Waarom niet?quote:
En dan de muziek er nog bijquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:44 schreef iBenny het volgende:
Het spijt me als ik niet meer reageer, maar de kans is dan aanwezig dat ik schuimbekkend en trillend op de grond lig door het lichtgebruik in het decor.
Jup. En de oude Gordon.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:44 schreef iBenny het volgende:
Het spijt me als ik niet meer reageer, maar de kans is dan aanwezig dat ik schuimbekkend en trillend op de grond lig door het lichtgebruik in het decor.
Nou ja, ze zwaait niet de hele avond, dus je ziet het amper. En als ze het figuur heeft.quote:
Sowieso Idols oude stijlquote:
Het lag dus niet aan mijquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:46 schreef ZaZoe het volgende:
Dementerend Jurylid?...wat een slecht geluid
Ken ik niet.quote:
Wat ik van afstand zag, jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:47 schreef MissJ het volgende:
ik vind Candy er eigenlijk wel heel tof uitzien, vooral die rok is
Buttons zijn tof man! Had ik vroeger ook.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:47 schreef Stickertje het volgende:
ali heeft een leo blokhuis button op zijn jas?
Precies. Jij bent al een oude lummel hè?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, bij Idols was je nog niet geboren natuurlijk
Ik ben al bijna doodquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Precies. Jij bent al een oude lummel hè?
abba buttons?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Buttons zijn tof man! Had ik vroeger ook.
Heb ik idnerdaad ookquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
Bijna vergeten dat SBS nu uitzendt met Bloed zweet en drama.
quote:
Terwijl die kandidaten echt niet slechter zijn dan dezequote:
Sommige kunnen misschien nog wel beter zingen ookquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Terwijl die kandidaten echt niet slechter zijn dan deze
Maar dat geldt voor iedereenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee
Eerst maar eens morgen zien te halen
Vooral de thema's. Nu is het gewoon willekeurige liedjes, niet leuk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:49 schreef iBenny het volgende:
Ik mis de thema's. Ik mis Stacey. Ik mis zelfs Wendy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |