Wij gingen altijd met een borrelbus naar een discotheek en die bracht ons ook weer thuis. Hele bus doorvliegenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Let's go fucking mental. Heel het vak doorvliegen dan
Ik heb toen bij Zwolle uit mijn schoenen verloren en 1x flikkerde ik 4/5 rijen naar beneden. Blauwe plekken maar het was het waard. Kwam omdat het een NN uitje was dus iedereen aan de pep of dronken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wij gingen altijd met een borrelbus naar een discotheek en die bracht ons ook weer thuis. Hele bus doorvliegen
Ach waarom zou een newbie dat niet mogen. Laat lekker gaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als newbie dit topic openen
VBL / Kwestie VBL SC
Nieuw Noordquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb toen bij Zwolle uit mijn schoenen verloren en 1x flikkerde ik 4/5 rijen naar beneden. Blauwe plekken maar het was het waard. Kwam omdat het een NN uitje was dus iedereen aan de pep of dronken.
Zullen we het over het avondeten hebben?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:24 schreef GGMM het volgende:
Jongens, kunnen we het weer over de dagelijkse gang van zaken hebben?
Ik begin steeds meer sympathie voor LittleRabbit te krijgen.
Omdat hij niet beter weet, wij wel. Wij kunnen hunkeren naar vroeger.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach waarom zou een newbie dat niet mogen. Laat lekker gaan.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach waarom zou een newbie dat niet mogen. Laat lekker gaan.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:24 schreef GGMM het volgende:
Ja, prima.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen we het over het avondeten hebben?
Dat het allemaal veel te serieus genomen wordt.quote:
Ik heb net een rondje hard gelopen en mijn PR verbroken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:24 schreef GGMM het volgende:
Ja ik kon ook aardig wat gasten, stellen niks voor maar Cross Side is nog wel grappig al zijn dat er 30 ofzo. Ik stond midden in het vak toen. Zo'n 200 man die daar de hele wedstrijd mosh pits dedenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nieuw Noordik kan daar ook een aantal gasten van
Ik zie nu die DM van vanmiddag van HMFHOWTZ
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat hij niet beter weet, wij wel. Wij kunnen hunkeren naar vroeger.
quote:
Ik ben ook een nieuwelingquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is toch gewoon de waarheid, nieuwelingen weten niet beter dan dit gezeik. Wij weten nog hoe de SC maanden geleden was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |