Heeft een bye voor de finale, al die andere potjes zijn toch kansloos voor zijn tegenstander.quote:
Tnx. Aangezien ik zo'n beetje altijd wat tussendoor iets anders aan doen ben is het gewoon kut. Ze moeten je zelf laten bepalen welke kwaliteit je wilt, bandbreedte genoeg hier.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo bij die NOS shit idd. Op het moment dat je naar een ander venster gaat dan shift hij van prioriteit en gaat de stream automatisch naar een mindere kwaliteit. Om bufferen te voorkomen, maar dit is ook kut als je tussendoor iets anders doet.
haha, wat is dit nou?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Iedereen wordt agressief van Nadal, zelfs de ballenjongens:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon racisme...Aziaten kunnen niet zo goed zienquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lowutquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet dan? Ik heb em al een keer een bal zien wegschoppen en meppen, en zo lang kijk ik nog niet.quote:
Zonder context is 'ie leuker.quote:
kutaziaten kunnen ook niet uit hun doppen kijken hequote:
Haha wtfquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snap niet dat ze Nadal daar niet al vrij snel in de wedstrijd een waarschuwing voor geven, dan weet hij in ieder geval dat hij op moet passen..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:18 schreef Norrage het volgende:
Wat neemt die Rafa toch kut veel tijd weer zeg
Retenpulkerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:18 schreef Norrage het volgende:
Wat neemt die Rafa toch kut veel tijd weer zeg
Ik heb een paar keer rond de 10 seconden geteld, valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Snap niet dat ze Nadal daar niet al vrij snel in de wedstrijd een waarschuwing voor geven, dan weet hij in ieder geval dat hij op moet passen..
Maar meteen een rebreak voor Klizan.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar meteen een rebreak voor Klizan.(Ik wil graag dat het spannend wordt, vamdaar dat ik deze rebreak toejuich.)
ow Jack Sock niet weer kunnen verrassen, wat jammerquote:
Speelde Haase echt zo slecht dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:55 schreef Szura het volgende:
Die Brasser, heeft hij eenmaal tijdens z'n praatjes de indruk gewekt dat hij daadwerkelijk de partij heeft gezien?
Hoezo, had ze voorspeld dat Nadal zou winnen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:02 schreef Wopper1 het volgende:
Marcella Mesker had helderziende moeten worden.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:04 schreef Syntix het volgende:
klappen voor nadallelijke power tennis verkloot het hele tennis
Ze weet zgn precies wat er in de hoofden van de spelers rondgaat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoezo, had ze voorspeld dat Nadal zou winnen?
"Power tennis"quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:04 schreef Syntix het volgende:
klappen voor nadallelijke power tennis verkloot het hele tennis
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:05 schreef Szura het volgende:
Deze Nadal is in te pakken, en niet alleen door Djokovic
Ik heb het gevoel dat hij inhoudt. In Rome speelde hij een stuk beter, lijkt mij sterk dat die vorm ineens verdwenen is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:05 schreef Szura het volgende:
Rome speelde ie ook verschrikkelijk slecht hoor in zijn eerste rondes. Pas vanaf de echte tegenstand ging hij knallen. Tegen Berdych/Fedje.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:09 schreef Niox het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hij inhoudt. In Rome speelde hij een stuk beter, lijkt mij sterk dat die vorm ineens verdwenen is.
Echt he.. De NOS heeft een neusje voor vreselijke presentatrices.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:08 schreef Szura het volgende:
Jaaa straks Roelfs![]()
![]()
En dan die lelijke muts weer, met haar "Robin Haaze"
Dat denk ik ook elk toernooi. In Madrid had Ferrer het kunnen doen, in Rome dacht ik Gulbis, toen weer Ferrer, enz. Maar die flikken het telkens niet en omdat Djoko er ook in de eerdere rondes uitvliegt wint Nadal toch weer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:05 schreef Szura het volgende:
En de set!quote:
quote:
Heb overal verstand van. Powertennis van Djokovic en Nadalquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
"Power tennis"
Jij hebt er verstand van.
Alleen jammer van die Fransman, maar eens kijken hoe Federer er bij staat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:12 schreef Rosario het volgende:
Federer - Benneteau vind ik toch wel een heerlijk affiche nu.
Wel iemand die hem een beetje kan testen, al heeft Benny de vorm niet echt momenteel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:12 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Alleen jammer van die Fransman, maar eens kijken hoe Federer er bij staat.
Je hoeft haar afbeelding niet op te zoeken hoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:15 schreef HulkHeld het volgende:
Wat is die presentatrice bijdehand zegProbeert Benneteau even leuk op zijn Frans uit te spreken, rotkop van d'r.
quote:Jan Roelfs. De voetbalcommentator. Hij geeft commentaar bij voetbalwedstrijden. Met de mond. En de microfoon. Jan wordt enthousiast van voetbal. En vooral van de goal. De goal. En de goal. En de goal van Jan Roelfs.
---
De voorzet richting Hofs, die kopt, met het hoofd!!!!
---
Ik zie hem al helemaal voor me als huisman.
- Haalt hij de was uit de wasmachine. En de was.
- Wil hij in de tuin gaan werken. En de schoffel.
Goed forum hequote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:20 schreef Wopper1 het volgende:
Ook bij de voetbalfans heeft men een bloedhekel aan Jan 'en de goal' Roelfs.
[..]
Ik check tv, doe niet te bijdehand jij.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:18 schreef Rosario het volgende:
[..]
Je hoeft haar afbeelding niet op te zoeken hoor.
Nog zo'n lekkertjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:23 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik check tv, doe niet te bijdehand jij.
Ah fijn, toch nog een plekje om mijn fiets te stallen.quote:
Oké, bedankt. Ja, dat vind ik ook altijd zo knap.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:06 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ze weet zgn precies wat er in de hoofden van de spelers rondgaat.
''Klizan krijgt er opeens weer zin in''... En dat soort termen.
Oh dan schakel ik ook maar eens inquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:12 schreef Rosario het volgende:
Federer - Benneteau vind ik toch wel een heerlijk affiche nu.
Dat heet een Roowbin.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:34 schreef Federer-fan het volgende:
Sterk, DF van Benneteau op BP tegen en 2-2.
Wat een baasquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:40 schreef Federer-fan het volgende:
Federer heeft de laatste tien jaar niet verloren van een speler met een lagere ranking dan 32?
Op een slam wellicht. Anders klopt dit sowieso niet. Dit jaar nog Benneteau, vorig jaar in ieder geval Haas.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:40 schreef Federer-fan het volgende:
Federer heeft de laatste tien jaar niet verloren van een speler met een lagere ranking dan 32?
Ja, da's dan wel weer logischer, omdat ze er best-of-five spelen; dan hebben de toppers veel meer kans om de wedstrijd om te keren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op een slam wellicht. Anders klopt dit sowieso niet. Dit jaar nog Benneteau, vorig jaar in ieder geval Haas.
Bakkes.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:44 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Tabasco hihihi wat een goeien garpjen.
Als je zelf iets beters hebt is het welkom.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:44 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Tabasco hihihi wat een goeien garpjen.
What's new.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:46 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Benneteau doet helemaal niks goed op het moment.
Maar volgens Roelfs speelt Fedje de beste wedstrijd van zijn leven.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:46 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Benneteau doet helemaal niks goed op het moment.
Nja, aan de andere kant, het zijn ook maar veertig toernooien geweest en hij heeft heel vaak van Nadal verloren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:46 schreef Norrage het volgende:
Fedje heeft op grand slams in de laatste 10 jaar slechts 2x van een speler buiten de top 10 verloren, en dat waren Berdych die 13 stond en Tsonga die 19 stond...Maar dat zijn natuurlijk ook gewoon top 10 spelers
En uit vorm. Maar die vijfsetters hiervoor kan hij idd echt niet meer aan..het is al een wonder dat hij zich daar doorheen kon slepenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:47 schreef Rosario het volgende:
Nee nou ja, dit wordt niet de pot die het vorig jaar op Wimbledon was. Benneteau is oud en moe.
Zei hij dat?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar volgens Roelfs speelt Fedje de beste wedstrijd van zijn leven.
Best wel wat eigenlijk, Benneteau heeft veel beter gespeeld in vorige wedstrijden tegen o.a. Federer, bijvoorbeeld dit jaar nog. Nu slaat hij hem bij de lichtste versnelling in het net.quote:
Dan nog. Waanzinnige stat hoor. Fed laat zich niet verrassen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, aan de andere kant, het zijn ook maar veertig toernooien geweest en hij heeft heel vaak van Nadal verloren.
Absoluut.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dan nog. Waanzinnige stat hoor. Fed laat zich niet verrassen.
Isner binnen minuutjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:53 schreef Szura het volgende:
Harrison houdt na een kwartier en een karrevracht BPs tegen z'n service!
6-5*
Troicki heeft er al 3 of 4 gehad, ook eentje op eigen servicequote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:00 schreef stefan92 het volgende:
Verdomme, Cilic had net setpunt op eigen service, XL-game drama dit haha.
Ja, precies.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:00 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
die waar hij net breakpoint op tegen kreeg..
Ik hoorde het ook al, dat is echt geen service volley. Nadal ziet dat Klizan hm half raakt en kort valt, dus hij loopt alvast naar voren toequote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
http://nos.nl/video/512808-wat-nu-servicevolley-van-nadal.html
Ligt het aan mij of is dit helemaal geen serve-volley? Ten eerste loopt hij niet meteen na zn service door (volgens mij is het meer dat hij ziet waar zn serve heen gaat en dan pas denkt dat aansluiten wel slim is) en ten tweede is het helemaal geen volley .....
Isner dit jaarquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik was vergeten hoe slecht Harrison was, hoe Isner daar twee sets van verloren heeft.
Godverdomme...wat ernstig zeg...Natuurlijk loop je naar het net als die bal zo terugkomtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:02 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook al, dat is echt geen service volley. Nadal ziet dat Klizan hm half raakt en kort valt, dus hij loopt alvast naar voren toe.
Nee, ligt niet aan jou. Precies, hij ziet dat hij kan aansluit, loopt dan op en slaat een gewone bal, niet eens een half-volley.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
http://nos.nl/video/512808-wat-nu-servicevolley-van-nadal.html
Ligt het aan mij of is dit helemaal geen serve-volley? Ten eerste loopt hij niet meteen na zn service door (volgens mij is het meer dat hij ziet waar zn serve heen gaat en dan pas denkt dat aansluiten wel slim is) en ten tweede is het helemaal geen volley .....
Waar kijken jullie dat?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:04 schreef stefan92 het volgende:
12-12 nu in de tiebreak bij Troicki - Cilic
Ja maar:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Isner dit jaar
Isner (doorgaans) op gravel
Ja, was prachtig.quote:
Houston telt niet echt..die baan is sneller dan de gemiddelde hardcourtbaan. In de DC en die ene pot tegen Rafa was hij wel goed, maar verder toch wel heel brak afgelopen 2 jaar hoor..Zelfs verloren van Haasequote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ja maar:
Harrison altijd![]()
Isner is trouwens niet slecht op gravel, met vijfsetters tegen Djokovic/Nadal, winst tegen Federer en een paar finales.
Oké, bedankt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:07 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Zijn geen beelden van, volg de score via slamtracker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Simon, dus ik durf nog niks te zeggen. Zou ik met Raonic ook niet durven trouwens..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:09 schreef Rosario het volgende:
[..]
Gezellig in het Raonic-busje kijken hoe de Cilic-trein ontspoort.
Tof, maar Cilic is geen top tien.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:10 schreef rhubarb het volgende:
Troicki tegen top 10: 3 gewonnen, 46 verloren.
Dat kan best zo zijn, maar zullen we het even over zijn vriendin hebben?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:10 schreef rhubarb het volgende:
Troicki tegen top 10: 3 gewonnen, 46 verloren.
Zou best kunnen want de android app werkt voor geen meter.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Is apple een stille sponsor? Steeds die iphones in beeld.
Hij is zo'n baas in het zo min mogelijk verspillen van energie in de aanloopwedstrijden. Het is dan wel weer treurig dat er vervolgens vaak met hem gespeeld wordt door de absolute top.quote:
Graag, tenminste nog iets dat die malloot normaliter goed doet...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:11 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dat kan best zo zijn, maar zullen we het even over zijn vriendin hebben?
Precies. Losing against top-10, winning in lifequote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:11 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dat kan best zo zijn, maar zullen we het even over zijn vriendin hebben?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:12 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Graag, tenminste nog iets dat die malloot normaliter goed doet...
Ik stel een Robin Haase drinking game voor. Met notoire quotes als 'goed getraind', 'allemaal goede jongens op de tour' en 'je ziet dat ik gewoon meekan met de nummer 25 van de wereld'.quote:
Twee keer de Koning van Kitz!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Goeie resultaten op gravel? 1 kwartfinale in Nice toch ...
Ja, alleen Haase had het niet over de afgelopen 2 jaarquote:
Dit seizoen gewonnen van Isner, Andujar en Dolgopolov dus voor Haase wel redelijke resultaten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, alleen Haase had het niet over de afgelopen 2 jaar
Hij is vies dik ja. Net Jack van Gelder.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:27 schreef Syntix het volgende:
Heeft Federer nou een buikje of lijkt dat maar zo?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is vies dik ja. Net Jack van Gelder.
Toch nog backodds van 1.7 voor toernooiwinst. Vind ik hoog.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:28 schreef Szura het volgende:
Serena nog maar 6 games verloren in drie rondes
Daar zit je al snel aan als je de back odds per wedstrijd vermenigvuldigt...met zoveel wedstrijden nog te spelenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Toch nog backodds van 1.7 voor toernooiwinst. Vind ik hoog.
Da's waar, zeker in de eventuele finale tegen Sharapova stellen de odds misschien nog iets voor. Maar het zag er zo hoog uit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar zit je al snel aan als je de back odds per wedstrijd vermenigvuldigt...met zoveel wedstrijden nog te spelen
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is vies dik ja. Net Jack van Gelder.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:40 schreef Federer-fan het volgende:
Benneteau gewoon in acht finales gestaan in zijn carriere en nog nooit een toernooi gewonnen. Hij is een beetje de Michiel Schapers van het tennis.
De clown?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:36 schreef Szura het volgende:
Als Fed nou ff haast maakt, gaan ze bij ES hopelijk naar de clown
Clownfilsquote:
Wat gebeurde er? Ik heb het gemist.quote:
Backhand streep langs de lijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Ik heb het gemist.
Oké, bedankt.quote:
GSMquote:
Dat vind ik wel de meest toepasselijke bijnaam van allemaal.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De clown tegen Boredo. Het contrast.
quote:
Luik heeft ook een mooie kant.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:04 schreef Szura het volgende:
Waarom woont Chardy in Luik
Wat een grafstad
Rafatwitter:BenRothenberg twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 14:16:55Rafael Nadal complaining to Pam Shriver on ESPN2 that Fognini was scheduled second yesterday while he was third. "It's not fair." #rg13 reageer retweet
Mijn favoriete zin is: "At least Rafael Nadal isn't ugly or have a giant nose."quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat stukje over de vrouw van Federer is geniaal.
Ja, inderdaad. Allebei tegelijk laten spelen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:14 schreef Norrage het volgende:
Rafatwitter:BenRothenberg twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 14:16:55Rafael Nadal complaining to Pam Shriver on ESPN2 that Fognini was scheduled second yesterday while he was third. "It's not fair." #rg13 reageer retweet
Wat als Fognini 3e was en jij 2e? Was het dan wel eerlijk?
Nadal is af en toe wel een klein kind hoor. Dat hij zich tekortgedaan voelt is één ding, maar dat hij het ook nog eens allemaal wereldkundig maakt, vind ik wel een beetje triest.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:17 schreef Szura het volgende:
Zich ook druk maken om zo'n spelertje als Fognini
Die Spaanse zeikerd moet hem met 8 games max naar huis sturen
Dan was het zeker weer oneerlijk geweest dat Fognini een 3 setter zou hebben gespeeld, en Rafa niet....quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Allebei tegelijk laten spelen waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dan was het zeker weer oneerlijk geweest dat Fognini een 3 setter zou hebben gespeeld, en Rafa niet....Of dan zit hij weer te klagen dat hij vroeger speelt maar dan wel op een outside court moet spelen ofzo...Hij weet altijd wel iets te bedenken...Hij begrijpt echt helemaal niks ervan. Die vent is zo dom
Hij?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:25 schreef Federer-fan het volgende:
Schiavone wint van Flipkens maar hij had er wel drie sets voor nodig.
Ja, zeg ik iets geks?quote:
Hetzelfde als zijn vorige 2 pottenquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:46 schreef Szura het volgende:
Raonic verneuk die tiebreak ook maar ff ja
Hond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |