Gast, een newbie die even binnen wil komen met een fantastisch topic dat oorspronkelijk van Johannes is alleen wat beter gemaakt, vind ik een beetje raarquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op nieuwe users hè.
Oke.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is toch gewoon de waarheid, nieuwelingen weten niet beter dan dit gezeik. Wij weten nog hoe de SC maanden geleden was
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is toch gewoon de waarheid, nieuwelingen weten niet beter dan dit gezeik. Wij weten nog hoe de SC maanden geleden was
Ja maar ik weet ook niet hoe het "vroeger" was. Ik heb HMF nooit op zijn originele account zien posten bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar jij post al iets langer mee.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ik kon ook aardig wat gasten, stellen niks voor maar Cross Side is nog wel grappig al zijn dat er 30 ofzo. Ik stond midden in het vak toen. Zo'n 200 man die daar de hele wedstrijd mosh pits deden
Hij wil er gewoon bij horen. Is toch niet zo gek?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, een newbie die even binnen wil komen met een fantastisch topic dat oorspronkelijk van Johannes is alleen wat beter gemaakt, vind ik een beetje raar. Die post sinds 2 weken of zo, wij al 15 maanden hier
Dit bedoel ik dus, alleen verdraait JR-Style mijn woorden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:29 schreef GGMM het volgende:
Het boeit geen fuck hoe nieuw/oud iemand is, het ging er om dat het topic compleet overbodig was. Daarnaast stuitte het me tegen de borst dat hij zichzelf zo goed vond dat hij een nieuw topic vediende, ipv het in een van de bestaande topics te posten.
En nu is het klaar.
Dat denk ik wel van meer topicsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:29 schreef GGMM het volgende:
Het boeit geen fuck hoe nieuw/oud iemand is, het ging er om dat het topic compleet overbodig was. Daarnaast stuitte het me tegen de borst dat hij zichzelf zo goed vond dat hij een nieuw topic vediende, ipv het in een van de bestaande topics te posten.
En nu is het klaar.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij wil er gewoon bij horen. Is toch niet zo gek?
Nu niet mij de schuld gaan gevenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, alleen verdraait JR-Style mijn woorden.
Groetjes.
Het ligt eraan waar je staat, in het midden van het vak iets aan de rechterkant staan de fanatiekelingen. Verder hebben ze ook een kut plekquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:29 schreef vandermar het volgende:
[..]normaal gebeurt er nooit wat op NN
ik kom wel regelmatig bij Heerenveen maar die lui staan alleen af en toe wat Nordtfeld ole ole ole te zingen
Hoe gaat het met je sperziebonen?quote:
Ik zit altijd bij de logè als ik er benquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het ligt eraan waar je staat, in het midden van het vak iets aan de rechterkant staan de fanatiekelingen. Verder hebben ze ook een kut plekBest leuk groepjes tussen hoor. Nog paar verdwaalde hoolies.
Dat bepaal jij heulegaar niet (meer).quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:29 schreef GGMM het volgende:
En nu is het klaar.
Ja tegen Feyenoord en Ajax is het altijd absurd hoeveel uitfans er in de thuisvakken zittenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zit altijd bij de logè als ik er benvan mijn pa zijn werk
laatste keer was ik er met de beker, wel gewoon tussen het publiek maar het was meer dan de helft die daar voor Feyenoord waren
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet het niet zo serieus nemen allemaal.
Bij Cambuur gaat dat precies hetzelfde zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja tegen Feyenoord en Ajax is het altijd absurd hoeveel uitfans er in de thuisvakken zitten
Zijn ze nog gelukt?quote:
Uh, oké...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:34 schreef Resonancer het volgende:
Schandalige actie van Ajax.
[ afbeelding ]
Imo was hij 1 van de beste (van de jaren 90)
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jazeker, met aardappeltjes en gehaktballen in pindasaus
en dan hoef je je schulden niet meer te betalen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:34 schreef Resonancer het volgende:
[ afbeelding ]
Of je schulden moet betalen ja of nee is idd volledig afhankelijk van hoe goed je was in voetballen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:34 schreef Resonancer het volgende:
[ afbeelding ]
Satésausquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jazeker, met aardappeltjes en gehaktballen in pindasaus
Dat het 15 jaar duurt voordat ze er achter zijn is wel raar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of je schulden moet betalen ja of nee is idd volledig afhankelijk van hoe goed je was in voetballen.
True, bijzonder raar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat het 15 jaar duurt voordat ze er achter zijn is wel raar.
Zeker niet netjes maar ik denk toch dat dit een belastingtechnische zet was van Ajax want ze weten natuurlijk wel waar hij zit, ze moeten nu aantonen dat hun claim op hem oninbaar is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:34 schreef Resonancer het volgende:
[ afbeelding ]
Warm Bodies.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:42 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Welke film zal ik gaan kijken, die in het geel heb ik al gezien.
Kom, we gaan ze virtueel slaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:42 schreef Typisch het volgende:
KNJB keurt 2 doelpunten van mijn Dordrecht af tegen Ajax.
Einde bericht
Ja heb net eigenlijk besloten dat het me geen kanjer meer kan schelen, ik ga filmpje kijken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een hoop topics back. Gebruik Spytool gewoon.
met de fok stokquote:
Gelijk heb je. Ik moet beginnen met koken, maar heb al heel de dag nergens zin inquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja heb net eigenlijk besloten dat het me geen kanjer meer kan schelen, ik ga filmpje kijken.
Ik ook niet daarom aardbeien eten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Ik moet beginnen met koken, maar heb al heel de dag nergens zin in
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weet iemand waar ik Flodder 3 kan zien?
ja primaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[youtube]http://puu.sh/35U7N.png[/youtube]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |