Zal wel ergens volgende week gebeuren. Maar is toch niet zo boeiend allemaal.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Naar Barcelona, shirt aandoen, hooghouden en natuurlijk op de foto
Hij was wel een topper hoor, iig de beste Deen ooitquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een van de beste ooit![]()
Kan zo 10 nederlandse spelers opnoemen (nee ga het niet doen) die beter waren. Verder is het inderdaad een kutstreek van Ajax
Zeker welquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel ergens volgende week gebeuren. Maar is toch niet zo boeiend allemaal.
Dat is Fischer.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was wel een topper hoor, iig de beste Deen ooit
Volgend seizoen wordt wel interessant daar. Met Neymar en Messi. Kijken of Neymar zich kan aanpassen aan het niveau.quote:
MAANDAG 18:15 EN HET IS WEL BOEIENDquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel ergens volgende week gebeuren. Maar is toch niet zo boeiend allemaal.
Ik ben het eens met je.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:07 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu een of andere huldiging, van hockey-vrouwen die kampioen zijn geworden. Dat is op televisie toevallig. Ik moet zeggen dat het me behoorlijk wat plaatsvervangende schaamte oplevert.
Waarom is het boeiend?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
MAANDAG 18:15 EN HET IS WEL BOEIEND
Dankquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
3 juni wordt hij gepresenteerd, hij vliegt na de wedstrijd tegen Engeland naar Spanje
Dat is alsof je een automonteur een lintje geeft omdat hij een auto repareert ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso, waarom ga je stofzuigende vrouwen huldigen.
Altijd top jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:10 schreef Typisch het volgende:
hockey meisjes![]()
![]()
hockey feestjes![]()
![]()
![]()
Die houden ook wel van een flinke stok.
maandagquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Naar Barcelona, shirt aandoen, hooghouden en natuurlijk op de foto
Ik heb er een post over gemaakt. Yvonne heeft nu zoveel respect voor mij dat ik mogelijk FA wordquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik streep mezelf ook niet door, ook al heb ik er niets mee te maken. Als dit is hoe ze willen gaan modereren dan moeten ze dat lekker doen.
Ook namens iedereen? Hebben veel mensen een handje van de laatste tijd, op eigen houtje acties ondernemen en dan zeggen dat ze dit namens iedereen doenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:18 schreef Nativism het volgende:
[..]
Ik heb er een post over gemaakt. Yvonne heeft nu zoveel respect voor mij dat ik mogelijk FA word
Jullie gezeik is vermoeiend.
Je moeder vindt jou ook vermoeiend.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:18 schreef Nativism het volgende:
[..]
Ik heb er een post over gemaakt. Yvonne heeft nu zoveel respect voor mij dat ik mogelijk FA word
Jullie gezeik is vermoeiend.
Let's go fucking mental. Heel het vak doorvliegen danquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:21 schreef vandermar het volgende:
Lets go fucking VBL
Lets go fucking VBL
lalalalaa lalalalaa
Tot zover mijn bijdrage aan de SC chants.
Wij gingen altijd met een borrelbus naar een discotheek en die bracht ons ook weer thuis. Hele bus doorvliegenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Let's go fucking mental. Heel het vak doorvliegen dan
Ik heb toen bij Zwolle uit mijn schoenen verloren en 1x flikkerde ik 4/5 rijen naar beneden. Blauwe plekken maar het was het waard. Kwam omdat het een NN uitje was dus iedereen aan de pep of dronken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wij gingen altijd met een borrelbus naar een discotheek en die bracht ons ook weer thuis. Hele bus doorvliegen
Ach waarom zou een newbie dat niet mogen. Laat lekker gaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als newbie dit topic openen
VBL / Kwestie VBL SC
Nieuw Noordquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb toen bij Zwolle uit mijn schoenen verloren en 1x flikkerde ik 4/5 rijen naar beneden. Blauwe plekken maar het was het waard. Kwam omdat het een NN uitje was dus iedereen aan de pep of dronken.
Zullen we het over het avondeten hebben?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:24 schreef GGMM het volgende:
Jongens, kunnen we het weer over de dagelijkse gang van zaken hebben?
Ik begin steeds meer sympathie voor LittleRabbit te krijgen.
Omdat hij niet beter weet, wij wel. Wij kunnen hunkeren naar vroeger.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach waarom zou een newbie dat niet mogen. Laat lekker gaan.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach waarom zou een newbie dat niet mogen. Laat lekker gaan.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:24 schreef GGMM het volgende:
Ja, prima.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen we het over het avondeten hebben?
Dat het allemaal veel te serieus genomen wordt.quote:
Ik heb net een rondje hard gelopen en mijn PR verbroken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:24 schreef GGMM het volgende:
Ja ik kon ook aardig wat gasten, stellen niks voor maar Cross Side is nog wel grappig al zijn dat er 30 ofzo. Ik stond midden in het vak toen. Zo'n 200 man die daar de hele wedstrijd mosh pits dedenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nieuw Noordik kan daar ook een aantal gasten van
Ik zie nu die DM van vanmiddag van HMFHOWTZ
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat hij niet beter weet, wij wel. Wij kunnen hunkeren naar vroeger.
quote:
Ik ben ook een nieuwelingquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is toch gewoon de waarheid, nieuwelingen weten niet beter dan dit gezeik. Wij weten nog hoe de SC maanden geleden was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |