hoezo sta ik hier inquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Een stuk of 12 dacht ik
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
AFCNiels
Zoekteenleven
VANDERMAR
Wat is dat voor lijst?quote:
Oké dan ben ik eindelijk ook hooliganquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:03 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Lijst van stok-topic gister.
Ik lees daar net, ik had nog nooit van die stok gehoordquote:
Ik ook niet, maar goed... Blijkbaar bestaat er dus echt een fok-stok. Dacht in het begin dat het gewoon een geintje wasquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Ik lees daar net, ik had nog nooit van die stok gehoord
Volgens mij moet je dat ding ergens verstoppen en dan een paar foto´s van de omgeving posten zodat iemand anders hem kan vinden, die dan hetzelfde doet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:04 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar goed... Blijkbaar bestaat er dus echt een fok-stok. Dacht in het begin dat het gewoon een geintje was.
Ach, al die drukte voor een stok. Kan er me niet druk over maken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het eerder zielig, maar dat geheel terzijde.
Steel dan gewoon die stok zonder iets te zeggen, denk ik.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dat ding ergens verstoppen en dan een paar foto´s van de omgeving posten zodat iemand anders hem kan vinden, die dan hetzelfde doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |