Alleen profiteren van ons sociale stelsel, maar werken ho maar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:31 schreef Insomnia_ het volgende:
wat is dit, bestel ik kebab bij zaak 2 straten verderop
bellen ze op dat ze niet zo dichtbij bezorgen
wtf mattie
Je kan het altijd nog terug vinden, ik weet zelf niet hoe je helemaal heet, woont etc hoor. Wees maar niet bangquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat er dan misschien hier mensen zijn die wel privé shit plaatsen
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah oke, Veenstra komt dus niet meer?
Gister zouden er toch ook vechtpartijen tussen 'Ajacieden' en Feyenoorders in Almelo zijn geweest?quote:
Is RensFries geen betere naam?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah oke, Veenstra komt dus niet meer?
Niks van meegekregen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gister zouden er toch ook vechtpartijen tussen 'Ajacieden' en Feyenoorders in Almelo zijn geweest?
Het kan blijkbaar niet anders.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat ga jij als nieuwkomer stoer doen?
Bedoelde het helemaal niet verkeerd. Jammer dat je zo geagiteerd reageert.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat ga jij als nieuwkomer stoer doen?
Dubbele pijn toch, niks mis mee.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:34 schreef Doublepain het volgende:
Ik wil ook mijn naam veranderen, DoublePain is een beetje raar.
Ik reageerde misschien iets te overhaastquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:35 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Bedoelde het helemaal niet verkeerd. Jammer dat je zo geagiteerd reageert.
Mij persoonlijk niet zo veel, maar ik begin een beetje ziek te worden van al die rijke gasten van de andere kant van de wereld die ineens een club groot maken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En hoe voel jij je daarbij? Mij maken dat soort getallen echt niks uit, buiten dat hij het goed voor elkaar heeft.
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik reageerde misschien iets te overhaast.
Welkom
Dank.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik reageerde misschien iets te overhaast.
Welkom
Ik durf mijn notes niet in te lezen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:36 schreef _NZT_ het volgende:
Lol ... alle notes opgelopen in VBL. Voor het plaatsen van gifjes (thnx GGMM), schelden met kanker of 'Oproep om naar NWS te komen om een user af te branden'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |