Nicequote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen horrorfilm die er tegenop kan (ik praat voor mezelf natuurlijk)Echt!!
Hoe kun je dan vol zekerheid zeggen dat het niet je onderbewustzijn aan het werk is? Nofiquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:08 schreef tijnbrein het volgende:
Bovendien herinner ik mijn dromen nooit
Ik vind t wel leuk jaquote:
Hehequote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe kun je dan vol zekerheid zeggen dat het niet je onderbewustzijn aan het werk is? Nofi
Anyway, mijn dromen zijn vrijwel altijd beeldvorming van mijn angsten/onderliggende gedachten etc
En aangezien ik daar veelal niet over praat/wil praten, uit zich dat 's nachts
[..]
Ik vind t wel leuk jaVind t ook nooit echt heel erg ofzo.. Word daar juist meestal WEL vrolijk wakker van
K zou ze eens moeten opschrijven en er een film van moeten makenMisschien word ik dan rijk
Mag jij een villain spelenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HeheMisschien is dat wel een goed plan ja
Heb je het CD'tje voor de kernraketten gepaktquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, volgens mjj heb ik de verkeerde Windows CD gebruikt
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb je het CD'tje voor de kernraketten gepakt
Ik vind het al heel snel zweverig gaan klinken die dingen, net zoals horrorscopen (ja dat schrijf ik bewust zo)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe kun je dan vol zekerheid zeggen dat het niet je onderbewustzijn aan het werk is? Nofi
Anyway, mijn dromen zijn vrijwel altijd beeldvorming van mijn angsten/onderliggende gedachten etc
Whatever floats your boat.. Maar i.t.t horoscopen heeft dit werkelijkwaar geen ene drol te maken met zweverig/paranormaalquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het al heel snel zweverig gaan klinken die dingen, net zoals horrorscopen (ja dat schrijf ik bewust zo)
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whatever floats your boat.. Maar i.t.t horoscopen heeft dit werkelijkwaar geen ene drol te maken met zweverig/paranormaal
Slechts met je psyche
Er wordt zo een kruisraket gelanceerd naar jouw huis.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb je het CD'tje voor de kernraketten gepakt
quote:
Ha! Ik heb heb geen huis! Ik heb een bunker!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er wordt zo een kruisraket gelanceerd naar jouw huis.
Mur's bevestiging.. Ik ga deze post uitprinten en boven m'n bed hangenquote:
Oja, dat herken ik wel. Ik geloof niet in het mystieke gebeuren 'Droomt u over een wc-pot, dan wordt u binnenkort rijk!'. Maar ik kan dromen vaak wel herleiden naar het dagelijks leven.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je rukbunker zekerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ha! Ik heb heb geen huis! Ik heb een bunker!
Zo zat ik echt, true storyquote:
Nee, dat bedoel ik dus met mijn reactie naar tijn.. Het is geen paranormaal iets idd, het is slechts een uiting van dingen die ik voel ditdat alles bladieblaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, dat herken ik wel. Ik geloof niet in het mystieke gebeuren 'Droomt u over een wc-pot, dan wordt u binnenkort rijk!'. Maar ik kan dromen vaak wel herleiden naar het dagelijks leven.
het verwerkend van de dagelijkse perikelen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, dat herken ik wel. Ik geloof niet in het mystieke gebeuren 'Droomt u over een wc-pot, dan wordt u binnenkort rijk!'. Maar ik kan dromen vaak wel herleiden naar het dagelijks leven.
De "fap cave" inderdaadquote:
Hekenbaarquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo zat ik echt, true story
[..]
Nee, dat bedoel ik dus met mijn reactie naar tijn.. Het is geen paranormaal iets idd, het is slechts een uiting van dingen die ik voel ditdat alles bladiebla
Ben doorgaans niet zo'n prater namelijk
Yesssssquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
het verwerkend van de dagelijkse perikelen.
gruwelijke dromen wedstrijd houden?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:26 schreef -Miauw- het volgende:
Yesssss![]()
Maar ik heb soms zulke creepy, gewedadige dromen dat ik me afvraag of ik wel helemaal ok ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |