Sliceling tegen Robredo past er ook wel bij danquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:35 schreef Gorzalka het volgende:
Terugkomen van een break achterstand op 35-jarige leeftijd in de vijfde set tegen Isner na 12 MP te hebben gemist en er zelf een te hebben overleefd, Tommy fucking Haas!
En dan heb je het alleen nog maar over de heren. Wat dacht je van Serena Williams?quote:
Nee. Haas had 12 MP in de vierde set die hij verloor.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:48 schreef Anonymousz het volgende:
ik had de wedstrijd van haas - inser niet gezien
maar die lange slungel had 12 MP's? en toch verliezen ?
Oh thanksquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. Haas had 12 MP in de vierde set die hij verloor.
quote:
Lijken me allebei zaadpartijen eigenlijk. Sowieso is iedere wedstrijd waarin Simon meedoet kut en van Troicki kan ik ook niet warm worden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:15 schreef Federer-fan het volgende:
Hierbij de OOP voor morgen.
Als derde partij op Chatrier Tsonga-Troicki, gevolgd door Simon-Federer. Hoop vooral dat die laatste partij iets voorstelt.
Op dat laatste hoop ik inderdaad ook, alleen dit belooft niet veel goeds.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijken me allebei zaadpartijen eigenlijk. Sowieso is iedere wedstrijd waarin Simon meedoet kut en van Troicki kan ik ook niet warm worden.
Robredo - Almagro lijkt me nog de meest vermakelijke partij..hopelijk heeft Tommy nog wat in de tank.
Nee, hoop eigenlijk dat Simon goed speelt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijken me allebei zaadpartijen eigenlijk. Sowieso is iedere wedstrijd waarin Simon meedoet kut en van Troicki kan ik ook niet warm worden.
Ja, ik vind het alleen zo saai,van dat onafwisselende graveltennis.quote:Robredo - Almagro lijkt me nog de meest vermakelijke partij..hopelijk heeft Tommy nog wat in de tank.
hij gaat morgen trollen mark my wordsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, hoop eigenlijk dat Simon goed speelt.
.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij gaat morgen trollen mark my words
ik vind simon niet goed spelenquote:
Door nóg minder games per set te winnen dan in Rome?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij gaat morgen trollen mark my words
O, nou, ik help het je niet hopen. Anders is het weer zo'n saaie tennisdag.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik vind simon niet goed spelen
het zal mij niet verbazen als hij weer slecht gaat spelen
yupquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Door nóg minder games per set te winnen dan in Rome?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, nou, ik help het je niet hopen. Anders is het weer zo'n saaie tennisdag.
quote:
Wawaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:42 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Sinds wanneer is iedere mentale faler een baas?
Als Fognini en Paire bazen zijn...
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:42 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Gegarandeerde vijfsetter.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:24 schreef Tim86 het volgende:
Robredo - Almagro lijkt me nog de meest vermakelijke partij..hopelijk heeft Tommy nog wat in de tank.
Jako?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een lelijke schoenen heeft Wilander elke keer aan. Die neuzen.En de kleur van zijn poloshirt.
18.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:24 schreef Szura het volgende:
Wat zou het record aantal MPs zijn dat iemand overleefd heeft om toch te winnen?
18, ziek. Welke partij?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
18.
Ain't afraid of ya-Spadea staat ook hoog met 9 (Roland Garros 2004)
Ah een Koellererfanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik vind het juist wel mooi, beetje mentaal gemankeerde idioot op zo'n baan.
Zie ik liever dan die saaie Federer/Nadal/Djoko/Ferrer/Murray potjes
Wilmer Allison (USA) def. Giorgio De Stefani (ITA) 4-6 7-9 6-4 8-6 10-8 (Davis Cup 1930)quote:
Tennissers die geen fuck gevenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:42 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Paire misschien. Als je in Fognini's actje trapt ben je een 15 jarig meisje of niet helemaal goed wijs.quote:
Qua techniek is the Fog gewoon extreem nonchalant.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:30 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Paire misschien. Als je in Fognini's actje trapt ben je een 15 jarig meisje of niet helemaal goed wijs.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:33 schreef luckass het volgende:
[..]
Qua techniek is the Fog gewoon extreem nonchalant.
En ook dat breakt hem af en toe op. Soms is zijn voetenwerk echt niet goed, als niet zo druk bezig was met zijn swag loopje tussen punten en meer op zijn tennis voetenwerk zou richten was hij een betere speler geweest.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:33 schreef luckass het volgende:
[..]
Qua techniek is the Fog gewoon extreem nonchalant.
Bizar gewoon gemiddelde leeftijd tussen de 28 en 29, de nummer 1 van de wereld die 7 jaar geleden hier al de QF haalde is de één na jongste speler die over is. Over 5 jaar is de top nog steeds hetzelfde met als enige verschil dat Murray gravel helemaal overslaat, Nadal in een rolstoel zit, Federer grijs geworden is en Djokovic's zijn poedel incontinent is.quote:Djokovic - 26
Kohlschreiber - 29 (4 months till 30th birthday)
Haas - 35
Youzhny - 30 (20 days till 31st birthday)
Nadal - 27
Nishikori - 23
Wawrinka - 28
Gasquet - 27
Robredo - 31
Almagro - 28 (2 and half month till 29th birthday)
Anderson - 27
Ferrer - 31
Tsonga - 28
Troicki - 27
Simon - 28
Federer - 31 ( 2 months till 32nd birthday)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |