Waarom mag een user wel een DM van een gebande posten?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat ligt aan je strafblad. Een notoire relschopper wordt zwaarder bestraft dan iemand die voor het eerst over de schreef. Het is namelijk de bedoeling dat mensen hun gedrag aanpassen na een ban
En dat kan betekenen óf de desbetreffende user gaat een leven zoeken, óf de desbetreffende user gaat tegen alles schoppen en slaanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat ligt aan je strafblad. Een notoire relschopper wordt zwaarder bestraft dan iemand die voor het eerst over de schreef. Het is namelijk de bedoeling dat mensen hun gedrag aanpassen na een ban
Geen idee, maar ik vraag ook niet voor alles wat niet mag een ban aan. Misschien wist die user het oprecht niet, of een andere verzachtende omstandigheid. Of een foutje van een mod, zijn ook gewoon mensen die dit er in hun vrije tijd bij doen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom mag een user wel een DM van een gebande posten?
Dat is toch humor, dat snappen die Beelen aanbidders kennelijk niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
In Serious Request uitten enkelen van ons hun mening over Giel Beelen en werden we weggecensureerd omdat we blijkbaar niet ‘gezellie’ mee deden. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Tussen je benen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:32 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik heb echt iets gemist volgens mij, wtf is de FOK!stok?
Nope, dat is wel met reden, maar wordt idd nu ook te vaak gedaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:46 schreef Mortaxx het volgende:
Maar als jullie dan meteen in calimeromode gaan ligt dat toch aan jullie zelf.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is toch humor, dat snappen die Beelen aanbidders kennelijk niet.
[..]
Tussen je benen.![]()
![]()
Dan zet je toch gewoon een slotje.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope, dat is wel met reden, maar wordt idd nu ook te vaak gedaan.
Deze rel begint me overigens een beetje moe te maken. Tijd om er een einde aan te breien.
Het VI seizoen was voorbij, ik zocht een nieuwe hobby en het is de demagogie geworden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
johannes komt op mij over als een demagoog, een volksmenner, ik sta er niet achter.
Dat mag, als je maar niet zo´n glad mannetje wordt met geföhnd haar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het VI seizoen was voorbij, ik zocht een nieuwe hobby en het is de demagogie geworden.
FANTASTISCHE POST! ZO WIL IK DAT ZIEN!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat mag, als je maar niet zo´n glad mannetje wordt met geföhnd haar.
Ik probeer natuurlijk met al mijn posts het niveau dat #TeamJohannes nastreeft te halen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
FANTASTISCHE POST! ZO WIL IK DAT ZIEN!
Is weer leuk geweest idd. Wat mij betreft kan dit prima opgelost worden zonder verdere schade. Als iedereen, users én crew, eens begint met uit elkaars vaarwater te gaan zitten en met constructieve oplossingen komt kan dit prima opgelost worden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope, dat is wel met reden, maar wordt idd nu ook te vaak gedaan.
Deze rel begint me overigens een beetje moe te maken. Tijd om er een einde aan te breien.
Ja, dat dus.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is weer leuk geweest idd. Wat mij betreft kan dit prima opgelost worden zonder verdere schade. Als iedereen, users én crew, eens begint met uit elkaars vaarwater te gaan zitten en met constructieve oplossingen komt kan dit prima opgelost worden.
Het is en blijft maar een internetforum.
maar dat is het, zonder confrontatie komt er een oplossingquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is weer leuk geweest idd. Wat mij betreft kan dit prima opgelost worden zonder verdere schade. Als iedereen, users én crew, eens begint met uit elkaars vaarwater te gaan zitten en met constructieve oplossingen komt kan dit prima opgelost worden.
Het is en blijft maar een internetforum.
Je bedoelt geen? Nou, die confrontatie is er geweest, nu tijd voor oplossingen. Als ik tijd heb ga ik er eens goed voor zitten om wat te bedenken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar dat is het, zonder confrontatie komt er een oplossing
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je bedoelt geen? Nou, die confrontatie is er geweest, nu tijd voor oplossingen. Als ik tijd heb ga ik er eens goed voor zitten om wat te bedenken.
Dit is niet de eerste VBL oorlog.VBL is zelfs een tijd gesloten geweestquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:53 schreef kurk_droog het volgende:
Is dit de reden dat ik in bepaalde delen op Fok alleen kan kijken en niet meer kan posten?
maar ik heb niks gedaanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:05 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste VBL oorlog.VBL is zelfs een tijd gesloten geweest
Wat heeft dat met z'n vraag te maken?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:05 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste VBL oorlog.VBL is zelfs een tijd gesloten geweest
Misschien ontstaat er nu weer een nieuw forum, bij iedere rel een aftakking.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
maar ik heb niks gedaan
Toen is dat voetbal forum opgericht toch?![]()
Nee joh. Een eigen forum oprichten vind ik theatraal weglopen en extreem zielig, eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien ontstaat er nu weer een nieuw forum, bij iedere rel een aftakking.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:21 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Totale misquote in de trein op m'n telefoon. :$
Ik reageerde op jouw post in het topic van NZT.quote:
Mja ach, het heeft z'n ups en downs. Komt wel weer goed, schatje.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Stiekem een beetje, toch? Al wordt het wat minder.
Dat was in oktober 2009 volgens mij.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
maar ik heb niks gedaan
Toen is dat voetbal forum opgericht toch?![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat in hemelsnaam is nu de Fok!stok? Klinkt niet echt hoopgevend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GC / FOK!STOK door Nederland #136 STOK GEJAT!
quote:#TeamJohannes heeft hiertoe toegestemd omdat dit geen Arno Pijpertje is, maar een Knipping & Van Duren waardig artikel waar ik, en zo lijkt mij de volledige VBL SC volmondig achter staat.
Dat ding is alweer terecht. GC / FOK!STOK door Nederland #136 STOK GEJAT!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat in hemelsnaam is nu de Fok!stok? Klinkt niet echt hoopgevend.
Nee man, dat is helemaal niet zo.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat ding is alweer terecht. GC / FOK!STOK door Nederland #136 STOK GEJAT!
Nee dat was de vorigequote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat ding is alweer terecht. GC / FOK!STOK door Nederland #136 STOK GEJAT!
Tsja, als de mannen van het gemeentelijke toezicht dat ding tegenkomen, is ie ook weg.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jawel het gaat om de nieuwe stok, die is ontvoerd
Het is serieuze slowchatquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:51 schreef ValHallen het volgende:
Kappen met die slowchat. Dit is een serieus topic.
Volgens mij is die Fokstok ook serieus?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:51 schreef ValHallen het volgende:
Kappen met die slowchat. Dit is een serieus topic.
Ja, maar daar hebben we het fokstok topic voor. Vragen kunnen daar ook gesteld worden. Ik wil het hier graag hebben over manieren om de dingen hier in VBL te verbeteren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij is die Fokstok ook serieus?
Ok. Mijn suggestie is het loslaten van het: Wij van VBL idee.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, maar daar hebben we het fokstok topic voor. Vragen kunnen daar ook gesteld worden. Ik wil het hier graag hebben over manieren om de dingen hier in VBL te verbeteren.
Daar mag dan ook best tegen op worden getreden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:22 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb met eigen ogen gezien dat een serieuze post in een ander topic werd beantwoord met 'oh jee, de VBL hooligan is er weer, ga aub weg', maar dan in iets andere woorden. Dit werkt demotiverend door en hitst op tot een tegenreactie.
daar worden alle posts verwijderdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, maar daar hebben we het fokstok topic voor. Vragen kunnen daar ook gesteld worden. Ik wil het hier graag hebben over manieren om de dingen hier in VBL te verbeteren.
GC / [{(GC)}] feedbacktopicquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar worden alle posts verwijderd
Snap ik en dat wilde ik ook onder de aandacht brengen. Dit soort dingen werken 2 kanten op wat mij betreft.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar mag dan ook best tegen op worden getreden.
Ik word in andere topics meermaals voor van alles en nog wat uitgemaakt (kan ik zelf niet echt mee zitten). Als ik een keer iets terug zeg heb ik 3 weken ban aan m'n broek hangen.
Dat selectieve hangt mij nogal de strot uit.
Ga je onderhandelen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:20 schreef Jimbo het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de lange post van yvonne? Ff kijken wat daarin staat
nee ik wil hem lezen maar kan hem niet vinden.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:57 schreef karton2 het volgende:
[..]
Dat was in oktober 2009 volgens mij.
Dat forum bestaat nog steeds en is vrij succesvol.
Je gaat naar FB, zoekt daar sluitpost van Yvonne, klikt op haar naam en tadaa, veel leesplezier.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee ik wil hem lezen maar kan hem niet vinden.
Stok is terug. Nu kunnen we dus verder kijken?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik denk dat eerst het gedoe rond de FOK! stok duidelijk moet zijn. Ik lees dat het eenmansactie is dus in principe kan het dan zo opgelost zijn. Jullie keus.
Daar gaan de (F)A's over dus mailen naar forum@fok.nlquote:Op maandag 3 juni 2013 19:28 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Stok is terug. Nu kunnen we dus verder kijken?
Klopt het verder dat Sjaak en Onlogisch een perm-ban hebben?
die mailen niet terug!!!!quote:Op maandag 3 juni 2013 21:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar gaan de (F)A's over dus mailen naar forum@fok.nl
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inmiddels al een mod gesproken die wel normaal doet; nee dat hebben ze niet.
Jawel hoor alleen je bent niet de enige.quote:
je bent zuur de laatste tijdquote:Op maandag 3 juni 2013 21:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ga toch weg joh.
[..]
Jawel hoor alleen je bent niet de enige.
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inmiddels al een mod gesproken die wel normaal doet; nee dat hebben ze niet.
Is het niet handig dit onder de aandacht te brengen waar het hoort, namelijk de andere fora? Wij hebben er zo behoorlijk weinig aan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Snap ik en dat wilde ik ook onder de aandacht brengen. Dit soort dingen werken 2 kanten op wat mij betreft.
Slijmbalquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:07 schreef Tyron het volgende:
Ik sta volledig achter het beleid van FOK!.
Jij staat nu op het punt mod te worden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:07 schreef Tyron het volgende:
Ik sta volledig achter het beleid van FOK!.
Dat zou een slimme zet zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij staat nu op het punt mod te worden.
Al aangepast toen jouw reactie geplaatst werd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Yvonne ziet wel graag mensen die volledige zinnen kunnen formuleren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |