Ik mocht je nog welquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee dat klopt, dan ben je allang weggerend met die neus van je
VBL TILL I DIE!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
I'm VBL till I die
I'm VBL till I die
I know I am, I'm sure I am
I'm VBL till I die
Je moet fok niet zo serieus nemen schatquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik mocht je nog welSinds die opmerking hoop ik dat..
Jij kan niet eens rennenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee dat klopt, dan ben je allang weggerend met die neus van je
weg met de scquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:00 schreef Happel het volgende:
Hevige discussies nu achter in FC, i'm sure of it.
Jij bent nu officieel een randcrimineelquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Mooi ik sta nog op het lijstje van potentiele verdachten. Mijn internet penis groeit, en groeit. Blijkbaar heb ik toch de status van een echte raddraaier
ik vind hem heerlijkquote:
Jij weet hoe het daar werktquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:00 schreef Happel het volgende:
Hevige discussies nu achter in FC, i'm sure of it.
En dat zeg je tegens ons waar niemand wat van die tyfus stok af weetquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
Kijk, de regels zijn duidelijk en het is inderdaad zo dat we binnen VBL veel hebben gedoogd. Dat is nu door bepaalde excessen niet meer zo. Vandaar het sticky topic.
Daardoor is er nu minder (oogluikend) toegestaan, maar is er wel meer duidelijkheid.
Je kan altijd met ons discussie, maar dit met die stok is chantage en verwacht daar zeker geen resultaat van.
Stiekem lach je eromquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
Kijk, de regels zijn duidelijk en het is inderdaad zo dat we binnen VBL veel hebben gedoogd. Dat is nu door bepaalde excessen niet meer zo. Vandaar het sticky topic.
Daardoor is er nu minder (oogluikend) toegestaan, maar is er wel meer duidelijkheid.
Je kan altijd met ons discussie, maar dit met die stok is chantage en verwacht daar zeker geen resultaat van.
in Lesbeau SC zijn jullie altijd welkomquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:02 schreef RensAjacied het volgende:
VBL SC sluiten.
En dan hé, waar moeten wij dan heen?
Ze gaan mij mod maken. Ze hebben iemand nodig welke met de harde hand durft op te treden.quote:
IRC chat?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze gaan mij mod maken. Ze hebben iemand nodig welke met de harde hand durft op te treden.
Mijn doelstelling is om jullie allemaal binnen de week een ban te geven, dit is dus inclusief door middel van screenshots van de IRC chat.
When you postquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
I'm VBL till I die
I'm VBL till I die
I know I am, I'm sure I am
I'm VBL till I die
bitch please, ik stuur je een lok haar op en ik heb een vrijbrief om alles te doenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze gaan mij mod maken. Ze hebben iemand nodig welke met de harde hand durft op te treden.
Mijn doelstelling is om jullie allemaal binnen de week een ban te geven, dit is dus inclusief door middel van screenshots van de IRC chat.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
When you post
Through a storm
Hold your head, up high
And don`t be afraid, of the ban
`Coz at the end of the storm
Is a golden SC
And the sweet silver users
Of the VBL
Post on, through the wind
Post on, through the rain
Though your dreams be tossed
And blown
Post on, post on
With hope, in your heart
And you`ll never post alone
You`ll never post alone
Alone
Post on, Post on
With hope in your hearts
You`ll never post, alone
[..]
When you post
Through a storm
Hold your head, up high
Is a golden SC
Of the VBL
And blown
Post on, post on
With hope, in your heart
You`ll never post alone
Alone
Post on, Post on
With hope in your hearts
You`ll never post, alone
Ron, je verhaal is duidelijk man. Maak je niet zo druk. Daarbij moet jij van iedereen het beste weten dat die stok geen groepswerk is. Sterker nog, stond jouw naam er ook niet gewoon onder?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
When you post
Through a storm
Hold your head, up high
Is a golden SC
Of the VBL
And blown
Post on, post on
With hope, in your heart
You`ll never post alone
Alone
Post on, Post on
With hope in your hearts
You`ll never post, alone
Zover ben ik nog niet met teruglezen, was dat een beetje grappig?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat had je dus niet hardop moeten zeggenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bitch please, ik stuur je een lok haar op en ik heb een vrijbrief om alles te doen
Vooral veelte serieus om niks, en mijn hilarische grapjes werden ook niet opgepikt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet met teruglezen, was dat een beetje grappig?
Waar moet ik het dan zeggen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat zeg je tegens ons waar niemand wat van die tyfus stok af weet
Niemand is bullshit.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat zeg je tegens ons waar niemand wat van die tyfus stok af weet
Ik vind dat dit de nieuwe OP moet worden Ron:quote:
Ik ga ervan uit dat er ook wel aangifte bij de politie is gedaan van ontvoering.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
quote:
Zoals ik al zei, gewoon niet. Je verhaal is duidelijk, en dit soort posts gaan echt niks veranderen. Geniet van je zaterdag en post over wat leuks.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ron, je verhaal is duidelijk man. Maak je niet zo druk. Daarbij moet jij van iedereen het beste weten dat die stok geen groepswerk is. Sterker nog, stond jouw naam er ook niet gewoon onder?
moet ik weer een VPN aanjengelen omdat de kut internet hier IRC blokkeerdquote:
Maar ik wil niet uit de OP weg.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind dat dit de nieuwe OP moet worden Ron:
When you post
Through a storm
Hold your head, up high
Is a golden SC
Of the VBL
And blown
Post on, post on
With hope, in your heart
You`ll never post alone
Alone
Post on, Post on
With hope in your hearts
You`ll never post, alone
Stond ik erbij? Fuck, ff snel Yvonne dm-enquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ron, je verhaal is duidelijk man. Maak je niet zo druk. Daarbij moet jij van iedereen het beste weten dat die stok geen groepswerk is. Sterker nog, stond jouw naam er ook niet gewoon onder?
Jij stond er niet tussen hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stond ik erbij? Fuck, ff snel Yvonne dm-en
Dit is een grap toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stond ik erbij? Fuck, ff snel Yvonne dm-en
[/quote]quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:19 schreef yvonne het volgende:
Komtie: Hoor je hier op of niet
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
De doorgstreepte namen zijn of gebanned of hebben met het hele zootje niks te maken.
zijn de mensen uit de opquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
Even een vraagje he?
Wie zegt dat het iemand van die lijst is?
Ik bedoel elke willekeurige zolderkamerautist kan zo'n lijst samenstellen
Het is iemand van deze SC.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
Even een vraagje he?
De mensen die niet nadenken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
Even een vraagje he?
Ik maakte een grap ja, Yvonne is serieus.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is een grap toch?Alsof Yvonne die lijst werkelijk serieus neemt. Dit is gewoon risico vermijdend management 'We zijn er echt mee bezig hoor'
Dan wens ik haar veel succes in haar naīviteit. Ik kom ook wel meevoetballen. Ik heb nog een extra paaltje om de doelen mee vast te stellen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik maakte een grap ja, Yvonne is serieus.
Maar: straks lekker voetballen
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij was het.
Jij gaat nooit naar verjaardagen.![]()
Nee, geen yvonne of een adminquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Yvonne?
Ja als Yvonne zegt dat het Sinterklaas is, geloven jullie dat dan ook
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik maakte een grap ja, Yvonne is serieus.
Maar: straks lekker voetballen
Ok 16.30 Tilburg (naast het UWVquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan wens ik haar veel succes in haar naīviteit. Ik kom ook wel meevoetballen. Ik heb nog een extra paaltje om de doelen mee vast te stellen.
Ik ga je nsberen, vuile rat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, doe er mee wat je wilt.
Ijzerzaag in zijn schooltas om het slot door te zagen uiteraardquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op z'n fiets ergens een stokje voor steken
Maak je niet zo druk johquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat iemand van buitenaf ons naait
Nee hier op FOK! werkt het andersom, jij moet bewijzen dat je het niet was. Zie die lijst.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bewijs dan maar dan dat ik het gedaan heb.
Ik maak me niet druk, maar het is gewoon belachelijk dat heel de lijst verdacht isquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ijzerzaag in zijn schooltas om het slot door te zagen uiteraard
[..]
Maak je niet zo druk joh
Bewijsmateriaal is allang naar Yvje gestuurd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bewijs dan maar dan dat ik het gedaan heb.
Guantanomo toestanden hier.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hier op FOK! werkt het andersom, jij moet bewijzen dat je het niet was. Zie die lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |