Of als we niet zeer actieve VBL-users waren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Als wij Tong80 heetten, dan mochten we alles doen.
2dequote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:33 schreef GGMM het volgende:
Dit gaat de verkeerde kant op zo.
Ik stel voor dat er een 3de sticky-topic met regels geopend wordt.
Er staan er al 2.quote:
je bent er wel mooi op tijd uitgestaptquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:33 schreef GGMM het volgende:
Ik stoor mij er wel voor het eerst aan. Dit is gewoon kinderachtig doen om het kinderachtige, zeker gezien de tekst welke eronder stond.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:33 schreef GGMM het volgende:
De barbaarquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:34 schreef j0rdiiii het volgende:
tom is er weer trouwens
in dat duits beker topic
Oké leukquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:35 schreef RensAjacied het volgende:
Danny wat een held![]()
DonRaja bedankt
Ik blijf op FOK!
Uh, oké.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:35 schreef RensAjacied het volgende:
Danny wat een held![]()
DonRaja bedankt
Ik blijf op FOK!
Ja, snap ik. Ik ben voornamelijk om dit soort dingen gestopt. Je wordt altijd geforceerd mee te doen of tijd in een discussie te steken om iets tegen te houden. En het gaat helemaal nergens over.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stoor mij er wel voor het eerst aan. Dit is gewoon kinderachtig doen om het kinderachtige, zeker gezien de tekst welke eronder stond.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:35 schreef RensAjacied het volgende:
Danny wat een held![]()
DonRaja bedankt
Ik blijf op FOK!
preciesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Ik ben voornamelijk om dit soort dingen gestopt. Je wordt altijd geforceerd mee te doen of tijd in een discussie te steken om iets tegen te houden. En het gaat helemaal nergens over.
Waarom nou? Je was het zeker gewordenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie nu officieel af van moderator zijn.
Enge mensen.
Koeman.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan Derksen vanavond bij KVDB over de zoektocht naar een nieuwe Bondscoach![]()
Derksen bij KvdB is altijd een topshowquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan Derksen vanavond bij KVDB over de zoektocht naar een nieuwe Bondscoach![]()
Niet overdrijven. Het zijn hele toffe mensen, serieus. ik ben het gewoon niet eens met sommige.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie nu officieel af van moderator zijn.
Enge mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |