SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)With the stars as her umbrella
Lolquote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Lol -O_
48 miljoen geinvesteerd
Geen beker of titel gepakt -O_
Dat moest erbij komen inderdaadquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zei dan ook niet dan Apeldoorn beter was
Jaaa! Als we dáár nou een meet houden, dan kom ik zekerquote:
Dan ben je een van de weinige, wie gaat er nu naar Parijs voor een meetquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat moest erbij komen inderdaad
[..]
Jaaa! Als we dáár nou een meet houden, dan kom ik zeker
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ben je een van de weinige, wie gaat er nu naar Parijs voor een meet
Prachtige stadquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat moest erbij komen inderdaad
[..]
Jaaa! Als we dáár nou een meet houden, dan kom ik zeker
Ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ben je een van de weinige, wie gaat er nu naar Parijs voor een meet
Heb je het gesloopt?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:35 schreef Vinniiee het volgende:
* Vinniiee gaat Windows installatie cd zoeken
Ghehehe begrijpelijk.quote:
Neuh, ik wist wel dat ik opnieuw moest installeren.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ghehehe begrijpelijk.
Van de week kreeg ik een kabel niet los en toen heb ik uit frustratie de hele outlet uit elkaar getrokken.
Gelukkig maar dan, niks is zo vervelend als zaken kwijtraken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuh, ik wist wel dat ik opnieuw moest installeren.
Heb ook een backup gemaakt, dus dat scheelt
Documenten heb ik een backup van. Downloads niet, maar dat was toch niet veel en.dadelijk mooi een schone installatie.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan, niks is zo vervelend als zaken kwijtraken.
Ja, iets over een oude vriendin met wie het niet boterde.. Die kwam ik weer tegen en het contact was in mijn droom weer heel intiem en goed ook en dan word ik wakker en ga ik er wederom aan twijfelen of ik er wel goed aan heb gedaan allemaalquote:
Nja, door bovenstaande dus.. Hoe ik wakker werdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ik ben in Drenthe geboren
[..]
Zenuwachtig? Waardoor?
Ah ik snap het. Dat is wel vreemd wakkerworden jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, iets over een oude vriendin met wie het niet boterde.. Die kwam ik weer tegen en het contact was in mijn droom weer heel intiem en goed ook en dan word ik wakker en ga ik er wederom aan twijfelen of ik er wel goed aan heb gedaan allemaal
Lastig uit te leggen wel, verder
[..]
Nja, door bovenstaande dus.. Hoe ik wakker werd
Mjaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah ik snap het. Dat is wel vreemd wakkerworden ja
Twijfel is altijd lastig.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, iets over een oude vriendin met wie het niet boterde.. Die kwam ik weer tegen en het contact was in mijn droom weer heel intiem en goed ook en dan word ik wakker en ga ik er wederom aan twijfelen of ik er wel goed aan heb gedaan allemaal
En opnieuw contact leggen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Nja, door bovenstaande dus.. Hoe ik wakker werd
Juh, hoewel ik IRL wel zeker weet dat ik er goed aan heb gedaan.. For the both of us, maar ik ben wel iemand die dromen heel serieus neemt, vandaar twijfelquote:
Is niet echt een optie.. Gaat vroeg of laat toch weer de verkeerde kant opquote:
Ik ga nu een groot dichter/schrijver/zanger/acteur quoten:quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Juh, hoewel ik IRL wel zeker weet dat ik er goed aan heb gedaan.. For the both of us, maar ik ben wel iemand die dromen heel serieus neemt, vandaar twijfel
quote:de meesten dromen zijn bedrog
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mja
Zulks een sensitief meisje, ik ben het:$
Oneens.. En dan praat ik niet over het al dan niet uitkomen van dromen..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga nu een groot dichter/schrijver/zanger/acteur quoten:
[..]
Jawelquote:
Had me heel erg verheugd op dit weekend, maar plannen moesten wijken. Ik zou even lief weer aan het werk gaan nu.quote:
Is het zo ranzig ?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oneens.. En dan praat ik niet over het al dan niet uitkomen van dromen..
Iets met reflectie van je (onder)bewustzijn
Beter komen mijn dromen ook niet uit btwK zal het jullie besparen tho
Gelukkig maarquote:[..]
Jawel
Straks/vanavond weer voldoende afleiding![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had me heel erg verheugd op dit weekend, maar plannen moesten wijken. Ik zou even lief weer aan het werk gaan nu.
Faxie, kom er maar in hhihihihihihihiihih. :$quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:58 schreef Dqod het volgende:
Dus ik slik wel een keertje extra en zet mezelf er (zoals gewoonlijk) wel weer overheen
Hmmm, kun je er ergens nog wel een leuke draai aan geven?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had me heel erg verheugd op dit weekend, maar plannen moesten wijken. Ik zou even lief weer aan het werk gaan nu.
Niet echt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmmm, kun je er ergens nog wel een leuke draai aan geven?
Ik geloof daar niet zo in.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oneens.. En dan praat ik niet over het al dan niet uitkomen van dromen..
Iets met reflectie van je (onder)bewustzijn
Beter komen mijn dromen ook niet uit btwK zal het jullie besparen tho
Oh noesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:04 schreef muhahaha het volgende:
Ik droomde van de week dat ik aan het werk was. Dat is ook geen pretje hoor. Werkdag van 16 uur.![]()
Geen horrorfilm die er tegenop kan (ik praat voor mezelf natuurlijk)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is het zo ranzig ?
[..]
Gelukkig maar
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Faxie, kom er maar in hhihihihihihihiihih. :$
Ywquote:
Ik welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |