Ik zou zelf ook liever anders heten. Misschien maak ik binnenkort wel even een nieuwe account aan.quote:
Bij de 100.000 zeker?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook liever anders heten. Misschien maak ik binnenkort wel even een nieuwe account aan.
Neuh, dat soort getallen doen me niet zo veel.quote:
wtfquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:51 schreef _NZT_ het volgende:
Littlerabbit:
[ afbeelding ]
Oh nevermind, zie de fittie nu...
Over 19 dagen ben je jarigquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neuh, dat soort getallen doen me niet zo veel.
Wil je één van mijn kloons hebben? Ik heb er meerdere in de aanbieding, en allen hebben al een overtuigende achtergrond opgebouwd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neuh, dat soort getallen doen me niet zo veel.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wil je één van mijn kloons hebben? Ik heb er meerdere in de aanbieding, en allen hebben al een overtuigende achtergrond opgebouwd.
Bedankt, maar het was niet mn bedoeling te verdwijnen, gewoon om anders te heten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wil je één van mijn kloons hebben? Ik heb er meerdere in de aanbieding, en allen hebben al een overtuigende achtergrond opgebouwd.
Naamchange kun je volgens mij gewoon aanvragen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, maar het was niet mn bedoeling te verdwijnen, gewoon om anders te heten.
goed salarisquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:25 schreef Typisch het volgende:
Radamel Falcao gaat 1.600 euro per uur verdienen.
En hoe voel jij je daarbij? Mij maken dat soort getallen echt niks uit, buiten dat hij het goed voor elkaar heeft.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:25 schreef Typisch het volgende:
Radamel Falcao gaat 1.600 euro per uur verdienen.
Nee, dat kan niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Naamchange kun je volgens mij gewoon aanvragen.
Hier ga ik geen antwoord opgeven...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ze gebruiken.
Messerschmitt Bf 110 of Heinkel He 111?
Ah okequote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.
Tenzij je niet meer wil geconfronteerd wil worden met naaktfoto's van jezelf. Zoals ijsmeis.
Het lijkt me prettiger voor iedereen als ik gewoon een nieuw account aanmaak.
danny heeft net wel rens zijn oude account aangepastquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.
Tenzij je niet meer wil geconfronteerd wil worden met naaktfoto's van jezelf. Zoals ijsmeis.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.
Dat komt omdat er privé-gegevens in voorkwamen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
danny heeft net wel rens zijn oude account aangepast
soms is die man gewoon veel te aardig
Eigenlijk had Danny het moeten laten hoe het wasquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt omdat er privé-gegevens in voorkwamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |