Note krijgen voor schelden met kanker...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:36 schreef _NZT_ het volgende:
Lol ... alle notes opgelopen in VBL. Voor het plaatsen van gifjes (thnx GGMM), schelden met kanker of 'Oproep om naar NWS te komen om een user af te branden'
ja wat raar :Squote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Note krijgen voor schelden met kanker...
terrechtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:36 schreef _NZT_ het volgende:
Lol ... alle notes opgelopen in VBL. Voor het plaatsen van gifjes (thnx GGMM), schelden met kanker of 'Oproep om naar NWS te komen om een user af te branden'
Jij bent trouwens gewoon Norakiaanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:35 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Bedoelde het helemaal niet verkeerd. Jammer dat je zo geagiteerd reageert.
Meer zo van ben je trots dat je een note hebt maar dan heb je zo'n reden.quote:
als ik nu ban krijg zou dat fucking zuur zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik durf mijn notes niet in te lezen.
Hij is van WZV.quote:
Wel mooie filmquote:
Ja, kan wel zijn maar tis gewoon Norakiaan no doubt.quote:
Aboquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:38 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
als ik nu ban krijg zou dat fucking zuur zijn... net proefabo
Posting in VBL is not a crime.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
It's not a crime to be a VBL'er
Moet je vanavond in de kroeg zeggen. Krijg je gratis bier jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Meer zo van ben je trots dat je een note hebt maar dan heb je zo'n reden.
Note krijgen voor een goede trollDaar kan je in het café over opscheppen
En ebola en iets over een nageboortequote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Note krijgen voor schelden met kanker...
Dikke anekdotequote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Moet je vanavond in de kroeg zeggen. Krijg je gratis bier ja
Gewoon DUI.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:39 schreef Typisch het volgende:
Maarre gvd jongens mijn Bob voor vanavond whatsappt net dat zijn auto niet meer start.
Einde bericht
Gewoon lekkah fietsenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:39 schreef Typisch het volgende:
Maarre gvd jongens mijn Bob voor vanavond whatsappt net dat zijn auto niet meer start.
Einde bericht
heeft een 7.2quote:
WIJZIJNVOETBALquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:41 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Wat is een nou een WZV?
In jou had ik me vergist, jij bent daar niet van.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:41 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Wat is een nou een WZV?
neem jou utoquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:39 schreef Typisch het volgende:
Einde bericht
Als je gifjes van Nicki Minaj had geplaatst, dan had GGMM je er alleen positieve notes voor gegevenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:36 schreef _NZT_ het volgende:
Is dat daar zo ernstig daar ja?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
In jou had ik me vergist, jij bent daar niet van.
Mijn oprechte excuses.
Is een paardenfilm gecombineerd met overdreven romantische gedachten over de Amerikaanse soldaten in de oorlog.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je gifjes van Nicki Minaj had geplaatst, dan had GGMM je er alleen positieve notes voor gegeven
Ah dat valt tegen, wil gewoon actie, geen romantische filmquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Is een paardenfilm gecombineerd met overdreven romantische gedachten over de Amerikaanse soldaten in de oorlog.
Ajax is inmiddels kampioen hé.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:44 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu het kampioensoverzicht van Ajax.
Ik moet nog steeds lachen om hoe Mertens juicht na de goal van Lens.
Ja, anders hadden ze dat overzicht niet gemaakt denk ik.quote:
Je weet maar nooit. Er kwam ook een filmpje van een half uur over Guidetti.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, anders hadden ze dat overzicht niet gemaakt denk ik.
ik snap dat welquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:44 schreef GGMM het volgende:
Riders op playboytvquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:45 schreef Adames het volgende:
Als je echt zo graag een paardenfilm kijkt, kijk dan Seabiscuit.
meer zeer pro-Amerikaans en achterlijk overdreven gedoe over dat paard. Heel dat leger had respect voor dat paard, een paard dat de ergste verwondingen overleeft en nog steeds vrolijk doorhuppelt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah dat valt tegen, wil gewoon actie, geen romantische film
Een bal op de paal schieten is niet geslaagd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik snap dat wel
het was toch zijn eerste geslaagde actie in een topwedstrijd sinds hij bij psv speelt
dat bedoel ik inderdaadquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een bal op de paal schieten is niet geslaagd.
Maar hij zal het ongetwijfeld als zodanig geïnterpreteerd hebben.
Geen succes buiten USA dus, kansloos is dat altijd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:46 schreef Adames het volgende:
[..]
meer zeer pro-Amerikaans en achterlijk overdreven gedoe over dat paard. Heel dat leger had respect voor dat paard, een paard dat de ergste verwondingen overleeft en nog steeds vrolijk doorhuppelt.
Die ging in de gehaktballetjes van de IKEA toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:47 schreef vandermar het volgende:
Black Beauty heb ik wel eens gezien. Ging over een zwart paard, anders had de film denk ik ook anders geheten.
Ik vind het een beetje overdreven om maar spelers van de andere partijen te haten, maar Mertens maakt het wel erg makkelijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:44 schreef GGMM het volgende:
Elke keer als ik zeg dat ik American Beauty de beste film ooit vind, denken mensen aan Black Beautyquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:47 schreef vandermar het volgende:
Black Beauty heb ik wel eens gezien. Ging over een zwart paard, anders had de film denk ik ook anders geheten.
Dat bedoelde ik natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |