abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127292919
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:07 schreef Hierro het volgende:

[..]

Dit is ook de gedachtegang van menig kemalisten in Turkije: alles wat niet strookt met Ataturks visie is gevaarlijk en dient opgeruimd te worden. Oh oh, wat een verlichte geesten zijn de tegenstanders van Erdogan toch.
Wederom, dat zeg ik niet.. :')
pi_127292932
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:07 schreef Hierro het volgende:

[..]

Dit is ook de gedachtegang van menig kemalisten in Turkije: alles wat niet strookt met Ataturks visie is gevaarlijk en dient opgeruimd te worden. Oh oh, wat een verlichte geesten zijn de tegenstanders van Erdogan toch.
pi_127292938
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 17:56 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Dat komt inderdaad niet echt democratisch over.
Democratie is niet alleen dat je 1 keer in de 4 jaar mag stemmen op iemand die daarna de volgende 4 jaar autoritair het land mag leiden.
Maar hij mag natuurlijk wel de punten waar zijn partij voor staat tot uitvoering brengen.
pi_127292948
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:11 schreef rsfxrs020 het volgende:

[..]

Maar hij mag natuurlijk wel de punten waar zijn partij voor staat tot uitvoering brengen.
Tot op een zeker punt, inderdaad.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:12:28 #280
181126 MouzurX
Misschien?
pi_127292957
Tot op een zeker punt en dat is nu bereikt.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:13:01 #281
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_127292967
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:04 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Hoe is zijn "onderdrukking" erger?
Opsluiten van journalisten, druk uitoefenen op nieuwszenders, zware straffen op overtredingen rondom zijn alcoholbeleid, etc...

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:07 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Makkelijk praten als je geen Koerd bent lijkt mij.

Erger dan o.a. de staatsgreep van 1980 en jarenlang wegkwijnen in een cel omdat je Ataturk beledigt? Ik vind dat echt een absurde bewering.

En sowieso jarenlang zonder economische groei en corruptie, smeergeld falende projecten etc.
Ik ben zeker niet altijd gelukkig geweest met CHP, vooral de straffen op het beledigen van Atatürk sloeg totaal nergens op. Maar als ik moet kiezen uit de 2 kwaden CHP en AKP en dan kies ik voor CHP. Maar het liefst zie ik iets met het goeds van beide partijen.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_127292994
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:10 schreef De_Guidance het volgende:
Het is natuurlijk veel erger dat je s avonds geen biertje kunt kopen in de supermarkt dan opgesloten worden omdat je Koerdisch praat met je ma, lijken sommige mensen te denken.
Dus omdat die man Koerden meer vrijheid gunt, is hij op en top?
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:14:09 #283
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_127293002
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 15:49 schreef MouzurX het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)door_waterkanon.html

Filmpje van een gast die met een schot van een waterkanon wordt geraakt .. in de comments wordt gezegd dat hij dood is? Iemand een bevestiging?
Sorry, maar moest hard lachen toen hij die straal water in zijn bakkes kreeg.
Maar kan nooit heel gezond zijn als die straal zo via je mond je keel in gejaagd wordt.
pi_127293028
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:14 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Sorry, maar moest hard lachen toen hij die straal water in zijn bakkes kreeg.
Maar kan nooit heel gezond zijn als die straal zo via je mond je keel in gejaagd wordt.
Nog niet bevestigd, maar men spreekt erover dat deze man is overleden.
pi_127293037
quote:
4s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:13 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Opsluiten van journalisten,
Enig idee hoeveel journalisten en activisten in 1980 zijn opgesloten, gemarteld en verdwenen of ter dood veroordeeld?

Echt, ik kom er niet bij hoe je zegt dat het nu erger is dan onder de dictatuur van CHP & het leger.

En ik ben totaal geen fan van Erdogan of het conservatisme.
pi_127293047
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:13 schreef Ambipur het volgende:

[..]

En dat hij van Turkije de snelst groeiende land heeft gemaakt wat economie betreft. Quote van gister:

"Erdogan has overseen a transformation in Turkey during his decade in power, turning its economy from crisis-prone into Europe's fastest-growing.

Per capita income has tripled in nominal terms since his party rose to power.

He also remains by far Turkey's most popular politician, and is widely viewed as its most powerful leader since Mustafa Kemal Ataturk founded the modern secular republic on the ashes of the Ottoman Empire 90 years ago."
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_127293053
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:13 schreef Ambipur het volgende:

[..]

:')
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:16:20 #288
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_127293063
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:15 schreef VanHattem het volgende:

[..]

Zou mij niets verbazen. Die kracht, scheurt volgens mij alles los in je keel.
Aan de andere kant: wie neemt het nu ook op tegen een gepantserd voertuig met wapens die ook nog eens in gebruik zijn.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:16:29 #289
181126 MouzurX
Misschien?
pi_127293067
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:15 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

En dat hij van Turkije de snelst groeiende land heeft gemaakt wat economie betreft. Quote van gister:

"Erdogan has overseen a transformation in Turkey during his decade in power, turning its economy from crisis-prone into Europe's fastest-growing.

He also remains by far Turkey's most popular politician, and is widely viewed as its most powerful leader since Mustafa Kemal Ataturk founded the modern secular republic on the ashes of the Ottoman Empire 90 years ago."
Wat volgens sommige mensen komt doordat hij het land heeft geprivatiseerd -> Quick money. En nu is er bijna niks meer over om te privatiseren.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_127293074
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:15 schreef VanHattem het volgende:

[..]

Ik wacht het later wel af, veel mensen zeggen (vooral) nu vaak ook geëmotioneerde dingen.
pi_127293078
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:15 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Ik moet echt walgen van Koerden die deze man ondersteunen, omdat zij dankzij hem zgn meer vrijheid hebben gekregen.

Iemand die deze protesten negeert en een fuck you roept richting het volk is geen leider.
pi_127293083
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:16 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Wat volgens sommige mensen komt doordat hij het land heeft geprivatiseerd -> Quick money. En nu is er bijna niks meer over om te privatiseren.
Dat is niet wat de cijfers tot op heden zeggen zoals te lezen is in hetzelfde artikel.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_127293116
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:16 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik moet echt walgen van Koerden die deze man ondersteunen, omdat zij dankzij hem zgn meer vrijheid hebben gekregen.

Iemand die deze protesten negeert en een fuck you roept richting het volk is geen leider.
Het leger die een democratisch gekozen leider afzet zegt fuck you tegen het volk.
pi_127293119
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:16 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Zou mij niets verbazen. Die kracht, scheurt volgens mij alles los in je keel.
Aan de andere kant: wie neemt het nu ook op tegen een gepantserd voertuig met wapens die ook nog eens in gebruik zijn.
Ik heb gehoord dat hij overleden is door de klap die hij met zijn hoofd op de grond heeft gemaakt.

Maar dat laatste is simpel te verklaren. Deze actie is het gevolg van woede en frustraties. Er zijn dingen die daar niet goed in elkaar zitten, anders zou iemand niet zo ontploffen.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:18:27 #295
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_127293129
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:15 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Enig idee hoeveel journalisten en activisten in 1980 zijn opgesloten, gemarteld en verdwenen of ter dood veroordeeld?

Echt, ik kom er niet bij hoe je zegt dat het nu erger is dan onder de dictatuur van CHP & het leger.

En ik ben totaal geen fan van Erdogan of het conservatisme.
Zoals ik zei, ik ben zeker geen fan geweest van CHP´s onderdrukking, vrijheid van meningsuiting is voor mij een groot goed. CHP is voor mij verre van heilig. Maar AKP staat voor mij verder weg.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_127293131
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:16 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Ik wacht het later wel af, veel mensen zeggen (vooral) nu vaak ook geëmotioneerde dingen.
Dat is uiteraard waar.
pi_127293136
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:16 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

:')
Ja, dat is wat ik op kan maken uit jouw reacties altijd. Het gaat hier nu niet om Koerden. Het gaat hier nu om Turken die Erdogans actie niet pikken. Die Turken waar ik nu dan op doel, bestaan ook uit een mengelmoes van nationaliteiten, dus ook weer Koerden.
Laten we daar naar terug keren.
pi_127293166
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:18 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ja, dat is wat ik op kan maken uit jouw reacties altijd. Het gaat hier nu niet om Koerden. Het gaat hier nu om Turken die Erdogans actie niet pikken. Die Turken waar ik nu dan op doel, bestaan ook uit een mengelmoes van nationaliteiten, dus ook weer Koerden.
Laten we daar naar terug keren.
Het gaat erom dat het vroeger veel erger was, maar dat is blijkbaar niet boeiend als de slachtoffers Koerden zijn.
pi_127293187
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:10 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Wederom, dat zeg ik niet.. :')
Nou vertel, wat maakt het kemalisme zo heilig?
pi_127293189
quote:
4s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:18 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Zoals ik zei, ik ben zeker geen fan geweest van CHP´s onderdrukking, vrijheid van meningsuiting is voor mij een groot goed. CHP is voor mij verre van heilig. Maar AKP staat voor mij verder weg.
Zeg dan niet dat het vroeger erger was. Alleen dat jij er nu meer last van hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')