Ja, precies. En dan volgens mij bij voorkeur in gemeentes die nog niet geweest zijn. Zag wel dat mijn gemeente nog niet aan de beurt was geweestquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dat ding ergens verstoppen en dan een paar foto´s van de omgeving posten zodat iemand anders hem kan vinden, die dan hetzelfde doet.
Ach, stel je niet aan. Humor is het.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het eerder zielig, maar dat geheel terzijde.
Het is gewoon een stok, als het nou een goudstaaf was zou ik die drukte begrijpen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:07 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ach, al die drukte voor een stok. Kan er me niet druk over maken.
Snap de humor wel...
Goudstaven zijn hier altijd welkom.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is gewoon een stok, als het nou een goudstaaf was zou ik die drukte begrijpen.
Mensen die niets misdaan hebben, gebruiken om een boodschap over te brengen naar de FA's. Door een knullig stokje te stelen, erg kinderachtig en niet 'overtuigend' in mijn ogen.quote:
Vind ik ook, dit moet wel kunnen.quote:
Ga knikkeren joh, voor iemand die de 'oktober rellen' als belangrijkste moment in zijn leven ziet doe je hier wel erg luchtig over Stijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen die niets misdaan hebben, gebruiken om een boodschap over te brengen naar de FA's. Door een knullig stokje te stelen, erg kinderachtig en niet 'overtuigend' in mijn ogen.
Een stokje stelen, die mensen raken in paniek, wat vrijlatingseisen voor de stok.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga knikkeren joh, voor iemand die de 'oktober rellen' als belangrijkste moment in zijn leven ziet doe je hier wel erg luchtig over Stijn.
Dat is idd toch gewoon humor man. Toen ik die eisen las ging ik helemaal stok.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vind ik ook, dit moet wel kunnen.
Net stond er een linkje hier met vrijlatingseisenIk denk dat ik wel weet wie het heeft gedaan.
Fopje denk ik.quote:
Nee, ik ben hier geen modquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fopje denk ik.
Zeggen dat je iemand door midden wil zagen dat mag (als je uit het fokstok topic komt) tegenwoordig op FOK!, maar een plaatje posten gaat te ver.
Bemoei je er niet mee. Weet je als mod niet dat het strafbaar is om je tegenstrijdige mening op een ander sub forum te verkondigen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:14 schreef Fopje het volgende:
Die mensen zijn er al 10 jaar mee bezig joh. Wat heeft het nou voor nut om dat te gaan verzieken. Je wint er niks mee, alleen maar het "plezier" verneuken voor een ander.
Lager kan niet.
Ik ga even koffie pakken en ga een uur aan jullie besteden, meer niet.quote:
Plaatjes gaan natuurlijk ook zwaar tegen de reglementen hier in. Zou je voorstellen dat google erom boos zou worden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fopje denk ik.
Zeggen dat je iemand door midden wil zagen dat mag (als je uit het fokstok topic komt) tegenwoordig op FOK!, maar een plaatje posten gaat te ver.
Het bewijs van de verwijderde posts. Dat er veel hier verwijderd word. En nu dus weer.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga even koffie pakken en ga een uur aan jullie besteden, meer niet.
En jij gaat me uitleggen het bewijs waarvan.
Wie weet wat er met die staaf gebeurd is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:16 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Plaatjes gaan natuurlijk ook zwaar tegen de reglementen hier in. Zou je voorstellen dat google erom boos zou worden.
Nee, dat was ik. Boeiend trouwens.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:17 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Het bewijs van de verwijderde posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |