Ik namelijk niet meer: https://www.abnamro.nl/nl/prive/betalen/creditcards/index.htmlquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar daar betaal ik niet voor.
Heb een studentenrekening.
Ik red bijna 600km op een volle tank LPG en 450km op benzine.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef bambino het volgende:
[..]
Denk dat ik 170 kan halen met de mijne, nog nooit gedaan en ook niet van plan.
Heb de auto vanwege goedkope benzine700km per tank ofzo. Als ik 170 ga rijden rij ik als nog 1 op 5
die app gebruik ik nooit, maar heeft de abn een reader nodig ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ook ooit over getwijfeld, maar heb je daar niet zo'n ding waar je je kaart in moet steken bij het iDealen? Dat werkt juist heerlijk bij ING. En ben ook groot fan van de ING app.
hahahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:55 schreef jeroendh het volgende:
Maar kom helaas niet in aanmerking voor een CC![]()
Verdien te weinig per maand
Zelfs als student kon ik makkelijk een CC krijgen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:55 schreef jeroendh het volgende:
Ik eigenlijk ook, en toch kreeg ik er 1quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:55 schreef jeroendh het volgende:
Hier krijg je standaard een debitcard. Zelfde mogelijkheden alleen moet je voldoende saldo hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:55 schreef jeroendh het volgende:
https://www.abnamro.nl/nl/prive/betalen/edentifier/index.htmlquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die app gebruik ik nooit, maar heeft de abn een reader nodig ?ahh das zo kut
1000 ja?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zelfs als student kon ik makkelijk een CC krijgen.![]()
Heb een limiet van 1000 euro per maand maar mocht nog iets hoger zitten.
Liever een reader als een smsje moeten krijgen met een TAN code..quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die app gebruik ik nooit, maar heeft de abn een reader nodig ?ahh das zo kut
Geen idee wat de eisen hier zijn eigenlijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef jeroendh het volgende:
ICS vereist minimaal ¤1200 per maand aan inkomen ofzo
gayquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
https://www.abnamro.nl/nl/prive/betalen/edentifier/index.html
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef Ceviche het volgende:
Ja godver was er een pakketje gebracht maR bij de buren afgeleverd heeft mn moeder dat papiertje tussen andere papieren gestopt en dat zegt ze nu pas
Als ze het ergens neerr had gelegd waar ik het had gezien had ik het om 6 uur meteen opgehaald.
Nu doen ze nietmeer open
nee sms is echt zo relaxedquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Liever een reader als een smsje moeten krijgen met een TAN code..
Ik heb een buurman die ook tot diep in de nacht wakker isquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef Ceviche het volgende:
Ja godver was er een pakketje gebracht maR bij de buren afgeleverd heeft mn moeder dat papiertje tussen andere papieren gestopt en dat zegt ze nu pas
Als ze het ergens neerr had gelegd waar ik het had gezien had ik het om 6 uur meteen opgehaald.
Nu doen ze nietmeer open
minderquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee wat de eisen hier zijn eigenlijk![]()
Nu doen ze nietmeer open
Lol, ik heb een ICS pas.. Aangevraagd in de tijd dat ik volgens mij helemaal geen inkomen had(nouja.. WW volgens mij.)quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef jeroendh het volgende:
ICS vereist minimaal ¤1200 per maand aan inkomen ofzo
Nu doen ze nietmeer open
ach ze hebben ook een in de zoveel tijd problemenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar het werkt wel, kan je van de ING niet zeggen.
Of pincode om in te loggen. net zoals voor de appquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |