Die zitten hun frustratie te botvieren op de hond en hun vrouw, telkens maar kussens, Samsung Galaxies, Televisies, Airbazooka's, maar nooit z'n geliefde haakse slijper.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef Studiotje het volgende:
Dus er zitten mensen, achter hun computer, nu, te kijken op iBoot en denken. God, een haakse slijper, dat had ik nou altijd willen hebben kopen kopen koopavond.
Bij rabo kan je zelf een wachtwoord maken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Heeft ABN bij de app.
Kan ook met die pincode inloggen op internetbankieren..
Ja precies. Word hier zo goed als niet gebruikt geloof ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is net zo verbonden met je rekening courant als in NL je 'gewone' bankpas
Dus gewoon VISA inderdaad bijvoorbeeld maar het gaat gelijk van je rekening af
Dat aanzien voor een CC is best suf thoughquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Was leuk in Finland met mijn europas:
Ene winkel dacht dat het een CC was, andere weer gewoon Maestro.
Nou toch fijn dat ze het ophelderenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:00 schreef essnhills het volgende:
Ah, volgens ibood op de chat is de adviesprijs per stuk![]()
jij bent stukquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:00 schreef essnhills het volgende:
Wat een onzinquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:00 schreef essnhills het volgende:
ja dusquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:00 schreef Rockiejj het volgende:
Marc: En als je je afvraagt of er nog een box komt, het antwoord daarop is 'sprinkhanen'
leugensquote:
Hier heb je het ook van Visa en Mastercard, zijn op zich primaquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja die heb je hier ook, maar die zijn zo kut
3v is dat hier
Jaquote:
Lol whut?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:00 schreef Rockiejj het volgende:
Marc: En als je je afvraagt of er nog een box komt, het antwoord daarop is 'sprinkhanen'
quote:
Juist.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:59 schreef bambino het volgende:
[..]
Omdat 90% daar visa heeft. Echt irritant.
ik!quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een onzinAlsof iemand ooit 1 speaker koopt.
We'll seequote:
Niet een stuk?quote:
beetje dom jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een onzinAlsof iemand ooit 1 speaker koopt.
visa blijft mooi, maar die is duur manquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier heb je het ook van Visa en Mastercard, zijn op zich prima
een echt stukquote:
Zonde. Is namelijk ontzettend handigquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:00 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja precies. Word hier zo goed als niet gebruikt geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |