Teach mequote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:17 schreef Thaboel het volgende:
Nuchter en toch tig liters alchohol door mn klauwen gehad.
Aan de juiste kant van de bar staanquote:
quote:
WKN / [AKTUEEL] Weeralarm VS #20 Staartje van het seizoen gaat het los?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:38 schreef Aapsoldaat het volgende:
Dag pannenkoekjes van me, wat vreten jullie allemaal uit?
Bammetjes met Ardenner boterham worst en een biertje erbijquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:38 schreef Aapsoldaat het volgende:
Dag pannenkoekjes van me, wat vreten jullie allemaal uit?
Ow, vreten, bier en kaas hierquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:41 schreef m.k het volgende:
[..]
Bammetjes met Ardenner boterham worst en een biertje erbij
Jij kijkt vast n zeker naar dat programma op discovery channel, storm chasers oid. Kijk het soms weleens, mooi om te zien hoe de natuur tekeer kan gaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
WKN / [AKTUEEL] Weeralarm VS #20 Staartje van het seizoen gaat het los?
Stoetjes met bier? Puur vlees moette gij hebben, zodra ik op mezelf woon over een paar jaar mag je gerust eens langskomen voor een biefstuk en bier avond.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:41 schreef m.k het volgende:
[..]
Bammetjes met Ardenner boterham worst en een biertje erbij
Dat klinkt verdomme goed. Ik kan de biefstuk wel bouwen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:45 schreef Aapsoldaat het volgende:
Stoetjes met bier? Puur vlees moette gij hebben, zodra ik op mezelf woon over een paar jaar mag je gerust eens langskomen voor een biefstuk en bier avond.
Stormchasers is sinds vorig jaar door DC gecanceledquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:45 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Jij kijkt vast n zeker naar dat programma op discovery channel, storm chasers oid. Kijk het soms weleens, mooi om te zien hoe de natuur tekeer kan gaan.
Ik ben er blij mee, kreeg er pijn in mijn oren van die luiquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Stormchasers is sinds vorig jaar door DC gecanceled
Hoezo pijn in je oren?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:49 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee, kreeg er pijn in mijn oren van die lui
Ben je een slager ofzo?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:47 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat klinkt verdomme goed. Ik kan de biefstuk wel bouwen.![]()
Neu, koeienboerquote:
Die ene gast die de hele tijd aan het schreeuwen is.quote:
Nee maar ik kan wel een pan en spatel bedienenquote:
Fantastisch, ben jij over een paar jaar chef van de dienst, of hoe je dat ook noemt. Kan ik altijd van genieten in de zomer, iedereen opgedonderd het huis uit, bier koud zetten, biefstukje in de pan smijten en genieten in het zonnetje, aanrader voor iedereen. (ander vlees kan ook natuurlijk)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:55 schreef m.k het volgende:
Nee maar ik kan wel een pan en spatel bedienen
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:55 schreef m.k het volgende:
[..]
Die ene gast die de hele tijd aan het schreeuwen is.
Medium biefstukje graagquote:[..]
Nee maar ik kan wel een pan en spatel bedienen
Jup, perfect gaar en nog rooier en sappiger dan Hermelien.quote:
Wat zeg jij nouquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:07 schreef Thaboel het volgende:
Uurtje in de oven op 60 graden, aanbakken, laten rusten terwijl je er kruidenboter op smeert... Godver nu heb ik honger...
Ahum, biefstuk een uur op 60 graden in de ovenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:07 schreef Thaboel het volgende:
Uurtje in de oven op 60 graden, aanbakken, laten rusten terwijl je er kruidenboter op smeert... Godver nu heb ik honger...
Het moet even rusten. Ik was trouwens vergeten te zeggen dat je het stukje droog dept met wat keukenpapier alvorens hem in de pan te gooien.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:15 schreef Aapsoldaat het volgende:
Folie? Mijn kookskills falen weer, nooit folie gebruikt bij biefstuk, maar ik kan altijd weer leren
Ja, kan ookquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:14 schreef m.k het volgende:
1 uur van te voren uit de koel kast,Olie. 2-3 minuten max (niet per kant) , 5-10 minuten in folie
Rusten moet elk stuk vlees na het uit de pan halen. Horeca regel de helft van de tijd dat het stuk vlees in de pan gelegen heeft. Dan verdelen de sappen zich weer door het stuk vlees waardoor het mals en sappig is en geen schoenzool met (bloed)sappen).quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:17 schreef m.k het volgende:
[..]
Het moet even rusten. Ik was trouwens vergeten te zeggen dat je het stukje droog dept met wat keukenpapier alvorens hem in de pan te gooien.
Heb je wel slim bekeken, biefstuk is duurder dan het bier.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:22 schreef Aapsoldaat het volgende:
Kijk, jullie kan ik toevertrouwen in de keuken, weer wat geleerd in ieder geval. Maar het aanbod blijft staan, bier en biefstuk avond, wanneer het lekker warm is.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:22 schreef Aapsoldaat het volgende:
Kijk, jullie kan ik toevertrouwen in de keuken, weer wat geleerd in ieder geval. Maar het aanbod blijft staan, bier en biefstuk avond, wanneer het lekker warm is.
Duurdere biertjes inslaan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:25 schreef m.k het volgende:
[..]
Heb je wel slim bekeken, biefstuk is duurder dan het bier.
Of kunnen we daar wat op vinden MM?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:40 schreef Aapsoldaat het volgende:
Zeg wat voor gastheer zie je me aan. Ik regel 't vlees en bier, braden laat ik aan de experts over he, splitten we gewoon de rekening van het vlees, bier maakt me niet zoveel uit![]()
En dan wel fatsoenlijk bier natuurlijk.
Gordon Ramsey vind van wel, Herman den Blijker van nietquote:
In mijn andere draadje welquote:
In BNW...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:44 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben gewoon productief bezig op fok!...
Al aan UTM gedacht?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:44 schreef Rave_NL het volgende:
Sukkels...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Collega's hier van je, Rave. Komt hier af en toe een marn binnendruipen.
Wees er maar trots opquote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:44 schreef Rave_NL het volgende:
Correct, alleen heb je dan je 100.000 meter vierkant wel in getallen ipv letters. Scheelt weer.quote:
Correct, echter refereerde hij letterlijk naar het MGRS.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Correct, alleen heb je dan je 100.000 meter vierkant wel in getallen ipv letters. Scheelt weer.
Gezien.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Correct, echter refereerde hij letterlijk naar het MGRS.
Eindelijk die V8 erin?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:36 schreef jitzzzze het volgende:
Zo, auto onderdelen gekocht; volgende week weer wat te doen
alleen maar slijtage onderdelen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Er is ook altijd wat met dat barrel hè
Middag. Saaie wacht. Hehehe, die verkenners die nu al terug zijn, zijn waarschijnlijk onderkend. Hihiquote:
De schavuitenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:39 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh en ze lopen zonder broekelastieken.
Neen, zal wel zo'n operationeel dingetje zijn ofzoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De schavuitenSmeer ze een bakkie aan
Zie PIquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Neen, zal wel zo'n operationeel dingetje zijn ofzo
LOL why?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:56 schreef Thaboel het volgende:
Verbaas me over het feit dat sammie zeurt over broekelastieken die missen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ga niet haten jeweet, mijn wacht collega heeft 2 gaten jeweet.
gewoonquote:
Zonder foto is dit niks waard.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Subtiele hint dat ze een vrouw is
En Sammie trapt weer met ogen wijd open in de val...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee joh.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En Sammie trapt weer met ogen wijd open in de val...
Het is eigenlijk een man?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En Sammie trapt weer met ogen wijd open in de val...
oh ik ben meestal juist extra cynisch/sceptisch bij dames.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nee dat als je gleufdier bent je half Defensie zo om je vinger windt.
Ik zie het.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
ErwinRommel en ik zitten nu écht op zeequote:
Lekker zeeziek worduhquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ErwinRommel en ik zitten nu écht op zee
mietjes. Mijn beide ouders zaten bij de koopvaardij. Nooit zeeziek geweestquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lekker zeeziek worduhKijk mij stoer zijn en geen pilletje nemen maar wel mijn hele wacht lang kotsen
![]()
![]()
Dat heb ik dus nooit begrepen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |