Hans Anders.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wie?
Ancient history, lekker belangrijk dit dat.
jij bent toch al zo oud dat je in poedervorm komt? Cumpleta heet dat....quote:
Moest je eens weten...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij bent toch al zo oud dat je in poedervorm komt? Cumpleta heet dat....
dweilen bij de buren?quote:
een lepeltje Cumpleta in je snatsie... iedereen geniet en heeft 9 maanden later een kiiiiiind.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij bent toch al zo oud dat je in poedervorm komt? Cumpleta heet dat....
wahahahaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
een lepeltje Cumpleta in je snatsie... iedereen geniet en heeft 9 maanden later een kiiiiiind.
Oh, dáármee ben je klaar... Ik dacht dat je had gekaktquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, dáármee ben je klaar... Ik dacht dat je had gekakt
correctemundo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:38 schreef Evertjan het volgende:
Domien en Rob komen toch allebei uit Tilburg?
Yes way!quote:
woont op 5 min afstand geloof ikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:48 schreef ChatGirl het volgende:
Komt ie nog ff naar de studio ook, de gek.
Kan iemand Domien uit de kond van Rob halen?twitter:Domien twitterde op zaterdag 01-06-2013 om 00:11:52Lieve @Robstenders, wat maak je toch een heerlijk radioprogramma. #3FM reageer retweet
omdat hij de waarheid vertelt?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:14 schreef Pino112 het volgende:
Kan iemand Domien uit de kond van Rob halen?twitter:Domien twitterde op zaterdag 01-06-2013 om 00:11:52Lieve @Robstenders, wat maak je toch een heerlijk radioprogramma. #3FM reageer retweet
1 BeeGee leeft toch nog?quote:
de oudste leeft nog: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bee_Geesquote:
"I love that soul sound on this show, yeah."quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:38 schreef Evertjan het volgende:
een echte soul show classis zou Ferry Maat zeggen
ik ga nu inderdaad niet kijkenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:40 schreef ddx het volgende:
Lullig voor die 2 mensen die dinsdag naar sterren.nl kijken voor de uitslag.
was volgens mij de allereerste clip op TMFquote:
ik heb dat nooit gedaan. ook lloret, salou en weet ik veel wat nog meer heb ik gemedenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat is inderdaad best vreemd voor een 17-jarige
zefls het ebook is niet leverbaar bij bolquote:
was een puike Stenders inderdaadquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:59 schreef Evertjan het volgende:
ja mensen dat was weer een stukje legendarische radio!![]()
Hoe dat dan!?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zefls het ebook is niet leverbaar bij bol
Nee, hij doet 4-6.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:00 schreef Evertjan het volgende:
doet Bert van Lent nog weleens de Freaknacht?
Dus toch!quote:
had het nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:05 schreef ddx het volgende:
quote:
Op zaterdag 1 juni 2013 01:05 schreef Evertjan het volgende:
Wie va
Ja sorry, zie PIquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dus toch!
Pffff... Te laat hiervoor....
Ik ga maar eens slapen! Morgen N-Z lijn checken
Morgen (zondag) lopen van Amsterdam Noord naar Centrum onder het IJ in de metrobuis
Wie/wat/waar?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:57 schreef hole1988 het volgende:
Wat een discussie over Wijnand en Sander.
Hier en op twitter vanavond. Iedereen denkt dat EW er aan gaat terwijl ze samen de ochtendshow gaan doen in het weekend.quote:
twitter:3FM twitterde op donderdag 30-05-2013 om 15:45:29Het is rond, @sander3fm en @wijnand3fm gaan samen verder. Meer info hoor je zaterdag om 07.30 uur in de #Croissandershow! #3FM #senw reageer retweet
Hoe weet je dat ze de ochtendshow gaan doen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hier en op twitter vanavond. Iedereen denkt dat EW er aan gaat terwijl ze samen de ochtendshow gaan doen in het weekend.twitter:3FM twitterde op donderdag 30-05-2013 om 15:45:29Het is rond, @sander3fm en @wijnand3fm gaan samen verder. Meer info hoor je zaterdag om 07.30 uur in de #Croissandershow! #3FM #senw reageer retweet
Sander op de zaterdagochtend, Wijnand de zondagochtend. Sander doet zaterdagavond tussen 22-00 een programma en blijkbaar heeft hij geen zin om dat nog langer te combineren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze de ochtendshow gaan doen?
Wijnand dus van 4-10?
Oh zo, zeg dat danquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Sander op de zaterdagochtend, Wijnand de zondagochtend. Sander doet zaterdagavond tussen 22-00 een programma en blijkbaar heeft hij geen zin om dat nog langer te combineren.
Ja, mag wel! Van wakker liggen word je niet bepaald geil...quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, mag wel! Van wakker liggen word je niet bepaald geil...
(Naar de tekst van het befaamde nummer)
Ik skeur zo oe'n kant opquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu nog?! Ie bint kats 'eflipt mien jong!!
Ik ga zo proberen alsnog een paar uurtjes te pitten, dan sta je voor een dichte deur. Zunde!!quote:
Nice try!!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:17 schreef Pino112 het volgende:
In ruil voor dat je mijn Interculturele Communicatie-huiswerk maakt.
Haha ga maar pitten jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga zo proberen alsnog een paar uurtjes te pitten, dan sta je voor een dichte deur. Zunde!!
Bovendien ben ik momenteel volgens mij nog niet in staat om naar de voordeur te lopen
Dat is hoe ik rolquote:
Rol nog maar even goed door voor die opdracht, je kan het!!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha ga maar pitten ja
[..]
Dat is hoe ik rol![]()
Trusten!
KLAAR!11 En meteen maar verstuurdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Rol nog maar even goed door voor die opdracht, je kan het!!![]()
Slaap lekker
Ik had het dus fout.twitter:sander3fm twitterde op zaterdag 01-06-2013 om 07:38:10Zojuist bekend geworden in de #croissandershow #3fm: Wijnand en ik worden roomies in Utrecht reageer retweet
Respect!!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 05:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
KLAAR!11 En meteen maar verstuurd
Nu slapen
ja wel btje iutgelsapen.. jeeh broertjenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jawel, alleen een beetje moe. Met jou?
Neu, ik heb andere hobby'squote:
Nee! Al ben ik wel blijven liggen tot een minuut of 10 voordat ze hier warenquote:
ik neem aan dat je nichtje ook al een Fok!account heeft?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, ik heb andere hobby's
[..]
Nee! Al ben ik wel blijven liggen tot een minuut of 10 voordat ze hier waren
Ik neem aan van niet en laat dat ook nog maar mooi heel wat jaren durenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik neem aan dat je nichtje ook al een Fok!account heeft?
wat is daar danquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:35 schreef Evertjan het volgende:
Wolf ga je vandaag ook naar het Gelredome?
MiniMinthy lijkt me wel een leuke naam, of korter: Minithyquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik neem aan van niet en laat dat ook nog maar mooi heel wat jaren duren
Op mijn facebook is vandaag een afscheiding gaandequote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:35 schreef Evertjan het volgende:
Wolf ga je vandaag ook naar het Gelredome?
Iedereen die naar EO Jongerendag gaat unfrienden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op mijn facebook is vandaag een afscheiding gaandeEen gedeelte gaat naar FortaRock en een gedeelte naar EO jongerendag
Of gewoon lekker trollenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iedereen die naar EO Jongerendag gaat unfrienden.
Nah...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
MiniMinthy lijkt me wel een leuke naam, of korter: Minithy
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:50 schreef wolfrolf het volgende:
oh is de eo jongerendag er weer ja
Heb je die pic van cindie nog pino
Echt blij mee, en ik vind het doodeng...quote:
Moet ze de hele dag slapen of alleen nu even?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Echt blij mee, en ik vind het doodeng...![]()
Jouw lavalamp
Ja, al vond ik het bij vlagen best vermakelijk gisteravondquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:14 schreef wolfrolf het volgende:
Fokstok topic gekuttopicd
Jammer allemaal
Er komen steeds meer gebanden bij, zie VBL SC-topic.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:14 schreef wolfrolf het volgende:
Fokstok topic gekuttopicd
Jammer allemaal
Tot een uur of 12 zou fijn zijn, dan mikken we een broodje naar binnenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet ze de hele dag slapen of alleen nu even?
Wel goed richten he.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Tot een uur of 12 zou fijn zijn, dan mikken we een broodje naar binnen
wanne toestand he.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er komen steeds meer gebanden bij, zie VBL SC-topic.
Ik kan niet, sorry!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:54 schreef 3rdRock het volgende:
over 24u ben ik over de helft van Loop Leeuwarden. hoop ik...
wie komt me aanmoedigen?
das ook goed. ik start rond 11.30 voor 5km hardlopen. ik verwacht rond 12.10u wel binnen te zijn....quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan niet, sorry!![]()
Zal je virtueel aanmoedigen!
Het is echt vreselijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:17 schreef 3rdRock het volgende:
ik moet toegeven, mooi liedje, lijkt zo klein en simpel, maar erg mooi.
nee, ik vind het mooi. ik ben niet tot tranen toe geroerd, maar ik snap wel dat mensen dat wel zijnquote:
Ik kijk over een maandje wel weer eens of deze situatie weer wat bedaard is. Tot die tijd, lb.quote:
Oei...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:53 schreef 3rdRock het volgende:
zou Kevin Fee een feeg uit de pan gaan geven? ik hoop dat het een klein fee-stje wordt!
het kan natuurlijk ook zijn dat ze haar interesse fee-kt en dat ze een enorme fee-ks is....quote:
nja, hij is niet uit te leggen. t was: het is groen en het is op de terugweg. en dan moet je een rochel doen en die weer doorslikken....quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik snapte 'm niet geloof ik, of ik miste iets
Ah, tochquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, hij is niet uit te leggen. t was: het is groen en het is op de terugweg. en dan moet je een rochel doen en die weer doorslikken....
Soms moet ik toegeven dat ik dit soort simpele liedjes ook wel aardig vind.quote:
Instant vrolijk, ook al was ik niet chagrijnigquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Soms moet ik toegeven dat ik dit soort simpele liedjes ook wel aardig vind.
In dit geval is dat niet zo.
Spelletjesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:58 schreef minthy het volgende:
Dit wordt een kutavond, verloren van wolfje...![]()
Lul.
Die van mij ook. Heb de eerste gezien en snel opgeslagen, had tijdstip nog in bestandsnaam staan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:53 schreef minthy het volgende:
M'n posts worden verwijderd, ik ga me maar een stuk in de kraag zuipen
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die van mij ook. Heb de eerste gezien en snel opgeslagen, had tijdstip nog in bestandsnaam staan.
wat doe jequote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:53 schreef minthy het volgende:
M'n posts worden verwijderd, ik ga me maar een stuk in de kraag zuipen
Heb je ook een foefie?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:57 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Maar beter gooien ze het hele topic dicht totdat de storm een beetje is gaan liggen, nu blijven ze vegen...
Hoe raad je het zo...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat doe jezeker in dat kuttopic over die stok
wat?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:44 schreef minthy het volgende:
Nog interesse in een pubquiz btw? Nu je toch goed bent in spelletjes
Ja, da's wel jammerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tineke Schouten
Nadeel van SBS, om het kwartier reclame
Je broer zal teleurgesteld zijnquote:
Ssssshhhhhtttt!!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:55 schreef Evertjan het volgende:
Matrix zo op tv raar om te denken dat die film al 14 jaar oud is![]()
welke film ben je aan het kieken?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ssssshhhhhtttt!!
Je praat door de film heen!
lekker handig als je veel moet plassenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Madagascar, op "omhetkwartierreclame6"
Ik pis maar 4x per dag of zoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lekker handig als je veel moet plassen
Camping6.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Madagascar, op "omhetkwartierreclame6"
Wij ookquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:06 schreef Evertjan het volgende:
wij noemde het vroeger SMS6 met al die belspelletjes
zit je niet op de bank met je tablet?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Wij ook![]()
Wederom reclame, ze houden gewoon rekening met mensen die tussendoor willen Fokken
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Vanavond maar dubbel en dwars goedmaken dan?
niks gehadquote:
Neen, ik zit nog bij m'n ma. Blijven plakken na de koffiequote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zit je niet op de bank met je tablet?
Verdomme jong, help het me dan herinneren!!quote:
Patje? Die heeft hem niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:22 schreef minthy het volgende:
Tevens grote omwenteling in de Fok!stok-zaak...
Ja!quote:
Ja die heb ik dan volgens mij weer wél gezienquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja!![]()
Rolde haast van de bank, geweldig![]()
Er is ook nog een derde deel toch?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja die heb ik dan volgens mij weer wél gezien
moet ik er ook nog zelf achteraan gaanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, ik zit nog bij m'n ma. Blijven plakken na de koffie![]()
Stukje zelfbescherming, mag niks voor school doen dit weekend
Ik hoop dat ze die dan komend weekend uitzenden, Usenet werkt hier nog steeds nietquote:
Sorry poepjen...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet ik er ook nog zelf achteraan gaan
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry poepjen...![]()
Gewoon eens in het echt komen bewonderen
Helaas alle tijd van de wereldquote:
meer ui dan koeskoesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Helaas alle tijd van de wereld![]()
Alleen nu niet, er zaten 8 uien door m'n couscous...
ze vergooien nog bijna de triple en laten Stuttgart van 3-0 tot 3-2 terugkomen. Maar ze hebben het gehouden.quote:
Oja dat was vanavond he, mooi zo'n triple.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze vergooien nog bijna de triple en laten Stuttgart van 3-0 tot 3-2 terugkomen. Maar ze hebben het gehouden.
Bijna is niet helemaal.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze vergooien nog bijna de triple en laten Stuttgart van 3-0 tot 3-2 terugkomen. Maar ze hebben het gehouden.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja dat was vanavond he, mooi zo'n triple.
klopt maar het was wel even spannend en dat is leuk bij voetbalquote:
Ajax in '72.quote:
neequote:
volgens mij zelfs geen éénquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neezijn ook niet zoveel clubs die het vaker gedaan hebben
Da's lang geledenquote:
Ojee, heb ik je weer het 'ik voel me oud' gevoel gegeven...quote:
Nee hoor, dat gevoel ben ik na de vorige keer niet kwijtgeraakt. Dat blijft rondspoken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ojee, heb ik je weer het 'ik voel me oud' gevoel gegeven...
Oh, dan is het helemaal niet erg dus.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, dat gevoel ben ik na de vorige keer niet kwijtgeraakt. Dat blijft rondspoken.
Proost!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:12 schreef Pino112 het volgende:
Tevens proost, want halve liter Warsteiner![]()
Heb je soms als je naar Duitsland gaat met de muziek
Ik moet nog eens naar wat brouwerijen, is leukquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Proost!
Ik geloof dan m'n broer binnenkort naar die brouwerij gaat
Bij jou vergeleken is het gewoon oud. Punt. Dat vond ik ook toen ik 12 was.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh, dan is het helemaal niet erg dus.
Boh, dat is echt een bazenbrouwerijquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Proost!
Ik geloof dan m'n broer binnenkort naar die brouwerij gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |