SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)With the stars as her umbrella
Lolquote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Lol -O_
48 miljoen geinvesteerd
Geen beker of titel gepakt -O_
Dat moest erbij komen inderdaadquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zei dan ook niet dan Apeldoorn beter was
Jaaa! Als we dáár nou een meet houden, dan kom ik zekerquote:
Dan ben je een van de weinige, wie gaat er nu naar Parijs voor een meetquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat moest erbij komen inderdaad
[..]
Jaaa! Als we dáár nou een meet houden, dan kom ik zeker
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ben je een van de weinige, wie gaat er nu naar Parijs voor een meet
Prachtige stadquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat moest erbij komen inderdaad
[..]
Jaaa! Als we dáár nou een meet houden, dan kom ik zeker
Ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ben je een van de weinige, wie gaat er nu naar Parijs voor een meet
Heb je het gesloopt?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:35 schreef Vinniiee het volgende:
* Vinniiee gaat Windows installatie cd zoeken
Ghehehe begrijpelijk.quote:
Neuh, ik wist wel dat ik opnieuw moest installeren.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ghehehe begrijpelijk.
Van de week kreeg ik een kabel niet los en toen heb ik uit frustratie de hele outlet uit elkaar getrokken.
Gelukkig maar dan, niks is zo vervelend als zaken kwijtraken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuh, ik wist wel dat ik opnieuw moest installeren.
Heb ook een backup gemaakt, dus dat scheelt
Documenten heb ik een backup van. Downloads niet, maar dat was toch niet veel en.dadelijk mooi een schone installatie.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan, niks is zo vervelend als zaken kwijtraken.
Ja, iets over een oude vriendin met wie het niet boterde.. Die kwam ik weer tegen en het contact was in mijn droom weer heel intiem en goed ook en dan word ik wakker en ga ik er wederom aan twijfelen of ik er wel goed aan heb gedaan allemaalquote:
Nja, door bovenstaande dus.. Hoe ik wakker werdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ik ben in Drenthe geboren
[..]
Zenuwachtig? Waardoor?
Ah ik snap het. Dat is wel vreemd wakkerworden jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, iets over een oude vriendin met wie het niet boterde.. Die kwam ik weer tegen en het contact was in mijn droom weer heel intiem en goed ook en dan word ik wakker en ga ik er wederom aan twijfelen of ik er wel goed aan heb gedaan allemaal
Lastig uit te leggen wel, verder
[..]
Nja, door bovenstaande dus.. Hoe ik wakker werd
Mjaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah ik snap het. Dat is wel vreemd wakkerworden ja
Twijfel is altijd lastig.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, iets over een oude vriendin met wie het niet boterde.. Die kwam ik weer tegen en het contact was in mijn droom weer heel intiem en goed ook en dan word ik wakker en ga ik er wederom aan twijfelen of ik er wel goed aan heb gedaan allemaal
En opnieuw contact leggen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Nja, door bovenstaande dus.. Hoe ik wakker werd
Juh, hoewel ik IRL wel zeker weet dat ik er goed aan heb gedaan.. For the both of us, maar ik ben wel iemand die dromen heel serieus neemt, vandaar twijfelquote:
Is niet echt een optie.. Gaat vroeg of laat toch weer de verkeerde kant opquote:
Ik ga nu een groot dichter/schrijver/zanger/acteur quoten:quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Juh, hoewel ik IRL wel zeker weet dat ik er goed aan heb gedaan.. For the both of us, maar ik ben wel iemand die dromen heel serieus neemt, vandaar twijfel
quote:de meesten dromen zijn bedrog
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mja
Zulks een sensitief meisje, ik ben het:$
Oneens.. En dan praat ik niet over het al dan niet uitkomen van dromen..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga nu een groot dichter/schrijver/zanger/acteur quoten:
[..]
Jawelquote:
Had me heel erg verheugd op dit weekend, maar plannen moesten wijken. Ik zou even lief weer aan het werk gaan nu.quote:
Is het zo ranzig ?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oneens.. En dan praat ik niet over het al dan niet uitkomen van dromen..
Iets met reflectie van je (onder)bewustzijn
Beter komen mijn dromen ook niet uit btwK zal het jullie besparen tho
Gelukkig maarquote:[..]
Jawel
Straks/vanavond weer voldoende afleiding![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had me heel erg verheugd op dit weekend, maar plannen moesten wijken. Ik zou even lief weer aan het werk gaan nu.
Faxie, kom er maar in hhihihihihihihiihih. :$quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:58 schreef Dqod het volgende:
Dus ik slik wel een keertje extra en zet mezelf er (zoals gewoonlijk) wel weer overheen
Hmmm, kun je er ergens nog wel een leuke draai aan geven?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had me heel erg verheugd op dit weekend, maar plannen moesten wijken. Ik zou even lief weer aan het werk gaan nu.
Niet echt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmmm, kun je er ergens nog wel een leuke draai aan geven?
Ik geloof daar niet zo in.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oneens.. En dan praat ik niet over het al dan niet uitkomen van dromen..
Iets met reflectie van je (onder)bewustzijn
Beter komen mijn dromen ook niet uit btwK zal het jullie besparen tho
Oh noesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:04 schreef muhahaha het volgende:
Ik droomde van de week dat ik aan het werk was. Dat is ook geen pretje hoor. Werkdag van 16 uur.![]()
Geen horrorfilm die er tegenop kan (ik praat voor mezelf natuurlijk)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is het zo ranzig ?
[..]
Gelukkig maar
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Faxie, kom er maar in hhihihihihihihiihih. :$
Ywquote:
Ik welquote:
Nicequote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen horrorfilm die er tegenop kan (ik praat voor mezelf natuurlijk)Echt!!
Hoe kun je dan vol zekerheid zeggen dat het niet je onderbewustzijn aan het werk is? Nofiquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:08 schreef tijnbrein het volgende:
Bovendien herinner ik mijn dromen nooit
Ik vind t wel leuk jaquote:
Hehequote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe kun je dan vol zekerheid zeggen dat het niet je onderbewustzijn aan het werk is? Nofi
Anyway, mijn dromen zijn vrijwel altijd beeldvorming van mijn angsten/onderliggende gedachten etc
En aangezien ik daar veelal niet over praat/wil praten, uit zich dat 's nachts
[..]
Ik vind t wel leuk jaVind t ook nooit echt heel erg ofzo.. Word daar juist meestal WEL vrolijk wakker van
K zou ze eens moeten opschrijven en er een film van moeten makenMisschien word ik dan rijk
Mag jij een villain spelenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HeheMisschien is dat wel een goed plan ja
Heb je het CD'tje voor de kernraketten gepaktquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, volgens mjj heb ik de verkeerde Windows CD gebruikt
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb je het CD'tje voor de kernraketten gepakt
Ik vind het al heel snel zweverig gaan klinken die dingen, net zoals horrorscopen (ja dat schrijf ik bewust zo)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe kun je dan vol zekerheid zeggen dat het niet je onderbewustzijn aan het werk is? Nofi
Anyway, mijn dromen zijn vrijwel altijd beeldvorming van mijn angsten/onderliggende gedachten etc
Whatever floats your boat.. Maar i.t.t horoscopen heeft dit werkelijkwaar geen ene drol te maken met zweverig/paranormaalquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het al heel snel zweverig gaan klinken die dingen, net zoals horrorscopen (ja dat schrijf ik bewust zo)
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whatever floats your boat.. Maar i.t.t horoscopen heeft dit werkelijkwaar geen ene drol te maken met zweverig/paranormaal
Slechts met je psyche
Er wordt zo een kruisraket gelanceerd naar jouw huis.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb je het CD'tje voor de kernraketten gepakt
quote:
Ha! Ik heb heb geen huis! Ik heb een bunker!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er wordt zo een kruisraket gelanceerd naar jouw huis.
Mur's bevestiging.. Ik ga deze post uitprinten en boven m'n bed hangenquote:
Oja, dat herken ik wel. Ik geloof niet in het mystieke gebeuren 'Droomt u over een wc-pot, dan wordt u binnenkort rijk!'. Maar ik kan dromen vaak wel herleiden naar het dagelijks leven.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je rukbunker zekerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ha! Ik heb heb geen huis! Ik heb een bunker!
Zo zat ik echt, true storyquote:
Nee, dat bedoel ik dus met mijn reactie naar tijn.. Het is geen paranormaal iets idd, het is slechts een uiting van dingen die ik voel ditdat alles bladieblaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, dat herken ik wel. Ik geloof niet in het mystieke gebeuren 'Droomt u over een wc-pot, dan wordt u binnenkort rijk!'. Maar ik kan dromen vaak wel herleiden naar het dagelijks leven.
het verwerkend van de dagelijkse perikelen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, dat herken ik wel. Ik geloof niet in het mystieke gebeuren 'Droomt u over een wc-pot, dan wordt u binnenkort rijk!'. Maar ik kan dromen vaak wel herleiden naar het dagelijks leven.
De "fap cave" inderdaadquote:
Hekenbaarquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo zat ik echt, true story
[..]
Nee, dat bedoel ik dus met mijn reactie naar tijn.. Het is geen paranormaal iets idd, het is slechts een uiting van dingen die ik voel ditdat alles bladiebla
Ben doorgaans niet zo'n prater namelijk
Yesssssquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
het verwerkend van de dagelijkse perikelen.
gruwelijke dromen wedstrijd houden?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:26 schreef -Miauw- het volgende:
Yesssss![]()
Maar ik heb soms zulke creepy, gewedadige dromen dat ik me afvraag of ik wel helemaal ok ben
quote:
Ik ben in goed gezelschap zo te lezenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:27 schreef Dqod het volgende:
Oh.. I'm in as well
Gewoon psycho-killers in wording juweetz
Vertel me je naarste droom.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ik ben in goed gezelschap zo te lezen![]()
![]()
Soms kan of durf ik niet meer te slapen als ik midden in de nacht wakker word
Die ligt in de onderste la in die kast op de overloopquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm ik dacht toch echt dat ik een dvd'tje met W7 Home Premium ergens had liggen
Awwwquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ik ben in goed gezelschap zo te lezen![]()
![]()
Soms kan of durf ik niet meer te slapen als ik midden in de nacht wakker word
Hmm, ik kan me vooral fragmenten en het gevoel herinneren.quote:
Ik heb geen kast op de overloopquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die ligt in de onderste la in die kast op de overloop
Ahh yeahhhquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm, ik kan me vooral fragmenten en het gevoel herinneren.
Lijken die door doucheputjes naar boven komen drijven, lijken die boos op me zijn en me een schuldgevoel geven, dat soort onzin![]()
![]()
De ergste dromen vind ik altijd de dromen waarin iemand voor me opkomt,meestal mijn broer, en die wordt dan genadeloos afgeslacht en ik sta er maar een beetje bij te kijken of ik ren weg
Waarom wil je verder dromenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Awww
Ik hoop meestal juist dat ik verder droom nadat ik wakker ben geworden, maar helaas
Tevens komt dat door sommige mensen op da fokz geloof ik
Ze brengen mijn ware aard naar boven![]()
Oh god, kinderlijkjesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ahh yeahhh
Vrienden/vriendinnen die bruut voor je ogen worden afgeslacht terwijl je niks kunt doen
En kinderlijkjes
Aparte fetishquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ahh yeahhh
Vrienden/vriendinnen die bruut voor je ogen worden afgeslacht terwijl je niks kunt doen
En kinderlijkjes
ik word altijd zelf afgeslacht, of ik slacht zelf af.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm, ik kan me vooral fragmenten en het gevoel herinneren.
Lijken die door doucheputjes naar boven komen drijven, lijken die boos op me zijn en me een schuldgevoel geven, dat soort onzin![]()
![]()
De ergste dromen vind ik altijd de dromen waarin iemand voor me opkomt,meestal mijn broer, en die wordt dan genadeloos afgeslacht en ik sta er maar een beetje bij te kijken of ik ren weg
Ik vind t altijd wel zwaar intrigerend, die fucked up dromen.. Uiteraard geen behoefte aan zoiets IRL, maar in m'n dromen wil ik gewoon meer weten.. Ofzo?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waarom wil je verder dromen![]()
Ik moet juist mijn bed uit om te voorkomen dat ik de droom weer oppak
Die laatste zin.. Ik twijfel er heel erg aan bij mezelf.. Of lucide droom, dunno..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god, kinderlijkjes![]()
Pfff en de volgende ochtend fris weer op![]()
Ik heb trouwens twee keer 'slaapverlamming' gehad. Wat een bizarre en enge ervaring was dat zeg. wauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik denk dat die feature bij mij kapot isquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whatever floats your boat.. Maar i.t.t horoscopen heeft dit werkelijkwaar geen ene drol te maken met zweverig/paranormaal
Slechts met je psyche
Als je dit een fetish wil noemenquote:
Heb je vaak zulke dromen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik word altijd zelf afgeslacht, of ik slacht zelf af.
Welke?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als je dit een fetish wil noemen
Nah, ik heb een andere fetish
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind t altijd wel zwaar intrigerend, die fucked up dromen.. Uiteraard geen behoefte aan zoiets IRL, maar in m'n dromen wil ik gewoon meer weten.. Ofzo?
Klinkt dit psycho?
[..]
Die laatste zin.. Ik twijfel er heel erg aan bij mezelf.. Of lucide droom, dunno..
Maar er gebeurde iig van alles op de overloop, gevechten, mannen die elkaar doodschoten, alles en ik had mijn ogen gewoon open en lag te huilen in bed omdat ik naar pa en ma wou, maar ik durfde dus niet de overloop op.. Kon me ook niet bewegen enzo
Punt is: Ik zou zweren dat ik toen gewoon echt wakker wasIk vind het niet psycho, ik wil ook gewoon graag weten waar het vandaan komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat is heftig ja, het je niet kunnen bewegen en dan dat soort ongein.
Ik lag in bed, naar mijn idee was ik wakker, en er kwam een gigantische gedaante gedaante bovenop me zitten. Totale paniek
With the stars as her umbrella
Kun je het wijten aan stress? Als ik het druk heb dan heb ik er meer last van.quote:
Waar moet ik beginnen? M'n "onschuldige fetish" is: ruggen.. Niet echt een fetish te noemen tho, maar ik heb er een ongelooflijk zwak voor, mits mooie rug natuurlijk..quote:
Oeh, Incubus/succubusquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het niet psycho, ik wil ook gewoon graag weten waar het vandaan komt
Oh dat is heftig ja, het je niet kunnen bewegen en dan dat soort ongein.
Ik lag in bed, naar mijn idee was ik wakker, en er kwam een gigantische gedaante gedaante bovenop me zitten. Totale paniek
Niets voor mij. krabben en bijten enzoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waar moet ik beginnen? M'n "onschuldige fetish" is: ruggen.. Niet echt een fetish te noemen tho, maar ik heb er een ongelooflijk zwak voor, mits mooie rug natuurlijk..
Verder ben ik wel into vamp - en - knifeplay
En (weer wat minder heftig) flink hard krabben/bijten, mag ook gerust met bloed gepaard gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |