quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:11 schreef MouzurX het volgende:
Oke press tv gaat de anti-amerika tour nu.
Het lijkt nu erdogan - anti erdogan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:16 schreef Senor__Chang het volgende:
Links vs rechts
Turken vs Koerden
Islamisten vs seculieren
Conservatieven (nationalisten) vs liberalen
Veel (potentiële) wrijvingen in Turkije. Moeilijk te voorspellen hoe dit zich zal ontwikkelen.
Burger vs regering waarschijnlijk. De eenheid zit m in dat 't allen studenten zijn. De afkomst maakt weinig uit.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:16 schreef Senor__Chang het volgende:
Links vs rechts
Turken vs Koerden
Islamisten vs seculieren
Conservatieven (nationalisten) vs liberalen
Veel (potentiële) wrijvingen in Turkije. Moeilijk te voorspellen hoe dit zich zal ontwikkelen.
Ja nu wel. Maar onderling is de anti-Erodgan groep ook flink verdeeld. Volgens mijn oom is Erdogan op dit moment het beste voor de Koerden, maar velen kunnen het niet laten om toch de protesten te steunen. Zij weten immers ook heel goed hoe het voelt om onderdrukt te worden.quote:
Het zijn altijd studenten die dit soort protesten beginnen. Hoe het daarna verloopt kan sterk afwijken van enkel de studentenprotesten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:18 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Burger vs regering waarschijnlijk. De eenheid zit m in dat 't allen studenten zijn. De afkomst maakt weinig uit.
Je verwacht het niet!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het schijnt dat erdogan aan de erdogan kant staat
Het zijn niet enkel studenten die demonstreren. Verre van.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:18 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Burger vs regering waarschijnlijk. De eenheid zit m in dat 't allen studenten zijn. De afkomst maakt weinig uit.
Dit dus. Dat islamisten en seculieren zij aan zij vechten tegen Erdo zegt wel iets.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:18 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Geen politie daar op dit moment.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:23 schreef Perrin het volgende:
De sfeer op het plein lijkt bijna gemoedelijk en gezellig. Helemaal niet opgefokt iig.
Nu de politie zich er niet mee bemoeid wel ja. Zo was het in eerste instantie ook, als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:23 schreef Perrin het volgende:
De sfeer op het plein lijkt bijna gemoedelijk en gezellig. Helemaal niet opgefokt iig.
Is dat het ergere type or?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:23 schreef ACT-F het volgende:
Ulusal Kanal laat een vergeten emmer zien waarin de traangassen zaten. Toxic, corrosive, explosive 1.4. Niet per vliegtuig vervoeren. Lufthansa Cargo sticker ernaast
quote:Al Jazeera's Gokhan Yivciger said police had fired guns in the air after hundreds of people were chasing police vehicles as they were trying to leave the area.
Haha.. terugtrekking in lichte paniek.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.aljazeera.com/(...)361133525128709.html
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Dit lijkt me geen pepergas. Er werd niet voorgelezen welk type gas het is. De camera zoomde wel in op de grijze emmer met de overduidelijke waarschuwingen maar kon niet lezen wat het was.quote:
Zijn hier beelden van?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:23 schreef ACT-F het volgende:
Ulusal Kanal laat een vergeten emmer zien waarin de traangassen zaten. Toxic, corrosive, explosive 1.4. Niet per vliegtuig vervoeren. Lufthansa Cargo sticker ernaast
Er is veel verdeeldheid binnen de Koerden, hoor. De ene kant steunt Erdogan, de andere kant steunt hem niet. Datgene wat echt verschil maakt in Turkije is de politiek voorkeur. Ik heb dit nog nooit gezien in Turkije, dat ze allen zij aan zij stonden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:19 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ja nu wel. Maar onderling is de anti-Erodgan groep ook flink verdeeld. Volgens mijn oom is Erdogan op dit moment het beste voor de Koerden, maar velen kunnen het niet laten om toch de protesten te steunen. Zij weten immers ook heel goed hoe het voelt om onderdrukt te worden.
Ja, dat probeerde ik ook te zeggen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Er is veel verdeeldheid binnen de Koerden, hoor. De ene kant steunt Erdogan, de andere kant steunt hem niet. Datgene wat echt verschil maakt in Turkije is de politiek voorkeur. Ik heb dit nog nooit gezien in Turkije, dat ze allen zij aan zij stonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |