SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 Augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 December 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 Februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / Tan Codes of dergelijke bij de hand (niet nodig indien gebruik wordt gemaakt van paypal)
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
Top Users in de SC-
Melleyn - Geflipte-Koelkast - Bambino - Karina - Tralalala - Stuart - Speedo-drager - Essnhills - Gekkepoes - Jimbo - Ceviche - Xeor - Pino112 -
BAM ! Dat zijn ze dan, onze doldwaze SC userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
OhNoes - Pimmetje2010 - Che - koekjestrommel1
nizno - Karina - exaCity - Lyza666 - JamFlava - Zosk - Piger - Paxcon
delano.888 - wolfrolf - MarkoAlmelo - junkiexp - Studiotje
RobertNL - Phaelanx_NL - iBenny - Downstar - Maraca - rene90 - Onufriev
CherryLips - EDMAN- - rickyszz - Ailuranthrope - Renn
Guul
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SCOp maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
Chernobyl is wel bijzonder ja! Zou ik ook wel eens heen willen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:07 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hoef er niet heen.
Wil wel nog eens naar Tokio en Chernobyl.
ksstquote:
Zeg dat ook maar tegen bambinoquote:
staan er ergens al stats ?quote:
Gewoon doenquote:
Of je bent gewoon een idiootquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar had er 25.084 vannacht.
ohh zoquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar had er 25.084 vannacht.
Spannendquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:10 schreef Jimbo het volgende:
morgen denk ik in de top 500 te komen ... wie weet
Van mij mag het hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe kijk IK ben niet zo kinderachtig he
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamJohannes steunt #TeamKarina
Kijk dat is nou een goede TT.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeft het ook nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dan lijkt het net of hij de TT heeft verzonnen, dus echt veel nut heeft het niet
miauwquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Spannend!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:10 schreef Jimbo het volgende:
morgen denk ik in de top 500 te komen ... wie weet
ja maar jij post echt ziek veelquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Spannend
Ik stond in 2005 al op de 5e plek
Wat moeten jullie morgen nou kijken?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hierbij volgt ons officiële mission statement
[ afbeelding ]
Dat viel destijds wel mee hoor. Ik stond toen met 42.900 al op de 36e plaatsquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat viel destijds wel mee hoor. Ik stond toen met 42.900 al op de 36e plaats
ik twijfel of ik hem ga halen bij saturnquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:13 schreef Studiotje het volgende:
S4. Bij Saturn is die 100 euro goedkoper
HOUIquote:
Je mag altijd X-factor kijken hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik morgen naar een verjaardag maar anders zou ik het echt niet hebben geweten
Had ik ook, zo een Huawei.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:14 schreef essnhills het volgende:
Wij hebben gewoon een smartphone in de box
Je moet ook gewoon niet kijkenquote:
Liever kijk ik niet naar smakeloze c-artiesten. Alleen programma's die televizierwaardig zijn.quote:
Dat is om ons af te leiden zodat hij zo een box kan pakkenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een interessante toevoeging aan dit topic.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een interessante toevoeging aan dit topic.
Voetbalquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Liever kijk ik niet naar smakeloze c-artiesten. Alleen programma's die televizierwaardig zijn.
Zoals VI
Dat ik die box mis ga lopen zal met mijn computer te maken hebben, niet met die foto.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is om ons af te leiden zodat hij zo een box kan pakken
Boer zoekt vrouw?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Liever kijk ik niet naar smakeloze c-artiesten. Alleen programma's die televizierwaardig zijn.
Zoals VI
wutquote:
You never knowquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat ik die box mis ga lopen zal met mijn computer te maken hebben, niet met die foto.
Kijk en daar ga je de mist in. VI gaat niet over voetbal. Nou misschien wel, maar dat is niet wat er leuk aan is. Het is een spel tussen vier komische heren.quote:
Je spelt Greenpan verkeerdquote:
Gaat nog sneller..quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:17 schreef sweetlady-o het volgende:
Als de box zo snel gaat als die telefoon gaat dit hem voor mij niet worden.
Nee. Dat kreeg per abuis die ring.quote:
Ik heb het wel eens gezien, vond het niks aanquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk en daar ga je de mist in. VI gaat niet over voetbal. Nou misschien wel, maar dat is niet wat er leuk aan is. Het is een spel tussen vier komische heren.
Dat komt dan mooi uit, die box gaat namelijk nog snellerquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:17 schreef sweetlady-o het volgende:
Als de box zo snel gaat als die telefoon gaat dit hem voor mij niet worden.
Kan me er 0,0 bij voorstellen. Maar okee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gezien, vond het niks aan
maar je zit dus te cammen of iets ?quote:
Smaken verschillen hč?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan me er 0,0 bij voorstellen. Maar okee.
Ik weet niet eens meer of ik heb gestemd toenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee. Dat kreeg per abuis die ring.
eigenlijk is dat hilversumse wereldje sowieso smakeloos behalve toen ze VI kozen. Toevallig ook de enige keer dat ik per sms gestemd heb op iets wat op TV verscheen.
Over smaak valt niet te twisten absoluut.quote:
Of hij is stiekem een vrouwtjequote:
quote:
Volgens mij heb ik meer kans 2 loterijen te winnen met 1 lot dan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat komt dan mooi uit, die box gaat namelijk nog sneller![]()
quote:
Als ik die avond niet had gestemd en het ging fout voor VI had ik het mijzelf nooit vergeven.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer of ik heb gestemd toenIk stem ook nooit ergens op, zeker niet als het per sms is en het geld kost, uit principe.
Nee, ik heb echt dat programma gezien met die van der gijp en derksenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten absoluut.
Maar misschien verwar je het wel met studio voetbal (dat met die kale dikke man). Daarop zou je kritiek volledig terecht zijn.
Je moet ook heel veel geluk hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:20 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heb ik meer kans 2 loterijen te winnen met 1 lot dan.
Ik denk echt dat jullie stemmen er mede voor hebben gezorgd dat ze toen hebben gewonnen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik die avond niet had gestemd en het ging fout voor VI had ik het mijzelf nooit vergeven.
^quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, tinychat met de jong sc. Onderbroek op mn hoofd
ik heb toch niets beters te doenquote:
Beter dan dat stomme angrybirds ding, die heb ik nu wel vier keer gezienquote:
Ik denk dat ze eerder omvallen van het lachen dan dat ze versteld staanquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat zouden mijn gasten van een Angry Birds speaker vinden, ik vraag het mij af.
buch is wel ofquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ook niet echt. Anders had ik het Buch in de bajes topic volgespamdOf een SC.
Ze zouden weggeblazen worden denk ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat zouden mijn gasten van een Angry Birds speaker vinden, ik vraag het mij af.
Jaquote:
Zittend op die massagestoelquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
heej dat is wat voor tijdens het hunten, beetje sport, buikspierstimulatie
Oh okeequote:Op donderdag 30 mei 2013 22:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt dat programma gezien met die van der gijp en derksen![]()
Goed programma welquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ook niet echt. Anders had ik het Buch in de bajes topic volgespamdOf een SC.
nee jij bent een kutschaapquote:
doe danquote:
Je bent zelf een kut, schaap!quote:
quote:
jij hebt een kut, schaapquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou grappig zijn als dat schaap even snel ging als die galaxy
quote:
t was een motorquote:
Ik heb kussensquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:26 schreef Jimbo het volgende:
pff van mij mag t wel over zijn, wat een kuthunt was het weer
ik ookquote:
Maar hij is er welquote:
en weg !quote:
ja !quote:
aids!quote:
quote:
ksst scheer je weg kut kindquote:
Je bent zelf een hondquote:
electrische stoelquote:
Om met je tellsell afvalding op te zittenquote:
nee, dat is die naast me zitquote:
lekker van alle kanten trillenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Om met je tellsell afvalding op te zitten
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Om met je tellsell afvalding op te zitten
Nee wat is dit?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
Weten jullie deze nog
[ afbeelding ]
Van vorige keer.
wat mag dat wel niet wezen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
Weten jullie deze nog
[ afbeelding ]
Van vorige keer.
wat de fuck is dat ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
Weten jullie deze nog
[ afbeelding ]
Van vorige keer.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, dat is die naast me zithij is zoo lief enzo, echt zo van knuffel knuffel knuffel
jaa echt liefquote:
ook van onder?quote:
Wat is het? Leg je daar je vibrator in ofzo?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
Weten jullie deze nog
[ afbeelding ]
Van vorige keer.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
Dat moet een soort vibrator voorstellen. Maar hoe je dat gebruikt
quote:
Ohjaquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
Weten jullie deze nog
[ afbeelding ]
Van vorige keer.
erop zitten en dat ding erin moffelenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
Geen idee hoe dat werkt. Raar ding.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat is het? Leg je daar je vibrator in ofzo?
alle kanten zeg ik tochquote:
nee die is andersquote:
Dat is om van onder te trillenquote:
quote:
quote:
Er alleen tegen aan houden ofzo denk ik?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
4-seasons je weetquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:32 schreef Rockiejj het volgende:
Zomerdekbed
Gewoon deken van je af gooien.
ja,goed verhaal manquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:32 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
tegelijktijdig te gebruiken met de buikspierriem
Wat wil je dan ?quote:
wel voor akaiquote:
Philips Verwarmde Vibrator / Stimulatorquote:
Zomer -> Geen deken over je heenquote:
lekker ding hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Philips Verwarmde Vibrator / Stimulator
Deze stijvolle stimulator ligt door de doordachte sensuele vorm zacht en comfortabel in de hand. Met één druk op de knop warmt deze vernuftige vibrator op tot een heerlijke temperatuur van zo'n 40°C. Samen met de 5 vibratiesstanden en 4 vibratieprogramma's zorg je hiermee voor pure verwennerij over het gehele lichaam.
helaasquote:
naakt slapenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zomer -> Geen deken over je heen
Herfst -> Half half
Winter -> Onder de deken
Lente -> Half half
Ik snap het nog niet. Heb je niet een filmpje ofzo?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze stijvolle stimulator ligt door de doordachte sensuele vorm zacht en comfortabel in de hand. Met één druk op de knop warmt deze vernuftige vibrator op tot een heerlijke temperatuur van zo'n 40°C. Samen met de 5 vibratiesstanden en 4 vibratieprogramma's zorg je hiermee voor pure verwennerij over het gehele lichaam.
dat zeg ikquote:
Lekker m'n arm masserenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoek dat zelf maar man.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik snap het nog niet. Heb je niet een filmpje ofzo?
i guess ;9quote:
wibraquote:
met zn plakzak tegen je beenquote:
Knuppel je neer met een maglitequote:Op donderdag 30 mei 2013 22:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat wil je dan ?noem maar een plaats en datum en ik zal er zijn.
zwijg jezelf anders maar dood
zoals ik al zei, plaats en datum en ik zal er zijn.quote:
i love kussens?quote:
Of het goedkoopste winterdekbed van de ikea.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:32 schreef Rockiejj het volgende:
Zomerdekbed
Gewoon deken van je af gooien.
benieuwd hoe ze slapen !quote:
Als je het ziet, wil je niks anders meer.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Je wilde het toch wetenMij boeit het niet hoor, ga het toch niet kopen.
je hebt geen zak ?quote:
scherpquote:
Nee deze zijn stom.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu had je gewild dat je deze stoere kussens gehad had!
i love allesquote:
quote:
okquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:38 schreef Rockiejj het volgende:
Die kussens wilde ik! Maar zat niet op te letten
Kan ik je misschien verblijden met een aviator zonnebril?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:38 schreef Rockiejj het volgende:
Die kussens wilde ik! Maar zat niet op te letten
Jep. Dat bedoel ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:38 schreef Ceviche het volgende:
[..]
KussenSlopen zijn dit, of bedoelde je dat niet?
kan erger (A)quote:
Je moet ook niet weggaanquote:
Of weer aanbiedingen waar er maar een paar van zijnquote:
ik denk t scriptquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of weer aanbiedingen waar er maar een paar van zijn
het liever ray'squote:
quote:
Of beidequote:
Ik kan niet de hele dag niets doen natuurlijkquote:
best goed te doen zn dingquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:39 schreef xminator het volgende:
Denk toch eerder dat scriptkiddies bezig zijn..
Ja hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan ik je misschien verblijden met een aviator zonnebril?
sowiesoquote:
je mag hem terugsturenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou nooit een zonnenbril kopen zonder te passen.
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:40 schreef xminator het volgende:
Michael Kors is een paupermerk, kwaliteitsloos en lelijk imo.
Maar nu is het avondquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan niet de hele dag niets doen natuurlijk
thats what she saidquote:
quote:
Ja, maar ook in huis moet ik soms iets doenquote:
die had ik vroeger moeten hebbenquote:
Dat doe je morgen maarquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ook in huis moet ik soms iets doen
Is wel goed voor je als je veel uren maakt, maar dat doe ik nietquote:
RENNEEEENquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
Shit ik moet naar de wc. Heel snel dan maar.
niet te hard persen !quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
Shit ik moet naar de wc. Heel snel dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |