SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 Augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 December 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 Februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / Tan Codes of dergelijke bij de hand (niet nodig indien gebruik wordt gemaakt van paypal)
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
Top Users in de SC-
Melleyn - Geflipte-Koelkast - Bambino - Karina - Tralalala - Stuart - Speedo-drager - Essnhills - Gekkepoes - Jimbo - Ceviche - Xeor - Pino112 -
BAM ! Dat zijn ze dan, onze doldwaze SC userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
OhNoes - Pimmetje2010 - Che - koekjestrommel1
nizno - Karina - exaCity - Lyza666 - JamFlava - Zosk - Piger - Paxcon
delano.888 - wolfrolf - MarkoAlmelo - junkiexp - Studiotje
RobertNL - Phaelanx_NL - iBenny - Downstar - Maraca - rene90 - Onufriev
CherryLips - EDMAN- - rickyszz - Ailuranthrope - Renn
Guul
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SCOp donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Goed hoorquote:
quote:
quote:
Erg druk maar gelukkig is morgen mijn laatste drukke dagquote:
Kut.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Erg druk maar gelukkig is morgen mijn laatste drukke dag
Et toi
BOX. Garpje.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef jeroendh het volgende:
Roept er iemand maar ff als de box er is.
Ga ik ff wat anders doen.
HAHAHAHHA garpjequote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef jeroendh het volgende:
Roept er iemand maar ff als de box er is.
Ga ik ff wat anders doen.
Das handig!quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
kussentjes besteld
Was nog even kut, ik betaalde met CC maar wist mijn pincode niet meerIk wist het ongeveer, goed gegokt
Kussentjes gekocht jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:35 schreef bambino het volgende:
Karina replied niet, dus die is aan het kopen nu
Of nog in het volle topic aan het posen
quote:
Ik kijk net meequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit heb ik vandaag al eens gezien
Ja vroeger hoefde je je pincode niet in te vullen bij je CC. Vandaar dat ik het niet zo goed meer wist.quote:
Hahahahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
kussentjes besteld
Was nog even kut, ik betaalde met CC maar wist mijn pincode niet meerIk wist het ongeveer, goed gegokt
Oja, das lastigquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja vroeger hoefde je je pincode niet in te vullen bij je CC. Vandaar dat ik het niet zo goed meer wist.
Vroeger kon ik met mijn vaders CC gewoon betalen als jochie van 12quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja vroeger hoefde je je pincode niet in te vullen bij je CC. Vandaar dat ik het niet zo goed meer wist.
Nee, laatste toets niet gehaald. Was laatste kans. Weer 2 te veel fout, dus afwachten wat de normering word..quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
kussentjes besteld
quote:
quote:
Frustrerend zegquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, laatste toets niet gehaald. Was laatste kans. Weer 2 te veel fout, dus afwachten wat de normering word..
Met die dingen heb ik ook nog gewerkt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef bambino het volgende:
[..]
Vroeger kon ik met mijn vaders CC gewoon betalen als jochie van 12
Liep naar de kassa van restaurant, die trekt de cc over een machine. Handtekening en klaar
dankjequote:
Graag gedaanquote:
Toen ik mijn 1e CC kreeg was dat al niet meerquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Met die dingen heb ik ook nog gewerkt.
Ja, dus of hopen dat ik na speciaal gesprek met allemaal mensen door mag, of stoppen met opleiding..quote:
Welke opleiding volg je eigenlijk?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, dus of hopen dat ik na speciaal gesprek met allemaal mensen door mag, of stoppen met opleiding..
Voor online had ik nu dus net zo goed voor ideal kunnen kiezen... ik dacht CC is sneller, alleen nummer invullen. Best stom trouwens dat je niet meer met paypal kunt betalen, dat was nog veel handiger.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Toen ik mijn 1e CC kreeg was dat al niet meer
Heb nu ook pincodes ervoor maar weet er maar 1 uit me hoofd, andere staat ergens in telefoon
En 3e is virtueel only (Neteller)
Heb voor mijn CC en pinpas dezelfde pincode.. lekker makkelijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Toen ik mijn 1e CC kreeg was dat al niet meer
Heb nu ook pincodes ervoor maar weet er maar 1 uit me hoofd, andere staat ergens in telefoon
En 3e is virtueel only (Neteller)
Ja er was gezeik met paypal door refunds via paypal enzo. Heb daar zelf ook last van met mijn bedrijf.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor online had ik nu dus net zo goed voor ideal kunnen kiezen... ik dacht CC is sneller, alleen nummer invullen. Best stom trouwens dat je niet meer met paypal kunt betalen, dat was nog veel handiger.
Ik wist dat die van mijn CC een jaartal was, en ik wist ongeveer in welke richting, eerste gok was goed.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Heb voor mijn CC en pinpas dezelfde pincode.. lekker makkelijk.
ABN zeker? Rabo mag je code niet zelf kiezen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Heb voor mijn CC en pinpas dezelfde pincode.. lekker makkelijk.
1987quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist dat die van mijn CC een jaartal was, en ik wist ongeveer in welke richting, eerste gok was goed.
Oh dan zal ebay er ook last van hebben? Als ik daar bestel doe ik het ook altijd met paypal.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja er was gezeik met paypal door refunds via paypal enzo. Heb daar zelf ook last van met mijn bedrijf.
Ik heb Rabo en volgens mij mocht ik de code van de CC zelf kiezen hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef bambino het volgende:
[..]
ABN zeker? Rabo mag je code niet zelf kiezen.
Sorry, dat heb je inderdaad al eens verteld. Zou erg klote zijn als je ermee moet stoppenquote:
1922quote:
ebay heeft er het meeste last van, verschil met ebay is. Ebay verkoopt zelf niet, maar heeft verkopers.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan zal ebay er ook last van hebben? Als ik daar bestel doe ik het ook altijd met paypal.
Volgens mij kon je bij de Rabo kiezen voor of een andere, of dezelfde als je pinpasquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Rabo en volgens mij mocht ik de code van de CC zelf kiezen hoor
Oh ja natuurlijk. Dan hebben hun klanten er last van.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:45 schreef bambino het volgende:
[..]
ebay heeft er het meeste last van, verschil met ebay is. Ebay verkoopt zelf niet, maar heeft verkopers.
Evt. kosten komen dus op koper of verkoper.
Als het een bestaand jaartal is, is het niet zo moeilijkquote:
Ja inderdaad. Maar dan ICT doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, dat heb je inderdaad al eens verteld. Zou erg klote zijn als je ermee moet stoppen
ook alquote:
quote:
Het stomme is, ik was hem al een keer vergeten, 3x fout gedaan, moest ik een nieuwe aanvragenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:45 schreef bambino het volgende:
[..]
Als het een bestaand jaartal is, is het niet zo moeilijk
2000-2013
Maar het zal wel een jaar zijn die nog komt(als het goed is)
Zover ik weet kan dat alleen bij ABN.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Rabo en volgens mij mocht ik de code van de CC zelf kiezen hoor
Hoe oud ben je eigenlijk? Ben je 1e jaars?quote:
Dat jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:46 schreef bambino het volgende:
[..]
Zover ik weet kan dat alleen bij ABN.
Misschien puur toeval alhoewel die kans wel HEEL klein is.
Of misschien dat je er voor kunt kiezen dezelfde te nemen als pinpas.
17, jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk? Ben je 1e jaars?
Jup dat is kut.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Het stomme is, ik was hem al een keer vergeten, 3x fout gedaan, moest ik een nieuwe aanvragen
ABN en ANWB CCquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef bambino het volgende:
[..]
ABN zeker? Rabo mag je code niet zelf kiezen.
stu!! welkom terugquote:
Ben ook geen lid van ANWB dus dat wist ik ook niet.quote:
anwbquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:48 schreef bambino het volgende:
[..]
Ben ook geen lid van ANWB dus dat wist ik ook niet.
9 per minuutquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:47 schreef Jimbo het volgende:
ik moet nog 1192post tot de 1908 vandaag.. ik ga het niet halen![]()
eitje, maar geen zin inquote:
Ford Servicequote:
Waarom geen CC van de ABN?quote:
bier!quote:
quote:
sorryquote:
tja... niet heel goedkoop(de CC wel trouwens.) maar zo af en toe wel handig.quote:
niks is ooit gratisquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:48 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Waarom geen CC van de ABN?
Die is gratis
quote:
soms wel jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:48 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tja... niet heel goedkoop(de CC wel trouwens.) maar zo af en toe wel handig.
48hquote:
Was het maar zo. Je bent de 4e die het vandaag vraagt op FOK!quote:
Nope, moest ik eerst een betaalpakket nemen a 15,- per maand.. Nu betaal ik 15,- per jaar.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:48 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Die is gratis
Ik betaal er gewoon elk jaar voor hoor?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:48 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Die is gratis
Heb je geen bankrekening ergens? Kon je daar CC krijgen voor ws ook zo'n zelfde bedrag? Niet dat het uitmaakt thoquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Nope, moest ik eerst een betaalpakket nemen a 15,- per maand.. Nu betaal ik 15,- per jaar.
Jawelquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
Heej dit hebben we nog niet gezien toch? e-readertje.
Jawelquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
Heej dit hebben we nog niet gezien toch? e-readertje.
Sorryquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Was het maar zo. Je bent de 4e die het vandaag vraagt op FOK!
Heb zelfs 3 bankrekeningen.. Maar dan moet ik er zon betaalpakket a 15,- per maand bij nemen, terwijl die rekeningen mij nu niks kosten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Heb je geen bankrekening ergens? Kon je daar CC krijgen voor ws ook zo'n zelfde bedrag? Niet dat het uitmaakt tho
Ah dan heb ik die gewoon steeds gemist.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
JawelMaar wat minder vaak dan andere dingen
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:51 schreef tralalala het volgende:
Om 22:15 Bambinostyle naar huis scheuren en dan hopelijk rond 22:45 thuis en dan 22:50 de box.
Die dan precies om 22:44 komt natuurlijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:51 schreef tralalala het volgende:
Om 22:15 Bambinostyle naar huis scheuren en dan hopelijk rond 22:45 thuis en dan 22:50 de box.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dan heb ik die gewoon steeds gemist.
Vanavond extra gevaarlijk op de weg door de hunt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:51 schreef tralalala het volgende:
Mijn huidige auto ook nietquote:
Maar misschien ook wel extra rustig door de huntquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanavond extra gevaarlijk op de weg door de hunt.
Op papier zou de mijne 190 kunnen.. in praktijk 180 op benzine, 170 op lpgquote:
Maar het blijft wel forever een lamp, hence foreverlamp.quote:
Betaal pakket heb je toch alquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Nope, moest ik eerst een betaalpakket nemen a 15,- per maand.. Nu betaal ik 15,- per jaar.
Hij is dus niet van gerecycled glad?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:52 schreef bambino het volgende:
[..]
Maar het blijft wel forever een lamp, hence foreverlamp.
Hehe, als hij kapot is dus gewoon bewarenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:52 schreef bambino het volgende:
[..]
Maar het blijft wel forever een lamp, hence foreverlamp.
Denk dat ik 170 kan halen met de mijne, nog nooit gedaan en ook niet van plan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Op papier zou de mijne 190 kunnen.. in praktijk 180 op benzine, 170 op lpg
Misschien wel, maar daar betaal ik niet voor.quote:
Ook ooit over getwijfeld, maar heb je daar niet zo'n ding waar je je kaart in moet steken bij het iDealen? Dat werkt juist heerlijk bij ING. En ben ook groot fan van de ING app.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
hmm mss binnenkort maar naar abn toe, als de CC gratis is en t basis pakket evenveel kost
Maar ben je wel snel thuis.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef bambino het volgende:
[..]
Denk dat ik 170 kan halen met de mijne, nog nooit gedaan en ook niet van plan.
Heb de auto vanwege goedkope benzine700km per tank ofzo. Als ik 170 ga rijden rij ik als nog 1 op 5
Ik namelijk niet meer: https://www.abnamro.nl/nl/prive/betalen/creditcards/index.htmlquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar daar betaal ik niet voor.
Heb een studentenrekening.
Ik red bijna 600km op een volle tank LPG en 450km op benzine.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef bambino het volgende:
[..]
Denk dat ik 170 kan halen met de mijne, nog nooit gedaan en ook niet van plan.
Heb de auto vanwege goedkope benzine700km per tank ofzo. Als ik 170 ga rijden rij ik als nog 1 op 5
die app gebruik ik nooit, maar heeft de abn een reader nodig ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ook ooit over getwijfeld, maar heb je daar niet zo'n ding waar je je kaart in moet steken bij het iDealen? Dat werkt juist heerlijk bij ING. En ben ook groot fan van de ING app.
hahahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:55 schreef jeroendh het volgende:
Maar kom helaas niet in aanmerking voor een CC![]()
Verdien te weinig per maand
Zelfs als student kon ik makkelijk een CC krijgen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:55 schreef jeroendh het volgende:
Ik eigenlijk ook, en toch kreeg ik er 1quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:55 schreef jeroendh het volgende:
Hier krijg je standaard een debitcard. Zelfde mogelijkheden alleen moet je voldoende saldo hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:55 schreef jeroendh het volgende:
https://www.abnamro.nl/nl/prive/betalen/edentifier/index.htmlquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die app gebruik ik nooit, maar heeft de abn een reader nodig ?ahh das zo kut
1000 ja?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zelfs als student kon ik makkelijk een CC krijgen.![]()
Heb een limiet van 1000 euro per maand maar mocht nog iets hoger zitten.
Liever een reader als een smsje moeten krijgen met een TAN code..quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die app gebruik ik nooit, maar heeft de abn een reader nodig ?ahh das zo kut
Geen idee wat de eisen hier zijn eigenlijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef jeroendh het volgende:
ICS vereist minimaal ¤1200 per maand aan inkomen ofzo
gayquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
https://www.abnamro.nl/nl/prive/betalen/edentifier/index.html
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef Ceviche het volgende:
Ja godver was er een pakketje gebracht maR bij de buren afgeleverd heeft mn moeder dat papiertje tussen andere papieren gestopt en dat zegt ze nu pas
Als ze het ergens neerr had gelegd waar ik het had gezien had ik het om 6 uur meteen opgehaald.
Nu doen ze nietmeer open
nee sms is echt zo relaxedquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Liever een reader als een smsje moeten krijgen met een TAN code..
Ik heb een buurman die ook tot diep in de nacht wakker isquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef Ceviche het volgende:
Ja godver was er een pakketje gebracht maR bij de buren afgeleverd heeft mn moeder dat papiertje tussen andere papieren gestopt en dat zegt ze nu pas
Als ze het ergens neerr had gelegd waar ik het had gezien had ik het om 6 uur meteen opgehaald.
Nu doen ze nietmeer open
minderquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee wat de eisen hier zijn eigenlijk![]()
Nu doen ze nietmeer open
Lol, ik heb een ICS pas.. Aangevraagd in de tijd dat ik volgens mij helemaal geen inkomen had(nouja.. WW volgens mij.)quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef jeroendh het volgende:
ICS vereist minimaal ¤1200 per maand aan inkomen ofzo
Nu doen ze nietmeer open
ach ze hebben ook een in de zoveel tijd problemenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar het werkt wel, kan je van de ING niet zeggen.
Of pincode om in te loggen. net zoals voor de appquote:
debitkaart is toch gewoon een CC nummer maar met saldo?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier krijg je standaard een debitcard. Zelfde mogelijkheden alleen moet je voldoende saldo hebben
mja geen ervaring met de appquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:58 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Of pincode om in te loggen. net zoals voor de app
Ik denk "Godverdomme heb je dat tyfusding alweer".quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef Studiotje het volgende:
Dus er zitten mensen, achter hun computer, nu, te kijken op iBoot en denken. God, een haakse slijper, dat had ik nou altijd willen hebben kopen kopen koopavond.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk "Godverdomme heb je dat tyfusding alweer".
Was leuk in Finland met mijn europas:quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier krijg je standaard een debitcard. Zelfde mogelijkheden alleen moet je voldoende saldo hebben
Zal best. Ik hou me er niet mee bezig. Anders kun je hier ook nog een prepaid CC nemenquote:
mistertaoquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:58 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mijn creditcard heeft ook de laagst mogelijke bestedingslimiet, wilde ik graag. Heb dat ding alleen om voor mijn Wii U dingen in de e-shop te kunnen kopen. Ik moet eigenlijk die pincode nog eens een keer wijzigen, zou echt niet weten wat die is
Whehe inderdaadquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
Wat is dit voor flutkorting met de verzendkosten erbij
Nou ja dan wijdt ik mijn nieuwe vaporizer morgen wel in als het bezoek van mn moeder er isquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:57 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb een buurman die ook tot diep in de nacht wakker isdie heeft wel is aangebeld om 1 uur voor zijn pakje
ja die heb je hier ook, maar die zijn zo kutquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zal best. Ik hou me er niet mee bezig. Anders kun je hier ook nog een prepaid CC nemen
2 euro wel inderdaadquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
2 euro kortingquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
Omdat 90% daar visa heeft. Echt irritant.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Was leuk in Finland met mijn europas:
Ene winkel dacht dat het een CC was, andere weer gewoon Maestro.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:59 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nou ja dan wijdt ik mijn nieuwe vaporizer morgen wel in als het bezoek van mn moeder er is
Heeft ABN bij de app.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:58 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Of pincode om in te loggen. net zoals voor de app
Het is net zo verbonden met je rekening courant als in NL je 'gewone' bankpasquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:58 schreef bambino het volgende:
[..]
debitkaart is toch gewoon een CC nummer maar met saldo?
Die zitten hun frustratie te botvieren op de hond en hun vrouw, telkens maar kussens, Samsung Galaxies, Televisies, Airbazooka's, maar nooit z'n geliefde haakse slijper.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef Studiotje het volgende:
Dus er zitten mensen, achter hun computer, nu, te kijken op iBoot en denken. God, een haakse slijper, dat had ik nou altijd willen hebben kopen kopen koopavond.
Bij rabo kan je zelf een wachtwoord maken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Heeft ABN bij de app.
Kan ook met die pincode inloggen op internetbankieren..
Ja precies. Word hier zo goed als niet gebruikt geloof ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is net zo verbonden met je rekening courant als in NL je 'gewone' bankpas
Dus gewoon VISA inderdaad bijvoorbeeld maar het gaat gelijk van je rekening af
Dat aanzien voor een CC is best suf thoughquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Was leuk in Finland met mijn europas:
Ene winkel dacht dat het een CC was, andere weer gewoon Maestro.
Nou toch fijn dat ze het ophelderenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:00 schreef essnhills het volgende:
Ah, volgens ibood op de chat is de adviesprijs per stuk![]()
jij bent stukquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:00 schreef essnhills het volgende:
Wat een onzinquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:00 schreef essnhills het volgende:
ja dusquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:00 schreef Rockiejj het volgende:
Marc: En als je je afvraagt of er nog een box komt, het antwoord daarop is 'sprinkhanen'
leugensquote:
Hier heb je het ook van Visa en Mastercard, zijn op zich primaquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja die heb je hier ook, maar die zijn zo kut
3v is dat hier
Jaquote:
Lol whut?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:00 schreef Rockiejj het volgende:
Marc: En als je je afvraagt of er nog een box komt, het antwoord daarop is 'sprinkhanen'
quote:
Juist.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:59 schreef bambino het volgende:
[..]
Omdat 90% daar visa heeft. Echt irritant.
ik!quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een onzinAlsof iemand ooit 1 speaker koopt.
We'll seequote:
Niet een stuk?quote:
beetje dom jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een onzinAlsof iemand ooit 1 speaker koopt.
visa blijft mooi, maar die is duur manquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier heb je het ook van Visa en Mastercard, zijn op zich prima
een echt stukquote:
Zonde. Is namelijk ontzettend handigquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:00 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja precies. Word hier zo goed als niet gebruikt geloof ik.
Duidelijk toch?quote:
okquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:01 schreef jeroendh het volgende:
ABN AMRO Credit Card
Netto maandinkomen: minimaal ¤ 1.150,-
Dat dus
nee, de andere was stukquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat moet je nou met 1 speaker, mono luisteren
Dat heb je hier 'standaard' op je debitcardquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
visa blijft mooi, maar die is duur man
Was 2010; en dan hielden ze de pas door een apparaatje en moest ik een handtekening op de kassabon zetten en that's it.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat aanzien voor een CC is best suf though
Hahahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:01 schreef jeroendh het volgende:
ABN AMRO Credit Card
Dat dus
Je zoekt excuusjes om langer hier te blijvenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:02 schreef bambino het volgende:
Crap Tjackaa wilde deze.
Nu moet ik hem ff DMen of die hem nog wilt
Op zich wel logisch dat er inkomenseisen zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:01 schreef jeroendh het volgende:
ABN AMRO Credit Card
Dat dus
Ik was al stuk weet je nogquote:
zo relaxed.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb je hier 'standaard' op je debitcard
Nee :/ juist niet. Maar goed.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je zoekt excuusjes om langer hier te blijven
padum tsstquote:
Hahahahahahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Was 2010; en dan hielden ze de pas door een apparaatje en moest ik een handtekening op de kassabon zetten en that's it.
jij ookquote:
Uhuhquote:
Really? Dat wist ik nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zo relaxed.
de usa mag je niet meer in zonder CC
quote:
Echt?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zo relaxed.
Gebruik mijn CC voor het parkeren in garage's..quote:
Huh belachelijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zo relaxed.
eendquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:03 schreef Rockiejj het volgende:
kikker haas koe penis hangoor stierenkl
ja sinds 2011 oidquote:
^quote:
mjaquote:
merica fuck yeaquote:
Raarquote:
merica is raarquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:05 schreef bambino het volgende:
Nou ik ga
Tot ziens allemaal bij de volgende hunt
Absurd eigelijk dat dat niet kanquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Gebruik mijn CC voor het parkeren in garage's..
Bij de supermarkten hier (zelfs de grote AH) kan je er niet mee betalen
tot dan liefjequote:Op donderdag 30 mei 2013 22:05 schreef bambino het volgende:
Nou ik ga
Truequote:
CC is gewoon in nederland nog niet boeiend geoegquote:
Au revoirquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:05 schreef bambino het volgende:
Nou ik ga
Jimbo blijft nog, ik gaquote:
Ciaoquote:
ik nergens heen, tot 0000quote:
quote:
Klopt. Ben er 4x geweest en vond het leuk maar het is allemaal een beetje nepquote:
of einde hunt?quote:
quote:
vegas ben ik verliefd op geworden, wat mis ik die stad...quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt. Ben er 4x geweest en vond het leuk maar het is allemaal een beetje nep
Vreemd wel, zulke verschillen terwijl we buurlanden zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
CC is gewoon in nederland nog niet boeiend geoeg
hoe kutter de economi, hoe meer credit er geaccepteerd zal komen
ja, dat is denk ik 0000quote:
yeshquote:
Daar ben ik nog nooit geweestquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vegas ben ik verliefd op geworden, wat mis ik die stad...
Hoef er niet heen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt. Ben er 4x geweest en vond het leuk maar het is allemaal een beetje nep
ja maar jullie drinken ook je bier zonder schuimquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vreemd wel, zulke verschillen terwijl we buurlanden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |