Door mijn opmerking? sorryquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:04 schreef Drugshond het volgende:
Dankzij je opmerking liet ik mijn blikopener vallen, de rest ook.

Warcraft.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:06 schreef Tem het volgende:
Drugshond met een erectie en een blikopener. Beelddenken is niet alles.

Hm goed bewijs van de kwaliteit van google translatequote:

Pasteitje. easy food.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
Vanwaar de blikopener? Je vond nog een blikje bier

Smakelijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mooi, kan ik nu verder met mijn eten.

DH gaat net eten hequote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Intussen ben ik op zoek naar de belangrijkste oorzaken van massief rectaal bloedverlies, maar kan geen duidelijk overzicht vinden.

Vraag het na bij Voorbocht.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Intussen ben ik op zoek naar de belangrijkste oorzaken van massief rectaal bloedverlies, maar kan geen duidelijk overzicht vinden.

Oh nee dat eerste hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
DH gaat net eten he![]()
Klinkt ernstig trouwens. Ik hoop maar dat het iets met je studie te maken heeft en niet dat iemand dit heeft.

Ragout... warm maken (10 minuten laten koken)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
Eetze. Al weet ik niet wat ik me moet voorstellen bij een pasteitje in blik.

Terwijl ik het zat te typen bedacht ik al: oh ja natuurlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ragout... warm maken (10 minuten laten koken)
Die brroddingens ook 10 minuten in de oven.
En voilla... food (ben lui)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |