Philips Verwarmde Vibrator / Stimulatorquote:
Zomer -> Geen deken over je heenquote:
lekker ding hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Philips Verwarmde Vibrator / Stimulator
Deze stijvolle stimulator ligt door de doordachte sensuele vorm zacht en comfortabel in de hand. Met één druk op de knop warmt deze vernuftige vibrator op tot een heerlijke temperatuur van zo'n 40°C. Samen met de 5 vibratiesstanden en 4 vibratieprogramma's zorg je hiermee voor pure verwennerij over het gehele lichaam.
helaasquote:
naakt slapenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zomer -> Geen deken over je heen
Herfst -> Half half
Winter -> Onder de deken
Lente -> Half half
Ik snap het nog niet. Heb je niet een filmpje ofzo?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze stijvolle stimulator ligt door de doordachte sensuele vorm zacht en comfortabel in de hand. Met één druk op de knop warmt deze vernuftige vibrator op tot een heerlijke temperatuur van zo'n 40°C. Samen met de 5 vibratiesstanden en 4 vibratieprogramma's zorg je hiermee voor pure verwennerij over het gehele lichaam.
dat zeg ikquote:
Lekker m'n arm masserenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoek dat zelf maar man.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik snap het nog niet. Heb je niet een filmpje ofzo?
i guess ;9quote:
wibraquote:
met zn plakzak tegen je beenquote:
Knuppel je neer met een maglitequote:Op donderdag 30 mei 2013 22:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat wil je dan ?noem maar een plaats en datum en ik zal er zijn.
zwijg jezelf anders maar dood
zoals ik al zei, plaats en datum en ik zal er zijn.quote:
i love kussens?quote:
Of het goedkoopste winterdekbed van de ikea.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:32 schreef Rockiejj het volgende:
Zomerdekbed
Gewoon deken van je af gooien.
benieuwd hoe ze slapen !quote:
Als je het ziet, wil je niks anders meer.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Je wilde het toch wetenMij boeit het niet hoor, ga het toch niet kopen.
je hebt geen zak ?quote:
scherpquote:
Nee deze zijn stom.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu had je gewild dat je deze stoere kussens gehad had!
i love allesquote:
quote:
okquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:38 schreef Rockiejj het volgende:
Die kussens wilde ik! Maar zat niet op te letten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |