sterktequote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zwaar over de zeik. Iets met verbale intimidatie op het werk en beschuldiging van racisme door een teamleider.
Waarom maak je je zo druk over iets wat iemand op facebook zet? Zeker als het eigenlijk geen betrekking op jou heeft.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:07 schreef formerjellybean het volgende:
Net even gereageerd op een facebookstatus van een vriendin, die liep te zeuren over haar financien en wat ze allemaal niet kan , waren allemaal hele luxe dingen als niet naar anouk niet naar status quo en niet naar de motorcross. Heb even lik op stuk gegeven van je moest eens weten wat ik allemaal niet kan door financiele redenen, maar ik kies er even voor om daar geen status van te maken.
Ik kan er slecht tegen als mensen dat soort dingen op facebook of juist andere mee gaan lastig vallen , dus als ik er nu een ruzie bijheb jammer dan ......
Ps is ook iemand die ik in real life ken.
Nou meer omdat ik haar als gewone vriendin ken daarnaast die ik niet vaak zie (woont wat verder weg) en het een leuke meid is maar ik door haar juist steeds allerlei drama issues op krijg steeds over van alles en nog wat , en nu dus ook over haar financiele dingen zit te te zeuren , terwijl ik het zelf ook niet breed heb even wat te veel van het goede was.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom maak je je zo druk over iets wat iemand op facebook zet? Zeker als het eigenlijk geen betrekking op jou heeft.
Ot: dadelijk bbq maar eigenlijk helemaal geen zin in.
Heel erg herkenbaar ga zulke mensen weren vanaf nu.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou meer omdat ik haar als gewone vriendin ken daarnaast die ik niet vaak zie (woont wat verder weg) en het een leuke meid is maar ik door haar juist steeds allerlei drama issues op krijg steeds over van alles en nog wat , en nu dus ook over haar financiele dingen zit te te zeuren , terwijl ik het zelf ook niet breed heb even wat te veel van het goede was.
Ik denk ook als ze dit vol blijft houden ik haar eraf gooi want ik heb niet zoveel zin in negativiteit over van alles en nog wat en helemaal al niet over de financiele situatie van anderen.
Tof!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tweedemaar doe een onderzoeksmaster, dus ben dit gehele studiejaar (12 maanden) bezig met één en dezelfde scriptie!
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:28 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Alsof ik niet ben weggeweestDoor een paar dingen *poef* weer terug op aarde c.q. eigen leven en niks nagenieten van de vakantie.
Heldquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:58 schreef Dropback het volgende:
Net een lange-afstandsrecord van mezelf gelopen, 28,6km in 2:43h,
Vakantiegeld is binnen inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:26 schreef fratsman het volgende:
Schaamteloos geld uitgeven voelt af en toe best lekker.
Renschoenen (wat ik me had voorgenomen.) Nieuwe overhemden en als klap op de vuurpijl een nieuwe tv.
[ afbeelding ]
Ik wou dat ik daar zin in en energie voor hadquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Weekend, about time! En vanavond lekkah stappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:36 schreef seasushi het volgende:
Iedereen heeft grote problemen om me heen..'t is soms veel geven inderdaad, maar je krijgt het weer terug als jij eens in de put zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How can I make this topic about me?
Ben wel moe, heb ook nog verjaardag van mijn tante tussendoorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:36 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ik wou dat ik daar zin in en energie voor hadVeel plezier iig!
Ot: koud, alleen & sip, geen fijne combi.
Dat had ik nou net vóór mijn post gedaanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ben wel moe, heb ook nog verjaardag van mijn tante tussendoorach, je bent jong en je wil wat.
Thanks iigen als jij warm gaat douchen is 1 onderdeel van die vervelende combinatie opgelost
Anders bel je iemand op en ga je ergens wat drinken. Een goeie borrel knapt iedereen van opquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dat had ik nou net vóór mijn post gedaan![]()
En ik weíger om een kruik te maken op 1 juni
Vind mijn dikke sokken namelijk al het toppunt!
![]()
![]()
Oh dat is kut dat heb ik echt jarenlang gehad en ben zo blij dat het hier momenteel stilte is. Hopelijk heb je gauw stilte en kan je weer lekker slapenquote:Op zondag 2 juni 2013 00:00 schreef Plums het volgende:
Ik ben moe maar ik kan niet slapen want er is een feest op de markt en de bas trilt mn hele huis door en het gaat nog door tot 1 en das kut want ik wil slaaaapen
soa?quote:Op zondag 2 juni 2013 02:51 schreef Andromache het volgende:
bezorgd. last van lichamelijke klachten op een plek waar ik ze niet wil hebben.
quote:Op zondag 2 juni 2013 06:04 schreef nicknicknickname het volgende:
Goed! de leenkatjes kunnen echt zo lief zijnsoms dan
ik wil ook katjes
![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 07:48 schreef SEMTEX het volgende:
Om 11:00 weer een hardloopwedstrijd. Altijd zenuwachtig, maar omdat deze zo dichtbij is iets minder gestresst dit keer
quote:Op zondag 2 juni 2013 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]succes en veel plezier! Zelfde hier, maar dan om half 1! Zin in, maar het is een lastig stuk, dus wordt bikkelen!
Zou je niet eerder tekenen voor een lichaam zonder klachten??quote:Op zondag 2 juni 2013 02:51 schreef Andromache het volgende:
bezorgd. last van lichamelijke klachten op een plek waar ik ze niet wil hebben.
Leenkatjes? Zijn die van mensen die op vakantie zijn?quote:Op zondag 2 juni 2013 06:04 schreef nicknicknickname het volgende:
Goed! de leenkatjes kunnen echt zo lief zijnsoms dan
ik wil ook katjes
![]()
Nee het vrouwtje is ook meequote:Op zondag 2 juni 2013 11:37 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Leenkatjes? Zijn die van mensen die op vakantie zijn?
Misschien wel, misschien nietquote:Op zondag 2 juni 2013 13:17 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Je gaat onder een kloon verder posten?
Scheenbeenvliesontsteking weer?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Gefrustreerd ... Ik wil zo graag weer kunnen hardlopen. Rotbenen.
Nog steeds ...quote:
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 2 juni 2013 22:12 schreef minthy het volgende:
Vrij drukke verjaardag gehad vanmiddag, nu jankerig, rillerig en misselijk op de bank. Iets teveel geweest allemaal, denk ik.
Ik kan nu al opzien tegen een bruiloft komende vrijdag![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:12 schreef minthy het volgende:
Vrij drukke verjaardag gehad vanmiddag, nu jankerig, rillerig en misselijk op de bank. Iets teveel geweest allemaal, denk ik.
Ik kan nu al opzien tegen een bruiloft komende vrijdag![]()
Ik weet het, maar het gaat me niet snel genoegquote:
Alleen maar stil gezeten, prikkels waren me blijkbaar al teveel. Voel me verdomme net een écht oud wijfquote:
Gadverdamme doe is niet zo tevredenquote:Op zondag 2 juni 2013 23:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godverdomme zeg, wat heb ik een lekker leventje
kwor helemaaaaal simpel van je!quote:
Kom kom, na regen komt zonneschijnquote:Op maandag 3 juni 2013 00:01 schreef kwiwi het volgende:
Zó kut. Heb me heel lang niet meer zo slecht gevoeld als nu
Alsjequote:Op maandag 3 juni 2013 00:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De komende week in ieder geval even niet, helaasMaar bedankt wel
Leuke UI trouwens.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het gaat me niet snel genoeg
[..]
Alleen maar stil gezeten, prikkels waren me blijkbaar al teveel. Voel me verdomme net een écht oud wijf![]()
Thanks heren
Je vriend had zijn ontmaagding met de hond van je tante?quote:Op maandag 3 juni 2013 02:15 schreef candygirl het volgende:
Dit had ik allemaal niet willen weten....
Heel topic verwijderen, ik wist niet dat Fok dat deedquote:
Begrijpelijk dat welquote:Op maandag 3 juni 2013 04:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heel topic verwijderen, ik wist niet dat Fok dat deed.
Dit.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
Moe, behoorlijk slaaptekort opgelopen dit weekend
Wejow, een tweede organisatie is ook geïnteresseerd in mequote:Op maandag 3 juni 2013 12:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zenuwachtigeindelijk is er een mail teruggekomen van een organisatie die mij op gesprek wil uitnodigen voor een stageplek
Aangerand omdat hij naar je kijkt?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Heerlijk getraind.
Voel me alleen aangerand door een man, ga lekker met iemand anders flirten en naar iemand anders staren, of nee, je bent getrouwd, hou gewoon op.
Het is niet echt kijken meer, eerder staren.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Aangerand omdat hij naar je kijkt?
OT: meh. Hopelijk morgen beter.
Dat staat idd gelijk aan aanrandenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is niet echt kijken meer, eerder staren.
Dat zeg ik toch nergens, zo voel ik me. Teringquote:Op maandag 3 juni 2013 23:04 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat staat idd gelijk aan aanranden![]()
OT. Goed
Jij hebt ook altijd problemen met het andere geslacht.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nergens, zo voel ik me. Tering
Al helemaal als hij eerst tegen mij zegt dat hij 21 en single is.
Niet altijd, heel soms maarquote:Op maandag 3 juni 2013 23:08 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd problemen met het andere geslacht.
Jawel.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet altijd, heel soms maar
Oké ik moet nog veel leren, maar hij moet ook gewoon niet liegen.
Hoe oud bleek hij te zijn?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet altijd, heel soms maar
Oké ik moet nog veel leren, maar hij moet ook gewoon niet liegen.
29 en getrouwdquote:Op maandag 3 juni 2013 23:16 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Hoe oud bleek hij te zijn?![]()
OT: Goed, lekkere dag gehad.
Dat was 1 jaar geleden.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:16 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Jawel.Ik kan me in ieder geval twee dingen herinneren: er ging een roddel rond dat jij iemand fapte en jouw kickboksleraar zat te veel met je te flirten.
Tering, dat is best wel ernstigquote:Op maandag 3 juni 2013 23:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
29 en getrouwd
[..]
Dat was 1 jaar geleden.
En tweede: wtf?
Einde sc.
Nee joh, een paar maanden terug.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
29 en getrouwd
[..]
Dat was 1 jaar geleden.
En tweede: wtf?
Einde sc.
Kusje voor jou, babequote:Op maandag 3 juni 2013 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goed bezig, deel eens een beetje verdomme.
'Hoi'. Niet zo moeilijk hoor.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:52 schreef Luxuria het volgende:
Ahhhh ik weet niet wat ik moet doen!!
Ik heb een heeele leuke kerel gezien op mijn werk en we hebben ook echt veel oogcontact. Maar ik zie hem alleen in de pauze in de kantine met zijn collega’s, dus hoe kan ik hem ooit aanspreken?!?
Tot hoi zijn we ook wel gekomen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'Hoi'. Niet zo moeilijk hoor.
Ik voel mestraks naar m'n chickie
En dan vraag je hoe het gaat, wat hij precies doet op het werk, waar zijn kantoor is, of ie een leuk weekend heeft gehad, wat hij dit weekend gaat doen, etc.quote:
Als vrouw is het echt niet zo moeilijk om met een man in contact te komen hoor. Andersom is een amder verhaalquote:
Dat is ook het probleem niet zo als we eenmaal aan de praat zijn. Maar hoe kom ik met hem in gesprek, ik zie hem alleen met zijn collega's in de kantine zitten lunchen. Daar ga ik echt niet zomaar tussen zittenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dan vraag je hoe het gaat, wat hij precies doet op het werk, waar zijn kantoor is, of ie een leuk weekend heeft gehad, wat hij dit weekend gaat doen, etc.
Tja ik weet niet, we zijn op een leeftijd dat mannen ook wel eerder initiatief nemen lijkt me zoquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als vrouw is het echt niet zo moeilijk om met een man in contact te komen hoor. Andersom is een amder verhaal
niet waar.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als vrouw is het echt niet zo moeilijk om met een man in contact te komen hoor.
je hebt nog wel ff, toch? liefst voor augustus?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:16 schreef minthy het volgende:
Ik heb m'n afstuderen uitgesteld, voor nu de beste keuze. Geeft rust
Het stond gepland voor juli, maar daarvoor moesten alle cijfers ingevoerd zijn voor 14 juni. Dat red ik nu niet met die burnout, nu verhuist alles naar septemberquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:21 schreef Andromache het volgende:
[..]
je hebt nog wel ff, toch? liefst voor augustus?
goed zo, even pas op de plaatsquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Het stond gepland voor juli, maar daarvoor moesten alle cijfers ingevoerd zijn voor 14 juni. Dat red ik nu niet met die burnout, nu verhuist alles naar september![]()
Even rust in m'n hoofd
Precies mijn overtuigingquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:51 schreef Andromache het volgende:
[..]
goed zo, even pas op de plaatsalles sal reg kom
Líters!quote:
je moet wel goed drinken op zo'n zonnige dag.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Líters!
Ik ga het niet nodig hebben, het is goed zo
And I'm just sitting here masturbating working.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat een lekker weertjetoch nog zomer dit jaar?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:36 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
And I'm just sitting here masturbating working.
Heh, voor wat?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]poor thing
Zojuist nog met Feyenoord gebeldNo joke overigens
Moet weten hoe zij hun hooligans controlerenquote:
Geniaal.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Moet weten hoe zij hun hooligans controlerenook geen grap trouwens. Kijken of we wat van dat beleid kunnen leren en bij een andere voetbalclub kunnen introduceren op kleinere schaal
Ja, mam.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
GA VAN FOK AF! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik dacht dat jij multimiljonair wasquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:13 schreef FAUSTI het volgende:
Ongelooflijk hoeveel ze voor huurhuizen vragen, tering
Ben maar een arme schraaphaas tegenwoordigquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij multimiljonair was
OT: druk in m'n hoofd. Lijstjes, lijstjes, lijstjes.
Ja dat heb je als je in groningen woont .. 200 km is wel minimum naar de bewoonde wereldquote:Op woensdag 5 juni 2013 01:57 schreef Andromache het volgende:
beetje moe. nagenietend. trots. ben naar een supervet conceert geweest van Muse, stellen nooit teleur! en ik heb sinds lange tijd weer autogereden, 200km yo yo.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:11 schreef Andromache het volgende:
yes yes yes, ik ben in de winning mood! na jaren aangemodder moet ik de scriptie nog uitwerken, afronden en analyse schrijven en dan heb ik ein-de-lijk een diploma. het succes komt naar me toe!!!
Goed bezigquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:11 schreef Andromache het volgende:
yes yes yes, ik ben in de winning mood! na jaren aangemodder moet ik de scriptie nog uitwerken, afronden en analyse schrijven en dan heb ik ein-de-lijk een diploma. het succes komt naar me toe!!!
En dan eindelijk zonder studie en zonder baan!quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:11 schreef Andromache het volgende:
de winning mood! na jaren aangemodder moet ik de scriptie nog uitwerken, afronden en analyse schrijven en dan heb ik ein-de-lijk een diploma. het succes komt naar me toe!
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:11 schreef Andromache het volgende:
Mooi weer om ergens een ijsje te gaan etenquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:14 schreef minthy het volgende:
Stom. En ik heb zin in iets leuks, geen flauw idee wat
Zou niet weten met wie en ik heb verdomd weinig zin om de deur uit te gaan ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooi weer om ergens een ijsje te gaan eten
gefeliciteerd!! zo leuk, een nichtje of neefje hebbenquote:
Adem in, adem uit.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:55 schreef minthy het volgende:
Ik ben alles zat. Andere mensen, m'n werk, school, m'n leven en bovenal mezelf. Vermoeiend om je continu niet goed genoeg te voelen voor wat dan ook, te denken dat anderen een schurfthekel aan je hebben en dat je geen flikker waard bent.
En de hele dag maar zo vriendelijk mogelijk doen, maar ondertussen
quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:55 schreef minthy het volgende:
Ik ben alles zat. Andere mensen, m'n werk, school, m'n leven en bovenal mezelf. Vermoeiend om je continu niet goed genoeg te voelen voor wat dan ook, te denken dat anderen een schurfthekel aan je hebben en dat je geen flikker waard bent.
Dit, maar waarschijnlijk wel in lichtere mate.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:55 schreef minthy het volgende:
Oh, mag ik een beetje van die kalmte? Lijkt me heeeeeerlijk!quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:33 schreef hosselaar.woensel het volgende:
woorden kunnen niet beschrijven hoe kalm ik me voel.
begin me egodood te voelen.
quote:
Kom hier jongenquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Bizarre droom gehadRare nacht sowieso.
En zin in een knuffel
Shitquote:
Hou je opties open dat je de terugweg nog een alternatief hebt voor als je benen het toch hebben begeven.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:18 schreef SEMTEX het volgende:
Bijna weekend en op 't werk gaat alles ook wel lekkâh. Ik geniet ook van het goede weerMorgen ga ik 76km fietsen van/naar werk
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |