Had ik ook, zo een Huawei.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:14 schreef essnhills het volgende:
Wij hebben gewoon een smartphone in de box
Je moet ook gewoon niet kijkenquote:
Liever kijk ik niet naar smakeloze c-artiesten. Alleen programma's die televizierwaardig zijn.quote:
Dat is om ons af te leiden zodat hij zo een box kan pakkenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een interessante toevoeging aan dit topic.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een interessante toevoeging aan dit topic.
Voetbalquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Liever kijk ik niet naar smakeloze c-artiesten. Alleen programma's die televizierwaardig zijn.
Zoals VI
Dat ik die box mis ga lopen zal met mijn computer te maken hebben, niet met die foto.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is om ons af te leiden zodat hij zo een box kan pakken
Boer zoekt vrouw?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Liever kijk ik niet naar smakeloze c-artiesten. Alleen programma's die televizierwaardig zijn.
Zoals VI
wutquote:
You never knowquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat ik die box mis ga lopen zal met mijn computer te maken hebben, niet met die foto.
Kijk en daar ga je de mist in. VI gaat niet over voetbal. Nou misschien wel, maar dat is niet wat er leuk aan is. Het is een spel tussen vier komische heren.quote:
Je spelt Greenpan verkeerdquote:
Gaat nog sneller..quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:17 schreef sweetlady-o het volgende:
Als de box zo snel gaat als die telefoon gaat dit hem voor mij niet worden.
Nee. Dat kreeg per abuis die ring.quote:
Ik heb het wel eens gezien, vond het niks aanquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk en daar ga je de mist in. VI gaat niet over voetbal. Nou misschien wel, maar dat is niet wat er leuk aan is. Het is een spel tussen vier komische heren.
Dat komt dan mooi uit, die box gaat namelijk nog snellerquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:17 schreef sweetlady-o het volgende:
Als de box zo snel gaat als die telefoon gaat dit hem voor mij niet worden.
Kan me er 0,0 bij voorstellen. Maar okee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gezien, vond het niks aan
maar je zit dus te cammen of iets ?quote:
Smaken verschillen hč?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan me er 0,0 bij voorstellen. Maar okee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |