Als je haar nou heel hard laat struikelen, zou het dan verholpen zijn?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:50 schreef iBenny het volgende:
Deze post draag ik op aan het spleetje tussen de tanden van Milou.
roodkapje?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:51 schreef ZaZoe het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Ali B al een paar kanshebbers heeft laten gaan..
Moet ook wel, zelf mag ze niet eens stemmen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
Pffff wat een applaus om niks. Veel familie meegenomen zeker.
Die meid met die ananas op haar hoofd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:51 schreef ZaZoe het volgende:
We missen alles idd. Wat een bagger. Zo jammer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:49 schreef iBenny het volgende:
Ik mis de thema's. Ik mis Stacey. Ik mis zelfs Wendy.
Dat was Gypsy Wedding.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Die meid met die ananas op haar hoofd.
Bohhhhh wat een misser dat ie die liet gaan.
quote:
ze hadden Ali B moeten laten gaanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:51 schreef ZaZoe het volgende:
Dacht meer aan die 2 goed zingende meisjes die er ook nog eens leuk uitzagen, ben de namen kwijtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Die meid met die ananas op haar hoofd.
Bohhhhh wat een misser dat ie die liet gaan.
Hoiiiiiiiiquote:
Alleen is het bij Candy van nature zoquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoiiiiiiii
Zie je dat Candy een Yo-mondje heeft? Haar tanden passen ook niet
Ja ik dacht ook al, durven we geen kritiek te gevenquote:
Zij is juist de chillste van allemaal....quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben Angela zo ontiegelijk zat. Al een jaar of 2.
Dat pijpt zo lastigquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoiiiiiiii
Zie je dat Candy een Yo-mondje heeft? Haar tanden passen ook niet
Dat zegt veel over de andere 3quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:56 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Zij is juist de chillste van allemaal....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |