
Troicki - 27
Simon - 28
Federer - 31 ( 2 months till 32nd birthday)
Hoezo qua tennis?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:34 schreef luckass het volgende:
Die Mark Brasser zegt iedere keer t aantal games verkeerd.
Bijvoorbeeld bij 5-3 40-15 "in de achtste game..". Heb het al een paar keer gehoord.
Wat een bende die NOS qua tennis.
En dan heb je het alleen nog maar over de heren. Wat dacht je van Serena Williams?quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 08:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En dan heb je het alleen nog maar over de heren. Wat dacht je van Serena Williams?
Ja, zo suf.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:19 schreef Ambrosius het volgende:
0-30, meteen 2 breakpunten voor Ferrer. Juist.
Wie is dat?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:11 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben wel een beetje jaloers op Chardy, wat een schatje.
Die vrouw uit die NOS reportage van laatst?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:21 schreef Gorzalka het volgende:
Djokovic schijnt ingestort te zijn na het vernemen van het nieuws dat zijn eerste coach is overleden, zijn persconferentie is afgelast.
Winningquote:Robin Haase@robin_haase14m
I don't know who dropped 5 euros at schiphol airport but I am the new owner of it now so thank you anonymous donor.
Wat een droeftoeter zeg.quote:
quote:
Dit is Jan Roelfs.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:34 schreef Federer-fan het volgende:
Mark Brasser als Ferrer of Anderson een mooi punt wint: ''Ja, dat is goed.''
Wat moet je nou met zulk commentaar...
Dit is Jan Roelfs.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:34 schreef Federer-fan het volgende:
Mark Brasser als Ferrer of Anderson een mooi punt wint: ''Ja, dat is goed.''
Wat moet je nou met zulk commentaar...
En daarnaast was Anderson ook gewoon heel slecht, zoveel makkelijke ballen gemistquote:Op zondag 2 juni 2013 12:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat een onzin, Ferrer is gewoon beestachtig vandaag. Beste dat ik iemand deze FO heb zien spelen.
quote:Op zondag 2 juni 2013 14:01 schreef Ambrosius het volgende:
Ach, op Eurosport wordt Serena gewoon Venus genoemd, kan allemaal.
Wel een beetje stylish ja, klopt ...quote:Op zondag 2 juni 2013 14:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind Almagro, zeker voor een spanjaard, wel een mooie speler.
Standaardquote:Op zondag 2 juni 2013 14:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Wel een beetje stylish ja, klopt ...
Ferrer is weer goed, stoomt door de draw tot ie een straks in de kwart/halve compleet geowned wordt en weer naar huis mag
Since 2012 [edit]quote:Op zondag 2 juni 2013 15:03 schreef opgebaarde het volgende:
Hoe staat het (tennis)leven van Soderling eigenlijk? Komt hij terug of wat zijn de verwachtingen?
Wat mij betreft zou dat prijzengeld gerelateerd moeten zijn aan de omzet die ze genereren (via kijkcijfers, kaartjesverkoop, etc.), niet aan hoe lang ze op de baan staan of hoe zwaar hun wedstrijden zijn.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Serieus, Bowser Williams staat na 4 potjes spelen op 10 tegengames. Waarom krijgen de dames ook alweer net zoveel prijzengeld als de mannen?
Als het inderdaad een silent ban van 2 jaar is zoals sommige denken zal hij rond Bastad (na Wimbledon) terugkeren, als het echt mono is zie ik het somber in. Als hij al terugkeert is hij toch al wat aan de oudere kant en is hij zo lang afwezig geweest en of mono ooit helemaal wegggaat...quote:Op zondag 2 juni 2013 15:03 schreef opgebaarde het volgende:
Hoe staat het (tennis)leven van Soderling eigenlijk? Komt hij terug of wat zijn de verwachtingen?
Robredo moet natuurlijk eerst weer een 0-2 in sets goed maken voor we daar naar een winnaar kunnenquote:Op zondag 2 juni 2013 15:20 schreef Ambrosius het volgende:
Almagro, *4-2 voor naar 4-5* in de derde.
quote:
Zelfde coach als Ancic (volgens wiki) en laat Ancic nu met pensioen zijn door oa diezelfde pfeiffer...quote:Op zondag 2 juni 2013 15:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Als het inderdaad een silent ban van 2 jaar is zoals sommige denken zal hij rond Bastad (na Wimbledon) terugkeren, als het echt mono is zie ik het somber in. Als hij al terugkeert is hij toch al wat aan de oudere kant en is hij zo lang afwezig geweest en of mono ooit helemaal wegggaat...
Las laatst een interview met em, en dat klonk niet best. Kon af en toe een uur op een dag normaal tennissen, en dat waren dan de goede dagen. Nog niet echt uitzicht op volledig herstel.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:03 schreef opgebaarde het volgende:
Zeker niet.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:04 schreef stefan92 het volgende:
Ben ik de enige die hoopt op een 5-setter bij Robredo - Almagro?
Heeft ook z'n charme, maar ik wil iig niet dat robredo wintquote:Op zondag 2 juni 2013 16:04 schreef stefan92 het volgende:
Ben ik de enige die hoopt op een 5-setter bij Robredo - Almagro?
Robredo-Almagro is best aardig hoorquote:Op zondag 2 juni 2013 16:11 schreef Federer-fan het volgende:
Tsonga-Troicki is ook niet echt spannend. Hoop dat Federer niet over Simon heenloopt want anders is er helemaal niks aan vandaag.
Ja, maar ik kan het niet zien.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Robredo-Almagro is best aardig hoor
Dit was ook wel een aardige run.quote:
Bedankt, alleen, wordt er ook bij jou door het commentaar heen gepraat?quote:Op zondag 2 juni 2013 16:33 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
http://www.firstrow1.eu/w(...)suzanne-lenglen.html
Neequote:Op zondag 2 juni 2013 16:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt, alleen, wordt er ook bij jou door het commentaar heen gepraat?
Bij mij ook niet meer nu.quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 17:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Je bedoelt die reclame waarin Turkish Airlines (Azië) met Messi (Zuid-Amerika) en Kobe Brant (Noord-Amerika) de beste airline van Europa beweert te zijn?
Nog wat BP's voor Robredo.
quote:Op zondag 2 juni 2013 17:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Je bedoelt die reclame waarin Turkish Airlines (Azië) met Messi (Zuid-Amerika) en Kobe Brant (Noord-Amerika) de beste airline van Europa beweert te zijn?
[...]
Leuk is dat gedaanquote:Op zondag 2 juni 2013 17:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nog wat BP's voor Robredo.
Voornamelijk eigen fouten ja, maar toch. Bizar hoe fit Robredo nog was hoor.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:05 schreef TheArt het volgende:
Het boeide Mugro ook geen kut meer die laatste set
Dat idee had ik niet. Hij gaf na de 5-4 de hoop wel duidelijk op.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:05 schreef TheArt het volgende:
Het boeide Mugro ook geen kut meer die laatste set
Inderdaad, nauwelijks teken van vermoeidheid.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voornamelijk eigen fouten ja, maar toch. Bizar hoe fit Robredo nog was hoor.
Op 4-4 dan, die fout op BP. Hoe gelaten hij die bal sloeg en daarna ook reageerdequote:Op zondag 2 juni 2013 17:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat idee had ik niet. Hij gaf na de 5-4 de hoop wel duidelijk op.
[..]
Inderdaad, nauwelijks teken van vermoeidheid.
Hoe deed jij dat zo snel?quote:
Ambro heeft ze altijd al klaar staanquote:
Ik ook, maar dan nog was ik elf seconden later.quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 17:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Las ergens dat dit de eerste keer sinds 1927 is dat iemand drie keer op rij van 0-2 in sets terugkomt.
Klopt, Henri Cochet op Wimbledon. Die flikte dat overigens in de kwartfinale, halve finale en finale.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Las ergens dat dit de eerste keer sinds 1927 is dat iemand drie keer op rij van 0-2 in sets terugkomt.
Wat ik me altijd afvraag: zou een goeie 3-speler van nu met een racket van nu van zo iemand winnen als hij terug in de tijd werd verplaatst? Ik heb altijd het idee dat ze toen zoveel langzamer etc. waren dan nu.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt, Henri Cochet op Wimbledon. Die flikte dat overigens in de kwartfinale, halve finale en finale.
En nog een Fransman ook.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt, Henri Cochet op Wimbledon. Die flikte dat overigens in de kwartfinale, halve finale en finale.
Er was aangekondigd dat ze om 17.00 uur Serena-Vinci gingen uitzenden.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:20 schreef Norrage het volgende:
NOSlaat dan Robredo zien man. Daar werd geschiedenis geschreven
twitter:Maheshbhupathi twitterde op zondag 02-06-2013 om 17:14:19Easier for all concerned, fans, TV, opponent and himself is Tommy Robredo just starts his next match down two sets to love.. #amazingfeat reageer retweet
Proestquote:Op zondag 2 juni 2013 17:24 schreef Federer-fan het volgende:
Zou Simon nou enige kans hebben tegen Federer?
Gezond en in vorm: ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:24 schreef Federer-fan het volgende:
Zou Simon nou enige kans hebben tegen Federer?
quote:
Ow.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Gezond en in vorm: ja.
Nu: nee.
Was toch een mooie wedstrijd?quote:
Dat is DE publiekslieveling op het Parijse gravel en daarom moeten WE dat uitzenden, want WE zitten overal bovenop en brengen u ALTIJD alles zo SNEL en COMPLEET mogelijk. WE bepalen dan ook dat u niet zit te wachten op Robredo, die U overigens ook niet eens kent, maar dat u ABSOLUUT moet kijken naar Tsonga.quote:
We moeten om 18.00 naar het journaal, dus we gaan geen halve partij uitzenden.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is DE publiekslieveling op het Parijse gravel en daarom moeten WE dat uitzenden, want WE zitten overal bovenop en brengen u ALTIJD alles zo SNEL en COMPLEET mogelijk. WE bepalen dan ook dat u niet zit te wachten op Robredo, die U overigens ook niet eens kent, maar dat u ABSOLUUT moet kijken naar Tsonga.
En dat vind jij erg.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:43 schreef Federer-fan het volgende:
Wat saai weer.Wordt weer drie keer 6-2 ofzo.
Ja, ik wil graag een beetje spannende wedstrijd zien.quote:
Errani-Suarez Navarro op Eurosport 2 is een stuk spannender waarschijnlijk.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik wil graag een beetje spannende wedstrijd zien.
Ja, en me took nog leuk tennis. Vrouwentennis vind ik helaas maar zelden leuk. Vroeger vond ik het geweldig (Graf, Hingis, Natravilova, Sabatini, Seles, etc.) maar nu niet echt meer, behalve Urzula Radwanska.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Errani-Suarez Navarro op Eurosport 2 is een stuk spannender waarschijnlijk.
Davenport, Sanchez Vicarioquote:Op zondag 2 juni 2013 17:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en me took nog leuk tennis. Vrouwentennis vind ik helaas maar zelden leuk. Vroeger vond ik het geweldig (Graf, Hingis, Natravilova, Sabatini, Seles, etc.) maar nu niet echt meer, behalve Urzula Radwanska.
Laat dan alleen de beste 8 toe, begin je meteen met de kwartfinales dat scheelt weer 4 ronde's aan kutwedstrijden.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en me took nog leuk tennis. Vrouwentennis vind ik helaas maar zelden leuk. Vroeger vond ik het geweldig (Graf, Hingis, Natravilova, Sabatini, Seles, etc.) maar nu niet echt meer, behalve Urzula Radwanska.
Goed idee.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Laat dan alleen de beste 8 toe, begin je meteen met de kwartfinales dat scheelt weer 4 ronde's aan kutwedstrijden.
Kijk dan gewoon via de kabelquote:Op zondag 2 juni 2013 17:56 schreef Federer-fan het volgende:
Fijn die storingen. Goeie uitvinding, die digitale tv.
Ja, maar ik weet niet waar die kabel loopt.quote:
Haha, nee.quote:
Nog niet helemaal, Errani komt terug tot 4-4.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:47 schreef Marcoss het volgende:
Errani overigens ook op weg naar uitschakeling
Nu gekregen wat je wilde?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:43 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, zo is het wel boeiend. Maar als Federer in de finale tegen Nadal of Djokovic moet, mag hij van mij makkelijk winnen.quote:
Ik vond het lachwekkend dat Fedfan überhaupt durfde te twijfelen aan dat Simon het Fed moeilijk ging makenquote:
Goede jinxquote:Op zondag 2 juni 2013 17:43 schreef Federer-fan het volgende:
Dank je wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |