Niets is te gek in de sex scquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 1 juni 2013 02:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou fill us in
[..]
Lijkt me niet echt verstandig om dit op een openbaar forum te doen
Nou, ik ben nogal van de bondage, dat ik mn vriendin vastbind aan het bed etc etcquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niets is te gek in de sex sc![]()
Tenzij het geel, bruin of illegaal is
Niks mis meequote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou, ik ben nogal van de bondage, dat ik mn vriendin vastbind aan het bed etc etc
Neu maar vond het in het begin wel raar dat ik zoiets opwindend vondquote:
Oh is dat allesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou, ik ben nogal van de bondage, dat ik mn vriendin vastbind aan het bed etc etc
Of is jouw fetish nog spannenderquote:
Ik vind het ook leuk om te doen. Niks raars aan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neu maar vond het in het begin wel raar dat ik zoiets opwindend vond
Haha nee hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Of is jouw fetish nog spannender
Maar wat is jouw fetish dan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha nee hoormaar ik vind vastbinden niet raar
Ik laat me graag vastbindenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar wat is jouw fetish dan als ik vragen mag?
quote:
En wordt je ook regelmatig vastgebonden door je vriend/man?quote:
Nou ik ben net weer datende eigenlijk maar het is een beetje te vroeg om met een touwenpakket aan te komen zetten denk ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En wordt je ook regelmatig vastgebonden door je vriend/man?
Gewoon doenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik ben net weer datende eigenlijk maar het is een beetje te vroeg om met een touwenpakket aan te komen zetten denk ik
Jaa dat lijkt me ookquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik ben net weer datende eigenlijk maar het is een beetje te vroeg om met een touwenpakket aan te komen zetten denk ik
Het is nog te vroegquote:
Toch wel fijn dat je er samen plezier van hebtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jaa dat lijkt me ook
Mijn vriendin en ik beleven anders veel plezier aan de touwtjes hehe
Voeten heb ik ook niks meequote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is nog te vroeg![]()
Eerst maar eens zien welke kant dit opgaat![]()
Maar over fetish gesproken...ik had ooit een vriend die het wel opwindend vond om aan voeten te zitten. Vreselijk vond ik dat
Dan moet je het niet doen hequote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vond het heel onaangenaam, mijn grote teen in een mond![]()
![]()
Haha, ja dan heb je geen keuze he.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik deed het ook niet. Ik zat vastgebonden![]()
Als je al je tanden wilt houden, zou ik het niet doenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, ja dan heb je geen keuze he.
Maar zal het onthouden, als ik je ooit vastbind dan zal ik niet je teen in mijn mond nemen
Of juist wel, om je te plagen
Je ligt vastgebonden hequote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als je al je tanden wilt houden, zou ik het niet doen
Goed om te wetenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jawel maar mijn voet schiet uit als in een reflex
quote:
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Zo, nu moet ik wel echt mijn bed in kruipen.Tot snel,slaap lekker
Emmen? En daar kom je ook gewoon openlijk voor uit?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jaa dat lijkt me ook
Mijn vriendin en ik beleven anders veel plezier aan de touwtjes hehe
Ywquote:
Hoiquote:
Wat is daar mis mee dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen? En daar kom je ook gewoon openlijk voor uit?
Jawel.. Rare dromen alleenquote:
Hoe dat dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jawel.. Rare dromen alleenNiet eng, gewoon raar.. Zenuwachtig geworden
Maar ff wat eten btw![]()
quote:
Ik ben in Drenthe geborenquote:
Zenuwachtig? Waardoor?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jawel.. Rare dromen alleenNiet eng, gewoon raar.. Zenuwachtig geworden
Maar ff wat eten btw![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |