Toen ik mijn 1e CC kreeg was dat al niet meerquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Met die dingen heb ik ook nog gewerkt.
Ja, dus of hopen dat ik na speciaal gesprek met allemaal mensen door mag, of stoppen met opleiding..quote:
Welke opleiding volg je eigenlijk?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, dus of hopen dat ik na speciaal gesprek met allemaal mensen door mag, of stoppen met opleiding..
Voor online had ik nu dus net zo goed voor ideal kunnen kiezen... ik dacht CC is sneller, alleen nummer invullen. Best stom trouwens dat je niet meer met paypal kunt betalen, dat was nog veel handiger.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Toen ik mijn 1e CC kreeg was dat al niet meer
Heb nu ook pincodes ervoor maar weet er maar 1 uit me hoofd, andere staat ergens in telefoon
En 3e is virtueel only (Neteller)
Heb voor mijn CC en pinpas dezelfde pincode.. lekker makkelijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Toen ik mijn 1e CC kreeg was dat al niet meer
Heb nu ook pincodes ervoor maar weet er maar 1 uit me hoofd, andere staat ergens in telefoon
En 3e is virtueel only (Neteller)
Ja er was gezeik met paypal door refunds via paypal enzo. Heb daar zelf ook last van met mijn bedrijf.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor online had ik nu dus net zo goed voor ideal kunnen kiezen... ik dacht CC is sneller, alleen nummer invullen. Best stom trouwens dat je niet meer met paypal kunt betalen, dat was nog veel handiger.
Ik wist dat die van mijn CC een jaartal was, en ik wist ongeveer in welke richting, eerste gok was goed.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Heb voor mijn CC en pinpas dezelfde pincode.. lekker makkelijk.
ABN zeker? Rabo mag je code niet zelf kiezen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Heb voor mijn CC en pinpas dezelfde pincode.. lekker makkelijk.
1987quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist dat die van mijn CC een jaartal was, en ik wist ongeveer in welke richting, eerste gok was goed.
Oh dan zal ebay er ook last van hebben? Als ik daar bestel doe ik het ook altijd met paypal.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja er was gezeik met paypal door refunds via paypal enzo. Heb daar zelf ook last van met mijn bedrijf.
Ik heb Rabo en volgens mij mocht ik de code van de CC zelf kiezen hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef bambino het volgende:
[..]
ABN zeker? Rabo mag je code niet zelf kiezen.
Sorry, dat heb je inderdaad al eens verteld. Zou erg klote zijn als je ermee moet stoppenquote:
1922quote:
ebay heeft er het meeste last van, verschil met ebay is. Ebay verkoopt zelf niet, maar heeft verkopers.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan zal ebay er ook last van hebben? Als ik daar bestel doe ik het ook altijd met paypal.
Volgens mij kon je bij de Rabo kiezen voor of een andere, of dezelfde als je pinpasquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Rabo en volgens mij mocht ik de code van de CC zelf kiezen hoor
Oh ja natuurlijk. Dan hebben hun klanten er last van.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:45 schreef bambino het volgende:
[..]
ebay heeft er het meeste last van, verschil met ebay is. Ebay verkoopt zelf niet, maar heeft verkopers.
Evt. kosten komen dus op koper of verkoper.
Als het een bestaand jaartal is, is het niet zo moeilijkquote:
Ja inderdaad. Maar dan ICT doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, dat heb je inderdaad al eens verteld. Zou erg klote zijn als je ermee moet stoppen
ook alquote:
quote:
Het stomme is, ik was hem al een keer vergeten, 3x fout gedaan, moest ik een nieuwe aanvragenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:45 schreef bambino het volgende:
[..]
Als het een bestaand jaartal is, is het niet zo moeilijk
2000-2013
Maar het zal wel een jaar zijn die nog komt(als het goed is)
Zover ik weet kan dat alleen bij ABN.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Rabo en volgens mij mocht ik de code van de CC zelf kiezen hoor
Hoe oud ben je eigenlijk? Ben je 1e jaars?quote:
Dat jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:46 schreef bambino het volgende:
[..]
Zover ik weet kan dat alleen bij ABN.
Misschien puur toeval alhoewel die kans wel HEEL klein is.
Of misschien dat je er voor kunt kiezen dezelfde te nemen als pinpas.
17, jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk? Ben je 1e jaars?
Jup dat is kut.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Het stomme is, ik was hem al een keer vergeten, 3x fout gedaan, moest ik een nieuwe aanvragen
ABN en ANWB CCquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef bambino het volgende:
[..]
ABN zeker? Rabo mag je code niet zelf kiezen.
stu!! welkom terugquote:
Ben ook geen lid van ANWB dus dat wist ik ook niet.quote:
anwbquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:48 schreef bambino het volgende:
[..]
Ben ook geen lid van ANWB dus dat wist ik ook niet.
9 per minuutquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:47 schreef Jimbo het volgende:
ik moet nog 1192post tot de 1908 vandaag.. ik ga het niet halen![]()
eitje, maar geen zin inquote:
Ford Servicequote:
Waarom geen CC van de ABN?quote:
bier!quote:
quote:
sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |