Ik hoop juist dat het leger in actie komt.... Maar gezien de top toch in de gevangenis zit, zal het wachten voor niets zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:34 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ja, dat probeerde ik ook te zeggen.Misschien niet duidelijk genoeg van mijn kant.
Ik hoop trouwens niet dat deze protesten effect zullen hebben op de grondwetswijziging die aanstaande is. Een militaire grondwet is geen goede basis voor een solide democratie.
Deze manier van regeren kan zo nooit blijvend zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En als er kritiek komt, gaat Erdogan meteen verbaal tekeer. Hij voelt zich onaantastbaar. Volgens Aktar zijn de huidige protesten een enorme slag voor de regering. De betogingen ontstaan spontaan en vormen daarmee de belangrijkste protesten tegen Erdogan in de ruim 10 jaar tijd waarin zijn partij van gematigde islamisten, de AKP, aan de macht is.
Wel als die grondwet het volk tegen de democratie beschermd. Of de democratie tegen autoritaire krachten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:34 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ja, dat probeerde ik ook te zeggen.Misschien niet duidelijk genoeg van mijn kant.
Ik hoop trouwens niet dat deze protesten effect zullen hebben op de grondwetswijziging die aanstaande is. Een militaire grondwet is geen goede basis voor een solide democratie.
kan het niet zien.quote:
Meer info?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:36 schreef De_Guidance het volgende:
In Diyarbakir ook protesten. Gevaarlijk.
Je wilt een in jouw ogen autoritaire Erdogan vervangen door een stelletje fascisten? En je denkt dat Turkije erop vooruit zal gaan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hoop juist dat het leger in actie komt.... Maar gezien de top toch in de gevangenis zit, zal het wachten voor niets zijn.
Ik moest stiekem wel een beetje lachen om hoe hij daar aan komt rennenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:37 schreef MouzurX het volgende:
Nee nog niet gezien, wat een idioot die agent.
Ja nu nog wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:18 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Burger vs regering waarschijnlijk. De eenheid zit m in dat 't allen studenten zijn. De afkomst maakt weinig uit.
forbidden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:40 schreef VanHattem het volgende:
[..]
Even klikken dan:
http://media.dumpert.nl/foto/6dc5a1e4_kid.jpg
Ik neem aan dat deze grondwet niet erg bevorderend is voor verdere democratisering.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wel als die grondwet het volk tegen de democratie beschermd. Of de democratie tegen autoritaire krachten.
Bron?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:42 schreef De_Guidance het volgende:
Er gaan mensen naar het Beursplein in Amsterdam om te protesteren hoor ik.
Fascisten? Verklaar je nader. Welke fascisten?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:40 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Je wilt een in jouw ogen autoritaire Erdogan vervangen door een stelletje fascisten? En je denkt dat Turkije erop vooruit zal gaan?
Ulusal Kanal is een extreem-nationalistische zender trouwens.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:44 schreef ACT-F het volgende:
Hebbes, maar niet al te scherp. De emmer waarin de traangascapsules vervoerd worden:
[ afbeelding ]
Ja, om 20 uur. 15 uur waren er protesten in Den Haag.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:42 schreef De_Guidance het volgende:
Er gaan mensen naar het Beursplein in Amsterdam om te protesteren hoor ik.
Een legerjunta is nogal fascistisch.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Fascisten? Verklaar je nader. Welke fascisten?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Een legerjunta is nogal fascistisch.
Hier zal ik even photoshop op los proberen te laten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:44 schreef ACT-F het volgende:
Hebbes, maar niet al te scherp. De emmer waarin de traangascapsules vervoerd worden:
[ afbeelding ]
Ongekleurde zenders heb je niet echt. Op dit moment is dit de enige zender die alles tot op de voet volgt, terwijl de overige zenders tot vanmorgen mooi weer speelden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ulusal Kanal is een extreem-nationalistische zender trouwens.
Wat vind je daarvan?
Ik mag toch lijen dat het niet zo ver gaat komen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:46 schreef De_Guidance het volgende:
Ik denk dat de Turken in ieder geval heel goed naar Syrië moeten kijken.
Lijkt me niet, aangezien het volk sowieso niet tegen het leger is. Dus een worst case scenario is dat het enorm uit de hand loopt en het leger tussen beide komt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik mag toch lijen dat het niet zo ver gaat komen.
Ik wacht op jouw reactie.quote:
Ik vind ongekleurd een understatement. Ik ben het fundamenteel oneens met hun extreme nationalisme en acht dat veel gevaarlijker en destructiever dan een winkelcentrum van Erdoğan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ongekleurde zenders heb je niet echt. Op dit moment is dit de enige zender die alles tot op de voet volgt, terwijl de overige zenders tot vanmorgen mooi weer speelden.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wacht op jouw reactie.![]()
Waarom is het leger, dat Ataturks denkwijze etc bewaakt fascistisch?
HalkTV zendt ook uitquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik vind ongekleurd een understatement. Ik ben het fundamenteel oneens met hun extreme nationalisme en acht dat veel gevaarlijker en destructiever dan een winkelcentrum van Erdoğan.
Er zijn nu al protesten in Diyarbakir. Men zou de ratio moeten bewaren.
We verschillen hierin blijkbaar van mening, hoor. Ik doel niet op een staatsgreep btw.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Lees eens wat fascisme is. Past prima bij junta's en staatsgrepen.
Vast niet, hopelijk niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik mag toch lijen dat het niet zo ver gaat komen.
Die stemmen CHP, want "je moet toch wat".quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vast niet, hopelijk niet.
Maar er zijn risico's en je ziet al op het Taksim plein enorm veel vlaggen van de communistische partij. Met 0 zetels. Wie vertegenwoordigen die mensen dan?
Hoe wil jij het afzetten van een democratisch gekozen leider te noemen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
We verschillen hierin blijkbaar van mening, hoor. Ik doel niet op een staatsgreep btw.
Maar ehm, dat is normaal..... Traangas is bijtend spul. En je moet idd oppassen met vuur bij een hele emmer van die dingen. Lijkt me ook normaal.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:44 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Turken demonstreren sowieso heel vaak. Hoort bij de democratische cultuur daar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:51 schreef MouzurX het volgende:
Wel echt enorm veel vlaggen, hebben turken die allemaal thuis al klaar liggen ofzo?
Zou willen dat we hier eens de straat op gingen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Turken demonstreren sowieso heel vaak. Hoort bij de democratische cultuur daar.
Iemand die kolen uitdeelt om stemmen te werven is voor mij geen democratisch gekozen leider! Koelkasten gaan uitdelen in dorpen, terwijl die mensen niet eens electriciteit hebbenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hoe wil jij het afzetten van een democratisch gekozen leider te noemen?
En stond je ook te juichen in 1980 toen alle linkse mensen werden opgesloten?
Nou, ze doen het vooral om hun positie en macht te behouden. Het leger hoort de staat te dienen en niet andersom. Ataturks visie is niet heilig. Als de mensen naar iets anders streven, heeft het leger zich daar niet mee te bemoeien.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wacht op jouw reactie.![]()
Waarom is het leger, dat Ataturks denkwijze etc bewaakt fascistisch?
De vraag is natuurlijk of de huidige regering het streven van het volk volgt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:54 schreef Hierro het volgende:
[..]
Nou, ze doen het vooral om hun positie en macht te behouden. Het leger hoort de staat te dienen en niet andersom. Ataturks visie is niet heilig. Als de mensen naar iets anders streven, heeft het leger zich daar niet mee te bemoeien.
Als ik moet kiezen tussen Erdoğans megalomane waanidee of deze opstand. Dan kies ik voor opstand, de gewonden en doden ten spijt. Kennelijk is dat nog de enige manier om dictator Erdoğan te stoppen. Deze man zwicht niet. Voor hem is het winnen of strijdend ten onder gaan. Nu weer beelden van zijn speech: dit winkelcentrum komt er, mee eens of niet. De politie was er gister, is er vandaag en blijft er morgen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik vind ongekleurd een understatement. Ik ben het fundamenteel oneens met hun extreme nationalisme en acht dat veel gevaarlijker en destructiever dan een winkelcentrum van Erdoğan.
Er zijn nu al protesten in Diyarbakir. Men zou de ratio moeten bewaren.
Dat komt inderdaad niet echt democratisch over.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen Erdoğans megalomane waanidee of deze opstand. Dan kies ik voor opstand, de gewonden en doden ten spijt. Kennelijk is dat nog de enige manier om dictator Erdoğan te stoppen. Deze man zwicht niet. Voor hem is het winnen of strijdend ten onder gaan. Nu weer beelden van zijn speech: dit winkelcentrum komt er, mee eens of niet. De politie was er gister, is er vandaag en blijft er morgen.
Wat wil je met dergelijke despotische uitspraken?
Ook gisteren was er al een demonstratie in Amsterdam.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, om 20 uur. 15 uur waren er protesten in Den Haag.
Precies het probleem van de Turkse politiek. Mensen waar jij het wel mee eens ben mogen niet onderdrukt worden, mensen waar je het niet mee eens bent mogen door het leger worden afgezet.quote:
I know. Gaan aardig wat Turken heen vanavond.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:56 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Ook gisteren was er al een demonstratie in Amsterdam.
Het ging erom dat er een zwaarder soort traangas gebruikt zou zijn die een verstikkende werking zou hebben. Mocht dit waar zijn dan hebben ze een gevaarlijke grens overschreden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar ehm, dat is normaal..... Traangas is bijtend spul. En je moet idd oppassen met vuur bij een hele emmer van die dingen. Lijkt me ook normaal.
Voor Erdoğan was het erger, onderdrukkender en corrupter. Dat weet jij ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen Erdoğans megalomane waanidee of deze opstand. Dan kies ik voor opstand, de gewonden en doden ten spijt. Kennelijk is dat nog de enige manier om dictator Erdoğan te stoppen. Deze man zwicht niet. Voor hem is het winnen of strijdend ten onder gaan. Nu weer beelden van zijn speech: dit winkelcentrum komt er, mee eens of niet. De politie was er gister, is er vandaag en blijft er morgen.
Wat wil je met dergelijke despotische uitspraken?
Nou nee, dat claim ik nergens, hoor. Ik begrijp dat jij wil discussieren, maar leg mij geen woorden in de mond svp.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Precies het probleem van de Turkse politiek. Mensen waar jij het wel mee eens ben mogen niet onderdrukt worden, mensen waar je het niet mee eens bent mogen door het leger worden afgezet.
Corrupter? Waar heb jij het over? Deze man werft stemmen met kolen, koelkasten en geld. Deze man werft stemmen, door zijn kiezer werk te gunnen etc.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Voor Erdoğan was het erger, onderdrukkender en corrupter. Dat weet jij ook.
Ik zou het erg prettig vinden als ik voor mezelf kan spreken. Want ik deel je ervaring absoluut niet. Er werden bevolkingsgroepen onderdrukt omdat hun taal, geloof of eigen grondgebied niet erkend werd. Maar de onderdrukking van Erdoğan vind ik erger dan voorheen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Voor Erdoğan was het erger, onderdrukkender en corrupter. Dat weet jij ook.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:03 schreef Ringo het volgende:
Zonet even de Nederlandse nieuwssites bekeken:
- nu.nl: niks
- AD: ergens onderaan (o.a. het huis van Doutzen Kroes is véél belangrijker)
- Telegraaf: ergens onderaan (hoofdartikel: "Stop bouw moskeeën", over een onderzoek van Maurice de Hond en reactie daarop van PVV)
- Trouw: niks (die krant lijkt online sowieso niets meer aan actualiteit te doen)
- Volkskrant: voorpagina, hoofartikel![]()
- NRC: voorpagina ("Buitenlandse Zaken: mijd Taksimplein in Istanbul", joh)
Tamelijk droevig.
Turkse media heeft anders ook niet veel te melden, hoor...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:03 schreef Ringo het volgende:
Zonet even de Nederlandse nieuwssites bekeken:
- nu.nl: niks
- AD: ergens onderaan (o.a. het huis van Doutzen Kroes is véél belangrijker)
- Telegraaf: ergens onderaan (hoofdartikel: "Stop bouw moskeeën", over een onderzoek van Maurice de Hond en reactie daarop van PVV)
- Trouw: niks (die krant lijkt online sowieso niets meer aan actualiteit te doen)
- Volkskrant: voorpagina, hoofartikel![]()
- NRC: voorpagina ("Buitenlandse Zaken: mijd Taksimplein in Istanbul", joh)
Tamelijk droevig.
Hoe is zijn "onderdrukking" erger?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zou het erg prettig vinden als ik voor mezelf kan spreken. Want ik deel je ervaring absoluut niet. Er werden bevolkingsgroepen onderdrukt omdat hun taal, geloof of eigen grondgebied niet erkend werd. Maar de onderdrukking van Erdoğan vind ik erger dan voorheen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit wordt weer een Koerden issue. Daar gaat het nu niet om.
Mochten ze ook niet tot vanochtend oidquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Turkse media heeft anders ook niet veel te melden, hoor...
Makkelijk praten als je geen Koerd bent lijkt mij.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zou het erg prettig vinden als ik voor mezelf kan spreken. Want ik deel je ervaring absoluut niet. Er werden bevolkingsgroepen onderdrukt omdat hun taal, geloof of eigen grondgebied niet erkend werd. Maar de onderdrukking van Erdoğan vind ik erger dan voorheen.
Dit is ook de gedachtegang van menig kemalisten in Turkije: alles wat niet strookt met Ataturks visie is gevaarlijk en dient opgeruimd te worden. Oh oh, wat een verlichte geesten zijn de tegenstanders van Erdogan toch.quote:
Die zitten onder de knoet van Erdogan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:04 schreef Ambipur het volgende:
Turkse media heeft anders ook niet veel te melden, hoor...
Precies.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:07 schreef Hierro het volgende:
[..]
Dit is ook de gedachtegang van menig kemalisten in Turkije: alles wat niet strookt met Ataturks visie is gevaarlijk en dient opgeruimd te worden. Oh oh, wat een verlichte geesten zijn de tegenstanders van Erdogan toch.
Shocking.. Echt... Ik heb mij een tijd niet echt geinteresseerd in Turkije en blijf mij nu echt verbazen. Erdogan pleurt overal zijn mensen neer en nu is dan ook duidelijk waarom. Die man weet hoe te regeren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:06 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Mochten ze ook niet tot vanochtend oid
Wederom, dat zeg ik niet..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:07 schreef Hierro het volgende:
[..]
Dit is ook de gedachtegang van menig kemalisten in Turkije: alles wat niet strookt met Ataturks visie is gevaarlijk en dient opgeruimd te worden. Oh oh, wat een verlichte geesten zijn de tegenstanders van Erdogan toch.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:07 schreef Hierro het volgende:
[..]
Maar hij mag natuurlijk wel de punten waar zijn partij voor staat tot uitvoering brengen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat komt inderdaad niet echt democratisch over.
Democratie is niet alleen dat je 1 keer in de 4 jaar mag stemmen op iemand die daarna de volgende 4 jaar autoritair het land mag leiden.
Tot op een zeker punt, inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:11 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Maar hij mag natuurlijk wel de punten waar zijn partij voor staat tot uitvoering brengen.
Opsluiten van journalisten, druk uitoefenen op nieuwszenders, zware straffen op overtredingen rondom zijn alcoholbeleid, etc...quote:
Ik ben zeker niet altijd gelukkig geweest met CHP, vooral de straffen op het beledigen van Atatürk sloeg totaal nergens op. Maar als ik moet kiezen uit de 2 kwaden CHP en AKP en dan kies ik voor CHP. Maar het liefst zie ik iets met het goeds van beide partijen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Makkelijk praten als je geen Koerd bent lijkt mij.
Erger dan o.a. de staatsgreep van 1980 en jarenlang wegkwijnen in een cel omdat je Ataturk beledigt? Ik vind dat echt een absurde bewering.
En sowieso jarenlang zonder economische groei en corruptie, smeergeld falende projecten etc.
Dus omdat die man Koerden meer vrijheid gunt, is hij op en top?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:10 schreef De_Guidance het volgende:
Het is natuurlijk veel erger dat je s avonds geen biertje kunt kopen in de supermarkt dan opgesloten worden omdat je Koerdisch praat met je ma, lijken sommige mensen te denken.
Sorry, maar moest hard lachen toen hij die straal water in zijn bakkes kreeg.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:49 schreef MouzurX het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)door_waterkanon.html
Filmpje van een gast die met een schot van een waterkanon wordt geraakt .. in de comments wordt gezegd dat hij dood is? Iemand een bevestiging?
Nog niet bevestigd, maar men spreekt erover dat deze man is overleden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:14 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Sorry, maar moest hard lachen toen hij die straal water in zijn bakkes kreeg.
Maar kan nooit heel gezond zijn als die straal zo via je mond je keel in gejaagd wordt.
Enig idee hoeveel journalisten en activisten in 1980 zijn opgesloten, gemarteld en verdwenen of ter dood veroordeeld?quote:
En dat hij van Turkije de snelst groeiende land heeft gemaakt wat economie betreft. Quote van gister:quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dus omdat die man Koerden meer vrijheid gunt, is hij op en top?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dus omdat die man Koerden meer vrijheid gunt, is hij op en top?
Zou mij niets verbazen. Die kracht, scheurt volgens mij alles los in je keel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:15 schreef VanHattem het volgende:
[..]
Nog niet bevestigd, maar men spreekt erover dat deze man is overleden.
Wat volgens sommige mensen komt doordat hij het land heeft geprivatiseerd -> Quick money. En nu is er bijna niks meer over om te privatiseren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:15 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
En dat hij van Turkije de snelst groeiende land heeft gemaakt wat economie betreft. Quote van gister:
"Erdogan has overseen a transformation in Turkey during his decade in power, turning its economy from crisis-prone into Europe's fastest-growing.
Per capita income has tripled in nominal terms since his party rose to power.
He also remains by far Turkey's most popular politician, and is widely viewed as its most powerful leader since Mustafa Kemal Ataturk founded the modern secular republic on the ashes of the Ottoman Empire 90 years ago."
Ik wacht het later wel af, veel mensen zeggen (vooral) nu vaak ook geëmotioneerde dingen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:15 schreef VanHattem het volgende:
[..]
Nog niet bevestigd, maar men spreekt erover dat deze man is overleden.
Ik moet echt walgen van Koerden die deze man ondersteunen, omdat zij dankzij hem zgn meer vrijheid hebben gekregen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:15 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
En dat hij van Turkije de snelst groeiende land heeft gemaakt wat economie betreft. Quote van gister:
"Erdogan has overseen a transformation in Turkey during his decade in power, turning its economy from crisis-prone into Europe's fastest-growing.
Per capita income has tripled in nominal terms since his party rose to power.
He also remains by far Turkey's most popular politician, and is widely viewed as its most powerful leader since Mustafa Kemal Ataturk founded the modern secular republic on the ashes of the Ottoman Empire 90 years ago."
Dat is niet wat de cijfers tot op heden zeggen zoals te lezen is in hetzelfde artikel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat volgens sommige mensen komt doordat hij het land heeft geprivatiseerd -> Quick money. En nu is er bijna niks meer over om te privatiseren.
Het leger die een democratisch gekozen leider afzet zegt fuck you tegen het volk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik moet echt walgen van Koerden die deze man ondersteunen, omdat zij dankzij hem zgn meer vrijheid hebben gekregen.
Iemand die deze protesten negeert en een fuck you roept richting het volk is geen leider.
Ik heb gehoord dat hij overleden is door de klap die hij met zijn hoofd op de grond heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:16 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen. Die kracht, scheurt volgens mij alles los in je keel.
Aan de andere kant: wie neemt het nu ook op tegen een gepantserd voertuig met wapens die ook nog eens in gebruik zijn.
Zoals ik zei, ik ben zeker geen fan geweest van CHP´s onderdrukking, vrijheid van meningsuiting is voor mij een groot goed. CHP is voor mij verre van heilig. Maar AKP staat voor mij verder weg.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:15 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel journalisten en activisten in 1980 zijn opgesloten, gemarteld en verdwenen of ter dood veroordeeld?
Echt, ik kom er niet bij hoe je zegt dat het nu erger is dan onder de dictatuur van CHP & het leger.
En ik ben totaal geen fan van Erdogan of het conservatisme.
Dat is uiteraard waar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik wacht het later wel af, veel mensen zeggen (vooral) nu vaak ook geëmotioneerde dingen.
Ja, dat is wat ik op kan maken uit jouw reacties altijd. Het gaat hier nu niet om Koerden. Het gaat hier nu om Turken die Erdogans actie niet pikken. Die Turken waar ik nu dan op doel, bestaan ook uit een mengelmoes van nationaliteiten, dus ook weer Koerden.quote:
Het gaat erom dat het vroeger veel erger was, maar dat is blijkbaar niet boeiend als de slachtoffers Koerden zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ik op kan maken uit jouw reacties altijd. Het gaat hier nu niet om Koerden. Het gaat hier nu om Turken die Erdogans actie niet pikken. Die Turken waar ik nu dan op doel, bestaan ook uit een mengelmoes van nationaliteiten, dus ook weer Koerden.
Laten we daar naar terug keren.
Zeg dan niet dat het vroeger erger was. Alleen dat jij er nu meer last van hebt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik ben zeker geen fan geweest van CHP´s onderdrukking, vrijheid van meningsuiting is voor mij een groot goed. CHP is voor mij verre van heilig. Maar AKP staat voor mij verder weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |