Note krijgen voor schelden met kanker...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:36 schreef _NZT_ het volgende:
Lol ... alle notes opgelopen in VBL. Voor het plaatsen van gifjes (thnx GGMM), schelden met kanker of 'Oproep om naar NWS te komen om een user af te branden'
ja wat raar :Squote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Note krijgen voor schelden met kanker...
terrechtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:36 schreef _NZT_ het volgende:
Lol ... alle notes opgelopen in VBL. Voor het plaatsen van gifjes (thnx GGMM), schelden met kanker of 'Oproep om naar NWS te komen om een user af te branden'
Jij bent trouwens gewoon Norakiaanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:35 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Bedoelde het helemaal niet verkeerd. Jammer dat je zo geagiteerd reageert.
Meer zo van ben je trots dat je een note hebt maar dan heb je zo'n reden.quote:
als ik nu ban krijg zou dat fucking zuur zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik durf mijn notes niet in te lezen.
Hij is van WZV.quote:
Wel mooie filmquote:
Ja, kan wel zijn maar tis gewoon Norakiaan no doubt.quote:
Aboquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:38 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
als ik nu ban krijg zou dat fucking zuur zijn... net proefabo
Posting in VBL is not a crime.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
It's not a crime to be a VBL'er
Moet je vanavond in de kroeg zeggen. Krijg je gratis bier jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Meer zo van ben je trots dat je een note hebt maar dan heb je zo'n reden.
Note krijgen voor een goede trollDaar kan je in het café over opscheppen
En ebola en iets over een nageboortequote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Note krijgen voor schelden met kanker...
Dikke anekdotequote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Moet je vanavond in de kroeg zeggen. Krijg je gratis bier ja
Gewoon DUI.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:39 schreef Typisch het volgende:
Maarre gvd jongens mijn Bob voor vanavond whatsappt net dat zijn auto niet meer start.
Einde bericht
Gewoon lekkah fietsenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:39 schreef Typisch het volgende:
Maarre gvd jongens mijn Bob voor vanavond whatsappt net dat zijn auto niet meer start.
Einde bericht
heeft een 7.2quote:
WIJZIJNVOETBALquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:41 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Wat is een nou een WZV?
In jou had ik me vergist, jij bent daar niet van.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:41 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Wat is een nou een WZV?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |