Uh, oke.quote:
Echt hequote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooie planningIk drink dan ook maar een biertje met je mee.
True, ik ging er alleen blind van uit dat je niet naar mij luistert.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom wel? Ik maak geen kans volgens jou.
Ik wil de zelfmoord van Stijn niet op mijn geweten hebben.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, ik ging er alleen blind van uit dat je niet naar mij luistert.
Niet liegen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wil de zelfmoord van Stijn niet op mijn geweten hebben.
wat wordt je nieuwe baan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt heVeel te strak ook eigenlijk. Vrijdag 28 17:00 stop ik, uur of 11 volgende dag naar Schiphol, maand later de 28ste land ik weer daar en volgende dag om 8:30 beginnen met nieuwe baan
![]()
Stiekem weet ik al dat ik rest van mn leven happy shakes ga drinken @ Vang Vieng.
Dat is wel erg strak jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt heVeel te strak ook eigenlijk. Vrijdag 28 17:00 stop ik, uur of 11 volgende dag naar Schiphol, maand later de 28ste land ik weer daar en volgende dag om 8:30 beginnen met nieuwe baan
![]()
Stiekem weet ik al dat ik rest van mn leven happy shakes ga drinken @ Vang Vieng.
Typisch heeft ook geen blanco strafblad, gewoon doen joh.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom wel? Ik maak geen kans volgens jou.
Vereniging Martijn?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:18 schreef Doublepain het volgende:
Martijn is de eerste Feyenoorder die het snapt.
Ik snap je wel. De reacties aan jouw adres begonnen af te nemen, en je doet nu moeite om weer in het middelpunt bij vele te komenquote:
en wat doe je nu .. ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eigenlijk beetje hetzelfde als wat ik nu doe. Alleen dan op 5 minuten lopen van mn voordeur.
Officieel ben ik controller. Eigenlijk weet niemand wat ik doe maar krijg ik wel betaald.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:21 schreef Adames het volgende:
[..]
en wat doe je nu .. ?
Wel lekker die reistijd
potverdrie, dat klinkt wel interessant. Ik zou alleen kijken of je die functienaam niet nog wat kan uitbreiden met het vakgebied of sector waar je in zit. Klinkt het nog beterquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Officieel ben ik controller. Eigenlijk weet niemand wat ik doe maar krijg ik wel betaald.
que?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap je wel. De reacties aan jouw adres begonnen af te nemen, en je doet nu moeite om weer in het middelpunt bij vele te komen
Precies, om je er druk om te maken of er wat namen in staan is dus behoorlijk triest.quote:
Dit meen je niet? Donder maar weer op danquote:
Van gebanden ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, om je er druk om te maken of er wat namen in staan is dus behoorlijk triest.
Ja, dat had ik al door.quote:
Ik was het geen eens maar is gezamenlijk besloten.quote:
Waarom mogen er geen gebanden in de OP dan? Zit daar een nuttige reden achter?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik was het geen eens maar is gezamenlijk besloten.
Er is gezamenlijk besloten dat er geen pro FA teksten in een OP mogen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Goede manier om je collega's te steunen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet echt. Wel opener daarentegen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Je leert wel een andere kant van GGMM kennen zo.
Opeens mag je hem weer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Je leert wel een andere kant van GGMM kennen zo.
Wat? Ik sta er volledig achter. Reageer alleen op zijn bewering.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Wel opener daarentegen.
Fok 3.0.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:30 schreef j0rdiiii het volgende:
waarom maken die nieuwe users om elk nieuwtje een nieuw topic ???
Zoals jij reageert op andere beweringen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat? Ik sta er volledig achter. Reageer alleen op zijn bewering.
Ik reageer wel eens op posts ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoals jij reageert op andere beweringen?
Ik schaar tong80 niet onder het rijtje nieuwe usersquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:30 schreef j0rdiiii het volgende:
waarom maken die nieuwe users om elk nieuwtje een nieuw topic ???
Als wij Tong80 heetten, dan mochten we alles doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik schaar tong80 niet onder het rijtje nieuwe users
Of als we niet zeer actieve VBL-users waren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Als wij Tong80 heetten, dan mochten we alles doen.
2dequote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:33 schreef GGMM het volgende:
Dit gaat de verkeerde kant op zo.
Ik stel voor dat er een 3de sticky-topic met regels geopend wordt.
Er staan er al 2.quote:
je bent er wel mooi op tijd uitgestaptquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:33 schreef GGMM het volgende:
Ik stoor mij er wel voor het eerst aan. Dit is gewoon kinderachtig doen om het kinderachtige, zeker gezien de tekst welke eronder stond.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:33 schreef GGMM het volgende:
De barbaarquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:34 schreef j0rdiiii het volgende:
tom is er weer trouwens
in dat duits beker topic
Oké leukquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:35 schreef RensAjacied het volgende:
Danny wat een held![]()
DonRaja bedankt
Ik blijf op FOK!
Uh, oké.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:35 schreef RensAjacied het volgende:
Danny wat een held![]()
DonRaja bedankt
Ik blijf op FOK!
Ja, snap ik. Ik ben voornamelijk om dit soort dingen gestopt. Je wordt altijd geforceerd mee te doen of tijd in een discussie te steken om iets tegen te houden. En het gaat helemaal nergens over.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stoor mij er wel voor het eerst aan. Dit is gewoon kinderachtig doen om het kinderachtige, zeker gezien de tekst welke eronder stond.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:35 schreef RensAjacied het volgende:
Danny wat een held![]()
DonRaja bedankt
Ik blijf op FOK!
preciesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Ik ben voornamelijk om dit soort dingen gestopt. Je wordt altijd geforceerd mee te doen of tijd in een discussie te steken om iets tegen te houden. En het gaat helemaal nergens over.
Waarom nou? Je was het zeker gewordenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie nu officieel af van moderator zijn.
Enge mensen.
Koeman.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan Derksen vanavond bij KVDB over de zoektocht naar een nieuwe Bondscoach![]()
Derksen bij KvdB is altijd een topshowquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan Derksen vanavond bij KVDB over de zoektocht naar een nieuwe Bondscoach![]()
Niet overdrijven. Het zijn hele toffe mensen, serieus. ik ben het gewoon niet eens met sommige.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie nu officieel af van moderator zijn.
Enge mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |