Mijn notes zijn ook gestegen, dit moeten zonder gekheid positieve notes inhouden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:15 schreef _NZT_ het volgende:
Zal bijna 4,50 te betalen om ze in te mogen zien
Die 3 euro is maar even, maar die 4,50 kan je toch voor altijd zien??quote:
Nee.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:17 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Die 3 euro is maar even, maar die 4,50 kan je toch voor altijd zien??
Ja.quote:
maar als je de pagina nooit verlaat kan je het dus voor altijd inzien?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Voor 4,50 kan je ze één keer inzien, als je de pagina verlaat is het over.
Voor die 3 euro kan je ze een aantal dagen inzien.
Sjarapova vind ik ook wel een toppertje.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Allang geen top meer toch?
Sjarapova belt net als Pietje met haar hond. Als ze ook nog de griezelbus blijkt te lezen ben ik haar supporter.
Heat?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Heat is vanavond voor de 100ste keer op tv.
[..]
maar als je de pagina nooit verlaat kan je het dus voor altijd inzien?
Die notes wel, ja. Maar nieuwe notes die je er bij krijgt niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Heat is vanavond voor de 100ste keer op tv.
[..]
maar als je de pagina nooit verlaat kan je het dus voor altijd inzien?
zit nog steeds af te wegen welke van de 2 dan beter isquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Oh, dan is het goed.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit was niet omdat ik mod wil worden maar ze hebben me geweldig geholpen.
Welke mongol heeft dat nou weer verzonnenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Bazenfilm. Vooral die schietscene op straat. Maar deze film moet je natuurlijk op blu-ray kijken.quote:
De beste optie is moderator worden. Dan kan je ze niet alleen altijd inzien, maar ook zetten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:19 schreef Adames het volgende:
[..]
zit nog steeds af te wegen welke van de 2 dan beter is
Dat heeft Danny verzonnen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:19 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Welke mongol heeft dat nou weer verzonnen
ga gelijk solliciterenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
De beste optie is moderator worden. Dan kan je ze niet alleen altijd inzien, maar ook zetten.
Het enige nadeel is dat er dan van je verwacht wordt dat je zelf geen notes meer krijgt.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wacht... word je nou serieus genomen GGMM?
Je sarcasme dikte je nog aan nota bene.
Ik zou zelf ook liever anders heten. Misschien maak ik binnenkort wel even een nieuwe account aan.quote:
Bij de 100.000 zeker?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook liever anders heten. Misschien maak ik binnenkort wel even een nieuwe account aan.
Neuh, dat soort getallen doen me niet zo veel.quote:
wtfquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:51 schreef _NZT_ het volgende:
Littlerabbit:
[ afbeelding ]
Oh nevermind, zie de fittie nu...
Over 19 dagen ben je jarigquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neuh, dat soort getallen doen me niet zo veel.
Wil je één van mijn kloons hebben? Ik heb er meerdere in de aanbieding, en allen hebben al een overtuigende achtergrond opgebouwd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neuh, dat soort getallen doen me niet zo veel.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wil je één van mijn kloons hebben? Ik heb er meerdere in de aanbieding, en allen hebben al een overtuigende achtergrond opgebouwd.
Bedankt, maar het was niet mn bedoeling te verdwijnen, gewoon om anders te heten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wil je één van mijn kloons hebben? Ik heb er meerdere in de aanbieding, en allen hebben al een overtuigende achtergrond opgebouwd.
Naamchange kun je volgens mij gewoon aanvragen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, maar het was niet mn bedoeling te verdwijnen, gewoon om anders te heten.
goed salarisquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:25 schreef Typisch het volgende:
Radamel Falcao gaat 1.600 euro per uur verdienen.
En hoe voel jij je daarbij? Mij maken dat soort getallen echt niks uit, buiten dat hij het goed voor elkaar heeft.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:25 schreef Typisch het volgende:
Radamel Falcao gaat 1.600 euro per uur verdienen.
Nee, dat kan niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Naamchange kun je volgens mij gewoon aanvragen.
Hier ga ik geen antwoord opgeven...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ze gebruiken.
Messerschmitt Bf 110 of Heinkel He 111?
Ah okequote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.
Tenzij je niet meer wil geconfronteerd wil worden met naaktfoto's van jezelf. Zoals ijsmeis.
Het lijkt me prettiger voor iedereen als ik gewoon een nieuw account aanmaak.
danny heeft net wel rens zijn oude account aangepastquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.
Tenzij je niet meer wil geconfronteerd wil worden met naaktfoto's van jezelf. Zoals ijsmeis.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.
Dat komt omdat er privé-gegevens in voorkwamen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
danny heeft net wel rens zijn oude account aangepast
soms is die man gewoon veel te aardig
Eigenlijk had Danny het moeten laten hoe het wasquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt omdat er privé-gegevens in voorkwamen.
Ja heel tof inderdaad, vanaf nu ook graag geen privé gerelateerde dingen als woonplaats etc. hier posten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
danny heeft net wel rens zijn oude account aangepast
soms is die man gewoon veel te aardig
ook niet als gewaardeerd foklid? Bij Serious Request kon het ook opeens. En Paul is het ook geluktquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.
Is goed, meneer die misschien wel of misschien helemaal niet Rens heet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja heel tof inderdaad, vanaf nu ook graag geen privé gerelateerde dingen als woonplaats etc. hier posten.
Heerenveenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja heel tof inderdaad, vanaf nu ook graag geen privé gerelateerde dingen als woonplaats etc. hier posten.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen idee, maar zoveel boeit het me ook allemaal niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:29 schreef Adames het volgende:
[..]
ook niet als gewaardeerd foklid? Bij Serious Request kon het ook opeens. En Paul is het ook gelukt
waar?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Veenstra vanavond aanschuift.
ik heet ook helemaal geen jordiquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is goed, meneer die misschien wel of misschien helemaal niet Rens heet.
Die zit al op een strand in een warm land.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je hebt hem uitgenodigd voor het avondeten?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik maak ook een nieuw account aan alleen dan vertel sws mensen in de SC hier wel wie ik benquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Als je dat wil moet je een nieuw account aanmaken of gewoon weggaan. Je hebt jezelf hier meermaals zo belachelijk gemaakt dat het er echt niet inzit
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik maak ook een nieuw account aan alleen dan vertel sws mensen in de SC hier wel wie ik ben
Mensen in de SC weten ook alleen wie je bent toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik maak ook een nieuw account aan alleen dan vertel sws mensen in de SC hier wel wie ik ben
Supportersavond SC Heerenveen, Veenstra zal daar gaan spreken maar sinds NieuwNoord en Feanfan deze week hun vertrouwen hebben opgezegd in dit bestuur betwijfel ik het.quote:
Is goed man.quote:
Omdat er dan misschien hier mensen zijn die wel privé shit plaatsenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mensen in de SC weten ook alleen wie je bent toch?
Ik snap niet waarom je dan een nieuwe aanmaakt
De avond is aangepast, nu gaan de supportersverenigingen uitleggen waarom ze het vertrouwen in hem hebben opgezet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
dreigenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:31 schreef Insomnia_ het volgende:
wat is dit, bestel ik kebab bij zaak 2 straten verderop
bellen ze op dat ze niet zo dichtbij bezorgen
wtf mattie
quote:De bekerfinale tussen de B1 van Feyenoord en Ajax, die in Schalkhaar zou worden gespeeld, gaat niet door. De gemeente Deventer, de politie, de KNVB en sv Schalkhaar zijn bang voor ongeregeldheden naar aanleiding van de gebeurtenissen bij de bekerfinale van donderdag tussen Feyenoord A1 en PSV A1 in Almelo. Daar werd onder andere met vuurwerk gegooid en werd een vlag in de brand gestoken.
Ajax Netwerk
"In Almelo hadden ze geen idee dat er zo veel fans zouden komen", zegt Freek Stein, beleidsmaker van de gemeente Deventer in De Stentor. "Die signalen hebben wij ook niet, maar dat wil dus niets zeggen. Deze wedstrijden zijn schijnbaar risicovol."
Ah oke, Veenstra komt dus niet meer?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De avond is aangepast, nu gaan de supportersverenigingen uitleggen waarom ze het vertrouwen in hem hebben opgezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |